Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ty údaje tam jsou zatím dost zkreslené (12 hodnocení?). Imo 15 hodin při normálním hraní to sebere minimálně. Se vším okolo tak 25-30.
Nemám energii pročítat všechny komenty, jestli na to někde nenarazim, dočetl jsem se jen, že Tribunal neni na dlouho. Mám otázku na hráče, který tim už prošli: Na jak dlouho to zhruba je? Díky.
@MickTheMage (07.02.2012 20:30): Tak Oblivion som ešte ani nekomentoval a ani ešte tak "poriadne" nehral (túlal som sa veľa na severe a severozápade a plnil questy aj v prírode a tak), resp. mám výtky k Imperial city, ale viac k malému počtu NPC, než k budovám.
Tul - pises to akoby mesta v Oblivione boli uplne metropoly :) (o Skyrime radsej pomlcim, mesto o 5 domoch je hodne nepochopitelne, ale co uz Bethesda standard :) )
Pekné komentáre, obidva. Mournhold je malý, nudný a prázdny, nezachráni to ani Nord v slipoch. :D
v Devil May Cry umí vyslat tlakovou vlnu která v dáli setne portál vedví, v reálu to chce ale pořádně rychlý sek aby se toho docílilo xd
90210: No těžko po mě můžeš chtít, abych Morrowind nepřeceňoval, když ho hodnotím 95% a je to moje nejoblíbenější hra :-D
Ale scimitar v Morrowinde nebol. :/

90210: Myslím, že oblečením a rasovou štylizáciou nemali tí Bretóni od skutočných starých obyvateľov Bretónska zas až tak ďaleko.
4Say - Myslim ze nikdy, maximalne na par sekund. A detska atrapa laser sabre se asi napocita.:0) Urcite je na tema ucinnosti chladnych zbrani spousta knih, nebo dokumentu pro ty linejsi z nas. IMHO je to vic o stylu boje, nez o samotny zbrani.

Kvalitnejsi trotl byl ten taxikar IMHO, fakt guma.
Já akorát vím jak se dělají, kutají materiál a vždycky ho dají přes sebe až je dostatečně tenký, pak znovu "natlučou" a zase přehnou.. a takhle opravdu hodněkrát, kámoš mi to ukazoval v nějakém dokumentu, myslím s přiznačným názvem "samurajský meč" to kdyžtak zkus stáhnout..
edit: a třeba maník dělá jeden meč celý život xD a pak ho zkurví xD
90210: Nedržels v ruce nikdy meč? Jakýkoliv? Jo ten maník byl kvalitní trotl, trefný byl komentář... Pravý rytíř by vzpurného plebejce ztloukl mečem naplocho přes záda, ale jeho koně by ran ušetřil.=)
4Say - Ani vsechny samurajsky filmy od Kurosawy mi nepomohly ziskat znalosti o skutecne ucinnosti katany oproti long swordu, bastard swordu, broad swordu a dalsich starych znamych z pocitacovych her. Mozna by to vedel ten manik co s mecem nahanel toho taxikare na Vinohradech.
4Say - To jsem nehral. Katany ve hrach vetsinou byvaj jedny z nejsilnejsich typu zbrani (pokud uz tam jsou) a tezko rict jak je to ve skutecnosti, v tyhle problematice se moc neorientuju. Videl jsem Kill Billa, to je tak vsechno.:0)
Stejně tak, kdyby měli orci připomínat samuraje=P Snad jen vzhledově podle jednoho brnění. Ale přítomnost wakizashi a katan mi je hodně sympatická! Ještě mě tak napadlo, že Vivecké čtvrtě jsou vlastně takové upravené zikkuraty. A co se týče vizuálu, architektury, designu a rozvržení měst... V tomhle Morrowind zatím žádné 3D RPG nepřekonalo. Ještě jednou, podívejte se sami -

http://www.tesnexus.com/downloads/images/26348-3-1281023163.jpg
http://www.tesnexus.com/downloads/images/26348-5-1278457500.jpg
http://www.tesnexus.com/downloads/images/26348-3-1278457499.jpg
http://i34.tinypic.com/14k9u6g.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y201/Melkari/MGEScreenshot8.jpg
http://www.tesnexus.com/downloads/images/5535-1-1270927176.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/6210/morrowind20090901164447.jpg
http://img40.imageshack.us/img40/6536/bloom1.jpg
http://www.tamriel-rebuilt.org/g/scrcaps/2/Tel%20Muthada%204.jpg
V Morrowindu je tolik kulturních odkazů - orkové v brněních připomínají samuraje, Bretonci zas něco jako Francouze, Imperiální obchodní společnost, tu Východoindickou. Ale vše je tam tak dobře zakomponované, že reálie tam působí původně a ne jako by to odněkud obšlehli, je to prostě špičkový estetický zážitek, ne jako lacině vypadající Dragon Age a teďka sorry koho jsem tím urazil.
A Balmora? Systém poschodových domov z nepálenej tehly, kde domy na poschodí na seba naväzovali a boli prepojené a navštívilnené bez prechodu cez prízemie - Irán a Irak a okolie.
Takový Ald'Ruhn hodně připomíná arabské vesničky (pravda, trošku upgradované).
Tak ber to tak, že Ayleidské ruiny boli ešte staršie a pre voľnejší prístup než drsnejší Vvardenfell aj asi vykradnuté, ale chápem, že tá architektúra bola z fantasy hľadiska obyčajnejšia, no mňa to bavilo prechádzať. Ani neviem prečo, možno pre tú silnú atmosféru, ale pristihol som sa viackrát, že som radšej šiel do ďalších a ďalších ruín, miesto toho, aby klasicky questil.
Čo sa týka starobabylončanov a sumerov, v tomto smere súhlasím, ono to celkovo pripomínalo aj staré religiózne židovské rúcha.
Tulareanus: Mě tak trochu ti Dwemeři vzhledem připomínali Sumery a Babylóňany, konkrétněě ti jejich duchové a to oblečením a vousy. A taky bylo dobrý, jak se v jejich stavbách 6th House pěkně zabydlel a stačilo jim k tomu jen pár červených svíček a pár okultních obrazců z kovového harampádí.
Opravdu rád jsem sbíral "trpasličí" předměty, včetně těch různých schémat. To asketický 6th House byl o poznání méně kreativní a tuším, že jsem u nich našel nějaký jen kalich a několikrát kladivo na zvonky. V Calderském hradě jsem pak uspořádal výstavu :D

A Daggerfall co zmiňuješ jsem nehrál, ale zkusil bych TES Adventures Redguard, kvůli těm Dwemerum. S tím trpaslík = chytrák máš pravdu.

Každpádně Ayleidi v Cyrodiilu mě zklamali nejvíc, krásné stavby, ale prd uvnitř, až na ty "lampičky" a krystaly, nic zajímavého.
1.Nj, to sa pri dlhých súvetiach stáva.
2.Pokiaľ si dobre pamätám, tak to tajomstvom nebolo, len Impérium si určité fakty zle vyložilo, ale -merské rasy vedeli, ako Dwemeri vyzerali a čo boli zač + možno to skreslil aj fakt, že trpaslíci (a gnómovia) sú technologickým archetypom pre technologicky založenú rasu vo fantasy. Tajomstvom bolo len ich zmiznutie. Ohľadom ich kultúry a tak sa písalo a riešilo už v Daggerfall, i keď oveľa viac okrajovo.

A znalec ani nie, len som s TES hrami stravil riadnu chvíľku. Znalec je tu Mick the Mage. :)
1.Chtěl jsem to opravit, ale měl jsem práci s opravováním mých, již tak složitých větných konstrukcí, až jsem na to nakonec zapomněl :D
2.Ano, dwemer není dwarf, ale nechtěl jsem to rozvádět, to že jde o nepravé trpaslíky by mělo být překvapení pro každého, kdo s Morrowindem začne a ponoří se do TES lore.
3.Zkoušel jsem si to chybné jméno Almalexie ve vyhledávači a existuje v první chvíli mi to stačilo, nicméně se váže spíš k něčemu z Wowka, nebo FF, jak jsem zjistil až teď, po tvém upozornění.

Díky za korekce a těší mě, žes znalec a že jsi tak dlouhý příspěvek skutečně četl, teď už je to opraveno ;-)

RNDr. Gunár Pavel: Pekný komentár, len tri malé pripomienky:
1.horizontálne a vertikálne tam máš významovo prehodené
2.Dwemeri nie sú trpaslíci, ale technologicky a "bradato" založená rasa elfov
3.Almalexia, nie Alamaxia
Ja som to pôvodne nedohral s vedomím, že potom ako som zdolal Morrowind, si zvyšok tej hry musím šetriť na "horšie časy". :)
Je to vlastně celkem krátké. Pročež k tomu klidně přidej i Bloodmoon. ;)
Mournhold, city of light, city of magic! jedna veta a tri kilá nostalgie, asi by som to už mal po rokoch cez vianoce dohrať...