Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

"jelikož má hra spousty příběhových zvratů, Riddick při nich často o svoje zbraně, které si ne vždy zrovna lehce vybojoval, přijde, takže je často v rámci svého přežití nutností"

to "prijde" je zvlast proc? :))
Garret: Právě! Když vezmu, že už je to nějaký ten pátek od vzniku hry, zdá se, že některé současné hry by se měly co přiučit.
Na Chuckovi oceňuji to, že on, jako jeden z mála, umí dlouhá souvětí tak, že vůbec nepůsobí podivně, takže uděluju plusko :)
To mi připomíná, když jsem na střední vymyslel omylem souvětí, co ani soudružka nedokázala rozebrat...
Chuck: a teď si vezmi, co byla ta grafika v roce 2004... :-)
NateLogan: Vyděrači!! ;-) Já v komentářích v některých pasážích nechávám ta souvětí schválně delší, ale je možné, že pro někoho to může být moc.
Vodny: Já nejdřív video uložím do Avi s kodekem Huffyuv (bezzrátová komprese), pak vdubem profiltruji (zase do huffyuv) a až pak to dávám do nějakého smysluplného formátu (většinou DVD a zároveň do MKV s H264). Jen ty SW chci v top kvalitě, tak to vždy enkóduji vícekrát (různé filtry a jejich nastavení) a vždycky jsem na něčem ztroskotal.

Vodny (MtM): Americká verze již vyšla, jen by mě zajímalo, jak se mu ji povedlo schrastit :D (dle mých informací crack zatím není).
NateLogan: S tím videem vím o čem mluvíš, sám jsem tak trochu amatérský střihač, takže vdub znám jako svoje boty. Jinak osobně převádím do kodeku H.264/MPEG-4 (při max.bitratu 1500kbps), který je co se kvality týče naprosto špičkový.

MtM: Tobě jde nový Riddick na plné detaily? Vždyť to ještě nevyšlo. Ani demo.

Paul: Ten výrok je nepřesný, máš pravdu. Chtěl jsem jen říct, že ty 4 jádra jsou prostě zbytečný (zatím) a v kombinaci se slabou grafikou navíc nejedou konstantně naplno. Musí čekat na zpracování instrukcí z grafiky. Ta GTX280 je samozřejmě jiné kafe.
Vodny - já nezpochybňuju, že hry 4-jádro nevyužijou - to je pravda (až na GTA4, které ho skutečně využije a s GTX280 vytěží 4jádro oproti 2jádru o 10fps víc, což je docela podstatnej rozdíl...).Jenom zpochybňuju nesmyslnej výrok, že 4-jádro je na hry naprosto nevhodné, když je vhodné úplně stejně (= je stejně rychlé) jako 2jádro, a někde dokonce rychlejší.Nemluvě o budoucnosti.

A to říkám jako majitel už vousatého dvoujádra, které ještě aspoň do toho Alan Wakea neplánuju měnit (protože i to GTA4 běží uspokojivě).
Ci tie problemy nebudu skor sposobene (jeho)Vistami, ako celkovo zostavou :) Mne ide novy Riddick na plne detaily uplne hladko, lenze a)mam relativne novu zostavu a b)relativne stary monitor, takze pouzivam nizsie rozlisenie, nez ludia s novsimi a vacsimi obrazovkami :) (i ked mne osobne to uplne staci)

Ale aj tak je to zaujimave. Ze by ta kombinacia hardveru robila az take problemy? Preto mam tendenciu skor vidiet problem v systeme ako v komponentoch.
Darovanému koni na zuby nehleď. Kdysi se mi nechtělo utrácet 4500kč za 8800GTS (GT ještě nebyla, GTX byla drahá), když jsem mohl mít 8600GT za necelých 11 stovek. Dneska slušné grafiky stojí 3000 a výš a tolik se mi utrácet nechce, jelikož většina her mi pořád běží na střední až vysoké detaily (až na Crysis poslední mise, Gothic 3, GTA4 a tak dále... jo a Broken Sword 2 se mi děsně škube :d). Doufám, že i Athena bude nějak solidně optimalizovaná.

Vodny: Zacyklený Steam si v lidu vezme všechny 4 jádra :D. Jinak se to hodí i na video-editaci (už 2 roky převádím Star Wars 4-6 do digitálního formátu, jenže nikdy si neudělám dost času a všechno se to strašně táhne a zkuste si na disku vyhradit 200GB jen tak pro jeden film (2h + 756x568 + huffyuv + solidní bitrate = cca 70GB, x2 kvůli editovanému videu přes vdub). :-)
Paul: Oficiální podpora čtyřjádra, kdy každému jádru bude vyhrazen některý proces specielně navržený výrobcem hry (grafika, fyzika, AI, zvuky) byla tuším oznámena poprvé pro Alana Waka. Co se týče GTA IV, to je pro PC špatně optimalizované obecně a tam pomůže jen našlapaná grafika. U ostatních her prakticky ty další dvě jádra stojí a nic nedělají - nebo dělají, ale ne tak, jak by to bylo nejlepší. Quad se hodí spíš pro náročné grafické aplikace, které tyto procesory přímo vyžadují.
4-jádro je pro hry úplně stejně vhodné jako dvoujádro, pro některé (GTA4) je dokonce vhodnější.Ta grafika je ale fakt nic moc, a Visty 64 tomu asi taky moc nepomáhaj.Osobně mám teď na svojí sestavě s XP SP3 nainstalovanejch kolem 70ti her, a kompletně všechny do jedný jedou bezchyb..
NateLogan: Zrovna v kombinaci s tím 4 jádrem, které je pro hry naprosto "nevhodné" to nemůže dělat dobrotu. Snad až někdy vyjde ten "Alan, Wake UP!" :D to bude k něčemu. Ale grafiku bych vyměnil okamžitě. Sice já mám zrovna tuhle v notebooku, ale s dvoujádrem 2,4GHz, což je ideál.
Vodny: Q6600 jsem dostal, NV8600GT jsem koupil za 1/3 cenu při jejím vydání (nějaký maník dostal 2 kousky do SLI a chtěl se jich zbavit). Prostě z určitého úhlu pohledu kdysi nabušené PC za málo peněz :-). Ale je to zdrojem mnoha problémů.
NateLogan: Athena podle mě bude daleko náročnější než původní Riddick. Každopádně kombinace NV8600GT s Intel Q6600 je dost zvláštní. Čtyřjádro s dosti slabou grafikou bych přirovnal k Ferrari Enzo se sjetýma Barumkama :-)
Vodny: Kombinace NV8600GT, Intel Q6600 a Win Vista 64bit (a možná ještě pár dalších detailů) se obecně nemají s hrami moc rádi. Takový Gothic 3 se nepřehoupne pře 5fps na jakékoliv nastavení, Riddick jsem po pár drobných úpravách spustil (crack + nějaký fix a překopání nastavení v Riva Tuneru), ale stejně pak jsem měl ve hře jakési artefakty a po cca 10 min to vždycky spadlo. Tak jako tak jsem se ale rozhodl počkat na Athenu :-). To je jistota.
NateLogan: Jak nepřátelí s tvým PC? To mi vysvětli. Když si něco chci zahrát, vždycky si najdu způsob, jak to spustit. A je jedno jestli máš Visty nebo XPčka.
MTM: Pro mě? Jednoznačně plus. Na původního Riddicka mám zálusk už přes rok... Jenže BB se nekamarání s mým PC a tak čekám na DA jako na smilování. Škoda té DRM, teď je otázkou, zda návrh CD Projektu nebude znamenat stejně dlouhé prodlevy u patchů k DA jako u Mass Effectu.
Kdy to mimochodem má vyjít (vím, že kdybych googloval, tak najdu, ale to se mi nechce)?
Nj, ale za dement ochranu moze Atari. Na jednej strane je od nich pekne, ze sa Riddicka a dalsich hier ujali, na strane druhej robia tie najvacsie p.coviny, ake idu :(
NateLogan: Já Starbreeze miluju už od jejich prvotiny Enclave. Každopádně Dark Athenu si koupím i kdybych za to měl dostat 20 ran holí přes záda :-)
Vodny: Já osobně spousty dobrých her (a Riddick podle mě dobrý bude, alespoň pro mě) hraji vícekrát s postupem času... U EA jsem to 2x přetrpěl, hlavně díky jejich ústupkům a slíbením revoke toolu. Ale u Atari? U těch maníků, kteří se proslavili neschopností udělat stabilní online servery pro TDU? Uvidíme, jak se k tomu postaví, rozhodně tím ale přijdou o hodně zákazníků (viz zákaznické recenze třeba na Amazonu).

Každopádně mě to mrzí, já chlapce ze Starbreeze mam docela rád, Riddicka i Diesela taktéž :-). Doufejme ale, že ani napodruhé jejich nejlepší hra nezapadne a zase nic nevydělá.
NateLogan: To omezení počtu instalací je z principu kravina. Na druhou stranu, na jedno zahrání a dohrání 3 instalace bohatě stačí. Když si tu hru chci zahrát, není jiná možnost. Každopádně je to velké omezení poctivého zákazníka.
Dark Athena má ve světě omezený počet instalací na 3 a Atari na supportu dělá mrtvého brouka (jako u všech jejich her)... Pokud to tak bude i u nás, tak už o jednoho zákazníka přisli.
Bude to narez, hlavne sem zvedavej, s jakejma inovacema prijdou v tej casti, ktera bude jen predelavka puvodniho Riddicka
LiberX: Na to se také těším. Nová kampaň a vylepšený soubojový systém budou určitě stát za to.
Nemuzu se dockat The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, predelana puvodni hra do moderniho kabatu s puvodní, ale i uplne novou a plnohodnotnou kampani a multiplayerem.
Halo se "ctvereckovym" zdravim prislo.
Pak bylo treba v prisernym Pariah... dal si to taky nevybavuju :) Call of Duty 2 to ale nemelo.
A jaký hry tenhle systém převzaly? Vybavuje se mi jen Far Cry 2 (protože ho teď hraju : )).
Jedná se prostě o kompromis mezi plně se obnovujícím zdravím a klasickým systémem procent, z hlediska gameplaye mi připadal asi nejzábavnější.
Nate: Máš 4 nebo 5 čtverečků (už nevím přesně), které představují zdraví, když tě někdo zraňuje tak ti čtvereček ubývá, ale pokud se stihneš schovat/sejmout nepřítele před zmizením celého čtverečku, tak se ti pomalu obnovuje. Jakmile však přijdeš o celý čtvereček, už se ti neobnoví a budeš muset přežít se zbylými čtverečky do ozdravovací stanice, která ti je vrátí (omezený počet) zpět ...uf... zní to složitě, ale je to jednoduché. :))
Čtverečkový systém zdraví? Safriš, co jsem už zase zapoměl, osvěží mi někdo paměť, prosím? :-)
Tak to vyzera, ze Dark Athena bude aj na PC, otazkou ostava..., a co zatial je skoro spekulovat. :)
Jen by mě zajímalo, byl tento "čtverečkový" systém zdraví, který následně převzalo několik her, v Riddickovi použit poprvé?