SWAT 4 je taktická akční hra, kde v roli velitele jednotky rychlého nasazení zasahujete proti teroristům a vlastně všem, kdo porušili zákon. Hra není omezená příběhem. Výborná vlastnost hry je, že působí hodně jako simulátor a také vás vede k úspěchu. Proto je vaší prioritou podezřelé zatýkat a ne zabíjet. K tomu vám dopomůže arzenál zbraní, do kterých můžete nabíjet jak ostré, tak nezabíjející náboje, apod.
Hra má vysokou trvanlivost, protože pokaždé v misi jsou cíle jinak rozmístěné. Po grafické stránce je hra mírně zastaralá, ale i tak je velice pěkná. Je dobré vědět, že hra je velice obtížná a ne každému by mohla sednout, každopádně zastánci mírných akcí a simulátorů budou velice spokojeni.
Hra má vysokou trvanlivost, protože pokaždé v misi jsou cíle jinak rozmístěné. Po grafické stránce je hra mírně zastaralá, ale i tak je velice pěkná. Je dobré vědět, že hra je velice obtížná a ne každému by mohla sednout, každopádně zastánci mírných akcí a simulátorů budou velice spokojeni.
SWAT 4 je taktická akční hra, kde v roli velitele jednotky rychlého nasazení zasahujete proti teroristům a vlastně všem, kdo porušili zákon. Hra není omezená příběhem. Hra působí spíše jako simulátor a také vás vede touto cestou. Proto je vaší prioritou podezřelé zatýkat a ne zabíjet, za to získáváte i lepší ohodnocení. K tomu vám dopomůže arzenál zbraní, do kterých můžete nabíjet jak ostré, tak nezabíjející náboje, apod.
SWAT 4 má jistou trvanlivost, protože pokaždé v misi jsou cíle jinak rozmístěné. Díky nemožnosti ukládat postup během misí je hra poměrně obtížná a není určená příležitostným hráčům.
Základní hru obohatil i datadisk SWAT 4: The Stetchkov Syndicate.
SWAT 4 má jistou trvanlivost, protože pokaždé v misi jsou cíle jinak rozmístěné. Díky nemožnosti ukládat postup během misí je hra poměrně obtížná a není určená příležitostným hráčům.
Základní hru obohatil i datadisk SWAT 4: The Stetchkov Syndicate.
SWAT 4 je taktická akční hra, kde v roli velitele jednotky rychlého nasazení zasahujete proti teroristům a vlastně všem, kdo porušili zákon. Hra není omezená příběhem. Hra působí spíše jako simulátor a také vás vede touto cestou. Proto je vaší prioritou podezřelé zatýkat a ne zabíjet, za to získáváte i lepší ohodnocení. K tomu vám dopomůže arzenál zbraní, do kterých můžete nabíjet jak ostré, tak nezabíjející náboje, apod.
SWAT 4 má jistou trvanlivost, protože pokaždé v misi jsou cíle jinak rozmístěné. Díky nemožnosti ukládat postup během misí je hra poměrně obtížná a není určená příležitostným hráčům.
Základní hru obohatil i datadisk SWAT 4: The Stetchkov Syndicate.
SWAT 4 má jistou trvanlivost, protože pokaždé v misi jsou cíle jinak rozmístěné. Díky nemožnosti ukládat postup během misí je hra poměrně obtížná a není určená příležitostným hráčům.
Základní hru obohatil i datadisk SWAT 4: The Stetchkov Syndicate.
SWAT 4 je taktická akční hra, kde v roli velitele jednotky rychlého nasazení zasahujete proti teroristům a vlastně všem, kdo porušili zákon. Hra není omezená příběhem. Hra působí spíše jako simulátor a také vás vede touto cestou. Proto je vaší prioritou podezřelé zatýkat a ne zabíjet, za to získáváte i lepší ohodnocení. K tomu vám dopomůže arzenál zbraní, do kterých můžete nabíjet jak ostré, tak nezabíjející náboje, apod.
SWAT 4 má jistou trvanlivost, protože pokaždé v misi jsou cíle jinak rozmístěné. Díky nemožnosti ukládat postup během misí je hra poměrně obtížná a není určená příležitostným hráčům.
Základní hru obohatil i datadisk SWAT 4: The Stetchkov Syndicate.
SWAT 4 má jistou trvanlivost, protože pokaždé v misi jsou cíle jinak rozmístěné. Díky nemožnosti ukládat postup během misí je hra poměrně obtížná a není určená příležitostným hráčům.
Základní hru obohatil i datadisk SWAT 4: The Stetchkov Syndicate.
Swat 4 je taktický simulátor policejní jednotky, ve kterém se hráč ujímá role velitele dvou týmů, červeného a modrého, přičemž každý z nich čítá dva členy. Do kteréhokoliv člena týmu se hráč může vtělit pomocí osobní kamery nebo si vyžádat pomoc odstřelovače.
V drtivé většině misí, kterých je celkem 14, je hlavním úkolem zajistit budovu nebo prostor zabraný teroristy a zpravidla v něm i drženými rukojmími. Každá mise, před níž je zde možnost nastavení obtížnosti, začíná brífinkem, kde je popsána situace popř. i časová osa a různě detailně zpracovaná mapa včetně výběru přístupových bodů. Není zde jako u jiných her žánru možnost plánovat dopředu postup, ale vše se děje až na místě v reálném čase. Úspěšné splnění je hodnoceno pomocí bodů, kdy nejvyšší dosažitelná hodnota je sto. Body se však strhávají za nesplnění úkolů, nepřiměřené použití síly nebo zabití, nezajištění rukojmích atd.
SWAT 4 klade velký důraz na realističnost, takže smrt rukojmího automaticky znamená konec mise a postupovat hrou je třeba s velkou obezřetností a minimem hrubé síly a střelby. Ke zdárnému splnění těchto podmínek je k dispozici řada donucovacích nebo zastrašovacích prostředků, za všechny třeba dýmovnice, pepřový sprej aj., ale na výběr jsou samozřejmě i střelné zbraně od osobních po útočné pušky. Nechybí ani ostatní vybavení pro průzkum terénu nebo neprůstřelné vesty. Každý člen týmu ovšem unese pouze omezený počet tohoto vybavení.
Opakovatelnou hratelnost zajišťuje několik rozdílných scénářů pro všechny mise, které se generují náhodně a multiplayer, kde se dá celá hlavní kampaň projít v několika hráčích nebo módy Deathmatch a VIP Escort. Součástí hry je též editor.
Čtvrtý SWAT běží na Unreal enginu 2.0 a vývojáři si při výrobě dali záležet na detailech prostředí. Naopak do hry nevložili žádný příběh a mise tak na sebe nenavazují. Lehký náznak příběhu se pak objevil v datadisku s názvem SWAT 4: The Stetchkov Syndicate z roku 2006.
V drtivé většině misí, kterých je celkem 14, je hlavním úkolem zajistit budovu nebo prostor zabraný teroristy a zpravidla v něm i drženými rukojmími. Každá mise, před níž je zde možnost nastavení obtížnosti, začíná brífinkem, kde je popsána situace popř. i časová osa a různě detailně zpracovaná mapa včetně výběru přístupových bodů. Není zde jako u jiných her žánru možnost plánovat dopředu postup, ale vše se děje až na místě v reálném čase. Úspěšné splnění je hodnoceno pomocí bodů, kdy nejvyšší dosažitelná hodnota je sto. Body se však strhávají za nesplnění úkolů, nepřiměřené použití síly nebo zabití, nezajištění rukojmích atd.
SWAT 4 klade velký důraz na realističnost, takže smrt rukojmího automaticky znamená konec mise a postupovat hrou je třeba s velkou obezřetností a minimem hrubé síly a střelby. Ke zdárnému splnění těchto podmínek je k dispozici řada donucovacích nebo zastrašovacích prostředků, za všechny třeba dýmovnice, pepřový sprej aj., ale na výběr jsou samozřejmě i střelné zbraně od osobních po útočné pušky. Nechybí ani ostatní vybavení pro průzkum terénu nebo neprůstřelné vesty. Každý člen týmu ovšem unese pouze omezený počet tohoto vybavení.
Opakovatelnou hratelnost zajišťuje několik rozdílných scénářů pro všechny mise, které se generují náhodně a multiplayer, kde se dá celá hlavní kampaň projít v několika hráčích nebo módy Deathmatch a VIP Escort. Součástí hry je též editor.
Čtvrtý SWAT běží na Unreal enginu 2.0 a vývojáři si při výrobě dali záležet na detailech prostředí. Naopak do hry nevložili žádný příběh a mise tak na sebe nenavazují. Lehký náznak příběhu se pak objevil v datadisku s názvem SWAT 4: The Stetchkov Syndicate z roku 2006.
Swat 4 je taktický simulátor policejní jednotky, ve kterém se hráč ujímá role velitele dvou týmů, červeného a modrého, přičemž každý z nich čítá dva členy. Do kteréhokoliv člena týmu se hráč může vtělit pomocí osobní kamery nebo si vyžádat pomoc odstřelovače.
V drtivé většině misí, kterých je celkem 14, je hlavním úkolem zajistit budovu nebo prostor zabraný teroristy a zpravidla v něm i drženými rukojmími. Každá mise, před níž je zde možnost nastavení obtížnosti, začíná brífinkem, kde je popsána situace popř. i časová osa a různě detailně zpracovaná mapa včetně výběru přístupových bodů. Není zde jako u jiných her žánru možnost plánovat dopředu postup, ale vše se děje až na místě v reálném čase. Úspěšné splnění je hodnoceno pomocí bodů, kdy nejvyšší dosažitelná hodnota je sto. Body se však strhávají za nesplnění úkolů, nepřiměřené použití síly nebo zabití, nezajištění rukojmích atd.
SWAT 4 klade velký důraz na realističnost, takže smrt rukojmího automaticky znamená konec mise a postupovat hrou je třeba s velkou obezřetností a minimem hrubé síly a střelby. Ke zdárnému splnění těchto podmínek je k dispozici řada donucovacích nebo zastrašovacích prostředků, za všechny třeba dýmovnice, pepřový sprej aj., ale na výběr jsou samozřejmě i střelné zbraně od osobních po útočné pušky. Nechybí ani ostatní vybavení pro průzkum terénu nebo neprůstřelné vesty. Každý člen týmu ovšem unese pouze omezený počet tohoto vybavení.
Opakovatelnou hratelnost zajišťuje několik rozdílných scénářů pro všechny mise, které se generují náhodně a multiplayer, kde se dá celá hlavní kampaň projít v několika hráčích nebo módy Deathmatch a VIP Escort. Součástí hry je též editor.
Čtvrtý SWAT běží na Unreal enginu 2.0 a vývojáři si při výrobě dali záležet na detailech prostředí. Naopak do hry nevložili žádný příběh a mise tak na sebe nenavazují. Lehký náznak příběhu se pak objevil v datadisku s názvem SWAT 4: The Stetchkov Syndicate z roku 2006.
V drtivé většině misí, kterých je celkem 14, je hlavním úkolem zajistit budovu nebo prostor zabraný teroristy a zpravidla v něm i drženými rukojmími. Každá mise, před níž je zde možnost nastavení obtížnosti, začíná brífinkem, kde je popsána situace popř. i časová osa a různě detailně zpracovaná mapa včetně výběru přístupových bodů. Není zde jako u jiných her žánru možnost plánovat dopředu postup, ale vše se děje až na místě v reálném čase. Úspěšné splnění je hodnoceno pomocí bodů, kdy nejvyšší dosažitelná hodnota je sto. Body se však strhávají za nesplnění úkolů, nepřiměřené použití síly nebo zabití, nezajištění rukojmích atd.
SWAT 4 klade velký důraz na realističnost, takže smrt rukojmího automaticky znamená konec mise a postupovat hrou je třeba s velkou obezřetností a minimem hrubé síly a střelby. Ke zdárnému splnění těchto podmínek je k dispozici řada donucovacích nebo zastrašovacích prostředků, za všechny třeba dýmovnice, pepřový sprej aj., ale na výběr jsou samozřejmě i střelné zbraně od osobních po útočné pušky. Nechybí ani ostatní vybavení pro průzkum terénu nebo neprůstřelné vesty. Každý člen týmu ovšem unese pouze omezený počet tohoto vybavení.
Opakovatelnou hratelnost zajišťuje několik rozdílných scénářů pro všechny mise, které se generují náhodně a multiplayer, kde se dá celá hlavní kampaň projít v několika hráčích nebo módy Deathmatch a VIP Escort. Součástí hry je též editor.
Čtvrtý SWAT běží na Unreal enginu 2.0 a vývojáři si při výrobě dali záležet na detailech prostředí. Naopak do hry nevložili žádný příběh a mise tak na sebe nenavazují. Lehký náznak příběhu se pak objevil v datadisku s názvem SWAT 4: The Stetchkov Syndicate z roku 2006.