Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 90
Hru Stranglehold hodnotím vyšším číslem a to kvůli tomu že mám cca. týden před závěrečkama, a na nějaký adventury či rpg by za 1) nebyl čas. A za 2) nemám vůbec chuť přemýšlet.

Tak touhle cestou jsem se dostal ke Strangleholdu. Je to poměrně tupá hra kde se na Vás valí hordy nepřátel, a vy je musíte postřílet, hra je striktně lineární takže bych to popsal asi nějak takhle "Běž tam, zab 20 nepřátel, jdi do dalších dveří zab dalších 20 nepřátel".

Ve hře se opravdu nic jiného neděje, a proto jsem vypl mozek a skvěle se bavil. John Woo je umě bůh všech akčních filmů jeho filmy typu Hardboiled, Killer je vizuální pastva pro oči, a je hodně vidět že Woo má hodně s touhle hrou hodně co dočinění. Je to stejně jako v jeho filmech přímočaré, brutální a s nádhernými přestrelkami.

To samé Chow-Yun fat který i ve hře vypadá dost "cool" a je to frajer. Schopnosti co má Tequilla jsou vydařelé a vůbec nevadí, snad jen hned druhá schopnost kde vystřelíte jednu kulku, bullet time jí zpomalí a zabije každého na jednu ránu, tak tahle schopnost když jí vidíte asi po 20 začíná docela nudit.

Samotná grafika hry je moc pěkná, jasně nejedná se o žádný extrémní orgie, ale v rámci možností je vážně moc pěkná. Co už se ale nedá říct že je pěkné jsou hardware nároky, které jsou stejně tak krvavé jako samotná hra. Abych to shrnul Stranglehold Vás chytí za koule ale skončí dřív než se nadějete, ale na těch pár hodin dokonale zabaví.

Pro: Chow-Yun fat, grafika, akce

Proti: Přímočarost, krátké, hardware nároky

+17 +18 −1
  • PC 70
Stranglehold je oddychová akce arkádového stylu, kde je úkolem hráče vystřílet stovky nepřátel za pomocí hlavního hrdiny, "terminátora" Tequilly. Stranglehold je to hra hodně krátká a i tak po delším hraní v kuse docela stereotypní. Po příběhové stránce jde o klasickou klišé story o záchraně unesené ženy a dcery. Cesta k nim je trnitá a posetá stovkami mrtvol. Hratelnost je strašně primitivní, cílem je vždy lokaci zlikvidovat několik desítek (stovek) hočiminů a na konci porazit bosse. Nic víc, nic míň a proto ve mě hra evokovala jakési oldschool choutky a celou tu řežbu jsem si tak pěkně užil. Hratelnosti ve veliké míře přidává prostředí, které je kompletně zničitelné a to je věru nehorázná bžunda. Nejde sice rozstřílet úplně vše, ale drtivá většina objektů v lokacích se zničit dá. Hráč se skvěle vyblbne v zabíjení nepřátel mnoha originálními způsoby. Uvedu příklad: Skupinka nepřátel postává v úzké soutěsce nad kterou, jako na potvoru, jsou na podpěrách balvany, které jdou jednoduše sestřelit. Ano, je to opravdu efektní, ale rovněž design těchto "pastí" působí jako pěst na oko. Hra si ale na žádnou reálnost nehraje a snaží se hráče maximálně zabavit, což se ji daří. 70%

Pro: oldschool nádech, hratelnost, kompletně zničitelné prostředí a tedy fyzika, jednoduchý příběh, hlavní hudební motiv, bull... eh... tequilla-time

Proti: strašná krátkost (1-2 večery), slabší leveldesign, po delším hraní stereotyp, některé ošklivé textury

+12
  • PC 55
Stranglehold je často srovnávaný se starým Maxem Paynem, může nabídnout něco víc?
Bohužel ne, dnešní trend je takový, že většina her je čím dál tím víc kratší a stereotypnější. Přesně tohle vystihuje hru asi nejvíc. Hordy nepřátel se na Vás valí ze všech světových strach a vy pomalu už zavíráte oči, držíte spoušť a kroužíte myší dokolečka.

Technickému zpracování toho není tolik co vytknout. Možná sterilnost prostředí, kterou ale vynahrazuje kvalitní model poškození. Zvuk a dabing je taktéž na velmi slušné úrovni.

Tuhle hru si zahrajete, za 3 kratké večery dohrajete a hra skončí v propadlišti dějin a vy už si nebudete ani pamatovat o čem, že tam vůbec šlo :-)

Pro: Tequila time, ničitelnost prostředí

Proti: stereotyp, stereotyp, krátkost

+9
  • PC 60
Tahle hra má hrozně moc pitomoučkej příběh, plný těch nej klišé. Opravdu mi místy způsoboval skoro až fyzické utrpení. Něco takovýho jsem ještě nezažil.
Jinak jako arkádová akce to ujde. Hlavně díky bullet-timu. Ten nejen že zpomalujete čas, ale díky speciálním vychytávkám můžete třeba sledovat cestu kulky přes celou mapu až do padouchova oka nebo proměnit jakoukoliv svojí zbraň v ultimátní peklomet. Pokročilá destrukce prostředí zážitek taky výrazně vylepšuje.

Proti: Je to jen hloupá akce

+4
  • PC 95
Ultimátní zážitek pro milovníka akčních her a fanouška filmů Johna Woo.

Pro: Perfektní animace a fyzika, coolervoucí přestřelky

Proti: Kratičká herní doba

+4 +6 −2
  • PC 75
Když jsem o Stranglehold slyšel poprvé, tak to bylo v době, kdy jsem byl na střední škole a kamarád mi vyprávěl, jak jednu hru stahoval snad tejdne, aby si jí zahrál, protože instalačka měla 14 giga. V tý době to byla snad nejnáročnější hra svojí velikostí, o které jsem kdy slyšel, ale počítač jsem na ní neměl. Když se ale objevila v Levelu, tak jsem okamžitě neváhal a hru nainstaloval. Předem musím dodat, že zase tak veliký fanoušek Johna Woo a jeho Hard Boiled nejsem, i když jsem filmy viděl. Popravdě ale ona podstata akce ve hře funguje uplně jinak a já se perfektně bavil. Grafika úžasná, příběh ujde, scény v některých chvílích zapamatovatelné do konce života a hlavně hratelnost na úrovni velice vysoké. To vše se na mně podepsalo včetně rozbitnosti celého herního prostředí a na úkor obrovské velikosti hry krátké hratelnosti. Ta mi ale ve skutečnosti na hraní takové hry bohatě stačila. Více bych asi nesnesl. Pokud tedy chcete akci, kde se pobavíte více než zapřemýšlíte nad příběhem a danou situací, je Stranglehold přesně pro Vás. Člověk se u ní vyřádí, ale to je také nejspíš všecko.

Pro: dynamická akce, úžasná grafika, kompletně destruktivní prostředí

Proti: nevýrazný příběh, nevýrazné postavy, tupá akce, stereotypnost

+4