Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hm... Tak v tom případě nechápu ty vlny nadávek. Nebo v čem spočívá fail BioWare? Že do toho vrazili neskutečné prachy a je z toho průměrně hraná onlinovka?
Level cap není žádnej, dohrát příběh bez placení klidně můžeš.
Když chci dohrát příběh za Sith Inquisitora (Imperial Agent je sice zajímavější, ale má děsný combat, takové "snipování" jsem si fakt nepřestavoval), je to možné bez toho, aniž bych do toho vrazil jedinou korunu? Jaký je level cap? 20?
@eremita (22.05.2013 19:20): Většina unlocků je (nebo aspoň v době, kdy jsem hrával víc) pod 350k. Cena některejch se furt motá třeba někde okolo 100k a daj se snadno prodat, takže když mi dochází místo na kredity, tak si nějakej takovej koupím a pak mám prostě v inventáři třeba deset takovejch snadno prodatelnejch předmětů dohromady okolo milionu, místo toho, abych to měl jen v kreditech.

Pokud chceš koupit dražší unlock, tak se musíš domluvit s nějakým subscriberem, kterej ti danej předmět koupí za svoje kredity a ty ho s ním pak vyměníš právě za balíček nějakejch těch levnějších předmětů, který sis nasysloval (nemusej to bejt unlocky, stačí cokoli, co se dá snadno prodat za jakž takž stálou cenu). Já to teda nijak extra neprovozuju, ale asi nejjistější způsob, jak někoho přesvědčit, je nechat mu těch předmětů tolik, aby měl nějakou pěknou marži:). Nebo se samozřejmě můžeš domluvit přímo s prodejcem, to už je jedno. Prostě to chce, abyste z toho oba něco měli...

Tohle se ovšem dá dělat hlavně když už máš nějakou postavu na padesátce či podobným levelu, na nízkejch levelech žádný statisíce hned tak nevyděláš.
Dotaz na USERA47: Mohl by jsi trochu rozvést, jak přesně získáváš ty unlocky? Jestli tomu dobře rozumím, tak když na GTN vidíš unlock třeba za 2miliony, přičemž limit pro preffered hráče je 350k, napíšeš hráči, který unlock na GTN dal a pokoušíš se s ním domluvit zaplacení v "naturáliích"? Jakože: "Tady máš 5x expanded cargo hold, což má hodnotu X.."?? Jestli je to ale takhle, jak se ti podaří ho přesvědčit, že se mu ony likvidity podaří prodat? A které předměty platí za "jisté kredity"?

Ptám se proto, protože bych se do hry, teď když je F2P, docela i podíval (dříve jsem byl subscriber, ale ne tak dlouho, abych měl nějak zvlášť signifikantní množství CC) a rád bych vyvyužil možností F2P co nejefektivněji (rozuměj nezaplatil ani dolar).
Hm, jde nějak tu kameru aspoň orientovat podle označeného nepřítele? V combatu se fakt ztrácím...

Jsou nějaké penalty za smrt? A je nějaký způsob, jak se zbavit toho otravného loading screenu po každém změnění grafického nastavení nebo AltTabu?

Ale jinak UI je fajn, tím se moc onlinovek pochlubit nemůže.
Hm, ale ta renderovaná videa (Return, Hope, Deceived) se mi líbí... Je to správně epic (ne jak SW:FU, kde se na to nedalo dívat). To chce nějak šikovně zakomponovat dohromady a udělat z toho "videoklip" *otevírá Premiere*

Dokážu si představit celý film takto dělaný.
Díky. Vlastně jsem udělal dobře, že jsem se napoprvé chytl světelného meče. Baví mne to a s další postavou to tedy horší nebude.
A navíc se mi líbí, když kamkoliv zajdu, tak každý hnedka: "Ó, rytíř Jedi, jaká to čest. Mohl byste mi pomoci?" "Ale jistě, pomáhat je povinnost rytíře Jedi." "Ó, jaký jste skvělý. Unesli mi ženu, zachraňte ji." "Budu tady v cuku letu." ... "Hej, vy zlí, propusťte tu ženu!" "Ne!" kling klang "Ó děkuji za záchranu báječný rytíři!" "To nic nebylo."
@Riotekk (20.05.2013 20:23): Tohle vypadá jako ambiciózní projekt, ale to si ještě počkáš. http://www.moddb.com/mods/kotor-ultimate Jestli to dotáhnou dokonce, tak bych snad i zvážil nový playthrough...

Mimochodem, než se pustíš do dvojky, stáhni si komunitní patch/mod, který obnovuje vystřižené lokace, vychytavá herní mechaniky, opravuje bugy apod. Dvojka je totiž v podstatě nedodělaná hra.
Nic moc k tomu nenajdeš, ale zvykneš si, grafika není tak hrozná. Akorát si při začátku hraní musíš dát pozor na to, abys měl nastavený vysoký rozlišení textur, rádo to skáče na nejnižší nastavení a pak to vypadá hrozně.

Taky se mi nikdy nepodařilo aplikovat widescreen fix aniž bych to musel cracknout, což třeba v případě dvojky vrátilo do hry pár bugů z neopatchovaný verze...ale nic zásadního.
Jde o úplně jiný hry, takže záleží, co chceš. Pokud ti jde o příběh a standardní singlovou rpg hratelnost, tak KotOR...a především KotOR 2.

TOR je spíš jako WoW ve Star Wars univerzu.
Co lepší SWTOR anebo KOTOR? Rad bych se zahrál obě hry, ale casu není dost. Do čeho je lepší investovat svůj čas?
Subscription má imho smysl maximálně pro endgame, protože před padesátým levelem ti oproti preferred statusu moc výhod neposkytuje. Kosmetický unlocky můžeš nakoupit za kredity na GTN, flashpointy stejně člověk jde tak jednou než je přeleveluje, fialovej gear nepotřebuješ a stejně na něj dřív než na 50 levelu skoro nenarazíš.

Koupil bych si za pár dolarů balíček cartel coins, což ti dá natrvalo preferred status a pokud tě to chytne, tak si později můžeš zaplatit sub.
@Aries (20.05.2013 18:10): Tak je to o tom, o co mu jde. Jestli chce mít přístup všude, nasbírat ten nejlepší gear a pravidelně chodit Flashpointy/Operace, případně Warzony, pak by měl být subscriber a pravidelně platit (ono to dává smysl už proto, že aby dosáhl výše popsaného, musí hrát denně, nejlépe být spolehlivým členem nějaké guildy). Ale pokud si chce jen projet příběhy a sem tam si zařádit v aréně, případně zkusit Flashpoint, je pro něj subscription model zbytečný...
@Say (20.05.2013 18:00): Jo, tak to se priznam ze nevim jestli jde. Me to prijde mnohem logictejsi pri drzeni praveho tlacitka, ze si otocim kamerou kdy chci, a ne kdy chce hra (muj casy problem u novejsich third-person her, chci nekam skocit, ale kamera sebou na posledni chvili trhne a spadnu do jamy).

A kdyz ti prijde 10 korun za den hrani moc, tak tam ti nepomuzu no, platit nemusis, muzes si koupit balik Cartel Coins a nektera omezeni si za ne ulehcit, ale na nektere veci ti "horsi" zustanou.
@Say (20.05.2013 17:31): Nemusíš být hned subscriber. Být tebou, koupím si třeba ten nejlevnější balíček Cartel Coins (je to pár korun), čímž získáš preffered status. Je to jednorázová koupě a máš pokoj.

BTW, k tomu Knightovi. Mně se ten příběh místy líbil. Byl často povrchní, schématický a za moc nestál, ale přesně takové tyhle "propagandistické" příběhy jsou. Přišlo mi, že se podařilo opravdu věrně zachytit tu "dušínovskou" atmosféru příkladného Jedie, jak z původní trilogie o Lukovi. Tohle se těžce popisuje, ale prostě to má tu SW atmosféru.
@Aries (20.05.2013 17:35): Buď otáčení na najetí kurzorem na okraj obrazovky (jen horizontálně) a nebo ideálně aby se dívala přesně tak, jak když hýbu myší a musím držet RMB. Prostě chci to samé, co v normální TPS.

Jo a tyhle měsíční poplatky ať si strčí někam. V porovnání se SP jsou to absurdní částky. A nebyly by, kdyby se čas počítal jako opravdu měsíc hraní a ne měsíc v reálu (furt u toho sedět nehodlám). Tohle je vůbec podivná filozofie plateb onlinovek.
@Say (20.05.2013 17:31): Predplatny te vyjde na 15dolaru za mesic, cili nejake tri stovky.
A ohledne kamery, tam ti jde o co? Aby si mohl jenom najet k okraji a otocilo se to? Nebo aby se ti tocila porad podle toho kam zrovna ziras?
@USER47 (20.05.2013 16:12): Klidně zaplatím, ale nechci být obtěžován technickou stránkou (kamera) a být okleštěn o veškeré výhody gameplaye, které f2p nenabízí. Otázkou je, na kolik by mě to vyšlo a jestli by mě z té kamery fakt neruplo v bedně.
@Hrdlodus (17.05.2013 21:38): Popisovat pribehy aby se clovek vyhnul spoilerum jde hodne tezke :)

Obecne panuje shoda, ze Agent ma snad nejlepsi pribeh ve hre (nejdriv lovis teroristy, a pak odhalujes docela velke spiknuti postav, ktere potkavas v jinych pribezich a vubec to o nich netusis)
Pak je kvalita pribehu o tom, co komu sedne vic. Ja treba nedam dopustit na pribeh sveho Consulara, ktery se toci okolo hledani ruznych artefaktu, reseni zahadneho "moru", ktery napada cely Jedi Order a pak je to hodne o diplomacii. Pokud se ti to nezamlouva, tak se tu postavu neuzijes, coz tvrdi spousta lidi. Ale ja jsem si to, protoze rad hraju za "carodeje" nebo za "kecalky", uzil hodne.
Knight ma problem v tom, ze je takovy hodne "klise", a je z toho fakt citit nejaky mix mezi pribehy Luka a Anakina. Sice se dozvis hodne o nejakem celkovem pozadi Imperatora (stejne jako u Sith Warriora), ale je to takovy "ja jsem pan velky hrdina" styl.
Ostatni postavy jsou taky zajimave, ale jak jsem psal, je to o tom, co ti sedne vic...
Postavu můžeš smazat a vytvořit si jinou. Doporučoval bych ale spíš v případě potřeby zaplatit pár dolarů aspoň na preferred účet, tam máš postav 6.
Jestli to dobře chápu... Na f2p účtu si můžu udělat pouze dvě postavy a po potvrzení není cesty zpět? Takže nový mail, nový účet? Má to nějaký hlubší význam, než jen na*rat lidi?

Onlinovky jsou fakt mor. Zkáza veškeré herní zábavy.
@eremita (12.05.2013 11:59): No, v 2.0 se kompletne prekopal Bolster system, co dorovnava statistiky v instancovanem PvP (Warzony a nebo jedna lokace na Ilumu aktualne). Samozrejme se to trosku nepovedlo, takze se tam naslo par exploitu, ale vicemene se to opravuje co nejrychleji to jde (cili jakmile se zjisti co tu chybu vubec umoznuje)

Zmena v tomhle systemu ted funguje tak, ze se dorovnavaji statistiky ne na zaklade levelu, ale na zaklade vybavy. Tim se podle me hodne odbourala zavislost na vybave, cili muzes chodit klidne v tom, v cem chodis Operace, a jsi v klidu (mozna je gear z operaci krapet lepsi nez PvP gear I, ale to si nedovolim tvrdit, protoze to nemam podlozene merenim).

PvP gear ma vyhodu v tom, ze pri kompletni sestave ma vyssi PvP statistiku Expertise, ktera by mela trochu vyrovnavat to, ze nemas tak vysoke ostatni statistiky. Plus, je to idealni do mist, kde Bolster neni (Open World)

Nejake presnejsi informace jsou na oficialnim foru od Community Managera: http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=6144955#post6144955
@USER47 (19.05.2013 19:41): "Vůbec není třeba porovnávat s Planescapem, když prakticky libovolný RPG či FPS natrhne SWTOR po příběhový stránce prdel." - Ten příběh není žádné veledílo, souhlasím, ale tohle jsou trochu silná slova. Jen za poslední pětiletku jsem hrál RPGéčka, jejichž příběh byl i oproti SWTORu naprosto žalostný. Nemluvě o tom, že SWTOR dává alespoň nějaký smysl a je relativně koherentní. Dialogy odsýpají, netahají za uši, nešustí tolik papírem a navíc jsou občas i celkem vtipné.

Možná jsi měl štěstí na mnohem lepší hry než já, ale já tyto aspekty v herním průmyslu rozhodně nevidím jako něco samozřejmého. No a FPS žánr, tak tam je dobrý příběh spíš výjimkou než standardem...

Vyhejbání tam nefunguje jako v normálních fps/tps, nýbrž jako v klasickým kostkovým rpg. Tudíž je jedno, jak s postavou meleš, záleží na statistikách bojujících postav.
@USER47 (19.05.2013 20:10): Jo, to jo. Ale já bych měl být schopen uhnout výstřelu protivníka. A stejně tak protivník by logicky měl být schopný uhnout mému úderu mečem. A to jsem taky nepostřehl. A mimochodem, hraji i za vojáka. A tak jsem vyhnutí taky neviděl.
Ale teda zrovna UI bych viděl jako přednost SWTOR. Všechno je celkem drobné, čitelné, nastavitelné. Dialogy minimalistické, menu přehledné. Tím se jen tak kde jaká onlinovka pochlubit nemůže. Tuplem když v tom má prsty BioWare (zdravím NwN a ME).
Nevím, kolik maj panelů úplně čistokrevný f2p, já jako preferred mám asi 4 a bohatě mi to stačí i na 50. levelu. Sosnul jsem si nějakej custom interface odněkud z netu a ten jsem lehce překopal, určitě toho vygooglíš hromadu. Ale nepočítal bych s tím, že ti to dovolí víc jak dva panely či kolik máš coby f2p.
@USER47 (19.05.2013 19:19): Ty přídavné boxy jde přidat jak? Nebo je to za CC? protože já jsem F2P.

Jinak jako JK při boji mi tam běžně vyskakují: "MISS". A nějaké kouzlo sníží přesnost soupeře o 90 %.

A velký příběh tam není místo něj sada minipříběhů. A ty jsou slušné. Postavy se chovají různě.
Consular používá Sílu, u tý šance na minutí není, stejně jako ve většině RPG u magie. Pokud bys měl třeba snipera či JK a nízkou accuracy, tak bys na to narazil.
Tak dovedností jsou na vyšších levelech kvanta a možnost na minutí je tam taky (determinovaná pomocí accuracy) atd, nicméně je fakt, že třídy republiky a impéria jsou po mechanický stránce naprosto totožný. To ovšem dokážu pochopit, vybalancovat osm úplně rozdílnejch tříd by asi nebyla sranda, už teď maj problémy s polovinou.
@USER47 (19.05.2013 19:41): Mě u TOR spíš vadili pravidla. Moc omezující.:( Možnost mít jen jeden typ zbraně. Žádná variabilita. žádné učení se ovládání zbraní. Málo dovedností. Třeba proti BG. Sihtové a Jediiové jsou naprosto totožní. Žádná pravděpodobnost na zásah. Mě se nestalo, že bych minul a počítači taky ne. Ubohé.
I v tomhle černobílým schématu se dá udělat příběh, kterej má začátek a konec, spád a aspoň trochu smysluplnou zápletku. Viz. KotOR 1, filmová sága nebo některý knihy.

Anebo si můžeš zahrát KotOR 2, ten dokonce překračuje tu černobílost SW a je to asi nejpodobnější hra jako tvůj oblíbenej Planescape - občas to působí spíš jako adaptace PS:T v kulisách Star Wars:).

SWTOR příběh nejde odnikud nikam, je to v podstatě jen série vzájemně nepříliš provázanejch questů pro spoustu zapomenutelnejch postav, navíc to jde stále dokola podle jedný šablony...
@USER47 (19.05.2013 19:19): Já se radši o příběhu moc hádat nebudu. Neumím tak anglicky, abych ho pobral do detailu.

Ale celkově, ač miluji Star Wars, tak se shodneme, že co do příběhu jsou velmi jednoduchý. Tak se nedá očekávat, že hry budou v tomto vyčnívat.:)

V rámci univerza je dobrý. Jistě, je přímočarý, černobílý. Republika je ve všem dobrá, imperium ve všem zlé. Ale takové už jsou Star Wars. Pohádka pro děti.:)
Můžeš si ho pak přeskládat třeba tímhle stylem, nebo jakkoli jinak:
http://mmo-mechanics.com/swtor/uifileshare/screenshots/8bbD8nBB.jpg

Já používám plus mínus základní vzhled, trochu zmenšenej, dva quick bary pod sebou a dva rozdělený na menší skupinky ještě dole po stranách. Na vyšších levelech se to hodí trochu upravit, aby nic nepřekáželo.

A co se příběhu týče, zoufale mu chybí cokoli, co dělá dobrej příběh dobrým příběhem. Jednotlivý příběhy postav jsou neuvěřitelně schématický a bez návaznosti, asi aby bylo možný na poslední chvíli třeba vyškrtnout či dodat planetu a nijak se to neprojevilo, nějaká zajímavá zastřešující zápletka v podstatě neexistuje skoro vůbec...

Vůbec není třeba porovnávat s Planescapem, když prakticky libovolný RPG či FPS natrhne SWTOR po příběhový stránce prdel.
Zvykneš si...je to prostě klasický wowkovský MMO se všemi dementnostmi, co k tomu patří.
Do p*dele práce... S tím ovládáním kamery si ale dělají srandu. Jak přenastavit rozhlížení pravým tlačítkem myši na default? Nechci to furt držet. A ten combat... Facepalm.