Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak dohráno. Co se konce týče, přijde mi, že se ke zbytku hry moc nehodí... Komentář přijde později, musím si utříbit dojmy.
Jak neprohlédl elektrárnu? To asi špatný konec že? Existuje konec kde si ji prohlédneš až tě to bude mrzet.
Tak podívejte se: Já vám do té Zóny teda chodit budu, ale běda vám - BĚDA VÁM! - Jestli mi to nepude.


(neoddolal jsem :))
Deus mě taky moc nevzal, kdežto Stalkera mám v TOP hrách, takže Chucku, jdi do toho... ;-)
chuck: takovou atmosféru prostě dokážou stvořit snad jen lidi z Východu ;-) :-D
Chuck: jestli se Ti bude líbit Stalker, tak jsi u mě skončil, když jsi vzpomenu, ja Tě nevzal Deus :) To si pak konečně udělám někdy čas a rozsekám Tě na cucky ve FlatOutu.
chuck: jo klidně na moji zodpovědnost... atmosféra je tak skvělá, že i přestaneš vnímat i některý nedostatky ;-)
Hm já sem to kvůli tomu konci nedohrál. Omylem sem se dostal do další zóny, kde z ničeho nic začal běžet čas a všichni to do mě začli šít a do předchozí lokace sem se nemoh vrátit, tak to ne..
Bursoft - jo, to je fakt, že jsem se na to skoro vykašlal... co si pamatuju, tak na konci jsem kulhal, obrazovka blikala, byl jsem skoro mrtvej, ale nakonec to bylo těsný - opravdu s minimem zdraví jsem to dokončil.

Akhera - jo, to se mi stalo taky, že mi NPC zadávající úkol umřela před očima... a jiná byla mrtá, když už jsem k ní došel. To ale nepovažuju za bug, naopak je to jedna z věcí, která se mi na hře hodně líbila a aspoň malá ukázka slibované nevyzpytatelnosti Zóny.
Komentář asi bude, už jsem dlouho žádný nenapsala a tady bude hodně o čem psát. Moje pocity z hraní se postupně dost měnily, nejdřív nadšení, po chvíli zhnusení, pak zase nadšení a nakonec asi něco mezi :) Ale uvidím, jaký bude konec.
Akhera: A bude pak nějaký koment? Nebo aspoň soukromý? ;-) Z toho, co píšeš, zatím nabývám dojmu, že nějaké velké nadšení se nedostavilo. Pořád totiž váhám, jestli je to hra pro mě. Velký herní svět mě sice láká a s ním spojený realisticky ztvárněný život taky, ale nerad bych u toho zíval jako u DE. Tady mi ovšem tak nějak přijde, že by ten pocit přijít nemusel.
Say: CS jsem utnul hned po bažinách, nějak mě to nechytlo. No a CoP byl zase moc jednoduchý, aspoň pro mě. Měl jsem totiž exoskeleton a nesl jsem Dragunova a myslím Vintorezku (nebo jsem ji možná vyhodil a před koncem vzal něco podobného se stejnou ráží - každopádně to odhazovalo nepřátele dobrých pár metrů :D) a byl jsem jak terminátor, protože exoskeleton něco vydrží.
Bursoft: Přesně, já z toho měl podobné pocity. A to bohužel u všech Stalkerů. Nejvíc ale v CS a nejmíň v CoP.
ad konec: Osobně si myslím, že Černobyl je nejhorší část z celé hry. Když jsem to hrál napodruhé, dál jsem si pozor, abych měl dostatek nábojů do svých superpušek a brokovnic, neponičené brnění a hodně antiradiačních pilulek (+ pár vodek) a i tak to bylo o nervy. Tvrdý časový limit, hromada nabušených nepřátel, tanky a vrtulník - a to byl venek. Vnitřek obrovské dávky radiace, samí exoskeletoňáci, zásoby všeho byly za chvíli na nule, takže jsem ještě na KONCI HRY KRADL mrtvolám zbraně, náboje i pilulky. Osobně si myslím, že to autoři hodně přehnali, hektičtější závěr hry nepamatuju. PLUS vůbec není čas se nějak porozhlédnout a vychutnat si tu samotnou elektrárnu. Až někdy našetřím na nové železo, tak hodně přemýšlím, že do elektrárny vůbec nepůjdu.
Akhera: S DMP to taky tak nějak máš. Vesměs si do batohu vezmeš jídlo na den, munici, pár obvazů... A artefakty za opasek.

Aj... Pak dej vědět, jak se ti poslední Chernobylská mapa líbila.
Tak říkám "celkem" realistická, ne úplně. Kdyby hráč unesl jen to, co ve skutečnosti, tak má jen svoje vybavení a nic si z misí nenosí.
Na mody už je pozdě, blížím se ke konci. Očekávám, že už zítra bych to mohla dohrát.
Akhera: Opravdu si myslíš, že sebou utáhneš nějakých 40 kg a při tom vesele eliminovat mutanty? Ale no tak=)

Co se DMP týče... Vanilla ti za ten čas opravdu nestojí. Zahoď předsudky a hoď ho tam. Za čas věnovaný Stalkerovi budeš pak vděčná.
NateLogan - To já si na exoskelet našetřila, ale nekoupila jsem si ho, protože je moc těžkej a SSP-99M, které mám, je jen o málo horší při poloviční váze.
Poprvé hraju vždy bez modů. Po pravdě řečeno si ale nejsem jistá, jestli to někdy budu hrát znovu, zas tak skvělý to není...
NateLogan - Ta celkem realistická nosnost mě potěšila, vždy jsem ve hrách pro omezenější inventář, aby hráč nesyslil předměty. Bohužel ruku v ruce s tím musí jít taky to, že hráč nezískává většinu peněz z prodeje kořisti, což ve Stalkerovi moc neplatí. To je ale celkem jedno, protože za ty vydělané peníze stejně není co koupit - pokaždé, když jsem se dostala k novému obchodníkovi, už jsem měla lepší vybavení, než nabízel.
Tak původní stalker se mi taky líbil. Dokud nevyšel DMP :o) Hlavní pozitivum pro mě je že zóna působí mnohem nebezpečněji a dost to mění hratelnost směrem k opatrnosti. A to k tomu podle mě patří.

A co se ti konkrétně nelíbilo?
Zásadní je nepoužívat mód na zvýšení nosnosti. To je pak z člověka superman, který má po kapsách arzenál menší soukromé armády.

Edit: Jinak jsem asi jediný, kterému se líbil nemodovaný Stalker mnohem víc, než DMP...
Stalkera je nezbytně nutné hrát s DPM. Hra je pak mnohem lepší než původní verze. Není čeho se bát. Hlavně ta atmosféra je super.
Já teda narazila na celou řadu bugů - Například někdy nejde přistupovat k nejspodnějším položkám inventáře, na mapě se mi zobrazují některé úkoly, které už jsem splnila, jeden zadavatel vedlejších úkolů se vydal někam na túru, při které zemřel, dabing nesouhlasí s textem a to nemůluvím o grafických chybách, jako jeden barák, co se vznáší deset centimetrů nad zemí.

Nejhorší je ale opravdu ten respawn nepřátel a řekla bych že s tím pravě související dostatek všeho. Už se blížím ke konci hry a jediné, co jsem si koupila, byla G-36 a hrst nábojů
Bugy tam nejsou, teda aspoň já na žádné podstatné nenarazil, ale je tam spoustu otravných faktorů, asi nejvíc mě deptal tradiční respawn nepřátel a hlavně DOSTATEK VŠEHO - což tak trošku odporuje všem kecům NPC "všeho je málo/artefakty jsou vzácnost/náboje šetři" apod...
Ale prdinu, bugy- to bývávalo, ale to je minulost a hromadu otravných věcí řeší DMP. Stejně tě to nemine a jak jednou strčíš do Zóny nos jsi náš a o labině se ti bude zdávat.
A vy furt máte cosi proti módům... Nebo nevíte jak na ně? Já nikdy podobné problémy neměl.
Akhera: ale to máš fuk, úkol Ti dává stejně nesmrtelná postava a ostatní tam jsou je... ani nevim proč. Takže když tam vystřílíš celou vesnici, tak se na hře nezmění vůbec nic.
Akhera: Mas nejnovejsi verzi? Nepamatuju se, ze bych s timhle mel nejaky problem.
Garion - To nefunguje. Prostě tam tak stojí a koukají na mě
Walome - Ono se mi to děje především v Rostoku a Duty nemá vrahy zrovna v lásce
Chuck: Bezpecnosti uctu jsem se taky obaval, ale zasilani penez na PayPal lze uskutecnit prostym prevodem z tveho uctu na PayPal ucet mam dojem ze v UniCreditu, takze pokud nekdy posilas penize z uctu na ucet uvnitr CR, je tohle uplne stejne bezpecne.

Akhera: Mam dojem, ze do nich staci chvili stouchat, ne? Oni se obvykle pohnou (alespon co si pamatuju).
Zpět ke hře samotné: Neexistuje nějaká možnost jak říct NPC, aby uhnul? Nějak mají v oblibě blokovat východy. Zjistila jsem, že pomáhá, když hru uložím a zase načtu, ale to se ne vždy pohnou správným směrem, takže je potřeba to udělat několikrát
Jo, akhera uz poslala. Se snad zabavim nekterych "kup mi tohle a tamto" lidi :)
Ja mam vytvoreny PayPal ucet bez kreditky. Normalne pres toho jejich wizarda, az na to, ze misto kreditky jsem si to "spojil" s cislem uctu (tedy jsem si nastavil defaultni ucet, z ktereho budu posilat penize), ale to cislo uctu jde kdykoliv zmenit a mozna i smazat.
pipboy: nijak?

Chuck: neboj :) Pokud má internetový bankovnictví, tak už to je důvod ke strachu... tohle je jen další podobný krok.
"jak si vytvořit účet na PayPal bez nutnosti mít kreditku" - muzete mi to nekdo hodit do posty?