Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Shadow of the Eternals

Eternal Darkness 2

Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

The darkness will return.

Epizodická záležitost vyvolávající aluze na mysteriózní seriály byla vycentrována kolem různých postav. Příběh detektiva Paula Beckera vyšetřujícího rituální masakry v Louisianě současnosti proto představoval pouze výchozí bod anabáze rozmáchlé do různých období historie v rozpětí 2500 let. Coby rytíř Theodoric byste tak kupříkladu za vlády Karla Velikého navštívili katedrálu Oublié v Amiens nebo třeba v roli mladinké Klary Rusznyák zakusili, co všechno obnáší být služtičkou u zámecké paní Alžběty Báthoryové. Jako v Eternal Darkness (2002) pro GameCube vás i v Shadow of the Eternals měli k nepříčetnosti dohánět transcendentní příšeráci snažící se o co největší prolnutí své hrůzyplné dimenze s naším světem. Každé době přizpůsobené bojové styly byste mohli zpestřit užitím čar Magick sloužících i k řešení nejrůznějších hlavolamů.

Od vydání Eternal Darkness: Sanity's Requiem, bezesporu nejúspěšnějšího počinu Silicon Knights v novém tisíciletí, se hráči zajímali o pokračování. Za horový hit zodpovědné studio však mělo dlouhodobé potíže s dodržováním jakýchkoli vývojových milníků, což dokázalo i na léto 2000 původně cílící Too Human (2008) pro PlayStation 1, vydané teprve na Xbox 360. Předváděcí prototyp Shadow of the Eternals údajně existoval již před rokem 2006, kdy hlava projektu Denis Dyack ukončila exkluzivní smlouvu s Nintendem, jež nepřesvědčila. Širší veřejnosti byl ale titul představen až v rámci neúspěšné kickstarterové kampaně s cílem vybrat 750 000 dolarů, která probíhala v létě 2013. Pak už nepomohla dokonce ani zelená od fanoušků na Steamu ze sklonku srpna. Ačkoliv to Dyack soustavně popírá, vykazuje SotE všechny příznaky zrušené hry.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.