Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Eternal Darkness: Sanity's Requiem

24.06.2002
79
6 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Is it real... or only in your head?

Alexa Roivas v roce 2000 studovala abstraktní matematiku a teorii čísel na univerzitě ve Washingtonu, když ji zasáhla tragická zpráva. Její dědeček a mecenáš Edward zemřel za blíže nevyjasněných okolností násilnou smrtí ve svém sídle na Rhode Islandu. Policie vyloučila vloupání, stop v případu se však zoufale nedostává. Zámožný pán nebyl pro vnučku zdaleka jen zdrojem peněz na pohodlný studentský život provoněný předraženým Latté z univerzitní kantýny. Byl člověkem, který ji poskytl domov, když přišla v dětství za záhadných okolností o oba rodiče. Odhodlaná Saša proto udělá vše, aby odhalila jeho vraha. Pátrání na vlastní pěst začíná v potemnělém a podivně ztichlém domě jejího dětství.

Brzy zjistí, že tam není sama a nález kroniku připomínajícího tlustospisu jí odhalí bohatou historii vlastního rodu, bojovníků proti prastaré temnotě. Každá nalezená stránka odhalí příběh jednoho z předků a přinese skok do minulosti v roli dobového protagonisty. Intermezza z přítomnosti za mladou hrdinku tak prokládají epizody zasazené do zakázaného města v Persii, katedrály ve franském Amiens, do chrámového komplexu v srdci říše Khmerů a již zmíněného sídla rodiny Roivas během starověku, středověku a novověku. Žádné z míst přitom nenavštívíte pouze jednou, nalezená kniha pečlivě zaznamenává osudy všech, kteří se zlu přesahujícímu čas i prostor na inkriminovaných místech v průběhu dějin postavili.

Lovecraftiánský horor dá vzpomenout na DOSovské The Legacy: Realm of Terror (1992), původní trilogii Alone in the Dark série a v akčnějších částech i na Resident Evil 1-4. Fixní 3rd person kamera sleduje charakter, s nímž prohledáváte přilehlé okolí a řešíte hlavolamy. Ke zvládnutí příležitostných soubojů poslouží dobové zbraně. V případě těch na dálku se budete neustále potýkat s nedostatkem střeliva. Inventář s detailním popisem předmětů slouží i k uložení nalezených run, jejichž kombinací docílíte kouzel v rámci do čtyř barev rozděleného „Magick“ systému. Neustále si je také třeba hlídat příčetnost, jinak bude přibývat vidin a "poruch" na vašem zobrazovacím zařízení. Veškeré úsilí odmění jeden ze tří různých závěrů.


Poslední diskuzní příspěvek

@Drolin (04.12.2017 10:42): Právě proto, že jsi tomu moc nedal a vynesl povrchní ortel. První 3-4 kapitoly mě taky moc nebavily, ale pak se to začalo rozjíždět, všechno do sebe zapadat a směřovat do cílové stanice s názvem 100%.

Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.