V pokračování oceňované hry Hellblade: Senua’s Sacrifice od britského studia Ninja Theory se opět ujímáme piktské válečnice Senuy, která se vrací ze své strastiplné pouti zpět domů, přičemž nachází své rodné Orkneje zpustošené vikinskými nájezdníky.
Obdobně jako v případě prvního dílu se jedná o akční adventuru, ve které klidné pasáže a hádanky střídají dramatické úprky a brutální souboje, tentokrát ještě intenzivnější než kdykoliv předtím díky nejmodernější motion capture technologii. Ty hlavní běsy si ale naše hrdinka trpící psychózou nosí stále v sobě.
Autoři dbají na pohlcující zážitek, kterého je dosaženo vyjma absentujícího uživatelského rozhraní filmovou kamerou, binaurálním zvukem, který nejvíce vynikne ve sluchátkách, a vůbec prostřednictvím celého ručně vytvořeného, skutečnými lokacemi inspirovaného a do nejmenších detailů vypilovaného světa imitujícího Island 10. století.
@BUMTARATA (24.08.2024 14:16): Nemyslím si, že by to ve finanční zprávě nazvali úspěšný release s tím, že pracují na nových projektech, kdyby MS nebyli spokojeni a řešilo se zavření.
Navic po zavření Tango údajně dostalo Hellblade 3 zelenou.
Otazka co je průser. To studio je malé, dělalo na tom 80 lidí jen. Jeslti si to na GP první měsíc zahrálo mega hráčů, tak to MS může stačit. Na Steamu to má už přes 4k recenzí, zas taková hrůza to s těmi prodeji asi nebude když připočteš Xbox.
Navic po zavření Tango údajně dostalo Hellblade 3 zelenou.
Otazka co je průser. To studio je malé, dělalo na tom 80 lidí jen. Jeslti si to na GP první měsíc zahrálo mega hráčů, tak to MS může stačit. Na Steamu to má už přes 4k recenzí, zas taková hrůza to s těmi prodeji asi nebude když připočteš Xbox.