Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Vynex (15.12.2023 19:46): na non-lethal je primárne taser a potom sa dá vybrať beanbag brokovnica. je pravda, že UI (užívateľské rozhranie) je trochu komplikované a niekedy hľadať všetko, kde vlastne je a ako si vybrať jednotlivé veci je trochu blbo spracované, ale treba sa v tom povŕtať, prípadne nájsť na internete ako si tieto položky vybrať. Lebo treba uznať, že UI v SWAT4 bolo jednoduché. Tu to miestami dosť prekombinovali. Ale zase môže mať človek u seba viac vecí, keď si ich dá do inventára.
@Adieu (09.03.2024 13:43): Myslím že v kampani sa mi to stavalo akurát keď som hral DLC Stetchkov Syndicate. Vtedy bolo treba rychlo zbrane brat, lebo vedeli ešte zaútočiť alebo vytiahnuť sekundárnu. Ale v primárnej kampani sa mi to nestalo. Mohlo to byt ale aj spôsobené tým, že som mal nižšiu obtiažnosť alebo, že vždy keď boli na zemi tak som ich hneď išiel spútať, aby nerobili problémy. Ale to že útočia potom ako sa vzdajú sa mi stalo len počas hrania toho DLC.


Ale dáva zmysel aby sa to dialo lebo koniec koncov keď niekto nedáva pozor, situácia sa môže zvrtnúť. Takze vám verím. Len moje skúsenosti boli take aké opisujem.
@Vivaldi (komentář): Dovolím si nesouhlasit, že ve SWAT 4 oponenti, kteří se vzdali, už opětovně nezaútočili. Ale možná se to týkalo jen některých, případně tam byla nějaká pravděpodobnost, zvyšující se spolu s fanatismem. Stalo se mi to vícekrát, ovšem vždy si vybavím především, jak jsme s kámošem čistili to sídlo kultu a jak nějaká Mansonovic pipina, předstírající kapitulaci, se zvedá a sahá po bouchačce na zemi, já křičím "ZÁDA!" a pálím, ale to už bylo pozdě a odpravila ho do švestkových sadů. :-)
1) Slznej plyn funguje docela dobře, především v kombinaci s beanbag brokovnicí. A samozřejmě řvaní. Přijde mi, že slzák v současný době funguje líp než flashbangy.

2) Maj unikátní modely, ale reálně je to celkem jedno, přistupuj k nim jako ke komukoli jinýmu.:)
Hru jsem koupil někdy v průběhu loňského roku a po chvilce odložil. Ne že by mě nebavila, jen jsem tehdy neměl moc náladu na hraní celkově a pak jsem se ke hře už nedostal. Ale vydaní plné verze mě navnadilo a hru jsem zase nainstaloval. A měl bych dva dotazy.
1. Čím děláte nonlethal zneškodnění ?
2. Jak poznáte "bosse" respektive toho konkrétního týpka co je potřeba zatknout v dané úrovni ?
Mimochodem, asi nepotrvá dlouho a SWAT4 bude remakovanej v rámci RoN. Už Early access verze ěla nějakej SWAT remake mod, asi nepotrvá dlouho, než se to odladí pro 1.0. AI rutiny jsou zjevně generovaný automaticky i pro custom mapy, takže tomu nic nebrání...
Za mě spokojenost. Kvalita týmový AI je obrovskej krok dopředu oproti early access verzi (a oproti SWAT4 tím spíš), jsou poměrně samostatní, sami od sebe hlásej nalezený důkazy, zajišťujou civily atd, jejich entry/clearing rutiny jsou taky docela dobrý. Dokážou se i sami dobře poskládat, například týpek, kterýmu dáš balistickej štít, chodí do místností jako první atd.

UI před misí je celkem standard - namluvenej briefing, úkoly a záložka s podpůrnejma materiálama. Zatím jsem proběhl tři mapy v commander módu a s nepřátelskou AI jsem neměl problémy, oproti těm aimbotům z prvních early access verzí jsou nepřátelé ok.
@Dunemaster (14.12.2023 16:57)Víceméně ano sice pár věcí se jim fakt povedlo ale jinak fakt zklamání, hlavně z kampaně jako takový a popravdě i graficky se mi líbí víc SWAT4 protože RON má naprosto odporný nasvícení takže kolikrát trpí i atmosféra. Osobně doporučuju pouze ve slevě.
Nebyť toho, že mi YouTube hodil toto video medzi Recommended, tak o tomto klenote ani neviem...ja, čo som prešiel originál SWAT 4 i s datadiskom na maximálnu obtiažnost. A že to na mne zanechalo stopy :-)
@Shoggot (07.07.2022 09:04): Já mám zatím problémy uhrát skóre i na A a vyšší. Stačí blbě stát, dostat šišku nebo si nevšimnout drátu pod dveřmi a můžeš restartovat. Hlavně v misích Neon Tomb, Buy Cheap Buy Twice a Carriers of the Vine jsem byl rád i za skóre B, protože mi vždycky utekla nějaká evidence. Ides of March mě hra pro změnu skóre nezapočetla vůbec a Hide and Seek jsem ještě nedohrál. Ty ostatní Test Levely, co nejsou hotové, jsem ještě nezkoušel. Ale už mám odehráno přes 20 hodin a pořád mě to baví. Sólo i s kámoši. Pravda, zatím jsem zkoušel jen ty první módy.
@DEU (07.07.2022 05:38): Přežít v plném počtu. Pokud jde o zajištění okolí bazénu a hlavního obývacího pokoje, ze kterého se k bazénu jde, jsou nesmrtící zbraně absolutně nedostačující.

Hajzlové tam po tobě můžou střílet i ze vzdálenosti přes 50m a to je nesmrtící brokovnice i pepřová puška zcela k hovnu. Někdo z týmu to většinou odnese.

Ale s dobře sehraným týmem to bude snazší.
@Shoggot (07.07.2022 00:19): To je zásadní usnadnění. Nyní bude největším oříškem pozatýkat všechny a nikoho nezabít. Plus samozřejmě nedostávat mínusy za násilí při zatýkání. Asi překopu vybavení, protože pouze oslepující granáty nebudou na paralyzování ozbrojených nepřátel stačit.

Co je překážkami ve Valley of Dolls? Nezabíjet nebo trestné body za násilí navíc?
@DEU (06.07.2022 21:11): To s tím zásahem bývalo dřív, teď stačí, když nikdo z týmu nezemře.

Ale dal jsem ty S-ranky ještě když to bylo že nikdo z týmu ani nesmí být raněn a jo, je to masakr :)) ale odměnou za to je pure radost. V některých případech to bylo lehčí s AI spolubojovníky, protože některé věci se stanou předvídatelnější.

Valley Of Dolls je furt to jediné co mi na S-rank chybí.
@Shoggot (06.07.2022 10:14): Co jsem četl požadavky, jde o totální šílenství. Všechny zajistit, zachránit civilisty a zatknout bosse není problém, ale nedostat zásah v pěti lidech ani jeden hráč? To už je sakra těžké.
@Shoggot (29.06.2022 13:31):  Zatím je to opravdu super, obsah přibývá a vypadá to, že i slíbená příběhová kampaň bude něco nevídaného.

Líbí se mi nově implementovaný cover systém pro nepřátelé, hajzlové s nožem i hraní mrtvého. Teď bych hlavně vylepšil modely postav. Environmentální storytelling taky skvělý, mapa Valley Of Dolls je bombastická (a taky kurevsky těžká, je jediná, kterou ještě nemám komplet na S rank).

Je to opravdu nástupce SWAT 4.
@Shoggot (29.06.2022 13:31): Na podobnou hru jsem čekal roky. Ještě dovyladit bugy a přidat další mapy. Inteligence AI je na velmi vysoké úrovni, což mě od indie studia hodně překvapilo. Hlavně se nebojí jít s kůží na trh co se týče brutality a surovosti. Tohle není hra pro sněhové vločky.
Zakoupeno s kámošem. Další už to má, takže to pojedeme velice brzy.
@USER47 (29.12.2021 14:08): Zkoušel.

@USER47 (29.12.2021 14:13): Děkuju, že mě posíláš na videa, já 9mm i .223 (5.56) střílím naprosto běžně :D. Udržet na cíli jde v RON naprosto v pořádku, ta MOA na terči je stejná víceméně jako v realitě. To, že to někomu nešije s ramenem na videu jak kobyla neznamená že každá rána nerozhodí zacílení lehce.

Přehnaný není brutálně, možná malilililinko aby to nebylo úplně jednoduché, ale je to velmi autentický.
RoN má gunplay mírně frustrující. Vizuálně je to zajímavý a správně ohlušující a dezorientující, ale je tam brutálně přehnanej zpětnej ráz. Pokud mrkneš na nějaký videa, tak vysoce trénovanej člověk nemá problém udržet 9mm pistoli či 5.56 pušku (i full auto) na cíli, RoN má zbraně naprosto nekontrolovatelný, jako v rukách netrénovanejch lidí.
@USER47 (28.12.2021 23:36): To je všechno pravda, u obou se to nejspíš změní vše. GB má zatím nad RON jednu velkou nevýhodu, krom jiných věcí: špatný gunplay. Zní to špatně, feeluje to nijak, není v tom nic. Gunplay je prostě absolutně sterilní.
Ground Branch je v mnoha ohledech odladěnejší než Ready or Not, a v některejch oblastech o dost komplexnější. GB v celkovým dojmu ztrácí hlavně kvůli absenci AI týmu a strukturovanejch misí. Nicméně to, co tam je (především pokud se bavím o CTE verzi) je poměrně solidní. Obě hry budou muset masivně zapracovat na AI.

Ready or Not příjemně překvapilo, jakožto fanoušek SWAT4 se nezlobím za moderní remake/pokračování. Ale perfektní to není. AI se dá upravit modama na použitelnou úroveň, ale moc mě neuchvátil level design a hra má nějakej technickej problém s nasvícením. Level design je strašně nepřirozeně bludišťovitej a levely jsou přehnaně velký. Nasvícení je divný v tom, že zdroje světla nenasvicujou prostředí dostatečně. Možná je to nějaká estetická volba, aby všechno vypadalo tmavý a pochmurný, ale když člověk vejde do místnosti, ve který na stropě svítí obrovský světlo, ale půlka místnosti je stejně úplně černá, protože to světlo nedosvítí dál jak metr, působí to dost divně. Taky mě sere, že se nedá na zbraň přidělat víc jak jeden attachment pro každou kategorii (stejnej problém jako Zero Hour). Takže nejde například zkombinovat IR laser a baterka, což vede k otravný a zbytečný volbě.

V GB tyhle základní technický věci fungujou celkem spolehlivě, a to se tam pracuje se všema denníma/nočníma hodinama, nikoli se statickým časem.
Prozatím nejslibnější early access taktická střílečka.

Ground Branch je oproti tomu opravdu jen nějaké technické demo, méně než alfaverze.
Měl jsi ještě chvíli počkat, tenhle tejden by zrovna měl vyjít na CTE novej update 1032, kterej předělává celej systém animací:).
https://www.youtube.com/watch?v=Ml__YwOQEoE

(kromě jinýho přibudou dvě mapy, ropná plošina a předělávka Bin Ládinova sídla v Pákistánu. Víc detailů v GB profilu)
@USER47 (06.12.2021 01:01): Ground Branch jsem nyní refundoval, bylo mi hrozně nevolno z té grafiky. Dost dobrý detaily a výbornej zvuk, akorát mě vůbec nebaví ten pohyb tý postavy a přišlo mi to dost nepřehledný. Ale je to early access, takže to chápu. Ty vole, mě furt pije krev že mi nejde sandstorm :(
Jo, ohlasy na ty původní PvP buildy byly dost mizerný, ale pak se studio na delší dobu odmlčelo, zapracovalo na PvE a podle záplavy videí z posledních pár dnů to vypadá na slušnej progress. AI bude chtít asi ještě hodně práce, ale jinak paráda. Inspirace SWAT4 ještě větší než jsem čekal, skoro to působí jako remake.

Pricing early accessu je zatím ale mimo, 120 dolarů či kolik za to dávat nebudu, to si raději vystačím s Ground Branch a Zero Hour, či původním SWAT4 a počkám si na pozdější verze.