@Walome (02.04.2014 12:59): Houby, Myshka má pravdu, to si pleteš s Goat Simulátorem :p
Diskuze
@Walome (02.04.2014 12:59): Nic hipsterského na této hře vážně není. Spíš si někdo plete pojmy s dojmy :)
Teda, podobný hipster hry tady fakt chyběly...
@RXQ79rudax (21.10.2013 07:29): Určitě, taktéž mi to Portál chvílemi dosti připomínalo. Z podobných (tedy Portal like) her doporučím ještě Q.U.B.E. a Quantum Conundrum, pokud jsi nehrál.
@Isair (09.10.2013 00:11): Tak jsem to včera dohrál 4 krát naráz - protože je to vážně krátký.
A myslím že se mi podařilo snad všechno objevit - zvířátka: ty hopsací, slepice, brouky ( kraby ), takoví pípavý koule, veverky které před vámi lezou na stromy, mouchy, sovy ( přelítává mezi stromy, někdy si sedne do koruny stromu a pak je ji vidět hlava s očima a slišet houkání, netopíry, ...
lokace: chajda, velký strom, uskupení nějakých totemů ( nebo uschlých stromů )
na obloze: ta polární záře, bílé světélkující koule, padající ( komety, meteory ) i velký meteorický déšť
večer na podzim: u toho velkého stromu vykukávající lišcí hlava zpoza menším stromků, u té ( asi zhřícenini hradu nebo co to je ) se objevují iluze obrovských stěn kolem, světékující roje které vás třeba můžou na chvíli přenést do jiného ročního období ( i do zimi ).
Antichamber - jsem dohrál taky 4 krát - v něčem se také podobá Portálu.
Ten zážitek z toho prvního dohrání byl naprosto skvělý - to jsem tam dost bloudil a pokoušel se přijít na řešení - to se mi nakonec podařilo a dočkal jsem se naprosto úžasného závěru.
Po druhém dohrání jsem se kouknul na internet na nějaké video jestli je možné se dostat do té prázdné místnosti v jedné slepé uličce a ono to pravdu jde.
Po čtvrté jsem hru chtěl dohrát co nejrychleji a přitom ji celou důkladně prozkoumat ( projít komplet i všechny slepé uličky, a najít všechny východy, a taky hodně těch fialových kostek ) a pobrat všechny ty obrázky s texty - takže jsem si před resetem hry naplánoval jak nejrychleji sebrat všechny ty zbraně - a opravdu hra se dá v pohodě stihnout během toho určeného časového limitu dohrát.
A myslím že se mi podařilo snad všechno objevit - zvířátka: ty hopsací, slepice, brouky ( kraby ), takoví pípavý koule, veverky které před vámi lezou na stromy, mouchy, sovy ( přelítává mezi stromy, někdy si sedne do koruny stromu a pak je ji vidět hlava s očima a slišet houkání, netopíry, ...
lokace: chajda, velký strom, uskupení nějakých totemů ( nebo uschlých stromů )
na obloze: ta polární záře, bílé světélkující koule, padající ( komety, meteory ) i velký meteorický déšť
večer na podzim: u toho velkého stromu vykukávající lišcí hlava zpoza menším stromků, u té ( asi zhřícenini hradu nebo co to je ) se objevují iluze obrovských stěn kolem, světékující roje které vás třeba můžou na chvíli přenést do jiného ročního období ( i do zimi ).
Antichamber - jsem dohrál taky 4 krát - v něčem se také podobá Portálu.
Ten zážitek z toho prvního dohrání byl naprosto skvělý - to jsem tam dost bloudil a pokoušel se přijít na řešení - to se mi nakonec podařilo a dočkal jsem se naprosto úžasného závěru.
Po druhém dohrání jsem se kouknul na internet na nějaké video jestli je možné se dostat do té prázdné místnosti v jedné slepé uličce a ono to pravdu jde.
Po čtvrté jsem hru chtěl dohrát co nejrychleji a přitom ji celou důkladně prozkoumat ( projít komplet i všechny slepé uličky, a najít všechny východy, a taky hodně těch fialových kostek ) a pobrat všechny ty obrázky s texty - takže jsem si před resetem hry naplánoval jak nejrychleji sebrat všechny ty zbraně - a opravdu hra se dá v pohodě stihnout během toho určeného časového limitu dohrát.
@RXQ79rudax (09.10.2013 00:07): Tak příjemnou zábavu:), osobně jsem se k tomu ještě nedostal, ale rád bych to do budoucna napravil (snad budou zimní slevy vlídné... pod 75% nejdu :p).
Antichamber je fajn, trochu chaotický (což byl asi záměr), ale rozhodně zajímavý zážitek a především na rozdíl od tohohle vesměs plnohodnotná hra (nikoliv pouhý audiovizuální neinteraktivní experiment).
Antichamber je fajn, trochu chaotický (což byl asi záměr), ale rozhodně zajímavý zážitek a především na rozdíl od tohohle vesměs plnohodnotná hra (nikoliv pouhý audiovizuální neinteraktivní experiment).
@Isair (15.02.2013 12:48): mě tady to hodnocení nula velmi zaujalo - tak jsem zkoukl trailery a rozhodl se že si hru v nejbližších dnech koupím a vizkouším - stejně tak i tu Antichamber - to taky vypadá dost zajímavě.
Nula proto, že si nemyslím, že by to byla hra. On to ani není interaktivní zážitek ve stylu Dear Esther. Vizuál mě neoslovil a hudba vy stylu "dejte děcku keyboard a nechte ho do toho chvíli mlátit" taky moc ne. Po 5 minutách procházení nebyl důvod dál pokračovat.
Od dolaru tady:)
Asi nejsem cílová skupina. Ale závěr byl hodně fajn.
Proteus? Poprvé v životě mi při hraní přišlo líto, že nemám prostorový zvuk...
@GodOfTheSick (15.02.2013 15:05): Ano, tento rok - mimo dokončení Love for Sail - jsem trochu pozměnil schéma toho, co jinak běžně hraji. A vybrat si dobrou hru? Nechám se inspirovat :).
@Drolin (15.02.2013 14:21): Když se dívám na seznam tebou tento rok hodnocených her, tak hraješ samé zbytečné hry. To si neumíš vybrat dobrou hru nebo to snad děláš schválně? Nějaká forma interaktivní tortury?!
@Drolin (15.02.2013 14:21): Hmm, to jsem tak nějak očekával. Přesto však v nějaké výhodné slevě či bundlu do toho, čistě ze "studijních" důvodů, půjdu.
@Isair (15.02.2013 12:48): Zajímavé to do jisté míry je, jen je to další zástupce zbytečných her, jenž v tomto případě staví na pocitu hraní artově minimalistické hry-nehry (viz. Kentucky, Samorost, Superbrothers či Thirty Flights).
Tohle vypadá přinejmenším zajímavě, byť jsem tedy od toho čekal alespoň minimální interaktivitu.
Dříve jak k Antichamber se však k tomu asi nedostanu.
Dříve jak k Antichamber se však k tomu asi nedostanu.