Planescape: Torment je izometrické RPG založené na pravidlech Dungeons & Dragons (konkrétně druhé edice) z dílen již neexistující legendy Black Isle Studios. Jako jediné CRPG vychází z jinak naprosto opomenutého settingu, kterým je “nadsvět” Planescape.
Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti, aby později zjistil, že se jedná o pouhý vedlejší efekt rituálu, při kterém od něj byla oddělena jeho smrtelnost. Záhy zjistíte, že jediné, co může dělat, je začít pátrat po vlastní identitě...
Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti, aby později zjistil, že se jedná o pouhý vedlejší efekt rituálu, při kterém od něj byla oddělena jeho smrtelnost. Záhy zjistíte, že jediné, co může dělat, je začít pátrat po vlastní identitě...
Planescape: Torment je izometrické RPG založené na pravidlech Dungeons & Dragons (konkrétně druhé edice) z dílen již neexistující legendy Black Isle Studios. Jako jediné CRPG vychází z jinak naprosto opomenutého settingu, kterým je “nadsvět” Planescape. Velice zjednodušeně řečeno, jedná se o soustavu rovin a různých světů (sfér), které mezi sebou mají určité zákonitosti a vztahy, žijí zde odlišné formy života atd.
Hra začíná v Sigilu, středobodě celých sfér. Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti, aby později zjistil, že se jedná o pouhý vedlejší efekt rituálu, při kterém od něj byla oddělena jeho smrtelnost. Záhy zjistíte, že jediné, co může dělat, je začít pátrat po vlastní identitě, vrátit se do světa smrtelných a definitvně ukončit svou hořkou existenci.
Hra začíná v Sigilu, středobodě celých sfér. Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti, aby později zjistil, že se jedná o pouhý vedlejší efekt rituálu, při kterém od něj byla oddělena jeho smrtelnost. Záhy zjistíte, že jediné, co může dělat, je začít pátrat po vlastní identitě, vrátit se do světa smrtelných a definitvně ukončit svou hořkou existenci.
Planescape: Torment je izometrické RPG založené na pravidlech Dungeons & Dragons (konkrétně druhé edice) z dílen již neexistující legendy Black Isle Studios. Jako jediné CRPG vychází z jinak naprosto opomenutého settingu, kterým je “nadsvět” Planescape. Velice zjednodušeně řečeno, jedná se o soustavu rovin a různých světů (sfér), které mezi sebou mají určité zákonitosti a vztahy, žijí zde odlišné formy života atd.
Hra začíná v Sigilu, středobodě celých sfér. Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti, aby později zjistil, že se jedná o pouhý vedlejší efekt rituálu, při kterém od něj byla oddělena jeho smrtelnost. Záhy zjistíte, že jediné, co může dělat, je začít pátrat po vlastní identitě, vrátit se do světa smrtelných a definitivně ukončit svou hořkou existenci.
Hra začíná v Sigilu, středobodě celých sfér. Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti, aby později zjistil, že se jedná o pouhý vedlejší efekt rituálu, při kterém od něj byla oddělena jeho smrtelnost. Záhy zjistíte, že jediné, co může dělat, je začít pátrat po vlastní identitě, vrátit se do světa smrtelných a definitivně ukončit svou hořkou existenci.
Planescape: Torment je izometrické RPG založené na pravidlech Dungeons & Dragons (konkrétně druhé edice) z dílen již neexistující legendy Black Isle Studios. Jako jediné CRPG vychází z jinak naprosto opomenutého settingu, kterým je “nadsvět” Planescape. Velice zjednodušeně řečeno, jedná se o soustavu rovin a různých světů (sfér), které mezi sebou mají určité zákonitosti a vztahy, žijí zde odlišné formy života atd.
Hra začíná v Sigilu, středobodě celých sfér. Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti a poněkud zvláštní schopností - neschopností zemřít. S pomocí prvního společníka, létající lebky Morta, se z deníku vytetovaného na svých zádech dozví, že klíčem k jeho minulosti je jakýsi Pharod. Cesta za nalezením vlastní identity začíná.
Hra začíná v Sigilu, středobodě celých sfér. Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti a poněkud zvláštní schopností - neschopností zemřít. S pomocí prvního společníka, létající lebky Morta, se z deníku vytetovaného na svých zádech dozví, že klíčem k jeho minulosti je jakýsi Pharod. Cesta za nalezením vlastní identity začíná.
Planescape: Torment je izometrické RPG založené na pravidlech Dungeons & Dragons (konkrétně druhé edice) z dílen již neexistující legendy Black Isle Studios. Jako jediné CRPG vychází z jinak naprosto opomenutého settingu, kterým je “nadsvět” Planescape. Velice zjednodušeně řečeno, jedná se o soustavu rovin a různých světů (sfér), které mezi sebou mají určité zákonitosti a vztahy, žijí zde odlišné formy života atd.
Hra začíná v Sigilu, středobodě celých sfér. Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti a poněkud zvláštní schopností - neschopností zemřít. S pomocí prvního společníka, létající lebky Morta, se z deníku vytetovaného na svých zádech dozví, že klíčem k jeho minulosti je jakýsi Pharod. Cesta za nalezením vlastní identity začíná.
V roce 2017 vyšel remaster hry s názvem Planescape: Torment: Enhanced Edition.
Hra začíná v Sigilu, středobodě celých sfér. Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti a poněkud zvláštní schopností - neschopností zemřít. S pomocí prvního společníka, létající lebky Morta, se z deníku vytetovaného na svých zádech dozví, že klíčem k jeho minulosti je jakýsi Pharod. Cesta za nalezením vlastní identity začíná.
V roce 2017 vyšel remaster hry s názvem Planescape: Torment: Enhanced Edition.
Planescape: Torment je izometrické RPG založené na pravidlech Dungeons & Dragons (konkrétně druhé edice) z dílen již neexistující legendy Black Isle Studios. Jako jediné CRPG vychází z jinak naprosto opomenutého settingu, kterým je “nadsvět” Planescape. Velice zjednodušeně řečeno, jedná se o soustavu rovin a různých světů (sfér), které mezi sebou mají určité zákonitosti a vztahy, žijí zde odlišné formy života atd.
Hra začíná v Sigilu, středobodě celých sfér. Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti a poněkud zvláštní schopností - neschopností zemřít. S pomocí prvního společníka, létající lebky Morta, se z deníku vytetovaného na svých zádech dozví, že klíčem k jeho minulosti je jakýsi Pharod. Cesta za nalezením vlastní identity začíná.
V roce 2017 vyšel remaster hry s názvem Planescape: Torment: Enhanced Edition.
Hra začíná v Sigilu, středobodě celých sfér. Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti a poněkud zvláštní schopností - neschopností zemřít. S pomocí prvního společníka, létající lebky Morta, se z deníku vytetovaného na svých zádech dozví, že klíčem k jeho minulosti je jakýsi Pharod. Cesta za nalezením vlastní identity začíná.
V roce 2017 vyšel remaster hry s názvem Planescape: Torment: Enhanced Edition.
Planescape: Torment je izometrické RPG založené na pravidlech Dungeons & Dragons (konkrétně druhé edice) z dílen již neexistující legendy Black Isle Studios. Jako jediné CRPG vychází z jinak naprosto opomenutého settingu, kterým je “nadsvět” Planescape. Velice zjednodušeně řečeno, jedná se o soustavu rovin a různých světů (sfér), které mezi sebou mají určité zákonitosti a vztahy, žijí zde odlišné formy života atd.
Hra začíná v Sigilu, středobodě celých sfér. Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti a poněkud zvláštní schopností - neschopností zemřít. S pomocí prvního společníka, létající lebky Morta, se z deníku vytetovaného na svých zádech dozví, že klíčem k jeho minulosti je jakýsi Pharod. Cesta za nalezením vlastní identity začíná.
V roce 2017 vyšel remaster hry s názvem Planescape: Torment: Enhanced Edition. V témže roce vyšel i duchovní nástupce hry s názvem Torment: Tides of Numenera.
Hra začíná v Sigilu, středobodě celých sfér. Hlavní hrdina se probouzí v temných prostorách márnice s naprostou ztrátou paměti a poněkud zvláštní schopností - neschopností zemřít. S pomocí prvního společníka, létající lebky Morta, se z deníku vytetovaného na svých zádech dozví, že klíčem k jeho minulosti je jakýsi Pharod. Cesta za nalezením vlastní identity začíná.
V roce 2017 vyšel remaster hry s názvem Planescape: Torment: Enhanced Edition. V témže roce vyšel i duchovní nástupce hry s názvem Torment: Tides of Numenera.