Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Celkem odvážné zkritizovat něčí inteligenci kvůli dotazu (a zrovna tenhle mi přišel v pořádku, a znovu.. už na něj bylo zodpovězeno) a pak napsat ať jiný člověk nerozpoutává hádku xD ale tj fuk xD už psst..
Buď rád, že jsem Tě strhnul na zem, Tvoji hlavu minul jen těsně. :-)
Chuck: Co blbneš?! Škoda piva (každý ať si dosadí význam)!=D
Já si nikdy takového pole nevšiml :-) . Jen ikonky. Pošli screen.
*vchází do rozhádané hospody a znovu potichu zopakuje*

V poli ,,přesvědčení" jsou dole dva údaje. Law: -xy a Good: -xy Co přesně označují? Odklonění od zákonnosti a dobra? Tzn. hodnota může být i v plusu?

*tak tak uhne letícímu talíři, otáčí se na patě a mizí ve dveřích, čeká na odpověď skrčený za oknem*
Jak vosy na med, přičemž jsem to adresovala dotyčnému a ne všem, kteří tady vykřikují...
Tulareanus: To byla sarkastická poznámka, která byla za účelem naznačení, že to až tak debilní otázka není a na jiných fórech se na to lidé běžně ptají....

A už dost hádky, mám svých starostí dost a řešit teorii demence nedemence se mi opravdu nechce a ani na to nemám čas.
Imo se též jedná ještě o naprosto legitimní dotaz.

Za dementní považuji otázky typu "Co myslíte, bude se mi hra líbit? Mám do ní jít?" A podobné neřesti:).
Ovšem také se dotyčný nemusí ptát na každou blbost... ehm.
Vždyď se zeptal na úplně normální věc, když je to podle něho (já osobně nevím) v BG a ID asi myslel že to bude i tady, přecejen stejné studio.. a zeptal se... co je na tom debilního? A navíc už bylo zodpovězeno, takže v tom případě podle těch "pravidel" demence atd by se mělo jednat o spam.. a to je horší než (byť debilní- protože stejně to dotyčnému pomůže nějak) dotaz..
Pivo: Už ťa niekedy napadlo, že debilné otázky sa preto nazývajú debilné, lebo človek ich nemá pokladať, ale nemá sa báť pohnúť tou somarinou na krku?
Aha chápu. Na debilní otázky jsou tu stránky typu "abecedaher" a tady jsou tyto otázky na hranici pravidel....
Ach jaj. Rozhodne sú na debilné otázky, ako sa tu demonštruje. :)

Kde sú tie časy, keĎ hráči neboli rozmaznaní absolútnym retardovaným vedením za ručičku, ale hry predstavovali výzvu a hráči sa museli naučiť čeliť situáciam sami...
Sem, prostě to chci mít co nejvíc pod palcem... A další věc. V poli ,,přesvědčení" jsou dole dva údaje. Law: -xy a Good: -xy Co přesně označují? Odklonění od zákonnosti a dobra? Tzn. hodnota může být i v plusu? *Alt+Tab a hraje dál*
Existuje tu tlačítko na zvýraznění předmětů, beden, skrýší etc. jak je tomu u BG a ID?
Say: Ctí muže, až v něj jednou dospěješ, je umět přiznat chybu. :)
90210: Nerozlišuju. Jen sleduju loga, které se na obalech a všude jinde válí (při spouštění hry si je zpravidla mažu - otravné). Já vím, jsem barbar, ale žíly mi to netrhá.
4Say - Hele rozlisujes vubec rozdil mezi vyvojarskym studiem (ktery by melo mit skutecnej kredit) a distributorem (kterej si ho prisvojuje IMHO ne moc zaslouzene)? Microsoft a 3DO nejsou vyvojari, jsou to jen prachsprosti distributori...A jeste k tomu dost hovadsky a nesympaticky.;0)

Je fakt, ze i herni radobynovinari s tim meli odjakziva problemy. Predpokladam, ze ted uz se to zlepsilo....
4Say - Muzes si zalozit novou kategorii "nejhorsi vyvojarske studio" a dat tam 3DO s Microsoftem, pak budes mit misto na NWC.;0)
lonely_shadow: Já většinou hraju za haj*ly. Ale tady se mi nějak nechce. Takže tomu nechám volný spád a užiju si zřejmě nejlíp zpracovaný role-playing, který existuje. A dopředu si troufám říct, že se budu pohybovat mezi neutrálem a zákonným zlem. Nerad bych (jako mág) byl chaotik.
Ako anarchista sa môžeš stať členom viacerých frakcií naraz (ako "špión") ale moc užitočné mi to neprišlo, ako vraví Flowerpot najlepšie je pridať s k tým, s ktorých filozofiou sa najviac stotožnuješ, prípadne čo sa najviac hodí k charakteru tvojej postavy v prípade, že nehráš "za seba".
Uhm. Aby si sa dostal do väčšiny frakcií, potrebuješ splniť pár questov (Dustmen, Godsmen a anarchisti, u Xaositecs tuším stačí chaotické presvedčenie), čo sa mi zdá ako slušná motivácia. Členstvo u Sensates ti zase sprístupní Private Sensorium. (čo však nie je jediná cesta, ako sa tam dostať.) Opäť by som zdôraznil faktor roleplayingu, kde tie frakcie imho zas tak nepodstatné nie sú. (Respektíve členstvo pomáha dokresliť súčasný charakter TNO.)
Zde nic ničemu nebrání a pokud ano, tak předmět nemůžeš nasadit vůbec( hláška "Předmět nemůžeš používat kvůli jinému magickému vybavení, které právě nosíš"... zdali je nějaký takový předmět i v P:T už si nepamatuji, ale podle 2. edice DaD by to takto mělo být).

Btw přesvědčení je důležité i kvůli některým frakcím. Např. k tzv. "Chaotikům" se můžeš přidat pouze pokud máš chaotické přesvědčení:).
Tulareanus: Třeba v NwN (myslím) se hodnota taky zvýšila ale svítila buď zeleně, nebo červeně a to v případě, že zvýšené hodnotě bránila např. zbroj (obratnost).

Flowerpot: Snad si udržím neutrál.
1. Zmena presvedčenia má hlavne zmysel pre roleplay. Je to výsledok činov postáv, nie jej príčinou a vzhľadom na to, že Planescape sa okolo konfliktu dobra a zla netočí, tak na ňom (okrem toho, že niektoré predmety môžu používať iba postavy s určitým presvedčením a jednej udalosti na konci hry, ktorá je ním ovplyvená) zas tak nezáleží.
2. Červená farba znamená práve len to, že štatistika je zvýšená "neprirodzene".
Say: no ja som si nebol istý, či to nebrať ako, že hráč si dopredu vytvorí postavy, miesto toho, aby hral s tými čo postupne v hre stretne.
"Když si nechám udělat tetování, statistka se sice zvedne, ale svítí červeně. Je to v pořádku?" Je to v poriadku, na červeno to svieti preto, lebo štatistiku na dané číslo dvíha "predmet".
Tulareanus: Hráčem vytvořené postavy nejsou předem (autory) udělané, že...? Správná odpověď je bé.

2 dotazy:
- Změna přesvědčení má nějaké výrazné dopady na pozdější schopnosti postavy? Resp. je nějaká motivace k přiklonění k nějakému přesvědčení?
- Když si nechám udělat tetování, statistka se sice zvedne, ale svítí červeně. Je to v pořádku?
Pod "předem udělanými postavami" sa tu myslia hráčom vytvorené postavy, alebo hrou ponúkané postavy s vlastnou osobnosťou?
John Mirra: Však tak jsem to podruhé rozehrál. Ale poprvé (což bylo celkem dávno) jsem o tom ještě nevěděl a kvůli tomu chodil jen s 1-2 postavami (náhodné ,,romance" se... zajímavým hudebním doprovodem mi v tomhle případě spíš překážely).

Bodkin: Mňouk.