Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Perdition's Gate Perdition's Gate Perdition's Gate
Wraith Corporation
Wraith Corporation
Wraith Corporation
PC
1996
PC
1996
PC
1996
Perdition's Gate Perdition's Gate Perdition's Gate
Žánr
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
rozšíření rozšíření rozšíření
Multiplayer
ne ne ne

Od chvíle, kdy lidé slezli ze stromů nad nimi bděla ochranná síla, kterou ani nevnímali. Prastará rasa dobrotivých mimozemšťanů dohlížela na rozvoj inteligentních ras na Zemi a také na spoustě dalších obydlených světů v celém univerzu. Prastaří byli zvídaví a technologicky na výši. Přehled o dění na ostatních planetách sledovali a pomoc jim dopravovali díky teleportačním branám. Teleportace, jejich vlastní technologie, příčina úspěchu jejich civilizace se jim stala zhoubou. Démonická rasa plenivých mimozemšťanů napadla, skrz jejich vlastní teleporty, svět prastarých a pronikla i do řady jimi pěstovaných světů, jako byla Země. Před svojí porážkou stačili prastaří teleporty ještě vypnout a tak lidé dokázali hordy démonů odříznutých od posil za cenu velkých ztrát postupně utepat.

Nestalo se tak ze dne na den a mnozí démoni vydrželi na Zemi ještě stovky let poté. Přesto se na invazi z biblických časů zapomnělo a příšery z vesmíru připomínali maximálně chrliče z katedrál. Lidé ovšem nezůstali ve středověku a později sami začali kolonizovat vesmír. Na měsíci Phobos objevili a zprovoznili teleport prastarých, což vedlo k událostem zachyceným v Doom a Doom II: Hell on Earth.

Je tomu čtyři roky od neúspěšného pokusu pekelníků obsadit Zemi, ale vědci UAC si nedali pokoj a pokračují v nebezpečných experimentech s teleporty. Hráč se ujímá role čerstvého kadeta hlídající vchod od laboratoří. Něco se mu nezdá a tak vkročí se zbraní v ruce dovnitř, zde jsou vědci už mrtví a pekelníci ve svém živlu. Je na něm, aby se probil řadou míst, kam se dostane pomocí teleportů a nakonec zničil hlavní bránu na původní planetě prastarých, aby se invaze na Zemi už nikdy nemohla opakovat.

Perdition's Gate je přesně to co stojí na jeho obalu, tedy map pack o 32 úrovních. Nepřidává žádné nové zbraně, zvuky, ani nepřátele, mění pouze část textur. Tom Mustaine z Wraith Corporation nabídl rozšíření přednostně Shawnu Greenovi z id. Ten o rozšíření projevil zájem, ale protože nejednal dostatečně rychle, Green raději kývl na nabídku vydavatele budgetů, společnosti Wizzardworks. Pro stejnou společnost pak ještě Mustainovo studio vytvořilo částečnou konverzi Doomu II, Hell to Pay.
Od chvíle, kdy lidé slezli ze stromů nad nimi bděla ochranná síla, kterou ani nevnímali. Prastará rasa dobrotivých mimozemšťanů dohlížela na rozvoj inteligentních ras na Zemi a také na spoustě dalších obydlených světů v celém univerzu. Prastaří byli zvídaví a technologicky na výši. Přehled o dění na ostatních planetách sledovali a pomoc jim dopravovali díky teleportačním branám. Teleportace, jejich vlastní technologie, příčina úspěchu jejich civilizace se jim stala zhoubou. Démonická rasa plenivých mimozemšťanů napadla, skrz jejich vlastní teleporty, svět prastarých a pronikla i do řady jimi pěstovaných světů, jako byla Země. Před svojí porážkou stačili prastaří teleporty ještě vypnout a tak lidé dokázali hordy démonů odříznutých od posil za cenu velkých ztrát postupně utepat.

Nestalo se tak ze dne na den a mnozí démoni vydrželi na Zemi ještě stovky let poté. Přesto se na invazi z biblických časů zapomnělo a příšery z vesmíru připomínaly maximálně chrliče z katedrál. Lidé ovšem nezůstali ve středověku a později sami začali kolonizovat vesmír. Na měsíci Phobos objevili a zprovoznili teleport prastarých, což vedlo k událostem zachyceným v Doom a Doom II: Hell on Earth.

Je tomu čtyři roky od neúspěšného pokusu pekelníků obsadit Zemi, ale vědci UAC si nedali pokoj a pokračují v nebezpečných experimentech s teleporty. Hráč se ujímá role čerstvého kadeta hlídající vchod od laboratoří. Něco se mu nezdá a tak vkročí se zbraní v ruce dovnitř, zde jsou vědci už mrtví a pekelníci ve svém živlu. Je na něm, aby se probil řadou míst, kam se dostane pomocí teleportů a nakonec zničil hlavní bránu na původní planetě prastarých, aby se invaze na Zemi už nikdy nemohla opakovat.

Perdition's Gate je přesně to, co stojí na jeho obalu, tedy map pack o 32 úrovních. Nepřidává žádné nové zbraně, zvuky, ani nepřátele, mění pouze část textur. Tom Mustaine z Wraith Corporation nabídl rozšíření přednostně Shawnu Greenovi z id. Ten o rozšíření projevil zájem, ale protože nejednal dostatečně rychle, Green raději kývl na nabídku vydavatele budgetů, společnosti Wizzardworks. Pro stejnou společnost pak ještě Mustainovo studio vytvořilo částečnou konverzi Doomu II, Hell to Pay.
Od chvíle, kdy lidé slezli ze stromů nad nimi bděla ochranná síla, kterou ani nevnímali. Prastará rasa dobrotivých mimozemšťanů dohlížela na rozvoj inteligentních ras na Zemi a také na spoustě dalších obydlených světů v celém univerzu. Prastaří byli zvídaví a technologicky na výši. Přehled o dění na ostatních planetách sledovali a pomoc jim dopravovali díky teleportačním branám. Teleportace, jejich vlastní technologie, příčina úspěchu jejich civilizace se jim stala zhoubou. Démonická rasa plenivých mimozemšťanů napadla, skrz jejich vlastní teleporty, svět prastarých a pronikla i do řady jimi pěstovaných světů, jako byla Země. Před svojí porážkou stačili prastaří teleporty ještě vypnout a tak lidé dokázali hordy démonů odříznutých od posil za cenu velkých ztrát postupně utepat.

Nestalo se tak ze dne na den a mnozí démoni vydrželi na Zemi ještě stovky let poté. Přesto se na invazi z biblických časů zapomnělo a příšery z vesmíru připomínaly maximálně chrliče z katedrál. Lidé ovšem nezůstali ve středověku a později sami začali kolonizovat vesmír. Na měsíci Phobos objevili a zprovoznili teleport prastarých, což vedlo k událostem zachyceným v Doom a Doom II: Hell on Earth.

Je tomu čtyři roky od neúspěšného pokusu pekelníků obsadit Zemi, ale vědci UAC si nedali pokoj a pokračují v nebezpečných experimentech s teleporty. Hráč se ujímá role čerstvého kadeta hlídající vchod od laboratoří. Něco se mu nezdá a tak vkročí se zbraní v ruce dovnitř, zde jsou vědci už mrtví a pekelníci ve svém živlu. Je na něm, aby se probil řadou míst, kam se dostane pomocí teleportů a nakonec zničil hlavní bránu na původní planetě prastarých, aby se invaze na Zemi už nikdy nemohla opakovat.

Perdition's Gate je přesně to, co stojí na jeho obalu, tedy map pack o 32 úrovních. Nepřidává žádné nové zbraně, zvuky, ani nepřátele, mění pouze část textur. Tom Mustaine z Wraith Corporation nabídl rozšíření přednostně Shawnu Greenovi z id. Ten o rozšíření projevil zájem, ale protože nejednal dostatečně rychle, Green raději kývl na nabídku vydavatele budgetů, společnosti Wizzardworks. Pro stejnou společnost pak ještě Mustainovo studio vytvořilo částečnou konverzi Doomu II, Hell to Pay.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)