Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (15.03.2012 20:57): Ale v hrách to překáží a omezuje pohyb. Radši někoho jednou fláknu po hlavě ten se složí a du po dalším. Zde pokud ho nedoraziš ho někdo oživí a máš v zádech hned dva. Je to sice základ praválečných střetnutí to jo ale tam nikoho nekřísili.
Vím že to je pod stejným vydavatelem ale nelíbí se mi to prostě. Bojím se aby tím M&B neutrpěl. Konkureční boj třeba vývojáři M&B by se mohli snažit tak vymakat další díl že by toho mohli hodně pokazit. Dnešní trend zlehčování her bych u M&B nechtěl vidět.
@Thunderon (15.03.2012 20:45): Nu, v podstatě je to takový promakanější a hezčejší warband MP mod, pravda. Co se té kopie týče, je to myslím inhouse development, pod stejným vydavatelem/pro stejného vydavatele.

A co je špatného na dorážení? Vždyť je to prazáklad válečných střetnutí.
Ano na některých serverech je možné hrát až ve 200 hráčích.
A příběh nechybí a ani není potřeba M&B má budoucnost v Multiplayeru.
Jinak neoficiálně byl oznámen vývoj M&B 2 a není to žádné War of the roses. War of the roses je jiná hra(která se mi hnusý) od jiné společnosti(Fatshark).
[přesunuto z komentářů]

,,Hrať môže až 64 hráčov naraz v množstve módov..."

Upravil bych na až 200 hráčů naráz =)


Jedná se mimochodem tky o jednu z mých nejoblíbenějších her, i přesto, že zde chybí příběh ..
Sem z5 pokud bych se mohl eště vyjádřit tak vkingr kvůli tomu patchi padl. Ikdyž se pokoušejí o znovuoživení tak to stále nevypadá dobře. Boje sou nadále nudně pomalé. Jako native hráč si tam 1vs1 vyndám prakticky každýho. Ono to kroužení dokola má něco do sebe.
Eště bych chtěl dodat vyšla beta PWmodu:
Info: http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,160403.0.html
Download: http://www.mbrepository.com/file.php?id=2636
MAKE IT DEAD ONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ten nový editor tváří je mnohem lepší, nabízí větší variabilitu a já vždy hrál Warband za víc charakterů.

Zpomalení pohybu je parádní, konečně nemůžou kolem sebe lidi kroužit jak hovada.

A zabíjet lidi, co to neumí, dokáže každej druhej. ;)
Tak Vikingr je supr mod ikdyž poslední update mi moc neudělal radost. Můj typ običeje zčínštili tak sem s musel dát novej. A pohyb se mi zdá pomalejší to znamená že je to o tom kdo rychlejc kopne.
Já sám mám rád v nativu když po mně jdou 3 pěšáci co to neuměj a ke všemu jezdec co to neumí.
Ále, to já klidně táhnu na zádech nějaký levný dřevo a v případě potřeby ho vytáhnu, aby do toho mohli vystřílet a vyházet všechny ty svý sračky. Navíc nejsem hráč, co by si zakládal výhradně na obouručkách; protože native mi přijde spíš jako neskutečně vtipná parodie na boj a cRPG je zase pro powergamingové nerdy, hraju již výhradně Vikingr (často s mečem či sekerou, štítem a kopím), který je o skupinovém boji a velkou roli hraje právě i rozštípání štítu.

A kvůli Vikingr měním hodnocení na 100%, protože to je nejzábavnější hra, s jakou jsem se kdy vůbec setkal, klenot hratelnosti, neomrzitelný multiplayer s dobrou komunitou a - jdou tam sekat hlavy, chachááá! Je k nevíře, co z té hry a jejího enginu dokázali modeři vyždímat.

Warband 70%, Vikingr 100%, takže je vám to všem jasné a koupíte to a stáhnete, nebo se vám tu mám vykakat?
Adieu: Tě typuju na šílence co rád pobíhá s obouručkou bez ohledu na lučišníky :D
Majkee: Lučištníci jsou ale přeci jen poněkud bezectná špína. :)
Hrozně bych chtěl Mount&Blade: Conan. Trochu více přimísit řádnější questy a nějakou linii a...
Miluju střelbu z luku a kuše (preferuju kuš kvůli přímější balistické křivce a větší razanci střely - nevýhodou je dlouhá doba nabíjení) , díky balistice je to docela težké, ale o to větší mám radost po zásahu do hlavy. :D
Pokud vás hra zaujala tak rozhodně navštivte české fanforum forum.mountblade.cz. Pokud možno přidat mezi odkazy.
Nějaké doporučené MP mody: Vikingr, Mount and musket(jak tu bylo řečeno), cRPG, mercenaries(jako crpg akorát bez grindu), PWmod(velice zdařilí mod jen je potřeba hromada času a je eště v alpha verzi)
Já ted dohánim rest a hraju předešlej díl aby se na něj jen neprášilo a aby ty peníze nebyli zbytečně vyhozený.
Hraju za swadiany a sem ve válce s rhodokama problém je, že se mi jaksi nedaří a válka vypadá tak, že se obě strany přetahujou pořád o ty samý hrady .
Ne, jen chvíli na začátku se Angláni kamsi zašili a pořádali koncert. Když pak člověk otevřel pár dudáků, tak byl umlácen nabijáky anglických kanonýrů.
Pořád to v Mount&Musket vypadá jak na cikánskym jarmarku? Jak přidali ty kapelníky a každý hrál něco jiného a bylo to k nesnesení. :D A to blokování bajonetu, darmo mluvit.
Kamarádi vyprávěli super zážitek z Fantasy Persistent World, kde se jeden člověk prohlásil za papeže a když byla jeho družina pryč, přepadli mu hrad, pozabíjeli pár lidí a zajali ho. Vzali ho na hradby a řekli mu, ať se rozloučí se životem. Papež na to, že se budou smažit v pekle a tehdy ho skopli dolů. Dopadl přímo před svými vracejícími se muži.
Jinak v singlu, jestli ho hraješ, je nejlepší asi Brytenwalda.
Neříkám, že jde jen o to zpropadené outro. Je to ale celá ta "přílišná otevřenost", co mi v M&B dost vadí. Když zkrátka před sebou nevidím nějaký vytyčený cíl, tak mě ta hra nijak nemotivuje pokračovat. Proto jsem taky přestal hrát... Je sice fajn, že si můžu sám říct, že třeba chci se svojí frakcí dobýt celou Calradii, ale pak se vloudí červ pochybovatel a začne mi v hlavě vyřvávat: "Co z toho?"
Když hra nemá outro, tak ji nelze dohrát? Zajímavá teorie. Přesná definici těchto velmi abstraktních věcí, jako je dohrání hry, je naprostý nesmysl.
No a mně jde právě o to, jestli v M&B něco jako to outro je? Protože jsem po asi dvou Q od kupce nějak potratil jakoukoliv dějovou lini, krom té, kterou sám tvořím...
A po outru tě to zase vyplivne do pustiny a můžeš hrát dál. Stejně jako v MaB.
Nevim, jak je to v pripade Warband, ale imho dohrani hlavni linie = dohrani hry.
Kurcatovium: Tys taky zaškrtl dohrání třeba u Morrowindu, to je podobnej příklad:).
MaB se dá přece dohrát celkem v klidu, když vyhladíš všechny frakce a ovládneš celou mapu, tak už tam není moc co dělat. Takhle to tedy fungovalo aspoň v prvním díle, pochybuju, že ve Warband je to jinak:).
Multiplayer Warbandu je neuvěřitelně zábavný - sice je to jen DM, TDM, CTF + dobývání a bránění hradu, battle, ale ty mody, ty mody.

http://www.moddb.com/mods/mount-and-musket-battalion-mod - neuvěřitelně zábavné (tím deprimujícím způsobem). Než se člověk naučí trefit se mušketou a pak párat břicha bodákem, dost dlouho to trvá.
V profilu hry je napsáno "stand alone" takže by měl jet bez původní hry.
prosím vás je k této hře potřeba i základní hra? Nebo je to samostatně hratelný datadisk?? diky
Me osobne prijde bojovy model puvodni hry mnohem lepsi, mam na mysli hlavne boj z konskeho sedla. Moznosti utoku jsou mozna rozmanitejsi, ale casto jsou uplne nerealne. Vse se zda o kapku lepsi nez v puvodni hre, jen ty boje uz me tak nebavi.
Mohol by som jednoducho okopirovat moj komentar k prvemu Mount&Blade, totiz co bolo napisane tam, plati aj tu. Teda az na tu multiplayer cast. Ale ak by sa predsta nasiel niekto, kto by rad viac, tak moze mrknut na moju recenziu ;)
Cobra - ne :)

Len male detaily, ako "zalozit" vlastne kralovstvo, dvorenie a nasledna svadba, jednotlivy lordi maju svoje rodinne vztahy a postoj k risi, ci kralovi (statisticky), jedna nova frakcia etc... (ostatne toto je v popise :) ). A samozrejme mapa je uplne prekopana, textury maju vyssie rozlisenie (mam taky pocit), ale hratelnostne nic nove.
Chcelo by to nejaky komentar od hodnotitelov :)

Osobne totiz som nakloneny dat Warbandu rovnake hodnotenie ako v pripade originalu. V podstate nic sa nezmenilo, ale pribudlo nam par detailov, ktore hranie trochu zahustuju (a samozrejme mierne bola "vylestena" i grafika, ale to je imho druhorade).

Teoreticky je tak zbytocne, aby si vlastnik prveho M&B kupoval druhy - aspon nie za sucasnu cenu. Naopak ti co este M&B nevlastnia, mozu s pokojnym svedomim kupit Warband.