Missile Command Delta je reimaginací automatové hry Missile Command z osmdesátých let od Atari, kde bylo třeba chránit města před nepřátelskými raketami odpalováním vlastních raket. Jednoduchou arkádovou hratelnost však v této hře vystřídala taktická tahovka kombinovaná s narativním průzkumem bunkru z pohledu vlastních očí.
Hra se odehrává na počátku osmdesátých let, tudíž v době studené války. Příběh sleduje čtveřici mladistvých, která se rozhodne strávit víkend v zdánlivě opuštěném vojenském bunkru. Když jsou ale uvnitř, najednou se objekt uzamkne, rozezvučí se sirény a terminály hlásí nepřátelský útok. Nikdo z nich neví, zda se jedná o simulaci nebo reálnou hrozbu a kdo je nepřítel.
Hratelnost je zaměřená především na tahové bitvy v terminálech rozesetých po bunkru, v nichž je třeba ubránit se nepříteli. K dispozici je několik druhů raket schopných ničit rakety nepřítele, jejich množství je však omezené a hráč musí taktizovat. Vítězstvími se hráč posouvá v příběhu, odemyká nové místnosti bunkru, které je možné prozkoumávat, řešit v nich hádanky a postupně vylepšovat svůj arzenál.
Missile Command Delta
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne