Roku 2014 se kanadský herní průmysl znovu rozrostl o nové vývojářské studio – tentokrát zakotvivší v ontarijské metropoli Toronto.
13AM Games je DNA dvou kamarádů – Alexe Rushdyho a Lucase Takashiho. Alex vystudoval Vyšší odbornou školu ve Fort McMurray se zaměřením na Výtvarné umění & Design a také obor Game Design v George Brown College. Lucasovu kariéru nastartovala stáž ve firmě Industrial and Graphic design v Curitibě – Brazílii, odkud následně emigroval do Kanady.
Klima velikášských firem však neshledali naplňujícím, proto se duo rozhodlo podnikat na vlastní pěst pod labelem 13AM Games. Členy rodiny se nedlouho poté stávají i Shawn Fraser, Mike Lambert, Thomas McCall, Justin Fernandes, Marty Kugler, Michael Nicoletti, Stephanie Sandercock, Unai Cabezón a Dan Rodrigues – entuziasté s pestrými profesními životopisy.
Prvotina a žánr, na který vsadili, byla hopsačka Runbow (2015). Při realizaci projektu jim nabídly neocenitelnou pomoc a finanční injekci podniky – Nintendo, CMF (Canada Media Fund) s OMDC (Ontario Media Development Corporation), bez nich by se Runbow pohyboval na samotném okraji hráčského zájmu.
Společnost se orientuje na všechny platformy a vsází na žánrovou diverzitu. Její rukopis můžeme dále nalézt u Dawn of the Monsters (2022), Double Cross (2019) a Pirate Pop Plus (2016).