Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Midnight Mysteries: Ghostwriting

55
1 hodnocení Platformy
Žánr:
adventura > hidden object *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
leden 2015 PC
Vývojáři:
Ghostwriterem je obvykle míněn námezdní spisovatel, který propůjčuje své literární schopnosti slavným, kteří naopak psaní nerozumí vůbec. V případě šestého dílu série Midnight Mysteries to však neplatí až tak docela. Ghostwritery jsou zde mimořádně nadaní spisovatelé, kteří mají schopnost komunikovat se svými literárními výtvory. To však sebou nese značná nebezpečí v momentě, kdy se někteří padouši proti svým tvůrcům spiknou. Své by o tom mohl vyprávět třeba Washington Irwing, kterého pronásleduje Bezhlavý jezdec z příběhu o Ospalé díře, nebo jeho dobrý přítel, všem jistě dobře známý Charles Dickens. No a kdo jiný by jim mohl pomoci z problémů, než ghostwriter - čekatel, který již pomohl E.A. Poeovi, N. Hawthornovi, M. Twainovi, Houdinimu či A. Lincolnovi.

Z herního hlediska jde o hidden object adventuru, ovšem s malým množstvím HO scén. Na řadu přichází spíše používání předmětů z inventáře, vypouštění ochočeného havrana na nepřístupná místa či několikrát se opakující puzzle jménem Shadowgraph, ve kterém je třeba z vyprávěných sekvencí odvodit pořadí karet se siluetami ilustrujícími vyprávěný text. Hra je jako obvykle dostupná v obyčejné i ve sběratelské edici.


Poslední diskuzní příspěvek

Fingon (komentář): A to jsem měl pocit, že právě Hidden object hry, budou dobrou únikovkou této kategorie, pro ty co se fakt nechtějí moc nervit. :)

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 55
Herni vyzva 2018: Nervy z oceli

Ukolem tohoto bodu bylo dohrat libovolnou hru na nejtezsi obtiznost. Protoze takove hry prakticky nehraji, nebo bych na ne nemel cas, dal jsem si zatim (ale nejspis taky nadobro) posledni dil serie Midnight Mysteries, kterou jsem timto komplet dohral. Na hidden objectech se mi libi moznost preskakovat puzzly, na ktere nemam naladu, coz v klasickych adventurach vetsinou nejde.

Ghostwriting obsahuje, jak uz to u modernich hidden objectu byva, tri ruzne stupne obtiznosti. Hru jsem hral na ten nejvyssi, coz s sebou nese extremne dlouhe nabijeni hintu nebo nemoznost puzzle preskocit. Jako fakt diky. Situace byla o to horsi, ze mi v dobe rozehrani doma nejela wifi a mobilni net tu obrovskou naloz obrazku, kterou ma kazdy BFG walkthrough, proste neunesla. S nekterymi puzzly jsem se moril opravdu dlouho, ale presto se mi podarilo dostat se temer na konec seste kapitoly (ze sedmi). Pak se mi podarilo jedno puzzle bugnout a byl jsem v haji. V o to vetsim haji, protoze hra si veskery postup automaticky uklada do jedineho souboru. (Jen tak ze srandy jsem napsal na support BFG. Odpovedeli mi neco ve smyslu: hra ti na tvem pocitaci nefunuje? Blby, no. Tady mas kod zdarma a porid si nejakou jinou).

Nakonec jsem tomu dal dva tydny, vychladl jsem a hru jsem rozehral znovu. Protoze uz jsem vetsinu hry uz jednou prosel, nakonec jsem byl hotovy behem dvou veceru (odhaduji 2-3 hodiny cisteho herniho casu). Stalo to za to? Nestalo. Ta hra je prumerna az beda, i ve srovnani s jinymi hidden objecty. Druhe zahrati si urcite nezaslouzila - a nebyt podminek vyzvy, urcite bych ji na nejtezsi obtiznost nehral. Ale tak prekonal jsem se. Jednou. Dvakrat. Trikrat, protoze se mi hra neskutecne sekala, coz se mi u hidden objectu nikdy nestalo - prechody mezi jednotlivymi obrazovkami ci vyrezy v nich byly na mem notebooku extremne neplynule. Ale je to za mnou.
+7+7 / 0