Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Middle-earth: Shadow of War


Diskuze

« Novější Starší »
Jsem to koupil ve slevě a teda.. nejsem zklamán. V 1 to pro mě hrozně držel ten nemesis systém a ten je zde doveden k dokonalosti. A jsem rád, že odstranili mikrostransakce a dostalo to nějakou tu optimalizaci pro hraní bez nich. Sympatický krok.

Samozřejmě Montana níž má ve všem pravdu. Ale o tom to holt je... :D

Buduji si tím zen který ztrácím hraním Sekira. :D A musím přiznat, že i na normal to umí příjemně potrápit.
Díky za názor, tak nějak jsem to čekal z toho co jsem četl a viděl, ale furt jsem jako fanoušek pána prstenů doufal, že by to ve slevě stálo za to zkusit.
@Molceon (23.07.2018 14:19): Měl jsem to podobně. Tady ale nic nevylepšili. Jen zmnohonásobili počty všeho a teď tam jen pobíháš po mapě jak trotl a všechno si odškrtáváš ze seznamu. Nic víc než dojdi k bodíku na mapě, zmáčkni tohle, zab tohle, v té hře není.

Pokud se ti přejedla jednička, tak tohle tě po prvních dvou hodinách otráví. Nemesis systém se taky velmi rychle ohraje, i když je to samozřejmě pořád super nápad. Personifikace orků je tady ale na úrovní americkýho filmu pro teenagery, takže nakonec spíš irituje.
No já stále váhám zda to za to stojí. Shadow of mordor jsem dohrál a odvařenej jsem nebyl, protože Assassins creed a Batmana jsem se přehrál a v tomhle mi Mordor hodně osvěžil paměť a dostavila se lehká apatie. (podobnej parkour, bojovej system)
Pak samozřejmě Nemesis systém a LOTR tématika bylo vlastně to jediné kvůli čemu jsem to dohrál.
Shadow of war má být pokračování, které je vylepšené, ale dost věcí zůstalo jako v Mordoru.
Zajímal by mě názor člověka co to má se hrou stejně jako já a i přes to si ji koupil, tak jak moc si hru pak užil.
Stává se taky někomu že občas myš nefunguje (jinak je v pořádku) a bug v souboji? :D :D
Príbehová kampaň dohraná a nie je to vôbec tak zlé (teda ak od zápletky niekto nečaká viac ako fanfiction od priemerného fanúšika), pričom Nemesis systém je znova zdrojom veľmi slušnej zábavy. Ale "záverečný akt" odporúčam s čistým svedomím ignorovať. Obdivujem odvahu vývojárov umiesniť "True ending" za desiatky hodín grindovania a súčasne ma fascinuje, že mnohým hráčom sa to páčilo natoľko, že Monolith do hry pridá samostatný mód Shadow Wars. Pritom je beztak jasné, že toto dizajnérske rozhodnutie má za cieľ jediné - pokúsiť sa dostať čo najviac finančných prostriedkov z hráčov prostredníctvom mikrotransankcií. A pritom nie je nič jednoduchšie, než si ten záver zhliadnuť na internete :)

Každopádne poteší, že záver je naozaj definitívny a zdá sa, že ďalšieho zbytočného príbehu s Talionom a Celebrimborom sa nedočkáme.
Jsem zatím jen v úvodní lokaci, ale tyvole. To opravdu celej game-design spoléhá na hráčovo OCD? Furt jen někam běhat a něco sbírat (mezi to počítám i ty Kapitány, nic jiného to při takovém množství není).
Jednicka me velice bavila a dodnes o ni mohu pozitivne hovorit. Hraju SoW, jsem v druhem aktu a ptam se, je ta hra tak jednoducha? Prijde mi jenom, ze je o tolik lehci nez Shadow of Mordor nebo je to jen zdani? Kazda hra mi prijde lehka, ale v ramci toho, co to ma byt.. pamatuju, ze v Mordoru se v nejaky sarvatce kazdou chvili objevil novej commander a mohlo jit skutecne do tuheho. Sice s trochou odemcenych dovednosti slo casem vyzabijet uz vse, ale tady uz od zacatku kazdeho zabiju a proste nikde neni zadny challenge (a to jsem uz prosel pribehovymi zadrhely).. Bud je to v necem jiny nebo to uz nema ten efekt noveho nepoznaneho :)
@Charllize (12.10.2017 22:38): Nejhorší na tom je to, že tahle fakt není moc hezká a 4k či HDR je to poslední o co by se tato hra měla zajímat ... spíš je trapné spojenectví MS + Shadow of war .. vážně chtěj na tomhle ukazovat co umí xbx ?
@kuler91 (12.10.2017 21:07): Me prisel nablblej uz prvni dil. Rekl bych promarnenej potencial, ale navzdory tomu se hra prodavala vyborne. Dvojku si kupuje hodne lidi co melo rado jednicku, nic objevneho. Pan prstenu to nema herne jednoduchy, pritom to je takovej fajn namet. pro me zustava nejlepsi LOTR Third Age, asi jediny skutecny rpg z toho sveta, kdyz nepocitam online verzi. Kdyz oznamily prvni Mordor a ze vyvojar je Monolith tak jsem celkem zajasal..mno doapadlo to jak doapadlo. Ale zrejme to proste proapadak nebude. On ten komunitni hlas internetu mnohdy nema takovou silu jako si nekteri mysli, plno lidem je ukradenej. On ten dnesni trend komunitne kurvit hram hodnoceni protoze se mi nelibi nejaka vec je jeste vic hloupej nez treba ty mikrotransakce. Myslim ze v budoucnu bude pomerne zabavne sledovat jak se vyvojari a vydavatele pomalu zacnou od komunity odvracet a vrati se to normalu kdy se tyhle komunitne zalozene casy neprovozovali a vychazeli nejlepsi hry. Hlas lidu stoji vetsinou za hovno.

PS: XONE verze ma uz na krabicce featury X konzole. jako 4K a HDR podporu..hehe..jeste ta konzole ani nevysla:)
@Charllize (12.10.2017 17:01): Nechápu .. vypadá to jak hra z old genu, pravděpodobně díky neschopnosti vývojářů ... příběh prej opět shit.
Tohle vyprodukovat po 3 letech vývoje je velká ostuda ...
Tohle zasluhuje podpořit maximálně tak v počtu stažení na torrentech ...
Ale ne .. nebudu tu psát neustále nadávky, když mě ta hra stejně nezajímá ... mě spíš štve to, že člověk by si zahrál od battle for middle earth něco solidního ze středozemě a ne tyhle no brain záležitosti ..
Prodava se to celkem dobre. Plno lidi nejaky mikrotransakce neresi. Ale asi to nebude tak dobre prodejne jako prvni dil.
Já bych jen rád kdyby si tohle prostě nikdo nekoupil. Třeba by konečně Monolith začal zas dělat něco užitečnýho.
@SilentWolf (12.10.2017 09:39): Řekl bych, že mikrotransakce nejsou (coby součást obchodního modelu) výmysl vývojářů, ale spíše distributorů, stejně jako třeba použití určitého DRM. Vývojáři na to samozřejmě nemusí přistoupit, ale u velkých vývojářských studií to nerozhodují oni (rozhoduje vedení, což nejsou přímo vývojáři) a u malých podle mého nemají takovou vyjednávací sílu.

Jestli bude tady review bombing fungovat je otázka. U Mass Effect 3 si hráči doslova vynutili změnu konce hry, ale určitě najdeme i případy, kdy to nepomohlo. Obvyklá námitka je "Když se Ti to nelíbí, tak to nekupuj" ... jenomže když se to osvědčí (tj. projde to), tak to samozřejmě okamžitě použijí další.

Nejsem také schopen posoudit, nakolik jsou tady microtransactions pay2win a nakolik hraje roli lenost některých hráčů, kteří chtějí projíždět hrou jako nůž máslem.
http://www.eurogamer.net/articles/2017-0 ... man-in-shadow-of-war

de Plater's approach to Shelob comes from an interpretation that she and Gollum are, in fact, the unsung heroes of The Lord of the Rings. Put simply, it's his take that Frodo fails to cast the ring into the fires of Mount Doom at the crucial moment - instead Gollum succeeds where he cannot (albeit tumbling into the fire himself along the way).

According to de Plater, that weakness in Frodo was something Shelob sensed, making a pact with Gollum and hastening him on his way to Mount Doom and the final confrontation that saw the ring destroyed. It also goes some way to explaining why Shelob tried to eat Frodo in The Two Towers.

"Galadriel basically manipulated and sent people off on these different quests [testing the Fellowship with the mirror in Lothlórien] but ultimately left to themselves that quest [to destroy the ring] would have failed. Then you think of Shelob as almost the dark mirror to her, who actually had this minion [Gollum] that... if you think about it in a way, ultimately succeeded.

"<...> it felt like Gandalf and Galadriel kind of lied to them [the Fellowship] a little bit about their chances and what differentiates Shelob is that she's completely honest.. So she's evil, or perceived as evil, but she has this honesty to her,"


V Monolithu berou kvalitní matroš :))
(překopírováno z Shadow of Mordor, nevšiml jsem si, že karta hry existuje)
https://www.youtube.com/watch?v=2TXWdyrqFP8&t=0s - v minulosti jsem omlouval některé mikrotransakce u placených her, pořád mi nevadí např. v Overwatch apod (i když chápu jejich kritiku), ale o tam je slippery slope jsem nepochyboval.... WB po něm teda sjelo až na dno....:/
Nu což, další hra co nemusím kupovat.
Taky zklamáničko. Teď už vůbec nezajímá.
No takže asi může jen překvapit...