Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (23.04.2012 21:47): Tie optimálne požiadavky sú trocha brutálne, ale na nejakých stredných detailoch by som to rozbehnúť mohol. Ale 35 GB voľného miesta? Nie, že by som to nemal, ale je to dosť veľa. .)
Jo, vypadá to na další GTA4, tedy naprosto mizerný port, který bude těžké rozběhnout plynule na max i za 5 let. Hmmm, pamatujete nádherný a přesto skvěle optimalizovaný Max Payne 2?
@NateLogan (22.04.2012 15:50): Nezostali peniaze na hercov, tak použili Sam-a Lake-a. Ale tá tvár je pamätná dodnes. :D A hlavne to, čo napísali v Leveli: ,,Vyzerá ako narýchlo poskladané puzzle." :D
@CJ (22.04.2012 15:00): Takve dvojce se použila tvář profi herce/dabéra namísto vývojáře jako v jedničce. A byl to rozhodně krok k lepšímu. Jak sedne nový Sam Fisher do maxe trojky se uvidí až podle vyznění příběhu.
@tomi2k9 (22.04.2012 14:08): Je si podobnej hodně, podle mě. Když se mrkneš na ty trailery, kde má vlasy, tak vypadá prakticky stejně. Účes hodně změní celkovou image - když Dejdar prý poprvé přišel na natáčení comebacku, tak ho vrátnej vyhazoval, protože si myslel, že je to bezdomovec :-D
@Chuck (22.04.2012 13:12): Válečné to sice není, ale jihoamerické favely už mi přijdou taky ohrané - hlavně proto, že je to takový one-trick pony, poprvé, podruhé je to zajímavé a pak už je to pokaždé stejné. Aspoň takový dojem z toho prostředí mám já - z her a filmů.
@tomi2k9 (22.04.2012 13:07): Je fakt, že jeho podobu mohli alespoň zhruba ponechat, protože takhle jde vlastně o úplně novou hru, která má s Maxem společný jen ten název. I tak to vypadá namakaně a vzhledem k tomu, že ta akce není z válečného prostředí, tak už ji vidím u sebe v šuplíku. :-)
Mě jen trošku mrzí, že Max už nebude Max... Místo vlasů vousy...
Představte si kdyby tohle udělali s Larou :D
@Chuck (22.04.2012 12:37): Žejo? Zezačátku to vypadalo jako další "trojka" na hovno (Stronghold, Ftlatout), ale nakonec to vypadá velice slušně + další tech stupeň, aspoň co se animace a celkově fyziky týče. Dostanu se k tomu až za takovýho půl roku, ale fakt jsem na to hodně zvědavej. Možná si koupím i tu krabici...
@Walome (10.04.2012 20:30): ale walomíku já ti tady neřikám, že je tam nějaký klasický cover systém, ale že se prostě o tu zed opírá díky tý pohybový technologii (Euforia nebo tak nějak) :D
jak ste se dohadovali, jestli ve 3jce bude cover systém, tak podle nového videa o bullettimu to nevypadá a hlavně to vypadá skvěle! jako starý Max! :)
Protože zrovna v tý Mafii se nemůžeš skrčit. Což mě v akční hře přijde naprosto nevyhovující.

Nejlepší systém krytí co jsem zažil má Vietcong :), ale to je fps.

preorder na steamu... že by to fakt vyšlo v avizovaném termínu? Tomu se mi ani nechce věřit :-D
@Walome (10.04.2012 19:38): Nevím teda, co je na něm špatnýho, minimálně dobře chrání záda a mně osobně to naopak záživnost hraní zvyšuje. Ale tak jsou tu třeba i lidi, kteří nesnášejí TPS.
A bavíte se o podobném systému krytí, jaký byl např. v Mafii 2 nebo Conviction? Tam mi připadal naprosto ideální.
@NateLogan (10.04.2012 11:46): Presne, krycí systém tam môže byť, ale mal by byť spravený tak, aby sa to dalo hrať aj bez neho. Ale ide aj o to, či je dobre spravený. :)

A tiež sa mi zdá, že ten systém krytia bol prvý v kill.switch, ale to zrejme moc ľudí nehralo. :D
@NateLogan (10.04.2012 11:46): Pod to se mohu podepsat - a ještě bych, že by se stejnou klávesou nemělo běhat, krýt se a aktivovat předměty, jako to bylo právě u ME2.

A pokud se nepletu, tak krýt se dalo až v MGS2, ne? Takže ani Kmotr nebyl první...
@Walome (10.04.2012 08:22): Zaměření jen na systém krytí neuvěřitelně zpomaluje hru a dělá ji dost stereotypní (ještě že třeba ME2/3 má kontaktního vanguarda) a někdy je to udělané fakt špatně. Klidně ať to tam je, ale nemělo by se na to spoléhat, tedy u čistě akčních her.

BTW počítá se MGS1? :)
@Indian (10.04.2012 00:14): Spíš mi řekni kde to neni :)
No ale je fakt, že třeba v Just Cause 2 to neni. A zas tak nová technologie to podle mě není, nějakých 6 let. To je podle mě dostatečně dlouhá doba k tomu, aby se přišlo na to, že to většinou stojí za prd :)
Obrázok z prebalu CD vyzerá ako rande Old Shatterhanda a Nšo-Či. Dúfam, že dali Maxovi aj winchestrovku. o:-)
@Walome (09.04.2012 23:22): já si osobně myslim, že to má souvislost s tou jejich pohybovou technologii takže Max se bude určitě o tu zed opírat automaticky, protože to by dělal ve skutečnosti každej :-)
@CJ (09.04.2012 23:18): No ale to snad neznamená, že "systém krytí" musí bejt v každý hře, ne? Navíc GoW nebylo první, bylo to už v Godfatherovi.

Mně by nevadil systém krytí, kdyby mi hra zakázala se skrčit někde jinde... což většinou hry se systémem krytí dělaj.
Řada lidí se té trojky bojí, ale já myslím, že to vůbec nevypadá marně. Tak jasně, s legendární jedničkou a solidní dvojkou to moc společného mít nebude, ale to se dá tak nějak očekávat.