Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nejaky retardovany pako Eso Rimmer si vytvorilo ucet, aby ohodnotilo Andromedu 0% :-) Vzpomenme timto na lidi, kteri maji natolik smutny zivot, aby toto ucinili :-) Nachystej si uzenace Rimmere a tahni do jine galaxie :-D Chudak :-)
@Ria Kon (15.04.2017 09:44): Tak to už je jiná. Ale i když jsem byl zkritizovaný a bylo mi nazanačeno, že bych tu neměl být, tak mě tohle téma docela zajímá.

Těch 85 hodin je docela dlouhá doba. Já třeba Zaklínače 3 zvládl dohrát za 50 hodin, i když spousta ostatních měla herní dobu klidně i přes 100 hodin. A to jsem plnil spoustu vedlejších questů a nezdá se mi, že bych hru odbyl až tak hodně. Je sice fakt, že jsem nezkoumal každý kout, ale i tak.

Těch 96% ti tedy stačilo z větší části čistě na dokončení příběhu? Alespoň tak to chápu z tvého příspěvku. Potom těch 55 je opravdu málo a pro dohrání by mi to přišlo prakticky nemožné. Ale zase na druhou stranu by mě udivovalo, že by čistě příběhová část vyžadovala 85 hodin. Vážně jsi neplnila ještě hromadu vedlejších misí a obsahu okolo toho?
je fakt, že na první hru mám taky většinou dost nesplněných úkolů.....Andromeda je vyjímka, protože se k ní na delší dobu nedostanu......takže jsëm toho chtěl odhalit co nejvíce

taky mi přišlo, že úkoly "kategorie task" tam bylo zbytečně moc.....mohlo tam být více úkolů typu heleus cluster nebo allies a relationships.......
Vynechala sem 90% úkolů kategorie "task", páč sem se nechtěla zbytečně zdržovat od příběhu a mám celkově splněno na 96% za 85 hodin. Proto se divím.
@M.a.t.t. (15.04.2017 00:07): Ale mi nešlo konkrétně o Andromedu, ale reagoval jsem spíše všeobecně na to téma RPG a kompletnost jejich dokončení.

A jestli tu šlo ještě o něco jiného, co zmiňuješ v druhém odstavci, tak to se omlouvám, ale to mě nenapadlo a celou diskuzi zase tak pozorně nesleduji a ani tu moc nepřispívám. Spíše jsem reagoval jen na ten dialog mezi Ria Kon a Charllizem, přičemž jsem více reagoval na příspěvek Charllize "rpg hry maji takovy maly problem..daji se ,,dohrat,, a DOHRAT".

A tu potřebu mám, protože se tak trochu nudím. Nenudil bych se, kdybych nebyl kokot a něco totálně nezkurvil, ale to už je osobní věc :-) Prostě zabíjím čas diskutováním, asi tak bych to řekl.
@CrocoRay (14.04.2017 23:58): Tak keď nevieš aký obsah hra má a čo obsahuje, prečo cítiš potrebu sa k daným veciam vyjadrovať? ;)

Tam ide skôr o to, že aj Meatball, ktorého hra evidentne až tak nebavila, mal ďaleko väčšiu kompletnosť ako zarytý fanda Bioware... a to proste smrdí :D
Sice jsem tohle zatím nehrál, ale v těch 55% kompletnosti bych problém neviděl. Spousta RPG nebo snadbox akcí má hlavní příběhovou linii okolo 30% a záleží to od hry, takže 55% mi nepřijde nic neobvyklého. Ale nevím, jaký veškery obsah hra obsahuje. Jestli se ke 100% přičítá i hledání nějakých skrytých ptákovin apod., tak by mě těch 55% opravdu vůbec nepřekvapovalo.

Navíc jak čtu dojmy a komenty, že u hry lidi strávili okolo 50 hodin apod., tak beru, že to třeba někoho může omrzet a začne vedlejší mise ignorovat a chce to už prostě jen dohrát. Já třeba když dohrál první Mass Effect, tak jsem se divil, proč se tam řešily sexuální skandály, když u mě hlavní postava s nikým nechrápala :-D Ale jinak mě hra bavila. Akorát jsem šel spíše po hlavní lince a rozhovory trochu zanedbával.

Když nad tím tak přemýšlím, tak bych mohl znova zkusit dát jedničku. Andromedu bych si kvůli grafiky a celkově technologickému zpracování dal raději, ale nějak se mi to teď nechce kupovat, tak bych možná mohl zkusit si dát jedničku a dohrát ji trochu poctivěji :-)
@Ria Kon (13.04.2017 15:48): Pravda - jetpack nikdy neomrzí, ba co víc: musel jsem si deaktivovat biotika a infiltátora aby mi jetpack zůstal. Protože neviditelný úhyb a biotické lítání není tak cool jako "bzzzps!!!" :D
@Jab (11.04.2017 08:21): Pokud má člověk vstřícný vztah k D&D, jistě ho má Baldur's Gate 2 šanci svou specifičností oslovit i dnes. Kvalitou příběhu, dialogů a (otravných) postav se to nijak nevzdaluje od novějších her Bioware. V něčem je to lepší, v jiném horší. Ale propastný kvalitativní rozdíl tam není.
Hoj vlastním základní hru přes origin, jde někde koupit čístě jen deluxe obsah ?
Hlavne ze maji blbeckove cas implementovat v patchi nove denuvo. Tu hru nehraji pomalu ani ti, co si ji koupili. S tim by meli neco delat primarne.
@pajmič (10.04.2017 22:02): já s mulťákem tradičně začínal. Sranda to je, ale ještě je potřeba vychytat porodní bolesti. Třeba komba a schopnosti obecně jsou dost podživené. Nebo to, abys namaxoval charakter, tak ti z boxů musí padnout 10x (a ne jen jednou jako v ME3). Ale to je zrovna jedna z novinek, která tě má "motivovat" k utrácení za Andromeda points, takže tam změny nečekám.
@M.a.t.t. (10.04.2017 22:17): Aj mne sa v mnohých ohľadoch najviac páčila dvojka.. Combat, postavy a tebou zmíněný komornější příběh se mi ještě neomrzil. Když se na to celé podívám zpětně, tak by se BW do příštího DA mělo vysrat na celý ten pseudo-taktický prvek a udělat z toho Dragons Dogma playstyle. Novodobému BW akce jde, pokud se na ní zaměří. Andromeda to jen dokazuje. Taktika? Od origins naprosto irelevantní věc.

Pravda, příběh zde není špatný, ale ten celkový Mass Effect feeling je ubitý tou až moc odlehčenou náladou v celém příběhu
@pajmič (10.04.2017 21:08): Kladné hodnotenia DAI chápem, po predsa len menšej dvojke obzvlášť (hoci mne príde druhý diel ako jasne najlepší - sedí mi tá civilnosť, postavy ma bavia viac, súboje sú najzábavnejšie v celej sérii a pod.) Niektoré veci naozaj robí dobre, len ju v očiach niektorých zráža to, že má príliš MMO questov. Ale kvality tam sú.

S tou konkurenciou máš v podstate pravdu, ale podľa mňa mal na to vplyv aj Inqusition, ktorý veľa recenzentov a hráčov dodatočne prehodnotilo a nastavilo sa k Bioware negatívnejšie. Ak by Andromeda vyšla v tej dobe, trúfam si povedať, že by bola hodnotená podstatne kladnejšie. Miesto toho si z nej teraz mnohí uťahovali už pred vydaním a po vydaní jej ani nechcú dať poriadnu šancu a odvolávajú sa na úplne nepodstatné faktory ako napríklad spomínané animácie.

Inak je pravdou, že nová galaxia pôsobí až príliš familiárne, ale za mňa je to ideálny mix starého a nového. Samozrejme by nezaškodilo, ak by tvorcovia v ďalšom dieli trochu viac popustili uzdu fantázii (predpoklady na to sú a otom svete stále nevieme veľa), ale z logiky veci nebudem hru hodnotiť nižšie len preto, že som mal trošku viac fantastickejšie predstavy o svete. No úprimne, ak by bola Andromeda prvým dielom celej série, toto by nikomu nevadilo :)

PS: Pôvodný Mass Effect má práve veľmi dobre vymyslené univerzum, len tí hráči kritizujúci príbeh Andromedy akosi zabúdajú na to, že ani prvý Mass Effect nijak zvlášť nevybočoval z klasického žánrového klišé.
@Charllize (10.04.2017 21:57): Však o tom se bavíme, že je to špatně. A šlo by to i tak, já se najímal s hrami :)). Stačilo by udělat jeden krok. To se tu ale nežádá. Kdyby všichni chtěli jen kočičí žrádlo a žrali jen kočičí žrádlo, tak má všechno 100%, což je evidentně nějaká zvrácená dystopie, která je žádaná.

@Gordon (10.04.2017 22:04): To já vím, že tě nic nenapadá, neboj.
@Charllize (10.04.2017 21:34): Mohl bys to příště dát do spoilu? DÍK!

@Shoggot (10.04.2017 21:22): Moc mě nenapadá co by mě mohlo na pustině uchvátit kromě graficky vypiplaných entit, mě napadá maximálně tak brutálně velký kanón nebo gigantické pohoří nebo popraskané tektonické desky které by se třeba o sebe viditelně opírali...
nebo skalní sloupy...
Apropo, kdo z vás vyzkoušel multiplayer? Pokud můžete neváhejte ho vyzkoušet. Výborně vás připraví na SP a nechá vás si vyzkoušet jednotlivé skilly. Nehledě na to, že to je sakra zábava. Už jen za ten combat si ta hra nezasluhuje takový shaizování. A kdyby bioware vydalo Andromedu jako čistě akční lineární hru ala Gears, tak by byla přijata daleko lépe.
@Shoggot (10.04.2017 21:44): ocekvas od hry biftek s hranolkama? To se moc nenajis:) Protoze forma jakou je Andromeda udelana tohle skoro neumoznuje, je to dan za velikost a rozlezlost cele hry. Ono kdyby to bylo kompaktni jako predchozi dily tak by to co vyzadujes pusobilo o dost lip. Ten samej problem ma Witcher 3, jemu by taky slusela jista umirnenost velikosti.
@Charllize (10.04.2017 21:40): Nadace má chytrou narativní linku do nějakého bodu, která ony tropy hezky spojuje. Navíc spoustu z nich prvotně definuje. Andromeda bohužel ne. A i splácaná hnusná váza může udržet tekutinu (i když třeba blbě jako Andromeda), stále je to ale hnusná splácaná váza. Že něco dává smysl (naprosto simplicitní) neznamená, že to není splácanina bez představivosti.

Pokud někomu stačí kočičí žrádlo, nebude zklamaný.
@Shoggot (10.04.2017 21:36): to muzes rict i o Nadaci od Asimova. Jde spis o formu jakou to je podane a pokud ma nekdo ambice ocekavat formu nejvetsich scifi spisovatelu asi bude zklamany. A splacane to moc neni, protoze to dava v kontextu cele hry docela smysl. Treba v DA:I me ten svet prisel splacany daleko vic, v Andromede nad tim aspon nekdo uvazoval aby to v celkovem kontextu davalo aspon nejaky smysl.
@Shoggot (10.04.2017 21:22): eh..nevyuzita? Ja teda nevim, kdyz si vezmu treba Eos, planeta je po prichodu smrtici, pak clovek narazi na zbytky vyspele emzacke kultury, zjsiti ze muze planetu zbavit radiace, dostane se do podzemi kde jsou prostory o velikosti nasi republiky, spusti stroj na vycisteni ovzdusi a tim se mu zpristupni zbytek planety kde zjisti ze dalsi emzacka kultura planetu uz davno zabrala a ma strategicky rozmistene zakladny po cele herni plose. Nachazi spoustu zahadnych staveb o kterych ani poradne nevi k cemu jsou, potkava mimozemskou faunu a floru ktera tam dokazala prezit navzdory radiaci, desitky znamek o snaze planetu kolonizovat, zapomenute vaulty a stanoviste vyspelych emzaku kde porad funguje defenzivni slozka..ja nevim, dyt to je jedna zahada za druhou, jeden event vedle druhyho, navic to cely dava smysl v kontextu toho co hrac dela i mimo planetu...jestli tomuhle nekdo rika nevyuzite tak je bud znudenej suchar nebo mu scifi nic nerika.
@Shoggot (10.04.2017 21:22): Souhlasím, ale přesto si při podobných situacích říkám (nejen v ME), že je tak postava napsaná třeba schválně, aby mě o to víc na konci překvapila. Zatím se to však, co vím, nestalo :)
@Shoggot (10.04.2017 21:22): Prostředí jsou jen obal, horší je, že očekáváš nějaký nález, novou civilizaci, mnoho nového zvířectva apod. A jediné co najdeš jsou dinosauři a roboti s prastarou technologií. Je fakt, že se MEA odehrává jen v jedné hvezdokupě, takže ten potenciál do budoucna je. Momentálně je to však zklamání a velký ústup původní trilogii, která to dělala mnohem lépe.
@BINGMAN (10.04.2017 21:09): autocorrect. Že byl napsaný a podány takovým způsobem, že ho nešlo neprokouknout. Klasický nágl.

@Gordon (10.04.2017 21:13): No a? A život drtivé většiny lidí je nudný a nezajímavý, což neznamená, že by tak měly vypadat i postavy.
I "pustina" může být plná věcí, které provokují představivost a jsou v ní fantastické věci. Jenže představivost tady prostě chyběla, takže nová galaxie s ohromným množstvím možností zůstala trestuhodně nevyužitá.