Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Lock On: Modern Air Combat


Diskuze

< >
tak to je to ještě krvavější než psali! obecně mě tadle tendence podcenovat HW nároky dost vadí. koupím si plnou, na krabičce je optimum PII 233, a pak se mi to seká - to bych do toho kop! a rozhodně na minimální detaily už nákej pátek nehraju, to prostě ne. plynulost je na prvním místě, ale musí to taky vypadat. jsou výjimky, většinou adventury, nebo žánrově hodně silný hry, třeba ted mě napadlo VTM: Bloodlines, který jsem rozjel minulej rok (a příští ho dorazím) a nepodařilo se mi tam nastavit grafiku jako na vobrázcích, vím a vidím, že je to engine HL2 (takže hodně slušnej, zvlášt pro potřeby týhle skoro cartoonový hry), ale mám to vybledlý a barvy nejsou vubec hluboký, natož abych to mohl nastavit do widescreen, nicméně ve hře mi to nikdy zvlášt nevadilo. (jo a mám tam patche, je to z Levelu a karta je nějakej Radeon 512MB, takže...) nějakýho Athlona jsem tedka sehnal taky, dají se na tom spustit starší hry, co potřebují ještě pomalejší jádro, ale nepřipravil jsem bios a je to zase v hajzlu, ani neškytne. zlatej penták M s Xpéčkama! (du se v tom hrabat, mám ještě jednu desku..)
@vodkasesemtexem (15.03.2015 17:03): Když Lock On vyšel hrál jsem ho na AMD Barton 3200+ a highend GPU ATI Radeon 9800 PRO = ve své době nadprůměrná sestava a Lock On se steží hýbal na max. detailech na 15 fps v 1024*1280.

Později jsem to vyměnil za Athlon 64 3000 + přetaktovaný z 2Ghz na 2,4Ghz, 2GB DDR, X-Fi Gamer a ATI X1950GT a Lock On s datadiskem Flamming Cliffs se v kampani místy propadal i k 20 fps v 1024*1280 (17" LCD).

Tolik ke krvavým HW nárokům.