Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak se ukázalo, že jsem všechny součástky měl. Jen mi nedocvaklo, že do té díry přijde kus železné rudy místo prodloužení trubky, o což jsem se celou dobu snažil.... Dohráno, statistiky nahodím brzy.
@kurcatovium (18.04.2012 12:29): vsechny jsou ve stejny lokaci, vetsi problem je kliknout pak nahore na spravny misto ve stroji. jinak dulezity soucasti jsou jen 4 - bladed gear, ore, takova divna mala vecicka co se nepamatuju nazev a ctvrtou uz si nepamatuju vubec.
Zatrachtile, další zákys. Tentokrát jsem zadrhnul na 12./13. podlaží. Nějak nemůžu najít ty správné součástky pro stroj.
@GodOfTheSick (17.04.2012 19:09): Keď spomínaš nahovorené intro a outro, vo fínštine by to nemuselo byť zlé. Keď sa mám ale priznať, napríklad v Bránach Skeldalu by som dal prednosť kreslenému komiksu na spôsob LoG, ten dabing mi drásal uši! :-)
@valcik (17.04.2012 18:37): Temný hvizd, ostrý švist...to bude spíš tím, že máš absolutní sluch a v každém zvuku tak slyšíš konkrétní akord :-) protože když si stoupnu před zeď a prásknu do ní sekerou, mečem, šurikenem tak je zvuk naprosto stejný. Rozdíl je akorát v jeho intenzitě, kdy šuriken neudělá takový kravál.
GOTS:
Doteraz som narazil na štyri rozličné sekery a každá má vlastný zvukový set. Narja rozrezáva zvuk s temným hvizdom, bitevná sekera ostro sviští a ručná sekerka je takmer nehlučná. Zvuk meča je odlišný a pri každom meči iný. Monštrá sú ozvučené perfektne, každé má svoj charakteristický zvukový prejav a už zdiaľky rozoznáš každého protivníka podľa zvuku. Jediné s čím súhlasím, je málo muziky, pri počúvaní úvodnej skladby som sa tešil na rovnako zaujímavú hudbu aj počas hry. Prvý nečakaný podzemný otras ma slušne naplašil, skontroluj si zvukovku a repráčky! :D
&GodOfTheSick: Tu Bethesdu sis mohl odpustit, dungeon od nich je to poslední, co bych chtěl vidět. Pokud jsi tím ale myslel Zenimax, a skrze ně Arkane Studios, tak jsem rozhodně pro.
@GodOfTheSick (16.04.2012 21:17): Na zákerné chytáky som pripravený! Pred vstupom do nového podlažia si ukladám hru do samostatného slotu a v najhoršom prípade si dám celé podlažie znova.
(Už som pokročil aj v devine. Zdržal ma Pillared Hallway, hľadal som štuplíky na stenách a pritom som mal nápovedu celý čas v batohu, hehe.)
prosel jsem snad vsemi dungeony co staly za to a hodnoceni LoG ode me nebude negativni ac hry jako EoB1,2,3 jsou tomuto kousku podobne ale meli vetsi atmosferu, Log mi pripada dost anonymni a moc se neumim szit s postavami (mozna to bude uz i vekem :)), prostredi je taky dost monotonni (zatim jsem tedy dohral 4 podlazi), dle reakci hracu na 9 patro jsem docela zvedavy :))
@MickTheMage (17.04.2012 01:00): Jedu 2xbojovnik, zlodej a mag a udelal jsem to podobne jako kluci, ale nevypotreboval jsem ani jednu bombu, jedu ohnivou magii, takze zadne zmrazovani, nikdo mi neumrel, vypotreboval jsem dva lecive lektvary a jeden na manu a sel jsem tam hned, jak jsem to nasel, takze zadne odskakovani z nizsich pater :) => rekl bych, ze kdyz zainvestujes trochu vic surovin nez ja a vratis se trochu pozdeji, nebudes mit problem.

Jinak zde muj screenshot tesne pred vstupem do 7. patra (doufam, ze se nalinkuje dobre): http://cloud.steampowered.com/ugc/594716 ... 3DD4F34AF693A5BCC14/
Rychlá otázka - jed se mi z těla dostane po čase sám od sebe, nebo mi prostě borec bez protijedu nevyhnutelně umře? ;_;
na prvni kusi jsem narazil nevim v kterym patre, ale byl to treasure room kde mam 3 brany za kterejma je nejaka cool vec a 1 klic a musim si jednu vybrat.
Moment jaktože váš lučištník vždy trefí? Ten můj je asi nějaký jelito :o) Jo a doufám že až najdu kuši, tak se jeho dps výrazně zvýší.
@MickTheMage (16.04.2012 12:44): Mick: ako tu uz niekto spominal, jedine rambotaktika, ak chces pouzit kuzelnika, najskor sa musis presekat ku stene a spravne sa otocit aby bol chraneny. Inak to nejde. Ale kedze je to Fighter's Challenge, isiel som do toho na ferovku iba z bojovnikmi (kuzelnik a zlodejka samozrejme casom umreli) a odbehol som si tu z 10 levelu, takze nemali problem ;-)
@Isair (16.04.2012 15:30): Sice pokaždé trefí, což by ještě mohli změnit, ale k čemu to, když mám do kuše jen 4 šipky, ty vystřelím na 2x a nic nemám, během souboje se už horko těžko dá ještě nějak přehazovat výbavu. Za to vrhacích seker, nožů a hvězdic mám požehnaně.
Fighter's Challenge a potom ještě podobná místnost o patro níž (tam pomůže štít proti jedu - jej, ta zemní magie je váááážně užitečná :) jsou dle mě jedny ze slabších částí hry - ukazují se tady nevýhody designu - prostě mi přijde, že je to moc akční na krokovací a klikace-kouzlící dungeon, hlavně v kombinaci se systémem detekce kolizí mezi potvorami a družinou. A taky trochu o štěstí. Jinak Ice Shards je tady asi to nejužitečnější kouzlo.
Tak Fighter's Challange se mi povedl hned na třetí pokus, tedy bohužel se ztrátou jednoho člena družiny. Taktiku jsem použil víceméně podobnou jako valcik až na ty bombičky, místo toho jsem neustále pomocí lektvarů doplňoval manu mágovi a sesílal plošná ledová kouzla, která se celkem oplatila. Když jsem se dostal do rohu, tak z jedné strany mi to kryl zloděj s celkem vysokým evasion (který naneštěstí téměř ke konci zařval), bojovníci něco vydrželi (byť s podporou těch léčivých lektvarů) a nejméně odolný mág byl naštěstí schován u zdi, pročež jsem mohl hezky využit jeho silných kouzel.
Já si na střelné zbraně taky nemůžu stěžovat. Sice způsobují míň poškození než zbraně na blízko, ale zase vždy trefí. Dokonce moje rogue má ze všech nejvíc XP, takže se rozhodně podílí.
Já se chystám na Fighter's Challenge právě teď... jsem zvědav, co mě tam bude čekat.



@KRoman47 (15.04.2012 11:55): @ugraugra (15.04.2012 12:14): Já si specializaci na střelné zbraně naopak nemohu vynachválit. S kuší tak způsobuji téměř stejně velké poškození, jako bojovníci na blízko (ti akorát navíc mají šanci na zvýšené poškození díky skillu)... od určité úrovně té specializace na střelné zbraně pak navíc dokáže střílet 2 šípy/šipky najednou, což je hrozně fajn;). Navíc likvidace nepřátel mágem/lučišníkem z dálky je takticky celkem výhodná.
Na Fighter's Challenge jsem narazil vcera o pul druhe rano a na prvni dva pokusy jsem to taky nedal, ale jeste se pokusim predtim, nez si tu taktiku prectu! :)
Bola to Rambotaktika. :D
[spoiler]
Každej postave som dal pred bitkou jeden liečivý nápoj. Mág držal v ruke zmrazovacie bombičky, zlodej ohnivé. Hneď po vstupe do arény som sa rozbehol dopredu, pretože najväčšie tlupy sa hrnú z oboch strán, cestu som čistil mečom a ohnivými bombami. Pri stene som sa otočil k rohu miestnosti a zvyšnými ohnivými bombičkami som si prebojoval cestu do rohu. Potom už stačí ľadovou bombičkou zmraziť súperov na jednej strane a usilovne rúbať tých nezmrazených, ktorí útočia z jediného voľného smeru. Družina tak čelí iba útokom z jednej strany, nie zo všetkých naraz. Keď sa zmrazený chrobák roztopí, treba sa rýchle zvrtnúť a opäť ho primraziť.
Družinu som rozostavil tak, aby bol mág postavený v rohu, vtedy naňho útočníci nedosiahnu. Na kritickom mieste stál môj obratný jašterácky zlodej (Evasion 46). Nakreslil som plánek. xD
http://i39.tinypic.com/34qp6vn.png
[spoiler]
Počas boja si jeden bojovník chlipol liečivého nápoja, keď už mal na mále.
Vrátil som sa na šieste podlažie a dohnal resty, už mám štyri poklady a dokonca sa mi podarilo na štvrtý pokus objaviť taktiku, s ktorou celá družina prežila Fighter's Challenge. Parta má konečne slušnú výbavu a Orb of Radiance je výborná vecička.