Leaving Lyndow je 3D adventura z prvního pohledu odehrávající se na ploše 5 malých lokací s herní dobou okolo 60 minut.
Hra vypráví o dívce jménem Clara, která tráví svůj poslední den doma, na malém ostrově, kde od malička vyrůstala. Den se ovšem krátí a Clara se pomalu loučí se všemi a se vším, co doposud znala, vzpomíná na své dětství a připravuje se na vysněnou cestu, ze které dost možná není návratu.
Leaving Lyndow je adventura zasazená do univerza připravované hry Eastshade. Hra jednak funguje jako nahlédnutí do minulosti jedné z postav připravované hry a zároveň funguje i jako technologická ukázka toho, co má v příštích letech následovat. Tvůrci hry se především chtějí zaměřit na vyprávění příběhu za pomocí nenásilných herních mechanik.
Jubilejní 300. komentář!
Leaving Lyndow mě zaujal jednak překrásnými screenshoty, které slibují vizuálně velice přitažlivý herní zážitek a také faktem, že dějově předchází připravované hře Eastshade. S poměrně velkým očekáváním jsem se tedy do hry pustil a výsledný dojem je trochu rozporuplný.
Že bude hra krátká, to jsem čekal. Věděl jsem už dopředu, do čeho jdu - do malého dema. Jenže ona ta hra je opravdu kratičká. Pět maličkých statických lokací, kde se může hráč maximálně procházet či splnit jednoduchou hádanku. K tomu nějaké rozhovory s dost ošklivě vymodelovanými postavami, které krásně splňují definici strašidelného údolí, navíc osekané úplně na dřeň. Prostě trochu tuctový walking sim, kterých je na Steamu kvanta. A kromě toho ani ta grafika nevypadá až tak dobře, jako na screenech. Herní mapy působí na mnoha místech nedotaženě a mírně amatérsky, což je škoda, protože autory navrhnutá architektura vypadá moc dobře a některé stavby jsou vskutku potěchou pro oko. Jenže jako celek to ne vždy úplně funguje. Časem by z toho mohl být pěkný fantasy svět, ale muselo by se na tom pořádně máknout.
Přesto si od Eastshade docela slibuju. Pokud si tvůrci dají načas, pořádně hru dodělají a nevykašlou se na slibované herní mechaniky, rád si hru pořídím, byť po zkušenostech s Leaving Lyndow asi ne hned za plnou cenu. Je to pěkná jednohubka, ale nic výjimečného.
Leaving Lyndow mě zaujal jednak překrásnými screenshoty, které slibují vizuálně velice přitažlivý herní zážitek a také faktem, že dějově předchází připravované hře Eastshade. S poměrně velkým očekáváním jsem se tedy do hry pustil a výsledný dojem je trochu rozporuplný.
Že bude hra krátká, to jsem čekal. Věděl jsem už dopředu, do čeho jdu - do malého dema. Jenže ona ta hra je opravdu kratičká. Pět maličkých statických lokací, kde se může hráč maximálně procházet či splnit jednoduchou hádanku. K tomu nějaké rozhovory s dost ošklivě vymodelovanými postavami, které krásně splňují definici strašidelného údolí, navíc osekané úplně na dřeň. Prostě trochu tuctový walking sim, kterých je na Steamu kvanta. A kromě toho ani ta grafika nevypadá až tak dobře, jako na screenech. Herní mapy působí na mnoha místech nedotaženě a mírně amatérsky, což je škoda, protože autory navrhnutá architektura vypadá moc dobře a některé stavby jsou vskutku potěchou pro oko. Jenže jako celek to ne vždy úplně funguje. Časem by z toho mohl být pěkný fantasy svět, ale muselo by se na tom pořádně máknout.
Přesto si od Eastshade docela slibuju. Pokud si tvůrci dají načas, pořádně hru dodělají a nevykašlou se na slibované herní mechaniky, rád si hru pořídím, byť po zkušenostech s Leaving Lyndow asi ne hned za plnou cenu. Je to pěkná jednohubka, ale nic výjimečného.
Pro: milé podání, hudba, místy grafika, hádanky
Proti: fakt hodně krátké, něco tomu chybí, místy grafika