Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Caiiiczech (27.02.2024 19:55): jako ja ani nahodou neobhajujem blizzard...zasluzia si veskeru kritiku..rovnako ako ludia co ich stale podporuju...
ale nebudem obhajovat ani last epoch...proste to zoslonili a nezaobstarali servery pre europu...aspon maju to velke plus za offline rezim
kazdopadne si ho rad zahram raz, ked sa mi podari dohrat vsetko co mam teraz rozohrane
@Blaiddtom (25.02.2024 12:49): Koukni se na to takhle: jaký byl launch Diabla 3? Diabla 4? Stejný průser. Jenže za Diablem stojí mnohonásobně větší společnost, která by měla mít - třeba díky WoW - zkušenosti s odladěním serverů pro masivní nápor hráčů. A kolik dnů až týdnů tyhle hry nebyly hratelné? A kolik si za své hry řekli? D3 za 60€ D4 za 70€. Možnost refundu? Žádná. Plus to, že možnost hrát offline tyto hry nemají vůbec.
LE je za poloviční cenu a od malého, nezávislého studia. (Indeed.com zmiňuje počet 11-50 zaměstnanců.) Bylo vyvíjeno dlouhé roky, kdy nejvyšší zátěž na servery byla loni v březnu - něco okolo 40k lidí. Den před launchem ji hrálo 4k lidí. Taková čísla tě na nápor 260k lidí najednou ani ve snu nepřipraví.

Autoři LE vyslyšeli volání a offline nabídli. Neplácají se po zádech při žvanění u ohníčku jak jsou dobří a kolik toho prodali, ale tvrdě pracují na zlepšení stavu věcí. Jen koukni na jejich komunikaci na Discordu. O tom se hráčům Blizzardích her může jen zdát. A teď dostávají na frak kvůli tomu, že hráči jsou naštvaní na minulé chyby velkých studií a tak si kopnou do aktuálně nejviditelnějšího případu.

Nadávám těm, kteří nadávají. Projeď si diskuse, je z toho toxická žumpa. Přitom hejt si zaslouží především D4, od kterého lidi utíkají. Za AAA peníze dostali AAA nudu a sezónu od sezóny je to horší. LE nabídlo megaporci obsahu a všichni to chtějí hrát. Jen to odladění backendu není s malým týmem tak rychlé, jako dokáží miliardové společnosti. Přesto jsou pokroky vidět. Ze začátku byl problém se připojit při 100k hráčích, dnes to začalo blbnout při 170k. A i při 200k to bylo hratelné, i když s občasnými problémy. A hlavně - má to offline. :) Když to nejde, prostě přepnu na druhý char v offlinu a jedu jako kdysi třeba D2.
@Caiiiczech (komentář): nic v zlom ale nadavat ludom za to, ze kritizuju nieco nefunkcne, za co si zaplatia nemalu sumu nie je moc vyspele...autori to proste kolosalne zoslonili a kritiku si plne zasluzia...vyriesenie problemu je nedohladne...ja som to sice nekupoval, ale chapem frustraciu ludi, co si zaplatili a chceli hrat s kamosmi...dokial nemaju vyriesene servery nemali online rezim vobec slubovat a pustat von..a ked uz, tak dopredu na to poriadne upozornit
@Mendoza (21.02.2024 19:51): Prijde mi srandovni:

-pred 12 lety: Hraci: tfuuuj, voni po nas chcou, aby to bylo furt online, hnus!

-nyni: Hraci: bheeee, nefunguje online, hnus. Devs: ale dyt to muzete hrat offline. Hraci: to si strcte do klobouku!!!
Po dlouhé době jsem si všiml této hry, protože vyšel velký patch 0.8.3 s názvem Sands of Majasa.
Tak se tomu mrknu na kloub :) první dojmy jsou super, protože konečně to vypadaá, že zapracovali na optimalizaci.
Mam dva dotazy, jestli to tu nekdo hraje:
1)mapa oblasti tu je jen ten vyrez na minimape (pripadne ta zvetsenina pres celou obrazovku)?
2)jsem na 40. urovni a porad mi pada samej trash. Pres gamble mi leze nemlich to samy a crafting jsem nepochopil. Jak se jako clovek dostane k necemu kloudnymu? Mam se modlit a casem neco padne?

Jinak ale az na tu nudnou dark fantasy stylizaci se to hraje docela prijemne, az me to prekvapilo. Ze zacatku jsem dokonce premyslel nad refundem.
Koupeno dnes se slevou 25%. Prvni dojmy jsou vic nez dobre, jen optimalizace pokulhava. Ale to je u Early Access her bezne.
Já si to prošel ... ted jsem na lvl 50 a jsem ve fázi endgame :)

Hra určitě není špatná, líbí se mi řešení stromu skillů, levlování.
Zatím hodně vázne optimalizace, na svém stroji je jedno jakou úroveň grafiky nastavím, jede mi to v nějaké instanci 30-50 FPS .. jinde mi to jede 70 .. často se to divně škube. Ale beru to tak, že je to stále ve verzi 0.7.6 a mají prioritu jinde a dojde i na vyladění v tomto ohledu.

Já si zvolil cestu Primalist - Shaman .. a jedu na 2 druhy totemů a 2 pety spolubojovníky a je to prča :)
Kampaň byla v celku dlouhá, různorodé prostředí, napohodu.
A endgame je v podobě dejme tomu riftů / mapek ... , kdy si na monolitu zvolím 2 druhy random map s affixama a jdu bojovat .. mapa zakončená bossem a poté otevřu portál zpět do endgame instance nazvané Echo of World.. zatím jsem odehrál 5 riftů a bavím se.

I když je očividně stále dost práce na této hře, tak má solidně nakročeno být úspěšná podle mého pohledu. Takže jen tak dále !