Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Malignus (01.11.2014 22:42): Měl jsem asi to samé = Tím pádem ani nedostaneš poslední klíč do poslední truhly paladinů, kde je epickej Eq=zbran, mec a tak.. Jel jsem podle návodu, videi i posledních savů a pořád nic..
Čau. Neví někdo, jak dosáhnout povýšení na mistra paladina? Mám Harpa za mřížema, ale nechce nic říct. Ani nikdo jinej se mnou už nechce mluvit... Něco chybí, ale nevím co. :-(
@Malignus (25.10.2014 11:49): Staty predmetov sa generujú podľa toho, akým spôsobom sa v hre k nemu dostaneš.

1. Ak ti ho dá NPC za odmenu, ale sama ho nemá priamo vo svojom inventári (tj. nevypadne z nej po smrti), staty sa generujú v momente keď ti NPC predmet odovzdá. Pre zmenu statov stačí nahrať pozíciu tesne pred začatím rozhovoru, čo vzhľadom na to že hra robí autosave pred každým začatým rozhovorom nie je problém.

2. Ak sa predmet nachádza v nejakej tajnej skrýši alebo truhle, jeho staty sa vygenerujú pri prvom vstupe do mapy, v ktorej sa skrýša/truhla nachádza. Pre zmenu statov je potrebné načítať hru pred vstupom do inkriminovanej mapy.

3. Ak predmet získaš od NPC ktorá ho má priamo v inventári, platí preň to isté ako v bode 2.
@valcik (25.10.2014 11:47): Já vím. Ale jak to obejít? Zkoušel jsem save/load, odchod/příchod do podzemí i celé lokace, ale nic. Mám nejnovější patch, ale jakmile je jednou vygenerováno, tak už to nelze změnit. :-(
Mám problém, nemůžu najít žádnou pořádnou zbraň. Ty zlaté přinášejí jan samé ochrany. Měli jste stejný problém? Dost bych ocenil, kdyby zbraň přidávala nějaké poškození apod. Ochrany mám od štítu, zbroje, bot... Ale od zbraně očekávám něco jiného...
Dal jsem Inquisitorovi další šanci a tentokrát to rozjel na nejlehčí obtížnost. Taky si víc plánuju, do čeho vrazím body. Rozdíl je znát, železné doly a skřetí jeskyně jsem teď dal celkem bez problémů (což nic nemění na tom, že jsou zbytečně dlouhé a nudné).

Už jsem prošel i druhou kapitolou, ve které byly dungeony o něco snesitelnější, zato děj ještě poutavější. A taky klasicky nádherná hudba. Jenom je už celkem předvidatelné, kdo je kacíř a kdo ne - kacíři jsou vždycky nejvyšší představení církve a ti, na které padá nejvíc podezření, jsou nevinní.

Kněžské povolání je sranda pro roleplaying, ale kouzla jsou celkem nevychytané. Z té spousty, co mám, se dá použít jen pár - hlavně kobylky, se kterýma se dá upižlat cokoliv, a kouzlo, co otvírá truhly a dveře. Jinak občas požehnání, když mám proti někomu malou průraznost, a zmrtvýchvstání, protože společníci jsou neschopné lemry, nicméně se hodí někdo na odlákání pozornosti nepřátel ode mě.

Teď jsem konečně získal třetí level kouzel a zas to vypadá, že je to dost na houby. Tipuju, že v praxi využiju to na ničení nemrtvých a možná ukamenování s bleskem. Magie je holt další z mnoha věcí, co autoři těžce nevychytali.

Přijde mi to jako jedna z nejlepších a zároveň nejhorších her, co jsem kdy hrál. Svůj potenciál sice využívá naplno, ale je zaházený tunou zbytečností, nudných soubojů, dlouhých dungeonů a nefunkčních skillů.

Nuže, vzhůru do hlavního města.
Ako som už spomenul - treba so sebou nosiť krabičky s džinom. Pokiaľ je človek dôsledný, robí vedľajšie aj mini-questy a hľadá tajné miesta, tak nájde tých krabičiek mrte.
@Zero (27.09.2014 22:25): Souhlasím s tebou. hra má hutnou atmosféru, zajímavý příběh, dialogy. Ale trpí klasickým neduhem mnoha RPG- zbytečným natahováním herní doby nekonečnými souboji a trapným cestováním z dungeonu k obchodníkovi a zpět.

Kdyby tak existoval u většiny RPG patch na změnu poměru boj: herní dialogy a pod.

A k soubojům: chápu, že na začátku hry jsi jen nýmand, který nic neumí, ale kdyby jsi v polovině hry uměl kouzlo typu dračí dech, nebo déšť meteoritů, tak by i souboje nemusely být opruz (Might&Magic).
Achjo, vzdávám to. Sice mě štve, že se nedozvím, jak pokračuje a skončí příběh, ale ty souboje a dungeony se vážně nedají. A většina skillů i kouzel je těžce na houby. Kéžby to byla adventura a ne pokus o RPG.
@Zero (25.09.2014 21:03): Nos u seba vždy 2-3 krabičky s džinom, je to veľmi praktický pomocník, pomôže ti v najtuhších bojoch a tiež s ním môžeš obchodovať, záleží od toho, akú voľbu zvolíš po jeho vyvolaní.
@Lario (25.09.2014 20:55): Super, díky. To by mi mělo hru usnadnit.
Teda pokud se někdy vyhrabu z těch dolů a půjdu nakupovat. Už jsem prošel snad tři patra a furt to nemá konec. Nechce se mi lozit celou tu cestu tam a zpátky a naštěstí už mám léčivé kouzlo, tak doufám, že to nějak půjde.

Edit: Tvůrci musí být naprostí, ale naprostí dementi, jestli si myslí, že by ty doly a skřetí jeskyně mohly někoho bavit. Pomáhám si cheatama na lektvary (ale jde to jenom po jednom, PROBOHA!!!) a přemýšlím, že si nacheatuju i nějaké dovednosti, protože to se prostě nedá. Debilní soubojový systém.

Edit 2: Lektvarů jsem si musel nacheatovat snad stovky, ale už to konečně mám za sebou. A ve městě mě to zas baví. Ta hra je fakt strašně rozpolcená. Tupá nehratelná mlátička říznutá skvělou detektivní adventurou.
@Zero (25.09.2014 18:12): Nemusíš je tahat po jednom. Na obrazovce obchodování máš ve spodní liště různé ikonky. Jedna z nich je "koupit", klikni na ni, změní se ti kurzor, a pak můžeš "přetahovat" inventáře jenom kliknutím na předmět v obchodníkově inventáři.

Už jsem o tom tady jednou psal. Ve hře je taky možnost taktické pauzi (stačí otevřít inventář, hra se zastaví).
Nedají se nějak nakupovat lektvary ve větším počtu? Dost na tom, že jich musím tahat plný inventář, a přetahovat je tam po jednom je ubíjející.
@Zero (25.09.2014 15:59): Pockej az budes v pekle :D:D:D to budeš mít chut to odinstalovat. Popravdě vůbec nezaleželo, jakej jsem mel level. Vždy zaléželo jen na zbrani, což je lol. A bug to není... Zacatek docela pohoda, ale potom uvidis, ja pouzival spolecnika, jako tanka a pak ho sejmuli na 3 rany... A batoh jsem mel jen s potkama..

Ale tak uzivej si :PPPP
Tak už jsem poslal na věčnost pana biskupa. Zamotal jsem ho v katakombách a mezitím šel zničit jeho srdce, muhehe. Říkal jsem si, že teď už jsem teda drsňák a můžu se hnout i někam jinam. A ono houby, všude ze mě nadělají během pár sekund fašírku. Sice jsem kněz, ale moje kouzla zatím stojí celkem za houby.
Znovu jsem to rozehrál a mám pár dotazů:

Předtím jsem musel mapu odhalovat postupně, ale teď když vlezu do nové lokace, mám všechno už objevené. Je to nějaký bug nebo co to má znamenat?

Řekl jsem babce bylinkářce, ať mi dá lektvar proti stárnutí a donesl jsem ho astronomovi. Babka teď se mnou nechce mluvit. Dá se to nějak vyžehlit?
Zdravím, měl bych dotaz. Začal jsem s touto hrou poměrně nedávno a není mi jasné ovládání společníků - je možnost měnit jim vybavení + jak je to se samotným levelováním, vím že postoupí o level ale co pak :D ? Díky za odpovědi :)
@Ferdish (05.08.2014 22:33): Já pořád nemůžu vyladit postavu, tak začínám znovu, ale max byl 22, což bylo někde v Železných dolech, po zabití velitele důlního tábora pro Wranga. Odhaduju, že do konce 1. Aktu bych byl tak 25. :-)
Dělá to někomu při spuštětní taky gfx error s chybějícím Direct 3D ovladačem, či co? Zkoušel jsem instalovat různé věci, i dobové DirectX...ale prostě při spuštění mi to jen napíše strohou hlášku a hra se ani nespustí.
Za deset hodin hraní jsem objevil poměrně dost zamčených budov, ale klíče od nich nikde. Existují vůbec v této hře klíče, protože jsem dosud opravdu žádné neobjevil a už mě to celkem štve :-D
Tak ty bonusové materiály u Deluxe edice mě dokonale navnadily. Noční čtení povídky za doprovodu prvotřídního soundtracku nemělo chybu :-)
Když už to tu, pánové, řešíte - jak bych měl ideálně postupovat při vylepšování postavy kněze? Dal jsem si božskou magii, magii zázraků a kacířskou magii (prostě ta nejútočnější v červené skupině). Trochu jsem pošteloval rychlost, ze slušnosti i sílu a jinak snad inteligenci a vůli.
Obecně bych se raději stavěl na stranu bohu odkloněnou, ale to není až tak nutné...
@Ajantis (komentář): Pokud NUDNÉ souboje zaberou více jak 50% herního času, tak RPG, i když by bylo sebelepší, je pro mne téměř nedohratelné. Ještě když jsou souboje zábavné, tak mi nevadí ani stovky a tisíce nepřátel. Třeba v Might and Magic- ze začátku- jeden po druhém pěkně ručně, lukem, posléze vše řeší Déšť meteoritů nebo Dračí dech).
Jenže, když mám pocit, že souboje tvoří jen vatu, která uměle natahuje herní dobu? Děkuji, nechci.

@Ajantis (17.07.2014 17:28): http://oi59.tinypic.com/6gk5es.jpg

Asi to bude hlavně tím equipem. Ale nedokážu si představit, že bych to hrál bez kovářství a taky rozmělnění mezi meele a magii moc nepomohlo. Bohužel už mně to ten tvůj obrázek nechce ukázat takže to budeš moset porovnat sám.

Jinak nejjednodušší asi opravdu bude nacheatovat si postavu, proběhnůt to a užit si textovů část hry.