Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami
Dennaton Games
Dennaton Games
Dennaton Games
Dennaton Games
Dennaton Games
Dennaton Games
Dennaton Games
Dennaton Games
Dennaton Games
Dennaton Games
Dennaton Games
Dennaton Games
Dennaton Games
Dennaton Games
PC
23.10.2012
PC
23.10.2012
PC
23.10.2012
PC
23.10.2012
PC
23.10.2012
PC
23.10.2012
PC
23.10.2012
PS3Vita
26.06.2013
PS4
19.08.2014
PC
23.10.2012
PS3Vita
26.06.2013
PS4
19.08.2014
Switch
19.08.2019
PC
23.10.2012
PS3Vita
26.06.2013
PS4
19.08.2014
Android
28.05.2015
Switch
19.08.2019
PC
23.10.2012
PS3Vita
26.06.2013
PS4
19.08.2014
Android
28.05.2015
Switch
19.08.2019
XOne
07.04.2020
PC
23.10.2012
PS3Vita
26.06.2013
PS4
19.08.2014
Android
28.05.2015
Switch
19.08.2019
XOne
07.04.2020
PS5
kompatibilní
PC
23.10.2012
PS3Vita
26.06.2013
PS4
19.08.2014
Android
28.05.2015
Switch
19.08.2019
XOne
07.04.2020
PS5XboxX/S
kompatibilní
PC
23.10.2012
PS3Vita
26.06.2013
PS4
19.08.2014
Android
28.05.2015
Switch
19.08.2019
XOne
07.04.2020
Stadia
22.09.2020
PS5XboxX/S
kompatibilní
PC
23.10.2012
PS3Vita
26.06.2013
PS4
19.08.2014
Android
28.05.2015
Switch
19.08.2019
XOne
07.04.2020
Stadia
22.09.2020
PS5XboxX/S
23.10.2023
Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami Hotline Miami
Žánr
logická > logický rychlík *
akce > arkáda
logická > logický rychlík *
akce > arkáda
akce > arkáda *
akce > stealth akce
akce > arkáda *
akce > stealth akce
akce > arkáda *
akce > stealth akce
akce > arkáda *
akce > stealth akce
akce > arkáda *
akce > stealth akce
akce > arkáda *
akce > stealth akce
akce > arkáda *
akce > stealth akce
akce > arkáda *
akce > stealth akce
akce > arkáda *
akce > stealth akce
akce > arkáda *
akce > stealth akce
akce > arkáda *
akce > stealth akce
akce > arkáda *
akce > stealth akce

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne

Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a romašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obrdžené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči specielní vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a romašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obrdžené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči specielní vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a romašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obrdžené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči specielní vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obrdžené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči specielní vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!

Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.

Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)
Oficiální stránky hry (http://hotlinemiami.com/)