Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a romašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obrdžené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči specielní vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obrdžené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči specielní vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a romašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obrdžené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči specielní vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obrdžené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči specielní vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a romašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obrdžené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči specielní vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obrdžené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči specielní vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obrdžené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči specielní vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obrdžené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči specielní vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Co tím pan Kůň myslel? A na co se to ptal pan Kohout? Pan Sova byl nepříjemný jako vždycky. Povýšenecký mrzout. Ale na to bude dost času po téhle výchovné lekci. Takže znova, prvního sejmout dveřma a rozdupnout hlavu, sebrat mu páčidlo a rozmašírovat hlavu procházející hlídce a s jeho brokovnicí... inu, kdo ví. A hlavně nechcípnout!
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.
Hotline Miami je psychedelická herní hříčka naznačující, jak by mohl vypadat Manhunt, kdyby vznikl na přelomu 80. a 90. let. Jako nájemný psychopatický masový vrah se musíte probít přes stále komplikovanější a komplikovanější levely. Vaše cíle bohužel nejsou bezzubá nemluvňata či důchodci, ale po zuby ozbrojení mafiáni. A vždy začínáte s prázdnýma rukama. A gumovou maskou na hlavě. A matnou představou, kde začít.
Velmi důležité je využívání překážek a dveří, skvělého načasování a velmi přesné mušky, protože stačí jediná rána a konec. Po splněné misi se vyhodnotí rychlost a variabilita zabíjení a za obdržené body se odemykají nové zbraně, které lze najít, a masky, které přidávají hráči speciální vlastnosti.