Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Isair (10.05.2016 22:32): není to "problém". Je to jen debilita. Od continue očekávám "continue" a ne "search and continue". Jsem holt dement a tak jsem kvůli tomu odehrál prolog + první akt znovu a říkal si, že je mi to nějak povědomé..
To je normální, že kliknout na "continue" spouští novou hru? Člověk na to musí kliknout a najít si kde skončil.. Co to je omg?
@Maximus (09.05.2016 14:16): :p

Jinak jaké jsou změny v té hard obtížnosti? Koketuji totiž s myšlenkou, že si to brzy střihnu znova.

A ještě jedna připomínka k popisku viz. "ale pridáva nové herné obtiažnosti (easy, classic, extreme), ktoré sa odomknú, len ak hráč prejde level na ohodnotenie C+ alebo lepšie." Není to blbost? Resp. hra mi nabízí pouze obtížnosti "normal" a "hard", přičemž hard se odblokovala po dohrání hry na normal. Možnost "easy" jsem tam nikde nenašel, nebo se odblokovává ještě nějakým jiným způsobem? Dohráno na C+ mám hnedle několik misí (pár i na B).
@mazar1234 (08.05.2016 22:42): Jj, bylo to opět dost chytlavé:), že jsem to sfoukl na pár zátahů ani nevím jak. Ale souhlasím se zbytkem kolegů zde "genialita jedničky nepřekonána".

Hlavní problém vidím v tom, že se hra snaží ve stylu filmu 21 gramů vyprávět spoustu menších příběhů za spoustu postav a vrací se v čase tam a zase zpátky, jenže se však nesloží v nějaký smysluplný celistvý obraz tak, jako v tom filmu. Atmosféra je taky o něco málo slabší imo. Navíc už tam není takový ten "wow" efekt, jako u prvního dílu (stejný problém jsem měl třebas i s druhým Portalem:)).

Jinač ale hratelnost je o něco variabilnější, častěji se mění prostředí (jednou jsme v docích/na lodi, jednou v metru, ve stokách, ve věznici, v džungli...), nepřátel je vícero druhů (někteří jdou eliminovat pouze zbraněmi na dálku, jiní se zase kryjí a je nejlepší je odstranit rychle zbraněmi na blízko atd.), hraje se za vícero postav z nichž některé mají svůj specifický styl (jeden se zdráhá zabíjet a používat střelné zbraně, jiný naopak má nějakou tu bouchačku při startu atd.), naopak absentují tedy boss fighty z jedničky.
Vzhledem však k tomu, že je to jinak vesměs to samé co jednička a je to navíc o něco delší, tak je ta variabilita na místě, jinač by se to asi docela ohrálo (už takhle jsem si občas říkal, že mohli klidně v nových nápadech přitlačit, ale jako ok).

Hudba opět skvělá, tam nemám co vytknout (byť z jedničky jsem si zapamatoval asi více tracků). Obtížnost opět vysoká:).

Jak jsem psal níže, některé lokace jsou otevřenější s vícero střelnými zbraněmi a větším počtem nepřátel, což mi zprvu tolik nesedlo, ale později je to vyvažováno hraním za postavy bez střelných zbraní či těmi novými typy nepřátel, kde hráč musí taktiku měnit, takže taky vcelku ok. Větší otrava byla, když mě nepřítel odstřelil a byl mimo obrazovku----> nemohl jsem ho vidět, tohle se v menších a uzavřenějších prostorách jedničky nestávalo, ve dvojce téměř na každém kroku (tj. neškodilo by, kdyby byla v těchto lokacích hra o trochu více odzoomována, či měl hráč možnost rozhlídnout se na větší vzdálenost).
@Cobot (05.05.2016 21:09): Díky za zmínku, hned jsem to za tu cenu vzal:).



Jako je to zatím docela dobré, ale nějak mi přijde, že se tu hraje až moc na střelné zbraně- těch se válí po zemi po nepřátelích desítky, nepřátel je více, lokace jsou mnohem otevřenější, takže ani nemá smysl to tam nevykropit AKčkem. V tomhle mi zase jednička sedla mnohem více, tam kde střelné zbraně byly spíše vzácnost a hráč musel vymýšlet, jak nepřátele složit zblízka, zde popadne brokovnici a už to padá jak na běžícím páse (navíc nepřátele mnohdy tupě zabíhají za roh, jakmile slyší střelbu, takže pokud má hráč dostatek nábojů, odkrádluje takhle spoustu nepřátel téměř bez námahy).

To jak hra přeskakuje z postavy na postavu a absentují ty správné "Lynchoviny" (jak by řekl montana) mi taky úplně 100% nesedí. Zatím nejlepší mi přijde linka za toho "herce", která má k atmosféře prvního dílu asi nejblíže, zbytek je nějaký nemastný, neslaný, ale snad se to ještě rozjede.

Jakože dobré a chytlavé je to pořád hodně, ale něco tomu zkrátka už chybí... a tempo je opravdu hodně kolísavé.

Dohrano! Asi o trosicku horsi, nez prvni dil. Zde plati, ze mene znamena vice.
Zatim rozehrano. Plus minus stejny masakr jako v prvnim dile, soundtrack opet dobry (avsak ne tolik jako v jednicce), ale ta otravna snaha cpat tam ty debilni pribehy hre akorat ubira tempo a celkove ji tak lehce degraduje. Mene nekdy znamena vice.
@appolo15 (15.03.2015 19:59): Ale pobavilo velice :)

Jinak teda taky patrim do skupiny "jednicka neprekonana". Je to az moc dlouhe, urovne zbytecne roztahane. Tohle je presne ten pripad, kde se mnohem vic hodi kratsi hra, nez to zbytecne natahovat.
Zbytecnej duraz na pribeh tam, kde maj byt jen Lynchoviny a mlzeni.
Omezeni ve zbranich mi tolik nevadilo, ale bylo by to bez nich prijemnejsi. Hudba vetsinu casu opet trha koule.
Mimochodem, na úplném konci (kdy jsou všichni zabiti atomovkou , je černý screen, který když necháte puštěný, tak se ukáže něco zajímavého (černý screen trvá asi minutu).

Bohužel, není to pravda, dvojka je skutečně posledním dílem.
@Maximus (15.03.2015 17:24): Hraju souběžně jednotku aji dvojku, kulivá porovnání, a jednička mi taky přijde jednodušší. Každopádně soundtrack zase šlape - krev ve vočích, krev v uších, sejmu je všechny, tuc tuc.
Dohrané. Trvalo mi to 10 hodín. Je to výrazne dlhšie ako jednotka a povedal by som, že aj náročnejšie. Levelov je veľa, hrateľnosť sa mení (raz máte na výber z jednej strelnej zbrane, raz zasa máte len motorovú pílu, potom si môžete vybrať masky, potom máte parťáka atď.)

Bolo to dobré, ale genialita prvého dielu je neprekonaná.
Tak najlepšie skladby zo soundtracku. Tieto budem počúvať ešte dlho po dohraní hry :)

https://www.youtube.com/watch?v=sV_Cagi25O8 Magic Sword - In The Face Of Evil
https://www.youtube.com/watch?v=aCi7NMOSUic Scattle - Remorse
https://www.youtube.com/watch?v=zIrPudC0pBg Scattle - Bloodline
https://www.youtube.com/watch?v=NiGG6S_1bpM Mega Drive - NARC

a skladba s najlepším úvodom (masaker!!!) https://www.youtube.com/watch?v=tsL3NOuZ0As

a môj NUMBER ONE song https://www.youtube.com/watch?v=DsT_fcjDT48 Magic Sword - The Way Home

BTW misia o úteku z väzania bola tak ťažká, že som si už takmer trhal vlasy, ak som tam nezdochol 100x tak ani raz
Mě se to zdá nějaké zabugovanější. Občas zabiju někoho přes zeď apod..

Ale jinak dobré, je k vzteku když vás zabije někdo střelou odněkud mimo obrazovku.. :D

Teď jsem v kapitole kde nezabíjím. Asi si to nechám na příští týden, je to frustrující.
Zkoušel už někdo hard obížnost?
Já se dostal do úrovně Death Wish ale už to vůbec nedávám.

Asi to na chvíli odložím
@mazar1234 (12.03.2015 10:33): To ale bol už koniec hry a preto to bol už len taký bonus.

V HM2 je tých levelov viac. Každopádne mi to ale nevadí, aspoň sa tak mení hrateľnosť a človek na to musí ísť trochu inak, dokonca sú úrovne, kde ovládaš 2 postavy naraz. Jedna má zafixovanú motorovú pílu a s druhou postavou máš strelné zbrane, je to také osvieženie.

Je to také rozmáchlejšie, veľkolepejšie ako HM.

Presne ako vo filmoch Raid 1 a Raid 2. Jednotka je dynamická a maximálne úderná a stále graduje.

Pričom dvojka je taká veľkolepejšia, viac prostredí, ale tempo viazne.

Ale zábava to je dobrá, né že ne :)
Nemá to udernou a chytlavou primocarost jednicky. Snahy o pribeh jsou docela kontraproduktivni, kdyz jsou to jen utrzky jejichz smysl musi hledat clovek na wiki (zdravim Half-Life). Ale je to porad navykovy jako prase a hned od startu obtiznost brnka na nervy.

Za me zatim spoko.
@Bodkin (10.03.2015 20:50): Je to pravda, naozaj majú niektoré postavy pevne stanovené zbrane a nevedia si ich vymeniť. Je to spestrenie a mix tých levelov je naozaj rôzny. Raz je to ako v jednotke, potom zasa má postava pevne stanovenú zbraň, potom zasa ako v jednotke atď.

Každopádne je dvojka na prostredia bohatšia, zábava je to stále dobrá, ale neviem si veľmi predstaviť, že sa k dvojke budem stále vracať podobne ako k prvému HM. Jednotka bola celkovo spracovaná lepšie.
Nechápu tyto rozporuplně reakce sice hraji asi 40 minut ale zatím bomba nehorázně mě to baví a ano jedničku jsem hrál :D
Tak zakoupeno a nemůžu se dočkat no ale doufám že po nočním maratonu nebudu mít chuť některé kousky ze hry demonstrovat na mích spolužácích :D
@Bodkin (10.03.2015 20:50): No ja to práve hrám, už som odohral pár levelov a je to síce také ako jednotka, ale nie je to jednotka. Uff. Nejaký to má iný feeling, neviem čo mi vadí, už som v nejakej 5 misii a tam som sa už celkom chytil, konečne sa mi páči aj hudba, no uvidime.

Zatial som mohol brať všetky zbrane.
Do háje nebudu moct dospat jak moc se na to těším :D Jednička byla úžasná tak doufám že tohle bude ještě jednou tolik užasný ! :D
Ešte šťastie, že to nevyšlo dnes, lebo ma ukrutne bolia oči. Tak zajtra snáď budem plne pripravený na tento masaker :)
To jsem rád, že je do dvojky přidána i lehká obtížnost. Akorát se mi tedy moc nelíbí, že nepřátelé na Easy mají být pomalejší a hloupější. Ideálně jsem si to představoval tak, že postava nechcípne po jednom zásahu, ale v rámci kola vydrží třeba dva/tři údery.
Tato hra bude odemknuta přibližně za 21 hours

Fuck, to budu zrovna na pivu :( Asi si budu muset vzít pozitří dovolenou.