Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money

Hitman: Blood Money HD

Hitman: Blood Money HD

Hitman: Blood Money HD

Hitman: Blood Money HD

Hitman: Blood Money HD

Hitman: Blood Money HD, Hitman: Blood Money - Reprisal

IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (PS3)
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (PS3)
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (PS3)
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (PS3)
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (PS3)
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (PS3)
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (PS3)
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (PS3)
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (PS3) •  Feral Interactive (iOS, Android, Switch)
PC
26.05.2006
PC
26.05.2006
PC
26.05.2006
PC
26.05.2006
PC
26.05.2006
PC
26.05.2006
PCPS2PS3XboxX360
26.05.2006
PCPS2XboxX360
26.05.2006
PS3
29.01.2013
PCPS2XboxX360
26.05.2006
PS3
29.01.2013
PCPS2XboxX360
26.05.2006
PS3
29.01.2013
PS4XOne
11.01.2019
PCPS2XboxX360
26.05.2006
PS3
29.01.2013
PS4XOne
11.01.2019
PCPS2XboxX360
26.05.2006
PS3
29.01.2013
PS4XOne
11.01.2019
PS5
kompatibilní
PCPS2XboxX360
26.05.2006
PS3
29.01.2013
PS4XOne
11.01.2019
PS5XboxX/S
kompatibilní
PCPS2XboxX360
26.05.2006
PS3
29.01.2013
PS4XOne
11.01.2019
PS5XboxX/S
kompatibilní
PCPS2XboxX360
26.05.2006
PS3
29.01.2013
PS4XOne
11.01.2019
iOSAndroid
30.11.2023
PS5XboxX/S
kompatibilní
PCPS2XboxX360
26.05.2006
PS3
29.01.2013
PS4XOne
11.01.2019
iOSAndroid
30.11.2023
Switch
25.01.2024
PS5XboxX/S
kompatibilní
Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money Hitman: Blood Money
Žánr
akce > stealth akce *
logická > nezařazeno
simulátor > nezařazeno
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne

V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populárního Hitmana s podnázvem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly. A i když je to už čtvrtý díl, pořád se hraje stejně dobře.

Proti starším dílům je vylepšená grafika, hratelnost je dopilována k dokonalosti. 4. Hitman vyhrál i prestižní cenu MTV za nejlepší původní soundtrack.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populárního Hitmana s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly. A i když je to už čtvrtý díl, pořád se hraje stejně dobře.

Proti starším dílům je vylepšená grafika, hratelnost je dopilována k dokonalosti. 4. Hitman vyhrál i prestižní cenu MTV za nejlepší původní soundtrack.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly. A i když je to už čtvrtý díl, pořád se hraje stejně dobře.

Proti starším dílům je vylepšená grafika, hratelnost je dopilována k dokonalosti. 4. Hitman vyhrál i prestižní cenu MTV za nejlepší původní soundtrack.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly.

Příběh je strukturován obdobně jako v předchozím díle. Cutscény představují současný děj, v němž se odehrává rozhovor novináře s bývalým ředitelem FBI. Ten novináři představuje případy vyšetřování, které mají společný jmenovatel s číslem 47. Tyto případy jsou jednotlivými misemi, které číslo 47 přibližují k osudovému zjištění, že tentokrát někdo vystavil zakázku s jeho číslem. Hra čítá 13 misí, během kterých bude 47 opět cestovat po světě.

Proti starším dílům byla vylepšena grafika, hratelnost je opět vypilována, přibyly nové pohyby (např. šplh, použití člověka jako štítu), způsoby zabití (např. strčení přes zábradlí) a ozvláštňující prvky (např. zpráva v novinách o vraždě). 4. Hitman vyhrál i prestižní cenu MTV za nejlepší původní soundtrack opět od Jespera Kyda a hry bylo prodáno přes dva milióny kusů.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly.

Příběh je strukturován obdobně jako v předchozím díle. Cutscény představují současný děj, v němž se odehrává rozhovor novináře s bývalým ředitelem FBI. Ten novináři představuje případy vyšetřování, které mají společný jmenovatel s číslem 47. Tyto případy jsou jednotlivými misemi, které číslo 47 přibližují k osudovému zjištění, že tentokrát někdo vystavil zakázku s jeho číslem. Hra čítá 13 misí, během kterých bude 47 opět cestovat po světě.

Proti starším dílům byla vylepšena grafika, hratelnost je opět vypilována, přibyly nové pohyby (např. šplh, použití člověka jako štítu), způsoby zabití (např. strčení přes zábradlí) a ozvláštňující prvky (např. zpráva v novinách o vraždě). Soundtrack je opět dílem Jespera Kyda za podpory Budapešťského symfonického orchestru a Hungarian Radio Choir.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly.

Příběh je strukturován obdobně jako v předchozím díle. Cutscény představují současný děj, v němž se odehrává rozhovor novináře s bývalým ředitelem FBI. Ten novináři představuje případy vyšetřování, které mají společný jmenovatel s číslem 47. Tyto případy jsou jednotlivými misemi, které číslo 47 přibližují k osudovému zjištění, že tentokrát někdo vystavil zakázku s jeho číslem. Hra čítá 13 misí, během kterých bude 47 opět cestovat po světě.

Proti starším dílům byla vylepšena grafika, hratelnost je opět vypilována, přibyly nové pohyby (např. šplh, použití člověka jako štítu), způsoby zabití (např. strčení přes zábradlí) a ozvláštňující prvky (např. zpráva v novinách o vraždě). Soundtrack je opět dílem Jespera Kyda za podpory Budapešťského symfonického orchestru a Hungarian Radio Choir.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly.

Příběh je strukturován obdobně jako v předchozím díle. Cutscény představují současný děj, v němž se odehrává rozhovor novináře s bývalým ředitelem FBI. Ten novináři představuje případy vyšetřování, které mají společný jmenovatel s číslem 47. Tyto případy jsou jednotlivými misemi, které číslo 47 přibližují k osudovému zjištění, že tentokrát někdo vystavil zakázku s jeho číslem. Hra čítá 13 misí, během kterých bude 47 opět cestovat po světě.

Proti starším dílům byla vylepšena grafika, hratelnost je opět vypilována, přibyly nové pohyby (např. šplh, použití člověka jako štítu), způsoby zabití (např. strčení přes zábradlí) a ozvláštňující prvky (např. zpráva v novinách o vraždě). Soundtrack je opět dílem Jespera Kyda za podpory Budapešťského symfonického orchestru a Hungarian Radio Choir.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly.

Příběh je strukturován obdobně jako v předchozím díle. Cutscény představují současný děj, v němž se odehrává rozhovor novináře s bývalým ředitelem FBI. Ten novináři představuje případy vyšetřování, které mají společný jmenovatel s číslem 47. Tyto případy jsou jednotlivými misemi, které číslo 47 přibližují k osudovému zjištění, že tentokrát někdo vystavil zakázku s jeho číslem. Hra čítá 13 misí, během kterých bude 47 opět cestovat po světě.

Proti starším dílům byla vylepšena grafika, hratelnost je opět vypilována, přibyly nové pohyby (např. šplh, použití člověka jako štítu), způsoby zabití (např. strčení přes zábradlí) a ozvláštňující prvky (např. zpráva v novinách o vraždě). Soundtrack je opět dílem Jespera Kyda za podpory Budapešťského symfonického orchestru a Hungarian Radio Choir.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly.

Příběh je strukturován obdobně jako v předchozím díle. Cutscény představují současný děj, v němž se odehrává rozhovor novináře s bývalým ředitelem FBI. Ten novináři představuje případy vyšetřování, které mají společný jmenovatel s číslem 47. Tyto případy jsou jednotlivými misemi, které číslo 47 přibližují k osudovému zjištění, že tentokrát někdo vystavil zakázku s jeho číslem. Hra čítá 13 misí, během kterých bude 47 opět cestovat po světě.

Proti starším dílům byla vylepšena grafika, hratelnost je opět vypilována, přibyly nové pohyby (např. šplh, použití člověka jako štítu), způsoby zabití (např. strčení přes zábradlí) a ozvláštňující prvky (např. zpráva v novinách o vraždě). Soundtrack je opět dílem Jespera Kyda za podpory Budapešťského symfonického orchestru a Hungarian Radio Choir.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly.

Příběh je strukturován obdobně jako v předchozím díle. Cutscény představují současný děj, v němž se odehrává rozhovor novináře s bývalým ředitelem FBI. Ten novináři představuje případy vyšetřování, které mají společný jmenovatel s číslem 47. Tyto případy jsou jednotlivými misemi, které číslo 47 přibližují k osudovému zjištění, že tentokrát někdo vystavil zakázku s jeho číslem. Hra čítá 13 misí, během kterých bude 47 opět cestovat po světě.

Proti starším dílům byla vylepšena grafika, hratelnost je opět vypilována, přibyly nové pohyby (např. šplh, použití člověka jako štítu), způsoby zabití (např. strčení přes zábradlí) a ozvláštňující prvky (např. zpráva v novinách o vraždě). Soundtrack je opět dílem Jespera Kyda za podpory Budapešťského symfonického orchestru a Hungarian Radio Choir.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly.

Příběh je strukturován obdobně jako v předchozím díle. Cutscény představují současný děj, v němž se odehrává rozhovor novináře s bývalým ředitelem FBI. Ten novináři představuje případy vyšetřování, které mají společný jmenovatel s číslem 47. Tyto případy jsou jednotlivými misemi, které číslo 47 přibližují k osudovému zjištění, že tentokrát někdo vystavil zakázku s jeho číslem. Hra čítá 13 misí, během kterých bude 47 opět cestovat po světě.

Proti starším dílům byla vylepšena grafika, hratelnost je opět vypilována, přibyly nové pohyby (např. šplh, použití člověka jako štítu), způsoby zabití (např. strčení přes zábradlí) a ozvláštňující prvky (např. zpráva v novinách o vraždě). Soundtrack je opět dílem Jespera Kyda za podpory Budapešťského symfonického orchestru a Hungarian Radio Choir.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly.

Příběh je strukturován obdobně jako v předchozím díle. Cutscény představují současný děj, v němž se odehrává rozhovor novináře s bývalým ředitelem FBI. Ten novináři představuje případy vyšetřování, které mají společný jmenovatel s číslem 47. Tyto případy jsou jednotlivými misemi, které číslo 47 přibližují k osudovému zjištění, že tentokrát někdo vystavil zakázku s jeho číslem. Hra čítá 13 misí, během kterých bude 47 opět cestovat po světě.

Proti starším dílům byla vylepšena grafika, hratelnost je opět vypilována, přibyly nové pohyby (např. šplh, použití člověka jako štítu), způsoby zabití (např. strčení přes zábradlí) a ozvláštňující prvky (např. zpráva v novinách o vraždě). Soundtrack je opět dílem Jespera Kyda za podpory Budapešťského symfonického orchestru a Hungarian Radio Choir.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly.

Příběh je strukturován obdobně jako v předchozím díle. Cutscény představují současný děj, v němž se odehrává rozhovor novináře s bývalým ředitelem FBI. Ten novináři představuje případy vyšetřování, které mají společný jmenovatel s číslem 47. Tyto případy jsou jednotlivými misemi, které číslo 47 přibližují k osudovému zjištění, že tentokrát někdo vystavil zakázku s jeho číslem. Hra čítá 13 misí, během kterých bude 47 opět cestovat po světě.

Proti starším dílům byla vylepšena grafika, hratelnost je opět vypilována, přibyly nové pohyby (např. šplh, použití člověka jako štítu), způsoby zabití (např. strčení přes zábradlí) a ozvláštňující prvky (např. zpráva v novinách o vraždě). Soundtrack je opět dílem Jespera Kyda za podpory Budapešťského symfonického orchestru a Hungarian Radio Choir.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly.

Příběh je strukturován obdobně jako v předchozím díle. Cutscény představují současný děj, v němž se odehrává rozhovor novináře s bývalým ředitelem FBI. Ten novináři představuje případy vyšetřování, které mají společný jmenovatel s číslem 47. Tyto případy jsou jednotlivými misemi, které číslo 47 přibližují k osudovému zjištění, že tentokrát někdo vystavil zakázku s jeho číslem. Hra čítá 13 misí, během kterých bude 47 opět cestovat po světě.

Proti starším dílům byla vylepšena grafika, hratelnost je opět vypilována, přibyly nové pohyby (např. šplh, použití člověka jako štítu), způsoby zabití (např. strčení přes zábradlí) a ozvláštňující prvky (např. zpráva v novinách o vraždě). Soundtrack je opět dílem Jespera Kyda za podpory Budapešťského symfonického orchestru a Hungarian Radio Choir.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly.

Příběh je strukturován obdobně jako v předchozím díle. Cutscény představují současný děj, v němž se odehrává rozhovor novináře s bývalým ředitelem FBI. Ten novináři představuje případy vyšetřování, které mají společný jmenovatel s číslem 47. Tyto případy jsou jednotlivými misemi, které číslo 47 přibližují k osudovému zjištění, že tentokrát někdo vystavil zakázku s jeho číslem. Hra čítá 13 misí, během kterých bude 47 opět cestovat po světě.

Proti starším dílům byla vylepšena grafika, hratelnost je opět vypilována, přibyly nové pohyby (např. šplh, použití člověka jako štítu), způsoby zabití (např. strčení přes zábradlí) a ozvláštňující prvky (např. zpráva v novinách o vraždě). Soundtrack je opět dílem Jespera Kyda za podpory Budapešťského symfonického orchestru a Hungarian Radio Choir.
V roce 2006 vyšel čtvrtý díl populární série Hitman s podtitulem Blood Money. Zkušení IO Interactive vylepšili Glacier engine, takže hra vypadala k světu a dostalo se na pár inovací. Popravdě je to ale pořád starý dobrý Hitman. Žádné změny v konceptu nenastaly.

Příběh je strukturován obdobně jako v předchozím díle. Cutscény představují současný děj, v němž se odehrává rozhovor novináře s bývalým ředitelem FBI. Ten novináři představuje případy vyšetřování, které mají společný jmenovatel s číslem 47. Tyto případy jsou jednotlivými misemi, které číslo 47 přibližují k osudovému zjištění, že tentokrát někdo vystavil zakázku s jeho číslem. Hra čítá 13 misí, během kterých bude 47 opět cestovat po světě.

Proti starším dílům byla vylepšena grafika, hratelnost je opět vypilována, přibyly nové pohyby (např. šplh, použití člověka jako štítu), způsoby zabití (např. strčení přes zábradlí) a ozvláštňující prvky (např. zpráva v novinách o vraždě). Soundtrack je opět dílem Jespera Kyda za podpory Budapešťského symfonického orchestru a Hungarian Radio Choir.
Oficiální stránky hry (http://hitman.com)
Oficiální stránky hry (http://hitman.com)
Oficiální stránky hry (http://hitman.com)
Oficiální stránky hry (http://hitman.com)
Oficiální stránky hry (http://hitman.com)
Oficiální stránky hry (https://ioi.dk/hitman-blood-money)
Oficiální stránky hry (https://ioi.dk/hitman-blood-money)
Oficiální stránky hry (https://ioi.dk/hitman-blood-money)