In the Wake of Gods je neoficiální datadisk, nebo chcete-li totální konverze, kultovní tahové strategie Heroes of Might and Magic III. Je kompatibilní s původní hrou obsahující dva oficiální datadisky Armageddon's Blade a The Shadow of Death, přičemž na rozdíl od neoficiálního datadisku Horn of the Abyss kompletně mění hratelnost. In the Wake of Gods vznikl původně jako rozšířený skriptovací jazyk, označovaný také jako ERM, který měl diametrálně rozšířit možnosti editoru map a tedy i vyznění celé hry.
Pokročilé skriptování v totální konverzi In the Wake of Gods umožňuje tvůrcům map vytvořit téměř jakýkoli objekt na mapě, či jednotku nebo dokonce celé město. Mapy se mohou během hraní měnit tak, aby simulovaly střídání ročních období, neutrální monstra mohou v noci cestovat a tedy při přesunu z jednoho dne do druhého samy napadnout hráče, obsazená města můžete zbořit a z jejich trosek postavit jiná, zkrátka během hry vás může potkat téměř cokoli... Drasticky je rozšířen také rozvoj hrdinů, který se nese v myšlence zkombinování systémů III. a IV. dílu ságy Heroes of Might and Magic. Některé schopnosti tedy striktně navazují na jiné, popř. je přímo vyžadují. Třešničkou na dortu jsou pak potvory 8. stupně jako je např. Supreme Archangel, Blood Dragon apod.
Fantazie tvůrců je realizována v pěti zbrusu nových kampaních, které jsou kompilovány v RPG stylu. Je tedy kladen důraz na osobní cestu jednotlivých hrdinů, objevování a následné plnění úkolů, spouštění skrytých událostí a řešení poměrně obtížných puzzlů.
Heroes of Might and Magic III: In the Wake of Gods
Heroes of Might and Magic 3.5: In the Wake of Gods
20.11.2001
- Žánr
- Forma
- freeware
- Rozsah
- totální konverze
- Multiplayer
- ano