Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Geist

Fear

15.08.2005
kompatibilní
70
1 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Take possession!

Podezřelé aktivity jihofrancouzské Volks Corporation bohužel nesouvisely s gastronomií a již nějakou dobu vzbuzovaly pozornost protiteroristické agentury CR-2 z USA. Strýček Sam nestrpí na žádném ze svých zadních dvorků bordel, není li jeho původcem, a tak byla boots on the ground eskalace jenom otázkou času. Součástí protiteroristické jednotky je i pětatřicetiletý nevoják John Raimi, člen vědeckého týmu. Místo dokumentace paranormálních experimentů je krátce po infiltraci podzemního komplexu zajat a upoután na „pekelný stroj“, jenž mu oddělí duši od těla. Zásah přízračné spojenkyně mu nově nabytou spektrální formu umožní obrátit vůči pohůnkům nejen okultismem posedlého ředitele Alexandra Volkse.

Geist
svým duchařsko-psionickým zaměřením připomíná soudobé Second Sight či Psi-Ops, oboje z roku 2004, jimž je blízký i výtvarným provedením prostředí. V něm sice převažují zastarávající a nedbale udržované technologie 20. století, často jej však zpestřuje neopomenutelný sci-fi podmaz vyznačující se futuristickým designem interiérů se zářivými světly podobným těm v sériích Area 51, Perfect Dark nebo TimeSplitters. Levely se dělí do náplní odlišných fází - v jedné tak třeba řešíte s prostředím korespondující hlavolam, v další nastoupí standardní FPS akce a ve třetí si to rozdáte s minibossem. Po dosažení konce každé takové fáze se vám uloží postup. Kdykoliv ukládat nelze, což bylo pro dobové konzolovky příznačné.

Geist patří mezi nemnohé tituly, jejichž vývojáři se nebáli ve snaze prorazit experimentovat s hratelností. FPS element pro ně evidentně nebyl to hlavní, nevybíráte si zbraň, kterou budete zrovna používat, ani nesbíráte munici. Tyto standardní zákonitosti platí pouze v lokálním multiplayeru pro čtyři, popřípadě v bitkách až se 7 boty (4v4) na MP mapách. V kampani vám výše zmíněné, stejně jako absentující sekundární módy kvérů naznačují, abyste si na nepřátele zašli i jinak. Jak? S vaším duchem oproštěným od těla můžete vedle zvířat posednout různé předměty a dohánět jejich prostřednictvím lidi k šílenství. Takto vyděšené lze také posednout, porazit s nimi jejich vlastní parťáky a zároveň si zpřístupňovat další lokace.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.