Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Londo Mollari (24.03.2023 17:21): Jsou tam věci, které je nutno ocenit. Příběh, atmosféru, i ty výraznější grafické momenty. Hra kulhá hlavně v ovládání a některým metodám, kterými mě dokáže naštvat každá adventura, když tam jsou. Prah hodnocení mám nastaven tak, že 60% je hraničních, kdy je dobré se na hru minimálně kouknout. Dát ještě o 5% méně by znamenalo ji označit za totální brak nehodný zájmu.
@jvempire (20.03.2023 21:34): No, Richmondovi jsem nejprve na ICQ napsal, že tuhle hru bych nedoporučil nikomu, pokud bych jej nechtěl vyloženě nasrat :-) Ale jako ze vzdělávacích důvodů to asi patří k tomu, co by měl mít hráč projité, klidně s návodem, ale aby si prošel tu grafiku a příběh, ten stojí za to. A ty tři obrazovky, z kterých jsem si vybíral TOP screen (z mrakodrapu, středověké vesnuce a jezera vyhrál ten u jezera) , taky stojí za prohlédnutí.
@Ringo (20.03.2023 21:04): Taky mě ta akční pasáž na konci trochu vyvedla z rovnováhy a ta úplně poslední fáze byla nad moje síly (i s návodem jsem to dal těsně pod časovým limitem), ale jinak jsem si huru fakt užíval. Hrál jsem pravda PC verzi, kde jsem měl snad jedinej problém s povinností mít postavu na pixel přesně (viz můj komentář). Škoda no, pro mě to je pořád nadprůměrná hra.
Tak postupy této hry mi těžce nevyhovovaly. Je mi líto, že zrovna Delphine Softu odstřelím jednu hru, ale kritické časové limity, střílečková pasáž, nutno se postavit na správný pixel v prostoru, aby nějaká záležitost klapla, série pidiobrazovek, z nichž výrazně vyčnívá asi celkově 5 větších scenérií, které jsou koukatelné, zčehož asi 3 z nich jsem i obdivoval...těch 60%, které hře dám, je opravdu jen za atmosféru a zajímavě sestavený příběh, z kterého asi notně kradli francouzští souputníci z Infogrames ve svém Prisoner of Ice :-) Z hlediska adventurních postupů bych to označil za ještě větší frustrující průser než Innocent until Caught. Nutno dodat, že jsem jel Amiga verzi, v které jsou jednak časové limity kratší a doslova hraniční než v PC verzi a také spousta předmětů nejde vidět a je třeba nejprve něco prohledat, aby byly nalezeny. V PC verzi jsou přitom viditelné (např. hořák nebo krabička v úvodu futuristické části). A to jsem si původně myslel, že po hladce projité úvodní pasáži z přítomnosti to půjde bez návodu. Ale nešlo :-)
@90210 (09.11.2020 09:50): souhlas, Delphine uměli (možná zkusím potom i Cruise for a Corpse). Vytknul bych v podstatě jenom tu idiocii být na konkrétnm místě. Jsem potřeboval u stormu něco sundat a stálo mě to 15 minut pokusů, aby postava byla na tom správnm místě, což byl problm, protože strom má kořeny :)
@90210 (05.11.2020 12:50): Tak Ty jseš desně náročnej :) Mně ty zvuky naopak lahodí zatím (viz pohyb té plošiny). Hudbu stejně moc nemusím, takže nakonec pojedu PC verzi, jsem s Dosboxem srostlej :) Na pixely jsem připravenej, zatím velké nadšení.
@Richmond (01.11.2020 17:56): Ja jsem hral CD verzi na PC, zajimava hra, samozrejme hlavne ta grafika, autori se nezaprou ale co si tak matne vybavuju, tak hudbu a zvuky ta PC verze mela tak strasny, ze jsem je dokonce musel vypnout, ale je to uz cca 10 let, co jsem to dohral.

Bacha na tech par mist s pixelhuntingem, neni to ale az tak hrozny.
Je nějaký extra speciální důvod (kromě lepšé hudby) jít do amiga verze? Zkouším i dos verzi a přes dosbox si to nějak líp nakonfiguruju navíc mi v amiga verzi nefungují klávesy pro změny příkazů (možná koliduje s WinUAE). Jinak to vypadá špičkově...ten bobrázek s okny mrakodrapů održážející další mrakodrapy...ten mám vypálený do sítnice. Ten jsem dycky zbožňoval :)
@90210 (22.12.2012 20:46): svata pravda, ozvuceni na amize je super, na PC to nestoji za rec. A co se tyka graficke stranky veci, ano, Delphine na to sly tak nejak jinak a jejich grafika je nezapomenutelna.

co se tyka miniturnich objektu, taky jsem nemel az tak problem, az na jeden a to byla plynova kapsle v te mistnosti, kde byla zavrena Lana, to jsem opravdu prehledl, jelikoz nebyl vubec videt a pak jsem zkysnul ke konci hry, no jeste ze jsem mel save.Priznam se, tento predmet jsem objevil az diky navodu z netu.
Ja jsem do FW sel s tim, ze je potreba dat si pozor na miniaturni objekty a nemel jsem problem nic najit, interface je tomu uspusobenej a dotycny predmety maj sice velikost jednoho pixelu, ale jsou jiny barvy, nez okoli. A hudba je vazne skvela, bohuzel vsak v Amiga verzi, v ty dobe klasika...

Delphine soft jsou spolecne treba s Bitmap bros. vyvojari, jejichz grafickej styl jde z her ty doby jasne poznat. A grafika FW je misty vazne k sezrani.
@mazar1234 (22.12.2012 12:55): :) je treba vsechny resty nahradit, ne? :-)

Ja nejak podobne zase skoncil v Day of the tentactle, byl jsem dost daleko, ale nikdy jsem se nedonutil k tomu, abych to dojel do konce.No ale presne na takove veci jsou ted vanocni svatky, takze hurra na EoBa 3, vcera jsem se konecne dostal z lesa ven a jsem v Myth Drannoru ;-)
@mazar1234 (22.12.2012 11:28): hej chlape, tak to je skoda to uz jsi byl kousek pred koncem :) ukolem bylo sestrelit toho emzackeho sefa, co tam lital na takove vznasejici se plosine, pak by jses dostal do jejich raketoplanu a .... :)

Zaver si pak tedy muzes precist ve treti casti meho navodu, tedy az jej pres svatky sesmolim :)
Hmmm, ja som ju volakey daaaaavno hral, ale nedohral. Pamatam si ze som vytuhol na akcnej scene, nejake strielanie emzakov alebo co, uz si to presne nepamatam. Som to nevedel prejst nejaku dobu a potom som uz hru nikdy nehral. Tak teraz som zneistel, ze vo co tehda slo, ale vytuhol som na tom a bol to moj koniec.