Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2

FlatOut 2 GTR

FlatOut 2 GTR

Bugbear Entertainment
Bugbear Entertainment
Bugbear Entertainment
Bugbear Entertainment
Bugbear Entertainment
Bugbear Entertainment
Bugbear Entertainment
Bugbear Entertainment
Bugbear Entertainment
Bugbear Entertainment
PC
30.06.2006
PC
30.06.2006
PC
30.06.2006
PC
30.06.2006
PC
30.06.2006
PC
30.06.2006
PC
30.06.2006
PCPS2Xbox
30.06.2006
PCPS2Xbox
30.06.2006
PCPS2Xbox
30.06.2006
FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2 FlatOut 2
Žánr
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano

Hey bro! Jestli sis myslel, že po prvním pořádně našlápnutým nářezu (FlatOut) dostaneš chvíli pokoj, tak tos byl vedle jak ta jedle. Druhá porce nabušenejch závodů je tady!

Flatout dvojka přináší řadu změn, ale v jádru je to furt starej dobrej Flet se zničitelným prostředím a hustou "auto-destrukční" akcí. Developeři přidali nový auta, tratě a pořádně potunili grafiku, aby se bylo na co koukat. Konečně je možný hrát i po internetu a není teda nutný se těm looserům vedle vás tak často smát. Vylítávání předním sklem auta už není tak častý, prudilo to prej i samotný vývojáře při nočních párty. Celkově je hra akčnější, rychlejší a rozsáhlejší, tak na co kámo čekáš?
Hey bro! Jestli sis myslel, že po prvním pořádně našlápnutým nářezu (FlatOut) dostaneš chvíli pokoj, tak tos byl vedle jak ta jedle. Druhá porce nabušenejch závodů je tady!

Flatout dvojka přináší řadu změn, ale v jádru je to furt starej dobrej Flet se zničitelným prostředím a hustou "auto-destrukční" akcí. Developeři přidali nový auta, tratě a pořádně potunili grafiku, aby se bylo na co koukat. Konečně je možný hrát i po internetu a není teda nutný se těm loserům vedle vás tak často smát. Vylítávání předním sklem auta už není tak častý, prudilo to prej i samotný vývojáře při nočních párty. Celkově je hra akčnější, rychlejší a rozsáhlejší, tak na co kámo čekáš?
Hey bro! Jestli sis myslel, že po prvním pořádně našlápnutým nářezu (FlatOut) dostaneš chvíli pokoj, tak tos byl vedle jak ta jedle. Druhá porce nabušenejch závodů je tady!

Flatout dvojka přináší řadu změn, ale v jádru je to furt starej dobrej Flet se zničitelným prostředím a hustou "auto-destrukční" akcí. Developeři přidali nový auta, tratě a pořádně potunili grafiku, aby se bylo na co koukat. Konečně je možný hrát i po internetu a není teda nutný se těm loserům vedle vás tak často smát. Vylítávání předním sklem auta už není tak častý, prudilo to prej i samotný vývojáře při nočních párty. Celkově je hra akčnější, rychlejší a rozsáhlejší, tak na co kámo čekáš?
Hey bro! Jestli sis myslel, že po prvním pořádně našlápnutým nářezu (FlatOut) dostaneš chvíli pokoj, tak tos byl vedle jak ta jedle. Druhá porce nabušenejch závodů je tady!

Flatout dvojka přináší řadu změn, ale v jádru je to furt starej dobrej Flet se zničitelným prostředím a hustou "auto-destrukční" akcí. Developeři přidali nový auta, tratě a pořádně potunili grafiku, aby se bylo na co koukat. Konečně je možný hrát i po internetu a není teda nutný se těm loserům vedle vás tak často smát. Vylítávání předním sklem auta už není tak častý, prudilo to prej i samotný vývojáře při nočních párty. Celkově je hra akčnější, rychlejší a rozsáhlejší, tak na co kámo čekáš?
Hey bro! Jestli sis myslel, že po prvním pořádně našlápnutým nářezu (FlatOut) dostaneš chvíli pokoj, tak tos byl vedle jak ta jedle. Druhá porce nabušenejch závodů je tady!

Flatout dvojka přináší řadu změn, ale v jádru je to furt starej dobrej Flet se zničitelným prostředím a hustou "auto-destrukční" akcí. Developeři přidali nový auta, tratě a pořádně potunili grafiku, aby se bylo na co koukat. Konečně je možný hrát i po internetu a není teda nutný se těm loserům vedle vás tak často smát. Vylítávání předním sklem auta už není tak častý, prudilo to prej i samotný vývojáře při nočních párty. Celkově je hra akčnější, rychlejší a rozsáhlejší, tak na co kámo čekáš?
FlatOut 2 pokračuje v tom, co začal první díl. Opět tedy nechybí destrukce, řada šílených disciplín, dostatek aut k závodění a překypující nabídka tratí. Ty se odehrávají ve městech, na venkově, v poušti, v lese, v noci, ve dne. Předností hry jsou rozličné a zničitelné objekty okolo tratí, skrze implementovanou fyziku dochází při závodech k velké interakci s nimi. Není tak výjimkou povalující se harampádí na zemi, do něhož projíždějící auta naráží. Všechna prostředí nabízí i různé skokánky, vedlejší cesty apod. Je pouze na vás, jak cíle dosáhnete.

Režim jednoho hráče zahrnuje Šampionát, Samostatný závod, Samostatnou akrobacii, Samostatné derby a Speciální tratě. Šampionát je koncipován formou klasické kariéry, kde absolvujete závody, odemykáte si lepší auta, vyděláváte peníze. Ty následně investujete do tunění plechových miláčků koupí výkonnějších součástek. Vozidla disponují třemi výkonnostními třídami, rozdělenými do jednotlivých kategorií. V první jezdíte s derby speciály, ve druhé se sportovními a v třetí osedláte cestovní speciály. Tuto hlavní část hry zakončuje velké finále, v němž dojde k zúčtování každé ze tří zmíněných tříd.

V závodech těží FlatOut 2 též z toho, že umožňuje zobrazit řadu dílčích statistik, jak hráč dané klání jel. Pokud co nejvíce narážel do protivníkova auta, dostal jej na střechu, vyletěl z auta, zlikvidoval vícero svých soupeřů, promítne se to v souhrnném přehledu po dokončení tratě. Plynou z toho především další peníze, ale i ona destrukce, k níž slouží i destruction derby arény.

V roce 2008 vyšel vylepšený remake FlatOut: Ultimate Carnage, ten byl zároveň konzolovou předělávkou druhého dílu, kde na Xboxu 360 vyšel v roce 2007.
Závodní titul FlatOut, jenž se hráčskou obec snažil oslovit na četné destrukce připraveným fyzikálním modelem, demoličními derby a soutěžemi ve „vystřelování“ řidiče zpoza volantu, se po necelých 20 měsících dočkal pokračování. FlatOut 2 se drží nastaveného trendu; zážitkům z první hry přidává především propracovanější kariérní mód, osobnější charakter závodů a jejich větší spád. Hra, která sérii posunula do více arkádových vod, je význačná tím, že vozidla, jejich vylepšení, tratě a soutěžní schémata, jež obsahuje, není potřeba postupem v kariéře ani nijak jinak odemykat.

Zatímco předchůdce hráče ve všech částech kariéry usazoval za volant vozidla, které už by technickou kontrolou prošlo jen stěží, ve FlatOut 2 se tak děje jen v její první části – ve třídě Derby. Na třídu Derby, jejíž vozy si mohou dovolit i méně movití zájemci, navazují třídy Race a Street. Po vzoru předchozího titulu tyto tři závodní třídy doplňuje bonusová kategorie, jež představuje zastřešení všech ve hře přítomných demoličních a kaskadérských disciplín – původních, které ovšem prodělaly změnu pravidel, i nových. Do takových soutěžních událostí patří proskakování hořícími kruhy, dělání žabek na vodní hladině, trefování karet ve vertikálně postaveném vějíři či střelba na basketbalové koše nebo do obří fotbalové brány, kterou kryje pohyblivý mechanický brankář.

Klíčovou roli v úspěšnosti kariérního postupu hraje, podobně jako v případě hry FlatOut, vylepšování vozidel, jichž je tentokrát hráči umožněno vlastnit více současně. Zasahovat lze do motoru, převodovky, výfuku, tlumičů, pneumatik i dalších komponent motorového vozidla; zcela specifickou oblastí jsou úpravy odolnosti – vyztužení nejvíce pomáhá v kláních typu demolition derby, v řádných závodech kvůli zvýšení hmotnosti naopak může být na obtíž. Vedle toho, že společným jmenovatelem všech vozů již není náhon na zadní nápravu, je oproti úvodnímu dílu série novinkou fakt, že auta lze i na okruzích zničit úplně – připravit se o možnost dojet do cíle.

V každém z šesti různých prostředí, jejichž variabilita je zvýšena nejednou denní dobou, herní svět nabízí trojici tratí, které jsou plné zkratek a poddajných překážek, za kontakt s nimiž hráč získává nitro. Některé lokace, převážně ty přírodní, jsou bohaté na možnosti vzdálení se od středu vyznačené cesty, jiné, zejména ty, jež lze charakterizovat jako situované do městské zástavby, opouštění koridoru velmi omezují. Na startovním roštu se vždy sejde osm závodníků, kteří se kromě toho, že mají svá jména a obličeje, prezentují vlastním přístupem k závodění: najdou se mezi nimi tací, kteří se soustředí ryze na vlastní umístění na výsledkové listině, ale i takoví, kteří si jedou hlavně zademolovat.

Vlastností multiplayeru zůstal limit osmi hráčů, opuštěna však byla restrikce na lokální síť. Ve srovnání s prvním dílem ke katapultaci řidiče v běžných závodech dochází zřídkakdy. Hráč má nově možnost sledovat děj hry z kapoty vozu. Do soundtracku v souladu s předchůdcem své skladby prosadily rockové kapely; více než jednoho zastoupení přitom dosáhly celky Alkaline Trio, Audioslave, Fall Out Boy, Nickelback, Papa Roach, Wolfmother, Yellowcard a sólista Rob Zombie.
Závodní titul FlatOut, jenž se hráčskou obec snažil oslovit na četné destrukce připraveným fyzikálním modelem, demoličními derby a soutěžemi ve „vystřelování“ řidiče zpoza volantu, se po necelých 20 měsících dočkal pokračování. FlatOut 2 se drží nastaveného trendu; zážitkům z první hry přidává především propracovanější kariérní mód, osobnější charakter závodů a jejich větší spád. Hra, která sérii posunula do více arkádových vod, je význačná tím, že vozidla, jejich vylepšení, tratě a soutěžní schémata, jež obsahuje, není potřeba postupem v kariéře ani nijak jinak odemykat.

Zatímco předchůdce hráče ve všech částech kariéry usazoval za volant vozidla, které už by technickou kontrolou prošlo jen stěží, ve FlatOut 2 se tak děje jen v její první části – ve třídě Derby. Na třídu Derby, jejíž vozy si mohou dovolit i méně movití zájemci, navazují třídy Race a Street. Po vzoru předchozího titulu tyto tři závodní třídy doplňuje bonusová kategorie, jež představuje zastřešení všech ve hře přítomných demoličních a kaskadérských disciplín – původních, které ovšem prodělaly změnu pravidel, i nových. Do takových soutěžních událostí patří proskakování hořícími kruhy, dělání žabek na vodní hladině, trefování karet ve vertikálně postaveném vějíři či střelba na basketbalové koše nebo do obří fotbalové brány, kterou kryje pohyblivý mechanický brankář.

Klíčovou roli v úspěšnosti kariérního postupu hraje, podobně jako v případě hry FlatOut, vylepšování vozidel, jichž je tentokrát hráči umožněno vlastnit více současně. Zasahovat lze do motoru, převodovky, výfuku, tlumičů, pneumatik i dalších komponent motorového vozidla; zcela specifickou oblastí jsou úpravy odolnosti – vyztužení nejvíce pomáhá v kláních typu demolition derby, v řádných závodech kvůli zvýšení hmotnosti naopak může být na obtíž. Vedle toho, že společným jmenovatelem všech vozů již není náhon na zadní nápravu, je oproti úvodnímu dílu série novinkou fakt, že auta lze i na okruzích zničit úplně – připravit se o možnost dojet do cíle.

V každém z šesti různých prostředí, jejichž variabilita je zvýšena nejednou denní dobou, herní svět nabízí trojici tratí, které jsou plné zkratek a poddajných překážek, za kontakt s nimiž hráč získává nitro. Některé lokace, převážně ty přírodní, jsou bohaté na možnosti vzdálení se od středu vyznačené cesty, jiné, zejména ty, jež lze charakterizovat jako situované do městské zástavby, opouštění koridoru velmi omezují. Na startovním roštu se vždy sejde osm závodníků, kteří se kromě toho, že mají svá jména a obličeje, prezentují vlastním přístupem k závodění: najdou se mezi nimi tací, kteří se soustředí ryze na vlastní umístění na výsledkové listině, ale i takoví, kteří si jedou hlavně zademolovat.

Vlastností multiplayeru zůstal limit osmi hráčů, opuštěna však byla restrikce na lokální síť. Ve srovnání s prvním dílem ke katapultaci řidiče v běžných závodech dochází zřídkakdy. Hráč má nově možnost sledovat děj hry z kapoty vozu. Do soundtracku v souladu s předchůdcem své skladby prosadily rockové kapely; více než jednoho zastoupení přitom dosáhly celky Alkaline Trio, Audioslave, Fall Out Boy, Nickelback, Papa Roach, Wolfmother, Yellowcard a sólista Rob Zombie.
Závodní titul FlatOut, jenž se hráčskou obec snažil oslovit na četné destrukce připraveným fyzikálním modelem, demoličními derby a soutěžemi ve „vystřelování“ řidiče zpoza volantu, se po necelých 20 měsících dočkal pokračování. FlatOut 2 se drží nastaveného trendu; zážitkům z první hry přidává především propracovanější kariérní mód, osobnější charakter závodů a jejich větší spád. Hra, která sérii posunula do více arkádových vod, je význačná tím, že vozidla, jejich vylepšení, tratě a soutěžní schémata, jež obsahuje, není potřeba postupem v kariéře ani nijak jinak odemykat.

Zatímco předchůdce hráče ve všech částech kariéry usazoval za volant vozidla, které už by technickou kontrolou prošlo jen stěží, ve FlatOut 2 se tak děje jen v její první části – ve třídě Derby. Na třídu Derby, jejíž vozy si mohou dovolit i méně movití zájemci, navazují třídy Race a Street. Po vzoru předchozího titulu tyto tři závodní třídy doplňuje bonusová kategorie, jež představuje zastřešení všech ve hře přítomných demoličních a kaskadérských disciplín – původních, které ovšem prodělaly změnu pravidel, i nových. Do takových soutěžních událostí patří proskakování hořícími kruhy, dělání žabek na vodní hladině, trefování karet ve vertikálně postaveném vějíři či střelba na basketbalové koše nebo do obří fotbalové brány, kterou kryje pohyblivý mechanický brankář.

Klíčovou roli v úspěšnosti kariérního postupu hraje, podobně jako v případě hry FlatOut, vylepšování vozidel, jichž je tentokrát hráči umožněno vlastnit více současně. Zasahovat lze do motoru, převodovky, výfuku, tlumičů, pneumatik i dalších komponent motorového vozidla; zcela specifickou oblastí jsou úpravy odolnosti – vyztužení nejvíce pomáhá v kláních typu demolition derby, v řádných závodech kvůli zvýšení hmotnosti naopak může být na obtíž. Vedle toho, že společným jmenovatelem všech vozů již není náhon na zadní nápravu, je oproti úvodnímu dílu série novinkou fakt, že auta lze i na okruzích zničit úplně – připravit se o možnost dojet do cíle.

V každém z šesti různých prostředí, jejichž variabilita je zvýšena nejednou denní dobou, herní svět nabízí trojici tratí, které jsou plné zkratek a poddajných překážek, za kontakt s nimiž hráč získává nitro. Některé lokace, převážně ty přírodní, jsou bohaté na možnosti vzdálení se od středu vyznačené cesty, jiné, zejména ty, jež lze charakterizovat jako situované do městské zástavby, opouštění koridoru velmi omezují. Na startovním roštu se vždy sejde osm závodníků, kteří se kromě toho, že mají svá jména a obličeje, prezentují vlastním přístupem k závodění: najdou se mezi nimi tací, kteří se soustředí ryze na vlastní umístění na výsledkové listině, ale i takoví, kteří si jedou hlavně zademolovat.

Vlastností multiplayeru zůstal limit osmi hráčů, opuštěna však byla restrikce na lokální síť. Ve srovnání s prvním dílem ke katapultaci řidiče v běžných závodech dochází zřídkakdy. Hráč má nově možnost sledovat děj hry z kapoty vozu. Do soundtracku v souladu s předchůdcem své skladby prosadily rockové kapely; více než jednoho zastoupení přitom dosáhly celky Alkaline Trio, Audioslave, Fall Out Boy, Nickelback, Papa Roach, Wolfmother, Yellowcard a sólista Rob Zombie.
Závodní titul FlatOut, jenž se hráčskou obec snažil oslovit na četné destrukce připraveným fyzikálním modelem, demoličními derby a soutěžemi ve „vystřelování“ řidiče zpoza volantu, se po necelých 20 měsících dočkal pokračování. FlatOut 2 se drží nastaveného trendu; zážitkům z první hry přidává především propracovanější kariérní mód, osobnější charakter závodů a jejich větší spád. Hra, která sérii posunula do více arkádových vod, je význačná tím, že vozidla, jejich vylepšení, tratě a soutěžní schémata, jež obsahuje, není potřeba postupem v kariéře ani nijak jinak odemykat.

Zatímco předchůdce hráče ve všech částech kariéry usazoval za volant vozidla, které už by technickou kontrolou prošlo jen stěží, ve FlatOut 2 se tak děje jen v její první části – ve třídě Derby. Na třídu Derby, jejíž vozy si mohou dovolit i méně movití zájemci, navazují třídy Race a Street. Po vzoru předchozího titulu tyto tři závodní třídy doplňuje bonusová kategorie, jež představuje zastřešení všech ve hře přítomných demoličních a kaskadérských disciplín – původních, které ovšem prodělaly změnu pravidel, i nových. Do takových soutěžních událostí patří proskakování hořícími kruhy, dělání žabek na vodní hladině, trefování karet ve vertikálně postaveném vějíři či střelba na basketbalové koše nebo do obří fotbalové brány, kterou kryje pohyblivý mechanický brankář.

Klíčovou roli v úspěšnosti kariérního postupu hraje, podobně jako v případě hry FlatOut, vylepšování vozidel, jichž je tentokrát hráči umožněno vlastnit více současně. Zasahovat lze do motoru, převodovky, výfuku, tlumičů, pneumatik i dalších komponent motorového vozidla; zcela specifickou oblastí jsou úpravy odolnosti – vyztužení nejvíce pomáhá v kláních typu demolition derby, v řádných závodech kvůli zvýšení hmotnosti naopak může být na obtíž. Vedle toho, že společným jmenovatelem všech vozů již není náhon na zadní nápravu, je oproti úvodnímu dílu série novinkou fakt, že auta lze i na okruzích zničit úplně – připravit se o možnost dojet do cíle.

V každém z šesti různých prostředí, jejichž variabilita je zvýšena nejednou denní dobou, herní svět nabízí trojici tratí, které jsou plné zkratek a poddajných překážek, za kontakt s nimiž hráč získává nitro. Některé lokace, převážně ty přírodní, jsou bohaté na možnosti vzdálení se od středu vyznačené cesty, jiné, zejména ty, jež lze charakterizovat jako situované do městské zástavby, opouštění koridoru velmi omezují. Na startovním roštu se vždy sejde osm závodníků, kteří se kromě toho, že mají svá jména a obličeje, prezentují vlastním přístupem k závodění: najdou se mezi nimi tací, kteří se soustředí ryze na vlastní umístění na výsledkové listině, ale i takoví, kteří si jedou hlavně zademolovat.

Vlastností multiplayeru zůstal limit osmi hráčů, opuštěna však byla restrikce na lokální síť. Ve srovnání s prvním dílem ke katapultaci řidiče v běžných závodech dochází zřídkakdy. Hráč má nově možnost sledovat děj hry z kapoty vozu. Do soundtracku v souladu s předchůdcem své skladby prosadily rockové kapely; více než jednoho zastoupení přitom dosáhly celky Alkaline Trio, Audioslave, Fall Out Boy, Nickelback, Papa Roach, Wolfmother, Yellowcard a sólista Rob Zombie.
Oficiální stránky hry (http://www.bugbear.fi/flatout2/)
Oficiální stránky hry (http://www.bugbear.fi/flatout2/)
Oficiální stránky hry (http://www.bugbear.fi/games.html#)