Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (01.11.2023 09:23): Mě se líbí Mateus, protože v něm vidím Shivu + villaina z FFII/Stranger of Paradise. I když je to asi jen shoda jmen, tak mi to k němu sedí. Cestovat mezi FF universy podobně jako Gilgamesh očividně umí. Ostatní summoni fakt shit.
@Charllize (06.07.2023 21:54): Té původní PS2 verzi jsem věnoval hodně času a už mi v ní mnoho nezbývalo, ale grind v Henne Mines bez zrychlení už byl dost úmorný. A ještě dnes si pamatuju, jak jsem bloudil v tom zatracenym krystalu, to jsem byl ještě na ZŠ a neměl internet, takže jsem to musel dávat bez mapy :)

Oba víme, že hrát ZJS v angličtině legálně nebylo možné, takže se tím moc nechlubím.

A Zodiac Age jsem přerušil, ani nevím proč. Ale jednou to dohraju :)
@Solidor (06.07.2023 21:43): Tak když budu ignorovat ze to jde změnit tak muže být opačný případ. A subjektivita je základ hodnoceni hráčů a v tomhle případě to celkové hodnocení proste neodpovídá ani jedné verzi. A nechme to být točíme se už v kruhu. Ja jsem rad ze teď víc chápu tvojeho avatara a tak, nikdy jsi o tom nemluvil ze jsi hrál všechny a jsi fanoušek, pořad mi to vrtalo hlavou :)
@Solidor (06.07.2023 20:51): Už z titulu tvého nicku a avatara nemám v nejmenším úmyslu tvoji zkušenost zpochybňovat ale vidím to jinak :)
A i ty musíš uznat ze hodnoceni mezi jednotlivými verzemi se může lišit, o což mi šlo. Pak vzniká jednotné hodnoceni které nemá pravdu.



@Fritol (06.07.2023 20:48): Je zajímavý ze tu plno lidi uvádí DH jako příklad kde hodnoceni má větší váhu než třeba to MT a přitom je jasne videt ze tu jsou nedostatky které taková tvrzení dementuji.



@Zoltan (06.07.2023 20:46): To Ja si to teda pamatuju jinak s temi infinity hrama. To ze to dělal beamdog zaznělo taky, ale nebyl to jedinej důvod. Jelikož ty remastery plno lidi nenávidí tak by to hodnoceni proste zkazilo a to ze to plno lidem vadilo je úplně jasný :)
@Charllize (06.07.2023 20:41): Hrál jsem všechny tři verze mnoho, mnoho hodin a rozhodně bych profil nerozděloval. Jádro je pořád stejné a změny v mechanikách/systémech tak zásadní vliv na samotnou hratelnost nemají. Jakkoli mění přístup k jistým věcem a hru většinou zlepšují.
@Charllize (06.07.2023 20:41): U rozšířených verzí či remasterů PC her to byla trochu jednodušší situace, protože tam ty verze byl zájem přidávat. Nicméně i tak se pak stávalo, že jsme tu měli prázdné profily zbytečně. U těch konzolových her, které přeci jen dostávají častěji nové verze, je to problém na místě, kde drtivá většina lidí hraje na PC.

Já to chápu samozřejmě, jenže kdyby se ty profily teď rozdělily, tak nový profil bude prázdný a šance na repre hodnocení je nulová už do budoucna. Dokud DH nebude mít větší komunitu konzolistů (nebo JRPG hráčů), tak to z mého pohledu nemá moc smysl.

Tady by třeba @Memphis mohl uvažovat nad tím, zda by nebylo dobré si domluvit reklamu s nějakou velkou PlayStation/Nintendo/Xbox skupinou na fb. Některé mají desítky tisíc uživatelů, které by možná DH zajímala. Osobně jsem třeba v jedné retro skupině, kde je asi 1,5k lidí a docela tam frčí Gameboye hlavně. Už jsem tam jednou DH postoval, jenže ono to mezi těmi obyčejnými příspěvky zapadne. Tam by to chtělo nějakou větší propagaci. Imo by tady víc konzolistů bodlo a dost by to pak pomohlo i při řešení podobných věcí.
@M.a.t.t. (06.07.2023 19:57): Už si to také moc nepamatuji, ale myslím že u Baldur's Gate to bylo hlavně o tom, že remaster dělala jiná firma. A přestože jsem byl tehdy pro vlastní profil, dnes už to vidím trochu jinak. Ne tak u BG, které má aspoň nějaké vylepšení, nové postavy a úpravy, ale hlavně u Icewind Dale a Planescape: Torment, kde není nového skoro nic.

@Peach (06.07.2023 18:25): Viz výše, opravdu to nebyl ten důvod.

Je fakt, že ty podprofily by toho vyřešily hodně.
@Fritol (06.07.2023 20:27): No kdysi to přece tak nebylo ze by se tu něco slucovalo. Až když se přidali konzole. Šlo to predtim šlo by to zas. Proste až by to někdo přidal tak by to přidal. Jestli tu chybí 10k her nebo 12k her je už jedno. Za mne lepší když to tady není vůbec s šanci ze bude než sloučená zpotvorenina.

A chápe mne vůbec někdo v tom ze ty změny mají zásadní vliv na to jak se ta hra hraje? A na to jaký je z ni pak dojem? A jak to pak kdo hodnotí? Dal by Ringo 100% poslední verzi? Asi možná ne. Ja bych zas nedal 100% té první atd, atd.
@Charllize (06.07.2023 20:11): Hele ono to fakt není jen o tom, že si tým sedne, tzn. sejde se parta PC hráčů, co v životě neviděli konzoli, a začnou diskutovat o japonské hře, o které do té doby nikdy neslyšeli a okamžitě to smetou ze stolu, protože je ta hra nezajímá.

Já už teď ofc nejsem v týmu, tak do toho nevidím, nicméně ono to probíhalo většinou tak, že někdo nadhodil, že to a to by se mělo rozdělit, postl případně články či videa daných verzí a posoudily se rozdíly i když to nikdo z nás nehrál. Většinou to však u těchhle her, které nikdo nehrál, skončilo u toho, že kdo tomu založí profil a popíše změny? JRPG tam zrovna nikdo moc ochotný přidávat není, tudíž by si to měl správně založit sám uživatel, který to chce rozdělovat, což se ofc taky skoro nikomu nechce.

Matt sice udělal chybu se Star Oceanem, ale nic se s tím nedělalo, protože musel někdo založit ten nový profil, což jsem až teď udělal já. Ono většinou nejdůležitější argumenty jsou, že nějaká verze má nového vývojáře, nový engine, přidaný multiplayer a případně výrazné příběhové změny. Tzn zaberou nové questy, nové postavy, nové lokace. Upravený job system či lehce vylepšená grafika je sice fajn, ale průměrná Plus verze Atelier her má víc změn, než FFXII. A rozděluj tam profily... práce na 5 let.

Můžeme to řešit furt dokola, ale DH je prostě malá a kor u těch japonských her má naprosto zanedbatelnou komunitu. Tady je prostě lepší mít ty profily sloučené a nerozdělovat za každou cenu, protože je dobré mít vedenou diskuzi pro tři lidi na jednom místě. Já z toho taky nejsem uplně nadšený, ideální by za mě byly podprofily, ale to je prostě v nedohlednu a k tomu se ti musí vyjádřit Memphis a MCZ. Jelikož nemáme štítky ani, tak si nemyslím, že tohle je teď vhodné vůbec řešit.
@M.a.t.t. (06.07.2023 19:57): Jiný pohled? On tu je někdo kdo hrál stovky hodin všechny tři verze FF12 aby ho mohl mít? Úplně v klidu to na separátní profily je, vzhledem k tomu ze je tu mají hry co těch změn mají mnohem míň. Ještě bych snesl kdyby Zodiac Job a Zodiac Age byli pod jedním profilem, ale první verze už fakt ne.
A jinak ja už těch pokusů u nějaké hry udělat separátní profil zkoušel udělal docela dost a ani jednou to neprošlo a dost silne pochybuji ze nad tím někdo diskutoval, buď mi to okamžitě někdo zamitnul nebo jen řekl ze ne. :)
Skúsim čo najstručnejšie - Solidor má v tomto pravdu. Konkurovať čo i len Metacriticu nie je v tomto smere v našich silách a snažíme sa posudzovať veci čisto z nášho pohľadu, tak ako sa najlepšie dá. To či pridať remaster samostatne alebo nie zvykneme bežne riešiť aj v rámci tímu (ani zďaleka totiž neplatí, že sa im automaticky zakladá nový profil), no občas pri posudzovaní pritrafí aj nejaká chybička. Ako napríklad pri spomínanom Star Oceane, kde však už bola dodatočne napravená.

Čo sa týka spomínaných Baldur's Gate, osobne sa veľmi nestotožňujem so samostatnými profilmi, no v tíme nie som zďaleka jediný, kto o týchto veciach rozhoduje. Vo výsledku ani nemám pocit, že by bol dôvod "nechceme si pokaziť hodnotenie" tým, čo to celé rozsekol, ale nemôžem sa logicky vyjadriť za všetkých. A čo sa týka ostatných prípadov - ak sa vám zdá, že si niečo ten samostatný profil zaslúži, nič vám nebráni riešiť konkrétne príklady vo Všeobecne o DH, skúsiť si to obhájiť - a v prípade úspešnej obhajoby ho i pridať. Treba však počítať, že sa vo všetkom zákonite nezhodneme - ideálnym príkladom je za mňa preberaná Final Fantasy XII, kde máme asi iný pohľad na to, čo sú a čo nie sú zásadné zmeny.
@AlieN (06.07.2023 19:20): NMS a CP jsou vylepšeny pomoci updatů a koupit jde jen jedna verze. FF 12 nikdo na ty tři verze pomoci update nepovysil ale vyšli jako samostatné hry a není nijak možné vylepšit první verzi FF12 na ty následující.

Oponovat s tím smysl má jelikož jde o logiku věci a ne o to kolik lidi kam chodí a kolik lidi by to hrálo. Dělat věci prakticky aby pak nedávali smysl je bizár.
@Peach (06.07.2023 18:25): To není pokrytectví, je to remaster a remastery tu nové profily prostě mívají, mají ho třeba i hry od Blizzardu. Jestli ty jrpg co zmiňuje Charlize jsou taky remastery, no tak by taky měly mít - pak je tu ovšem otázka praktičnosti jak moc má smysl tu mít několik profilů her kde u každého budou dvě hodnocení. Oponovat s metacritic už proto vůbec nemá smysl.

Btw vsadím boty že třeba u NMS jsou ty rozdíly mezi verzí při vydání a teď mnohonásobně větší než u Final Fantasy. To samé Cyberpunk 2077. A datum "vydání" logicky stejné není.
Já vidím výhody obou přístupů, slučování i rozdělování. Ale pokrytectví ve stylu "nechceme si kazit hodnocení Baldur's Gate" mi tedy vadí. O tom jsem ani nechtěla vědět.
@Solidor (06.07.2023 18:08): Ja vsadim boty ze kdyby někdo remasteroval a znovu vydal třeba Fallout 1+2 a jediná změna by bylo rozlišení a změna UI hned by to mělo svůj profil. Ono tu proste jde o to že se tu neměří stejným metrem a nelze se přes to dostat.
@Charllize (06.07.2023 18:01): Očividně se v tomhle úplně rozcházíme a já to nedokážu lépe vysvětlit :)

A až bude mít DH uživatelskou a moderátorskou základnu na úrovni MC, pak už by tohle rozdělování stálo za zvážení.

Samostatný profil pro ZJS si prostě neprosadíš, to jde úplně proti zdejším zvykům :)
@Solidor (06.07.2023 17:52): Stačí když se mně nebo tebe někdo z nich zeptá. Případně i Fritol do toho má vhled. Zajímavé ze na tom Metacritics i jinde to ohlídají.

Hry co vyšli jen v Japonsku tu profily nějaké jsou ne? Tak proč ne Zodiac Job System verze FF12?

Chudák Tainaru u těch svých mega komentů vždycky píše co hrál za verzi, vždyť to je jak kdybys někde deset let pracoval a každý den se musel všem představovat :)
@Charllize (06.07.2023 17:33): Zase nemůžeš mít samostatný profil pro každé vydání, protože by vznikl už úplný guláš. Obzvlášť u těchto JRPG, které tu hraje pět lidí a jen tři z nich trochu diskutují.

FFX rozdělení by pak mohlo být na původní USA verzi a EU "International" verzi s dark Summony. Remastery potom tedy asi jako jeden společný profil, který ten obsah sjednotil mezi regiony.
Každé Kingdom Hearts dostalo v Japonsku Final Mix s upravenými mechanikami a novými bossy. Zbytek světa je dostal jako součást remasterů.
Atlusácké rozšířené edice jsou na tom podobně.
FFXII pak mělo tu původní PS2 verzi, kterou už dnes nikdo soudný hrát nebude. ZJS vyšlo, pokud vím jen v Japonsku a u nás nešlo legálně hrát, takže by tu nemělo mít žádné hodnocení. Zodiac Age je vlastně ZJS pro moderní platformy.
Níže zmíněná Xenoblade DE je pak o diskuzi, kde by to imho nakonec na samostatný profil neprošlo.
A třeba zde zcela ignorovaná Eternal Sonata dostala nemálo pozměněné vydání na PS3. Takže taky dva profily.
A to bych po chvíli přemýšlení přišel na nespočet dalších podobných případů.

Tohle prostě v rámci možností DH nelze uhlídat, zvlášť pokud někdo ze správců obsahu nemá tyhle hry v krvi.
Současný systém není dokonalý, ale asi to tu lépe nepůjde.

Jen mi tedy vadí ty Infinity hry, kde to teď je úplně mimo mísu.
@Solidor (06.07.2023 17:22): Ja kvůli tomu orodoval hned jak se to mělo zavádět ze to je nesmysl, stejně jako ty jsem totiž dobre věděl jak to u jrpg a podobně je a nemůže to dělat dobrotu.
A teď už je pozdě proste, se to zaplatuje jak se kdo vyspí :)
U té FF12 i dalších her je přeci úplně jedno jestli si toho někdo všimne těch změn, je to tvrdý fakt ze to tak je a z toho se má vycházet. I když si toho dotyčný nevšimne tak mu to tu hratelnost proste mění a má z toho jiný zážitek než někdo kdo třeba hrál ps2 verzi. Rozumíš třeba Ringo nebo i ty jste se na Yazmata v ps2 verzi vyprdli pac to zabere čtyři hodiny, v Zodiac Age to je díky změnám klidně jen na 15-20 minut…atd



@Tainaru (06.07.2023 17:28): Jo, to by taky mělo mít svůj profil .
To mi připomnělo, že Xenoblade Chronicles DE tu taky pořád nemá svůj profil, přitom to má řadu vylepšení a novou kapitolu, která by se snad dala považovat za samostatnou hru.
Občas tady tahle diskuze proběhne proběhne a vždy připomenu nástup konzolí, kdy jsem upozorňoval na to, co teď píše Charlie, ale rozhodlo se tenkrát, že má jednotlivá hra mít co nejméně profilů. Osobně to beru tak, že pokud není hned patrný rozdíl ze screenshotu běžného hraní, tak to na nový profil není.

Zrovna u FF XII to rozdělení postrádá smysl, protože jediná opravdu zásadní změna je to rozdělení na povolání. Změny u respawnu truhel si většina hráčů ani nevšimne.

Nový Star Ocean 2 má mít vlastní profil a přiznávám, že si nedokážu představit, čím by někdo obhájil opak.

A "enhanced" vydání jistých IZO RPG by taky nový profil mít nemělo, stejně jako nemá třeba (doufám) remaster Mass Effectů. Tohle pravidlo se ohýbá podle současné nálady. Jenže tomu už teď asi nikdo nedokáže zabránit.
@AlieN (06.07.2023 16:35): Protože nemají separátní launch day. Všechny hry co zmiňuji vyšli separátne a ne ze je někdo upravil pomoci patche .
Ja chápu ze se nikomu nechce dělat profily u jrpg ale pak je možná lepší nemít je vůbec než pak mít zpotvorené hodnoceni u sloučenin. Vždyť to je úplně jasný ze pokud ty hry mají změny v systému, quality of life, příběhu, enginu ze z nich je výsledný dojem jiný a hodnoceni se tak může lišit.
@AlieN (06.07.2023 16:26): Sloučené hodnoceni u různých verzi je blbost at to je jak chce, viz moje připomínka ohledně Metacritics. A Jo, většinou na těch verzích dělají jiný lidi než na originálu, ale nevím proč to je důležitý .,
Ja na to upozorňuji pořád, většinou mně pošlou někam :) Poslední případ byl Star Ocean Second Story R, kde to Matt sloučil a hotovo :)
@Charllize (06.07.2023 13:42): Jak poukazuješ, je to verze od Beamdogu - jiných vývojářů než u původní verze. Je to tak i u toho Final Fantasy? Jestli ne a ty verze vyšly s mnohaletým odstupem, tak souhlas že by to mělo být rozdělené.

Problém je že u těch niche japonských her není taková informovanost aby ty rozdíly tady někdo smysluplně posoudil, jestli už to je na nový profil (klidně ho dělej ty)
@Peach (06.07.2023 14:16): No ono se to tusim řešilo. A byl tlak na to aby to nepokazilo hodnoceni jinak dobre hodnocených originálů. Jakoze výjimka. Je to bordel dle momentální situace, žádný pravidla ve skutečnosti neplatí :)
Další sporná věc z mojeho pohledu je u Shin Megami Tensei 3 remasteru kde nový engine a změny v systému nikdo nebral vážně ale úplně to samé prošlo u Metroid Prime remasteru, protože to prý je víc poznat ten nový engine. Další je pak Dragon Quest 11 a jeho S verze, ta je tak rozdílná ze se hraje skoro jiná hra a navíc má možnost celou hru hrát ve 2D pixel stylu. Final Fantasy X a X-2 mají taky dvě verze kde jsou zásadní rozdíly atd atd…
@Solidor (06.07.2023 10:58): U infinity her se zřejmě učinila výjimka. Tam se na to dalo pozor aby ty Beamdog verze nezkazili originálům hodnocení.

Nevim proste, má snad třeba na metacritics FF12 sloučené hodnoceni z ps2 a ps4 verze? Nemá, zejo. Kdyby to tam tak bylo lidi se tomu vysmějí a nebudou to brát vůbec vážně, ale tady se všichni tvari jak to je děsně seriozni a fajn :)
Vzhledem k moji nynější anabázi s FF12 bych chtěl opět poukázat na nesmyslnost sloučených profilů. Vezmu to podrobněji aby se to lip chápalo.
FF12 má tři verze.
FF12 první ps2 verze- License board mají všechny postavy stejný. Není možnost přímo ovládat summony a guest NPC. Damage cap je 9999. Truhly se resetuji až po odejití ob dvě lokace. Loot v truhlách funguje jinak než v dalších verzích.

FF12 International Zidiac Job System - license boardy jsou rozděleny dle zvoleného povolání. Lze přímo ovládat summony i guest NPC. Damage cap je odemknutý a má nedosažitelný limit. Loot v truhlach je rozložen jinak. Největší změna jsou ty povolání, tedy hra se hraje úplně jinak.

FF12 Zodiac Age - license boardy jsou rozděleny dle povolání ale povolání jdou zvolit dvě. Truhly se resetuji ob jednu lokaci. Lze vyresetovat licence board, což u dvou verzi predtim neslo a má to zásadní vliv na to jak hráč ke hře přistupuje. Nově také lze mít tři sady gambitů pro nastavení Ai spolubojovníků. Další alternace lootu v truhlach. Autosave. 2x až 4x zrychlení hry. Tedy věci co zásadně mění původní hratelnost.

A z těchto tři diametrálně odlišných verzi her se tady vytváří jedno souhrnné hodnocení .
@pajmič (24.06.2023 15:42): Teď nevím jak to myslíš, měl jsem dojem ze jsi na to reagoval už u Pathfindera. Nebo jestli se děláš prdel :)
Kazdopadne na profilu mám link na kanál a je tam toho už docela dost.
@Tainaru (17.04.2021 13:18)Nojo, to byla prave ta doba kdy mi došlo ze to není pro mne. Navic mi to lehce zcenzurovali, prý jsem byl moc technicky a většina čtenářů by to nechapala. A ještě tam nacpali jakysi druhy názor Který udělal z jrpg takovou obrazně sjw záležitost. O speciálním rámečku Dračí Final Fantasy radši pomlčet. To tam dali bez mojeho vědomi a ještě dnes mě to různe po internetu uvádí do trapných situaci :)
@Tainaru (17.04.2021 12:57): Tak dokud se u toho nebudeš bicovat po zádech dutkama bude to tak myslím v pořádku :)
Ja s tím mám potíž s tím psaním, těžce mě to nebaví, když musím dodržovat nějakou formu a dávat si pozor co a jak píšu. Bral bych možnost audio komentářů :)
@Charllize (17.04.2021 12:47): Já vím, že je to se mnou těžký :) Vlastně si někdy při psaní taky trochu nadávám, že je to tak dlouhý, protože mi to kolikrát zabere i několik hodin, ale píšu si to vlastně i pro sebe a pro moje budoucí já.
@Charllize (17.04.2021 09:49): Myslím, že jsem to tam někde psal, ale po dohrání příběhu jsem šel vylevelovat všechny postavy na 99 a teprve potom jsem šel na Yiazmata. Jo, Omega padnul velmi rychle.
Pravda, ten Pirate's Den je docela rotomilý :)
@Tainaru (16.04.2021 18:35): A taky mi došlo ze i na Switchi jistá forma achievmentu je. Ten Sky pirates/Thieves den. Asi úplně přesně nekoresponduje s reálnými achivy, pac je převzaty z ps2 verze, ale dalo by se to tak brát.Valna většina těch priserek a postav co tam je zadáním koresponduje s těmi reálnými trofejemi. Mimochodem když to vyšlo na ps4 tak tam nebyl, přidali ho patchem, protože si lidi stěžovali ze to tam není.
Tim nechci říct ze bys to měl dělat, stejne je možná všechny mas, spis pro zajímavost :)
Hmm, a jaký jsi měl level na konci? V komentáři to nemáš?
Finální boss byl fraška zejo? Po tom Yiazmatovi a tak.
@Tainaru (16.04.2021 01:34): To je asi normalni, ja kdyz to hral prvne na ps2 taky jsem berserk nikdy nepouzival, ted skoro na kazdeho silnejsiho bosse :)
Ja to treti turbo nepouzivam vubec a souboje jedu normal speed, vadi mi to kdyz to je zrychlene. Jen dve sipky u farmeni truhel .
@Charllize (16.04.2021 01:26): Slušné. Přiznám se, že berserk mě teda nenapadl. Asi z toho důvodu, že pro mě byl vždycky překážkou a nenaučil jsem se s ním hrát. Tak teda asi držím palce :)

A ještě koukám, že Switch má další omezení - ten turbo mód je tam jenom do maxima dvou šipeček.
@Tainaru (16.04.2021 01:18): No prave, me ten trial taky nebavi, a co vim tak skoro nikoho, jen lidi co si tam jdou pro sandny ribbon a podobne, vzasade exploiteri.
ten yiazmat se da urychlit tim ze mas dve postavy v berserku a par dalsich vychytavek. Ten wither je vzasade nutnost v tomhle pripade. Jistejsi je mit v berserku jen jednu postavu, trva to dyl samo.
https://www.youtube.com/watch?v=aZ-DxkaA-c0
cca 5:47...sleduj jak rychle jde dolu. A prave to je muj problem, casto se mi stane ze neco zanedbam a v tom berserku chcipnes raz dva.
@Charllize (16.04.2021 01:04): Aha, aha. Je fakt, že v jeden moment jsem stealoval kde co. Trial mod jsem zkoušel, ale nebavilo mě to, tak jsem to zas odložil :) Asi nic pro mě. Mám nepřátele spojené s nějakým příběhem a v trial modu mi to chybí. Ale pravda, to o těch soudcích jsem taky někde četl.
Ale tak ten Yiazmat vlastně s tím witherem není těžký, jen je pořád dlouhý, no... i s ním mi trval skoro 2 hodiny, a to jsem dával pecky přes 10k damage. Teď, když už vím, jak na něj, tak bych si ho možná zas někdy dal.
@Tainaru (16.04.2021 00:58): Grand je nejlepsi heavy armor ve hre. A jasne da se ziskat vicero zpusoby, i jako rare drop z nekterch rare monster (odtud ho asi mas). Jde o to ze z tech truhel ho muzes mit docela brzy. A je to takova skoro vzacnost, nic na urovni treba toho luku. Ja si v hunt clubu beru treti Ribbon. Ono jich tam je teda sest celkem tech Ribonnu, ale jeden am debilni drop z jednoho rare monstra, jeden je v trialu, no a posledni se da dropnout..svete div se..z lvl99 chocoba :)

Moc ne, ja se s tim debilem v te arene vzdycky dost trapim a on je hlavni duvod proc se mi do toho moc nechce. Uznej, chtelo by se ti to opakovat jeste jednou? :)
BTW, on je i v tom Trial modu ale ma tam jen kolem 3.5m zivotu. vyuzivaji to achievment hunteri, protoze se samozrejme pocita do kompletniho bestiare a hra nerozlisuje ktereho jsi zabil. Takze pokud uvidis nekoho kdo ma vsechny achivy, never vsemu co se trpyti :D

Jo jeste v tom trialu je na konci souboj se sesti soudci, a zly jazykove tvrdi ze to nejtezsi souboj co FF12 ma, ja tam nikdy nebyl, tak neposoudim, nejdal jsem byl stage 80 :)
@Charllize (16.04.2021 00:45): Pěkné obrázky :) A Grand Helm a Grand Armor je taky nějaká vzácnost? Protože obojí mám a ani si nepamatuju, že bych se o ně snažil. No, Zodiac Spear jsem mohl získat jen z hunt clubu, takže motivační je pro mě asi jen ten Seitengrat :)
Pokud pominu chocoba, o kterém toho moc nevím, tak ten zbytek, cos vypsal, je pro tebe jenom položka na seznamu, protože už to máš v malíku.
jeste si dovolim zaprudit par obrazky. Bral bych je jako motivacni, protoze verim ze se k te hre jednou vratis a das si ji jeste jednou. A ja si naopak vezmu priklad z tebe a konecne to na te PS4 nejak v dohledne dobe dorazim :) Chybi my Hell Wyrm, Omega, Ultima a Yiazmat. A tentokrat bych rad zkusil i toho lvl99 chocoba.
https://imgur.com/honKu5L
https://imgur.com/jdMHlws
https://imgur.com/hvBa4wc
https://imgur.com/ItHNcuK
vse poctive vylootovano z truhel :)
@Charllize (16.04.2021 00:21): Aha, tak o tom chocobovi si ještě něco zjistím :)

Děkuji za pochvalu, koukal jsem se už dřív na nějaký seznam achievementů, a tak nějak jsem si při tom pohledu pogratuloval, že jsem si to zahrál na Switchi, i když to má taky svoje mouchy. Já si raději nastavím svoje vlastní achievementy, které jsou pro mě snesitelnější :D
@Tainaru (komentář): Libi se mi jak jsi skupinku neprirovnal ke Star Wars ale k pokesum :)

BTW az se budes nudit zkus najit a zabit chocoba lvl 99, ja se na to vzdy vykaslu a nikdy sem ho nevidel.

Jinak myslim ze jsi to zmaknul slusne, vsechna cest !

Je docela fajn ze jsi hral na switchi, jelikoz tam nema achievmenty, kdyby jo a chtel jsi je vsechny dost by se to natahlo, pac jsou udelane vzasade tak ze musis udelat tak 95% veci. Treba komplet bestiar, kompletni mapy nebo udelat vsechny concurence limity. Ne, nemam je a treba s tema limitama se odmitam patlat :)
@Tainaru (30.03.2021 21:09): Tak nejak. Ja jsem na tohle uz uplne paranoidni a ve hrach dokud me k tomu nedonuti neprodavam skoro nic, jen kdyz to je jasne jen k prodeji. Tuhle v jedne hre byl dobry hint, presne pro me.
Predmety kterych mas vice jsou vhodne k prodeji, opravdu nebudes potrebovat deset kratkych luku. Nikdy !
@Charllize (30.03.2021 20:56): Rozumím, já jsem celkem hoarder, ale nějak mi vadí mít u sebe věc, kterou považuju za neužitečnou. Nicméně vlastnit všelijaké předměty pro potenciální pozdější využití mě naučili Pokémoni a asi tak každé jiné JRPG, co jsem kdy hrál, takže už jsem opatrný na to, čeho se zbavuju (anebo se pro jistotu zeptám, jako teď) :)
To je hezké, že je tu bubble belt. V DDO jsem díky němu mohl dýchat pod vodou <3