Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Solidor (25.04.2020 19:06): Jo, kdyby ses nekdy nahodou nudil muzes zkusit patrat po tom jestli je Sefiros levak nebo pravak.
V puvodni FF7 v soubojich ma mec v prave ruce, pak ho ma v prave i v KH1 ale jinak ho ma vsude v leve ruce.
Je to pomerne zajima exkurze ktera me zavedla az k prvnim nakresum od Nomury, hit boxum monster v FF7 a spatnemu prevedeni nakresu do hry a podobne :)

mam ale za to ze je levak !!

jinak by me celkem zajimalo jak by na mne hra pusobila pri neznalosti originalu, ale to se bohuzel nikdy nedozvim :)
@Charllize (25.04.2020 18:58): Těm je to právě jedno, protože Whispers berou jako přirozenou část světa, i když v původním FFVII (pokud vím) vůbec neexistují.

Zvyknout si na Aerith mi dělá mnohem větší problém, než jsem čekal. Hlavně, že Sephiroth nebyl u nás Sephiros, i když by to logicky dávalo smysl. Mno, prostě Japonci :)
@Charllize (25.04.2020 18:34): Já to pochopil tak, že ti Whispers jsou vlastně fanoušci série, kteří chtějí původní děj. Ale tím, že je Cloud a ostatní porazili se mu postavili a další děj už nebude nijak ovlivněn FFVII. Aerith (Aeris!!!) a Sephiroth viděli díky nim budoucnost (aneb originál FFVII) a proto se Sephiroth nechal porazit. Tušil, že se tím může vyhnout konečné prohře. Samosebou je otázka, kdo byl ten Sephiroth, kterého jsme celou dobu viděli, jelikož ten má být po celou dobu v severním kráteru a vlastně je to Jenova, s kým se potkáváme.


Nebo jsem úplně mimo, protože kvůli Kingdom Hearts vidím v každý kravině něco víc :)
@Solidor (25.04.2020 18:26): dava to mozna prostor i pro to aby neumrela Aeris :D
Mne se moc nelibilo to zpracovani konce, ackoliv bylo velkolepe tak na mne prilis ujete. Ale vyzneni se mi libilo. Melo by to dat prostor pro vic propracovanejsi vyzneni dalsiho deje a i veci ktere muzou byt pro hrace puvodniho dilu prekvapeni.
@Charllize (25.04.2020 18:05): Bylo to skoro 9/10, ale na roky dělanou AAA hru má FFVIIR přeci jen dost... nedostatků.

A občas mi přišlo, že se až moc tlačilo na pilu, aby se to podobalo originálu. A jakkoliv rozumím důvodům pro ten závěr, tak mi přišel docela hloupej. V dalším díle se asi dost věcí objasní, jenže takhle samostatně braný se mi nelíbil.

Uvidíme, i když to přirovnání možná bude sedět :)
@Charllize (21.04.2020 16:21): Čekal někdo něco jiné? :)

Toto je skoro jasné GOTY, pro většinu webů a magazínů, jako minulý rok RE2/Sekiro/Stranding. Pokud tedy nebude Cyberpunk nějak zásadně skvělý.
@Solidor (18.04.2020 14:55): Me se to zakonceni libi a mam za to ze to neni nic proti nicemu. Dokonce si myslim ze na zaklade toho rozkouskovani hry to dava i smysl. Ale samo lidi kteri po konci hazeli ovladac z okna a pichaly spendliky do plysove figurky Nomury je docela dost :)
@Solidor (18.04.2020 14:42): Tes na konec. Nomura v nejlepsi kondici. Bud se pozvracis nebo budes skakat radosti. Obe moznosti jsou stejne pravdepodobne :)

Udajne mel ty horsi textury resit day one patch, ale jelikoz mame ten vir tak se vyrazne spozdi. Ale jak pisu, udajne.

Me asi nejvic vadi absence nejakeho smysluplnejsiho end/post game obsahu a skoro zadne secrety, neco s cim se clovek mohl nimrat delsi dobu. Hard mode to nezachrani. A samozrejme neustaly neprijemny pocit na zatylku ze to neni cele.
Po nějakých osmi kapitolách mi zatím vadí hlavně dvě věci.

Místy vypadá ta hra opravdu krásně, ale stejně tak hodně hnusně. Až si myslím, že je to bug, protože takhle hnusné textury neměly snad ani PS2 hry. A parťáci nemají žádnou AI. Nedokážou sami provést nic složitějšího. Se mi začalo stýskat po Gambitech z FFXII :)

A taky mi přijde dost nepřirozené defaultní rozvržení tlačítek v boji. Hlavně vyvolávání menu pomocí "X", mi ani po několika hodinách neleze pod kůži. Pořád mačkám trojúhelník a Cloud mění postoje :) A nezdá se mi, že by tlačítka šla přemapovat.

Jinak ale paráda. Rozšíření příběhu se mi líbí, jen toho Sephirotha tam nemusí pořád takhle cpát.
@Charllize (14.04.2020 15:05): Z videi se mi to líbí moc! Rychlost boje, taktické přepínání, udělování příkazů i na pohled dobrý. A co mě nejvíc překvapilo byl dabing, hodně dobrý. No a Sephiroth je prostě záporák jak má být.
A jak to stíhá PSko, větráček musí hučet jako kráva? Grafika je fantastická.
Vypadá to velmi pěkně, jen nevím kdy si to budu moct koupit, myslíte že udělají i remake ostatních dílů?
@orromis (14.04.2020 14:11): Soubojak je akcni na pohled ale hloubku a taktiku dle meho ma. Kazda postava je specializovana na urcity druh boje a ma svoje vyhody a nevyhody proti urcitym druhum nepratel. V demu nebyli materie ani upgrady zbrani ktere pak dodavaji soubojum potrebnou hloubku, protoze se tim postavy specializuji jeste vic. Kazda postava ma navic specialni skill ktery se da vyuzit lepe v urcitych situacich. Upgrady zbrani je specializuji na urcite zamereni, magie, melee, rychlost, support. Kazda postava ma sest zbrani, ktere postupne ziska a i ta uplne prvni muze pozdeji byt uzitecna. Coz je dost unikat, vetsinou v rpg zbrane ze zacatku hry jsou pozdeji k nicemu.

materie funguji vzasade stejne jak v originalu, vcetne spojovani ve slotu zbrane pro spolecny efekt dvou materii.
Dalsi zvlastnosti je to ze postavy co clovek neovlada krome zakladnich utoku neudelaji bez prikazu nic a je treba, aspon u tezsich souboju a bossu, mezi postavami zonglovat a zadavat kazdemu co ma udelat. To zadavani je pomerne snadne a nijak zvlast nezdrzuje nebo nenarusuje plynulost akcnich souboju. Jde to zadavat jen preklikavanim tabulky, bez nutnosti postavu primo ovladat. Jedine pri pouziti specialniho skillu je potreba na postavu prepnout primo.
Na obtiznost normal (coz je nejvyssi, hard se odemkne az po dohrani) zhruba od poloviny hry je vetsina silnejsich nepratel a bossu pomerne obtizna a bez taktizovani a znalosti co a jak funguje to muze byt dost opruz je porazit, prostym sekanim bez smyslu.



@Strady (14.04.2020 14:18): maximalni level je 50, na konci hry jsem mel lvl 38 a prumerne meli postavy mezi 4000 - 8000 HP. tech zbylych cca 10 levelu co zbyva je urceno pro druhy pruchod hrou, kde je volna volba kapitol a muzes hrat na hard, kde ziskavas vic zkusenosti a vic AP do materii. Upgrady zbrani jsou resene pres grid trochu podobny tem z FF10 nebo FF13 a maximalni level zbrane je 6 s tim ze za kazdy level co udela postava ziska body na utraceni v gridu. Level sest u zbrane jde dosahnout az s levelem 50 postavy.
@Charllize (14.04.2020 13:58): Mě by zase zajímalo Levely postav? Jelikož jsem viděl konec a Cloud už měl 9856HP takže asi hranice 9999HP nebude, co?

V původní verzi konec prvního CD nic nepřekoná :) jsem zvědavý jak se pochlapí v Remaku
Tak po 46 hodinach dohrano. Konec me nijak zvlast nepohorsil, je to takova typicka Nomurovina a tak nejak jsem ji cekal. Ten konec muze znamenat milion veci, nebo taky vubec nic. Az tak nic, ze by slo dal nenavazovat, tedy nepokracovat. Priklanim se k tomu ze cely zaver (az na jednu scenu) je iluze budoucnosti vyvolana tou entitou co poletuje kolem formou fantomu. V puvodni hre po zachrane Aeris je duvod opusteni Midgaru honba za Sephirotem, tady je vyzneni stejne jen ma silnejsi duvody, prave diky vizi budoucnosti a jasnemu potvrzeni ze Sephirot je nejvetsi nebezpeci. V originalu Sephirot hral roli stejnou, ale z pocatku hry byl na pozadi, jako plizive zlo o kterem hrdinove moc nevedi a jen narazi na dusledky jeho cinu. V remaku jim byl predstaven na plno a stim co se muze stat. Samozrejme vysvetleni muzou byt i jina. Pak tu mame problem se zivym Zackem co tahne Clouda do Midgaru. To se da taky vysvetlit ruzne, a nejhorsi verze je ta ze Zack prezil a tim by cela existence Clouda vzala za sve, tak nejak. Ale podle me to tak nebude, spis to byli zabery jeste pred tim nez Zack umrel nebo slo jen o ilustracni zaber ktery doplnoval konec hry.

Navic finalni bitva se Sephim konci jeho porazkou, coz je dle meho nesmysl. Nikdy by ho porazit nedokazali, ne v te forme co realne ziskal. Na coz poukazuje i scena, ktera je podle meho jedina v zaveru realita, kdy je s nim je Cloud sam a je mu nabidnuta spoluprace a nasledna kratka potycka kdy je Cloud absolutne bez sance se Sephiho jen dotknout.

Mluvi se o cestovani v case, alternativnich domenzich a podobne, ale to se mi nezda. Mam za to ze jde o tu iluzi a ukazani hlavniho zla v plne parade i s budoucimi nasledky.

Pripadne pokracovani hry tedy muze pokracovat jak ma v tendencich originalu, jen s tim ze hrac bude vedet trochu vic proc to dela.
@Charllize (12.04.2020 19:58): Já si to vyspoileroval, ale dost mě zajímá, jak to bude působit na tebe. Dej pak určitě vědět. Co to znamená třeba pro případný druhý díl. Protože myslím, že to je ta hlavní otázka.
@Charllize (12.04.2020 19:41): četls recenzi Martin Zavřela na zingu? tam psal to samý, že je to masterpiece u kterýho měl několikrát slzy v očích a splněnej fanouškovskej sen...ale konec mu ten zážitek pak dost rozboural :)
Tak jsem docela zvědav jak to bude působit na mě, když originál neznám. Škoda že to zjistím až za ten rok.
Ok, uz ted je jasny ze min jak 95% tomu nebudu schopen dat. Tech 5% co chybi do stovky je za to rozkouskovani hry.
Jako najdou se chyby, obcas rozplizly textury, kakofonie NPC kolem hrace kdyz ne nej nekdo mluvi, podivny vyber skladeb ktere nemaji v Midgaru co delat, pribehove vsuvky ktere jsou asi fanservis nebo co to vlastne ma byt, trosku dementni vedlejsaky a treba i mozna az prilisna linearnost hry.
Ale proste, jinak, pratele, jsem uz asi tak 5x mel jaksi zamlzeno a mokro na ocich, ani nevim co to presne bylo:) Ta nostalgie je pekna potvora ze to se mnou takhle mava. Nebo by to mavalo i bez ni? Tezko rict. (nebo to svedu na vir, jako pred chvili Wolf:) Z tohohle duvodu to nelze hodnotit niz i kdyby se cely zbytek hry co jsem jeste nehral uplne pokazil :)

Jinak pozitiva, jsou zajiste soubojak, rozsireni hry o dalsi pribehove casti, maniakalni presnost prevodu puvodniho konceptu (ne nechybi tam vubec nic co bylo v puvodni hre, tedy co si pamatuju), grafika, hudba, dabing.

Az ted se pozna jak pro koho byla puvodni FF7 zasadni, protoze ten kdo remake zatrati, nemohl mit original rad.
@Paul (10.04.2020 00:37): Technologii mají snad hotovou a pokud se v ní nebudou muset moc šťourat, tak si myslím, že by zbytek mohli mít hotový celkem rychle (1-2 roky na díl). Originál jsem ale nehrál, tak nevím co všechno je ještě čeká.
@orromis (09.04.2020 22:57): Tak to bylo super video, a FF7 remake si na PC tedy časem dám. Jen jsem zvědav, kdy to bude zremakované komplet. 2040? Když prý tahle první hra obsahuje jen nějakých 10% originálu (ale se spoustou nového obsahu).
@SilentWolf (09.04.2020 10:31): O dementnim konci jsem slysel. Ale taky jsem slysel o velmi zajimavem konci. Udelam si nazor sam, jestli dovolis :) Plno lidi to ma dohrany, pac to uz tyden maji doma. Treba na gamefaq je hotovy pozdvizeni, zhruba 300 stranek na foru hry. Je potreba si legendu uzit jak to jen jde. Bohuzel virus k tomu dost prispiva, je na to cas.

Ok, skutecne 100GB a dva disky. ne ze bych tomu neveril, ale kdyz to ted vidim na vlastni oci, je to lepsi :)
@Strady (07.04.2020 18:11): To me asi vadit nebude. urcite se to bude drzet zakladu a celkove vyzneni podle me bude nastejno. ja ani necekam ze se to bude 100% drzet originalu..a uprimne jsme i rad...starou FF7 znam jak svoje boty, hral jsme ji asi 7x, takze urcite uvitam novoty. A podle me sance ze to zmeni k nepoznani tam figurovat nebude. Originalu se drzet bude.
@SilentWolf (07.04.2020 16:31): ja doufam ze z toho pujde vytezit vic nez tech 40 hodin. A ze to nebude linearni jizda az do konce. Ale nemelo by to tak byt. Co jsme cetl rozhovor z Kitasem tak slibil ze tam obsahu mimo hlavni dej bude vic nez dost. Celkem mi vyhovuji jen ctyri hratelne postavy, aspon nikdo nebude lezet ladem. Coz se samo v pristich dilech zmeni. O grafiku a story nemam obavy, tam je jasne ze to bude kvalitni.
@Charllize (07.04.2020 16:04): taky zvažuji, že to prostě koupím digitálně. Videa to má hezké, jediná kritika co jsem slyšel byla k tupým vedlejšákům, což se tak nějak dá čekat.. ale naopak mě překvapilo to prostředí. Některé záběry byly luxusní.
Tak recenze jsou vic nez pozitivni. Prumer na MT 87. Udajne 35-40 hodin gameplay s tim ze tam k tomu je jeste spousta veci mimo hlavni linii. Chvali se obecne grafika a hejti obcasne doskakovani textur. Ve crvrtek se jde na to. V obdobi viru a velikonoc idealni :)
Absence PS4 je důvod proč mě hra zatím nechává klidným. Ale uvažuji o zopakování originálu, ach jo.
Hrál jsem podruhé demo, to se moc často nestává. Teď jsem docela rád, že jsem k té hře celou dobu přistupoval skepticky. O to menší doba hypu. :D Ale teď už... bych to fakt rád hrál. :D