Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@styeer (19.11.2023 18:43): To není hejtování, jen je cítit nezkušenost autorů (nejen s žánrem). Proto taky vyhlížím další hru, ikdyž změna vizuálu mě taky trochu děsí - určitě to bude mít vliv na hratelnost a tzn. spousta práce a málo lidí.
Tak dohráno. Docela to tady hejtujete, ale jsem příjemně překvapený. Vysloveně špatný byl jen inventář a příběh. A absence příběhu zrovna u tohoto typu hry mi nevadí. Mapa byla super (konečně nevede za ručičku), ještě bych tam přidal více skvrn :-). Souboje a celkově vůbec hratelnost nemám nic proti.
Na každého platilo něco jiného. Jen ke konci to bylo trochu lehčí.
@Strady (25.04.2020 01:05): právě že přes všechny zmiňovaná negativa mě to bavilo. Kdyby to nemělo ty zbytečný chyby, dal bych 80ku. Zajímalo mě, jestli a jak dělali betatest. To třeba nikdo neřekl hele ten inventář by bylo třeba roztřídit?

@Kunick (25.04.2020 09:39): podle mě je nejtěžší střední část hry. Mapy jsou tam rozsáhlé, robot ještě slabší a pořád se učíš.
Za mě je hra strašně chaotická. A přijde mi, že většina věcí vznika stylem: "tohle by bylo cool tam mín... a teď vymyslet k čemu to vlastně bude"
@musa (25.04.2020 00:10): Přesně to myslím. Asi autoři řekli, že někdy méně je více ale zapomněli kolik je vlastně to méně :)
Koukal jsem na obrazovku jak namydlený drát.
Ale když si dal 70%, tak musíš být spokojený, ne? Za mne koncept dobrý ale nedotažený.
@Strady (25.04.2020 00:03): jak to skončí bylo předvídatelný prakticky od začátku, ostatně má to model pohádky, to mi nevadí. Ale to provedení. Pereš se s herní náplní a chvílemi hrou samotnou řadu hodin a pak autoři shrnou konec pomalu v řádech sekund. Kde je čas na nějakej uspokojivej pocit po tom obrovským dobrodružství plným strašlivých nebezpečenství? Kdybych byl autorem, tak je mi to blbý už vůči sobě. Dělám a piplám se s tou hrou jak dlouho a místo abych závěr vygradoval, plácnu místo toho takovej štěk. Škoda.
@Strady (24.04.2020 21:11):
1) ano je to tak. já to zkoušel elektromagnetickou střelou. A když jsem zkoušel pulsem, byl jsem moc daleko od dveří, trapas
2) opět máš pravdu
3) všechno ve hře jsem dal, ale v tomhle místě jsem marnej, ta koordinace na třetí plošinku je na mě moc. Ale zkusím to ještě s tím máchnutím mečem, snažil jsem se jinak.

Každopádně díky za rady. Finální boss je na první dojem působivej, ale celkově boj s ním zklamání. No a outro mi přijde smutně odfláklý. Celkově to ale bylo fajn.
@musa (24.04.2020 20:31):
1) Měly by jít otevřít elektromagnetickým pulse na gamepadu: Y dolu.
2) neotevřela víko nad hlavou?
3) to je nesmysl první dvě páčky se dají sestřelit jednou elektro vlnou z druhé plošinky dvojskok, dash, a seknou mečem pod sebe. Takhle jsem to dal.
Ale jak říkám k dokončení hry ho podle mě nepotřebuješ "pokud nechceš všechny achivevmenty"

Edit: tak jsem to zase zkusil a tedy: vystřelit elekrovlnu, ihned skočit dvojskok, tak by měla vlna zasáhnou obě páčky. Po dopadu na první plošinku skok, dash dopad na druhou plošinku, dvojskok, dash a seknutí směrem dolu, dopad na plošinku a je skoro vyhráno :)
Tak mě ta vaše debata donutila to rozehrát. Začátek rychle odcípa, ale celkově je hra docela nepřehledná, a vzhled dostal přednost před přehledností. A design mapy taky není nejštastnější, a chybí spousta quality of life detailů. Ovládání na switchi není špatné. uvidíme jak to pujde dál.
@musa (24.04.2020 14:12): Hoď mi sem screen dveří a mapy kde to je, nemohu si to vybavit. Vše vypadá stejně :))

JJ to je nesmysl, je to o štěstí ale měla by tam být karta, kterou aby jsi dohrál konec nepotřebuješ

Screen je jak vycházíš ze dveří a musíš zmáčknout tlačítko aby se ti otevřeli kovové dveře a tím že zmáčkneš tlačítko ti tam pošlou velké robota, tak jsem mačkal jak blázen a všechny je pobil :) Ano, arény.
@Strady (24.04.2020 13:56): jo vidíš, že by se ty dveře otevíraly tlačítkem? Tak to je někde dobře skrytý.

O tom píšu: vystřelení vlny na doskok a ještě 2x za sebou. Nemůžu to dát :(. S tím položením bomby a odpálením v půlce mi to přišlo kreativní, ale trvalo, než mi to došlo.

Screen nechápu, co to je za místo skázy a zmaru? Trubkové souboje - myslíš ty arény? Někdy jsem se trápil, někdy to šlo skoro bez problémů až jsem se divil. Ta hra je obtížností žel místama nevybalancovaná.
@musa (24.04.2020 13:15): Jj i všechny achievementy.

Žlutý jsem dostal snad až úplně naposled. Nejdříve červený. Každé dveře se otevírají jinak nějaké vlnou jiné elektroimpulzem a okované dveře většinou otevřeš tlačítkem. Tak asi to musíš obejít.
Skákaní je katastrofa obzvlášť když musí ještě vystřelit vlnu aby jsi zapnul páčku na doskok. Ale v jedné části skáčeš nahoru po deskách a musíš dát k páce bombu, abys desky půlce zase aktivoval.
Jak píší v komentáři hratelnost je děs.

Spíš mi řekni jak dáváš trubkové souboje? Ty mě tak nebavily, že jsem si našel místo a za 15min jsem si udělal všechny levely.
@Strady (komentář): tys to už dohrál? Já se zasekl někde před koncem, třeba mi pomůžeš :

Minul jsem rozšíření na žlutou barvu, je v desátým levelu? Do arény jsem tam zatím nedošel. Nejdou mi vlnou rozbít okovaný dveře vlevo od teleportu, předpokládám, že je za nima final boss. No a pak se nemůžu taky v desítce dostat ke klíči, kterej odemyká dveře v devátým levelu a skáče se k němu po sklápěcích plošinkách nad lasery. To je pro mě katastrofa, jakou jsi měl strategii?
@Strady (22.04.2020 00:03), @musa (21.04.2020 23:03): Opravdu miluju takové ty situace, kdy nainstaluju něco, co jsem hrál před tři čtvrtě rokem a pak zjistím, že si z toho nepamatuju ani fň :-))

Nejsou tam pluska a mínuska (je dost možné, že to byla nějaká beta, screenshoty s + a - reálně existují :-) ). Jde o počet "koleček", na konci mám aktuálně třeba zbraň, která má primárně tři kolečka k poškození a sekundárně další kolečko k poškození.

Pokud si pamatuju dobře, tak výzbroj má 1-3 kolečka primární a jedno sekundární a existují různé kombinace. Takže jsem cílil na to, abych měl u zbraně primární i sekundární poškození a u zbroje sekundární poškození a primární něco jiného (aktuálně mám kombinaci teplota, kapacita oleje, zbroj a rychlost chlazení).

Prostě čím víc koleček, tím víc Adidas :-)
@Phoenix (21.04.2020 21:02): super, díky za odpovědi

Jen k tomu +/- : já u itemů mám zatím jen popis (více oleje atd.) a za ním černou tečku. Žádné plusy ani mínusy. Tečka znamená prostě nula?
@Strady (21.04.2020 17:40), @musa (21.04.2020 18:38):

1) Předměty prodávat nejdou.
2) Síla předmětů jde poznat podle počtu + u předmětu. Předpokládám, že máte zatím jen předměty s jedním + (případně jedním -), takže jste to brali jako zlepšuje/zhoršuje, ale ono je to spíše jako +1/-1. Později budou k nalezení předměty, které mají více + nebo -.
3) Šrot je na levely.
4) Nejsem si teď jistý tím, jestli se u konkrétního obchodníka mění nabídka, ale ve hře je tuším obchodníků více.
Já to beru podle mapy, co kousek to level nebo kapitola. Tak to jsem jen kousek před tebou.
@Strady (21.04.2020 17:40): to by mě taky zajímalo.

A přidám ještě : bude se u obchodníka rozšiřovat nabídka vybavení? Jak poznám sílu předmětů (v popisku vidím třeba chlazení, síla, ale o kolik)?

Jak jsi daleko? Já začal třetí kapitolu.
Jen jestli jsem dobře pochopil, starý item lze prodat jen vyhodit, že?
A šrot je na levely?
Hra není špatná, docela mně bavila (než jsem si koupil Final fantasy IX, ale ta nepřehledná mapa je skutečně vopruz. Stále se motám v kruhu...