Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Isair: Jo, přesně ta mise jak tě vykopnou z vrtulníku. Nakonec jsem to vyhaluzil, že jsem sprintoval mezi mutanty kamsi do lesa a najednou se objevil na pláži, kde jsem utekl do vody (a pár mutantů za mnou, hehehe) a doplaval mimo účinný dostřel těch s puškou k nějakému checkpointu...

Pivo: I kdež, ve Falloutu 3 je sice obydlená, ale je přeci hodně podobně rozpůlená. Vždyť na té odštípnuté části přeci žije chirurg Pinkerton.
kurcatovium: Nebyla ta loď ve Falloutu 3 úplná (nerozpůlená) a obydlená :-)
Ale už si nejsem jistý, nějak zapomínám.
Isair: Na ty skákající mutanty (byli asi čtyři) jsem také používal sniperku, jenže v okamžiku, kdy jsem na něho zamířil (hlavně na toho na pravé straně), vyskočil asi 5 m vysoko a nakonec někam odskákal a zmizel, nehledě na to, že jeden byl ukrytý v mlze. No žádná sranda, ale hlavně, že jsem to aspoň jednou pokořil. :-)

Kurcatovium: To jak Tě vyhodili z vrtulníku bez munice mezi mutanty? Jó, tak to bylo super. Tam z větší části platí pravidlo "kdo uteče, ten vyhraje". :-)

Garret: To byla nadsázka, do cheatů bych také nešel. Použil jsem je jen do jedné hry a dodnes mám pocit, že jsem tu hru tak v podstatě nedohrál.
Hehe, já hrál na medium a ten žebřík na lodi mě teda taky pěkně štval. Ale tu misi považuju ještě za jednu z lehčích. U jiných jsem se žlučil mnohem víc... Mimochodem, komu přijde zlomená loď skoro až nápadně podobná té z Falloutu 3?
Já to hrál na nejlehčí a nějak jsem tam problém neměl :-D
Ale i na tu nejlehčí to nebylo nějak extra lehké jako dnešní hry typu Crysis na střední a těžkou obtížnost.

Blbý byl pro mě ten začátek, když jsem vylízal na tu loď a vždy jsem spadl z toho žebříku, nějaký blbý bug nebo nevím. Prostě jsem musel opatrně vylízat a mezitím mě sejmula ta helikoptéra.
Já to dělal v podstatě stejně jako Isair, akorát na poslední dva raketometný jsem vyběhnul ven a uhýbal před raketama. To už se dalo, když jsem mezitím vyčistil ty malé šmejdy s kulomety.
JA tuhle pasaz prosel 3x (2x normal, jednou hard, realistic jsem nehral) a nejdrive jsem od dveri sundal par tech mutantu se samopalem sniperkou a ty s raketometem vetsinou tim kulometem a stal jsem temer celou dobu nahore u dveri, nebylo to sice nic lehkeho, ale po par loading.... jsem je nastesti zdarne pokoril:).
Cheat bych nikdy nepoužil. To bylo ale za mých mladých let, nevím, jestli bych na to měl dneska nervy...
ad finální pasáž - stačilo se schovávat u těch vstupních dveří, dopařeno na nejtěžší obtížnost Realistic...
Chuck: Tak přesně ten checkpoint mě neskutečně štval. Tohle odporně mrtvé údolí bylo prokleté, skákači se trefovali naprosto neomylně a raketometčíci pro změnu překonávali rekordy ve sprintu. Zapotil jsem se snad ještě víc než u předchozí (taky pekelně obtížné) mise po "výskoku" z vrtulníku. Brrr... Ještě teď mám z těch dvou misí osypky.
Kubulus - ve srovnání HL2 vs. FC jsem to bral tak, že HL2 měl takovou reálnou grafiku, účelovou, vypadal parádně, kdežto FC byl takovej hezky barevnej, prostě na první pohled líbivější. Klidně bych tomu dal plichtu, to, že je pro mě FC po grafické stránce lepší je spíš tím, že mám rád podobné obrázky - pláže, palmy :) Ale co se týče D3, tak ten je pro mě graficky naprostej průměr, hodnotím jen původní hru, bez nějakých hi-res patchů apod., a ta se mi jevila strašně plasticky a alibisticky se většina prostředí schovávala do tmy, která vždycky hodně skreje a slabší grafika není tak moc vidět :)

To Chuck - přesně tak, to bylo šílený, už jsem nad tím lámal hůl
Thellwin: Ta zmínka o té složité pasáži byla patrně v posledním levelu Sopka v předposledním checkpointu, kde jsi musel oddělat asi 4 raketometné mutanty a asi 3 skákající a velmi dobře se trefující. Je to tak? Tu scénu jsem si pár týdnů po odehrání hry zkoušel zopakovat a už nikdy jsem ji nezvládl, protože i když jsem se snažil těm skákajícím mutantům vyhýbat utíkáním na všechny možné strany, vždycky mě se stoprocentní jistotou zasáhli a byl se mnou amen.
No treba mne v Half-lifu 2 vadilo, ze flora nereaguje na vitr... resp. ve Farcry se vse pekne hezky hybalo a bylo to takove zivejsi, nastesti v hl2 se vetsinou hrac pohybuje ve mestech a te flory si tolik neuzije.

A take hodne dela to prostredi, preci jen se asi vice lidem bude libit nadherny tropicky ostrov, nez rozborena mesta atd...
Kubulus: Spíše jde o to, že někomu se líbí slabší grafika, jen když je taková barevnější :-)
Thellwin: Plusko si za svuj komentář zasloužíš, nicméně mé skromné já si myslí, že grafika Far Cry byla přeci jen slabší jak v Doomovi tak i Half-Lifu 2. Šlo tam spíš o to, že to bylo takové největší překvapení, na něž všichni čučeli s otevřenou tlamou.
Aaron_hill - taky bych ti dal plusko, kdyby to bylo psáno více česky a méně pražsky :)
Taky musím říct, že Eviččin komentář je dobrý a dobře se to čte, i když ho hře vůbec není :-D

Jinak Far cry se ti líbí možná více než Crysis, protože je v zajímavém prostředí. Crysis zasadili do nudné Koreje :-(
tak to dekuju :D na hodnoceni se snazim bejt prisnejsi, ale tady jde hlavne o to, ze samotna ta hra me az tak nebere, jen to prostredi a zpracovani :)
Funguje někomu 100% spolehlivě Steamová verze Far Cry na Vistách? Mě občas při zoomu (dalekohled, sniper) vypadne grafika a engine se jakoby resetuje (nejdřív naskočí model povrchu, pak textury, pak objekty) a dělá to nejspíš vždy při pohledu na nějaký objekt (jaký, to se mi ještě nepodařilo dekódovat). Ale zatím se mi to stalo jen ve 2 oblastech.
Pivo: Taky jsem to přejel na všechny obtížnosti. Několikrát. Jsem prostě úžasný.

MCZ: Kolem prvního proběhnout skočit dolů a utíkat po řece až na konec. Přes džungli se to dá, ale jakmile si tě někdo všimne, tak jsi v prdeli. Mutanti jsou dost hloupí, takže se dají nalákat do vody, kde po pár škubnutích zemřou. I ti raketoví. Ty s kulomety jde zabít i s těmi deseti náboji, dobře mířit a na easy sejmeš deseti kulkama i tři.

Jinak jak už zde bylo řečeno, je to má oblíbená pasáž, zřejmě nejlepší s mutanty.
special_plan: tak teda nevím, ale hned za vodopádem je mělčina, přes kterou se mutanti dostanou raz dva (to hlavně ti skákající) a je teda otázka štěstí se přes ni dostat (což podle mého platí pro celou pasáž). Nehledě na to, že kolem pak hlídkují s puškama.

Tak či onak jsem se přes to nakonec dostal, byť úplně jinou trasou (vyběhl jsem do džungle na levé straně).

Toho bosse, co pak za chvíli následuje, se mi btw k mému překvapení podařilo sundat jen několikavteřinovou palbou. Když jsem to zkoušel znovu, už to bylo o dost tužší a vyprázdnil jsem do něj několik zásobníků... hádám, že tobě se stalo něco obdobného s tou řekou, tudíž bych si na tvém místě odpustil řeči o nešikovnosti. (A nebyl jsem zdaleka jediný, koho ta pasáž zaskočila.)
He? A kdo říká, že za mnou skákali mutanti do řeky? Stačilo když mě ze břehu ostřelovali ty velký raketometný a šel jsem do kytek celkem promptně
Special plan: jak říká Pivo...v řece jsem vždycky měl smůlu a musel se pro dech vynořit ve chvíli, kdy se na mě nějakej hajzlík podíval...
Specialplan: No, jsi dobrý, ale byla to náhoda :-) Ti mutanti si na mě pochutnávali i v řece :-D
mam pocit ze prvni vec co je tam treba udelat je dobehnout to nejakyho spadlyho vrtulniku a pokosit kulometem v nem vsecko okolo. Dal uz to snad nebylo tezke... chvili.. ale nepamatuju se.
Já to tehdy hrál myslím na nejlehčí obtížnost a i tak mě ti mutanti štvali :-)
Je to docela o náhodě i na tu nejlehčí a nevím, jak se to někomu povede na nejtěžší. Kámoš to prý dal na všechny obtížnosti.
Jo jo, tenhle moment mě po týdenních neúspěšných pokusech až uninstallu:) Naštěstí jsem si to pak rozmyslel...
Jo, bylo to v tý akci jak psal NL, za 10 eur 4 hry není tak špatný.Jinak co se tý mise týče, musíš se hlavně dostat mám dojem ke spadlý helikoptéře..chce to opatrnost, schovávat se, zdrhat, plavat : ).
NateLogan: jinak tedy v objectives je napsáno, že se k tomu vulkánu (nějaké základně či čemu) musím dostat, takže buď je to ta samá mise nebo nějaká předchozí.
MCZ: Jo, šlo o nějakou tu víkendovou akci... Bylo k tomu myslím ještě IL2, BGaE a Dark Messiah (snad jsem nesmíchal dvě akce do jedné).
Ehm, to že někdo dá přednost hře svázané s DRM (Steam) před DRM-free (GoG), která je ještě navíc levnější (první má ceny v Eurech, druhý v USD), asi nikdy nepochopím... (Leda, že by šlo o nějakou slevovou akci, samozřejmě.)
MCZ: Tak to bude asi nějaký jiný... Už si to zas tak moc nepamatuji, budu si to zkrátka muset znovu projít (když už jsem si to na tom Steamu koupil i stáhl :) ).
Hehe, pro mě zatím leda tak důvod, proč hru nedohraju. Jako kdyby šlo aspoň přepínat obtížnost nebo vám hra na začátku řekla "konec bude nepřiměřeně těžký", abych si hned nastavil nějakou lehčí, tak bych to ještě vzal, nicméně takhle, kdy mé přežití závisí v podstatě na náhodě, jestli mě poloslepá AI spatří či ne a pak jedním útokem přeruší veškeré mé snažení, to vážně ne.

NateLogan: nevím, jestli je to ten samý, každopádně začíná tak, že ti vezmou všechno vybavení a vykopnou tě z vrtulníku mezi mutanty.
To je (bezesrandy) můj nejoblíbenější level ve hře : ).Právě díky svojí obtížnosti, bezvýchodnosti a atmosféře.
Jedna (řečnická) otázka - jsou designéři FC retardovaní? Nepochybně ano, jinak si nedokážu vysvětlit přítomnost levelu "Dam"... Uvažuju, nakolikátý pokus mi to vyjde. Zábavné to každopádně není ni trochu.
Barney: já to hraju v 1650x1080, všechno nastavené na nejvyšším a myslím, že je to stále pěkné.
Jako takovou přípravu na hraní dvojky jsem to včera po dlouhé době rozjel, přičemž jsem si z misí a výplně hry nepamatoval vůbec nic. A byl jsem mírně řečeno zhnusen, jak Far Cry ze všech stran zestárlo. Hoďku jsem pařil, pak jsem přestal, neměl jsem srdce ničit si hezké vzpomínky tímhle bastardem. Hodnocení nechávám a jsem dost šokován. :-( Hrál jsem vůbec to samé?
...tady je to fakt na palici, ukončený je to už dávno, tak o tom hlavně pořád žvaňte...síla