Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Neznám větší případ nenaplněných ambicí. Ta hra mohla být skvělá, mohla trhat žebříčky, ale asi nebyl čas nebo já nevím co a vyšla z toho ukázka enginu s gameplay spíchnutým během páteční pauzy na obědy.

Grafika je krásná, sice nedosahuje detailnosti Crysis, ale osloví. Pralesy, savana, poušť, na vše se krásně dívá. Afrika si o předělání do 3D akce přímo říkala, díkybohu, že si toho už někdo všiml. Možná by tam jen nemusil strašit ten šedej filtr (jako by se vývojáři báli ukázat zelenej les, aby si hráči náhodou nemysleli, že je černá Afrika málo depresivní).

Fyzika je trochu přehnaná, napříkla stromy ve větru div nemlátí o zem. Jednou jsem viděl respawn nového džípu na místě starého-odletěl asi 40 metrů daleko. Působí to dojmem, že to prostě stálo moc peněz na to, aby si toho nikdo nevšimnul. Oheň je ve hře udělaný taky fajn, ikdyž osobně jsem ho moc nepoužíval (pokud nechytne sklad s municí, tak nemá žádné extra účinky).

Hra už od prvního okamžiku zaujme velkým vcítěním se hráče do postavy. Vše co děláte, opravdu děláte (postava otevře dveře tím, že chytne za kliku apod.). V kontextu pak působí trošku blbě, že při chůzi ani stání nejsou vidět nohy. Tím máme pozitiva za sebou.

Už mi je jasné, proč jsem nikde neviděl demo. Od první chvíle, kdy dostanete postavu plně do rukou, do konce hry se opakuje schéma úkolů. Tak nulovou inovaci nebo nápaditost jsem ještě neviděl. Všechny úkoly sestávají z jednoduché matice-přijmi úkol-sedni do auta a dojeď na druhý konec (otravné outposty raději zmiňovat nebudu, to už tu rozepsal někdo jinej)-zabij/vem nějaky předmět-vrať se a nanovo. Po čase to začne neuvěřitelně nudit. Neustále stejní protivníci, neustále stejné prostředí, časem se z něj stane nepříjemná rutina. Více alternativ je sice možných, ale stará ratata metoda s ostřelováním je nejlepší (ono se těžko plíží, když vás protivník vidí v noci, v křoví na 40m a to ještě s pěkně drahým stealth outfitem). Slavná otevřenost prostředí taky není tak horká. Ve většině lokací totiž máme nenápadnej tunel kolem cesty, který vám dovolí odbočit tak možná 10 metrů z trasy, než narazíte na skalní hradbu.

Hra se sice snaží oživit hraní spoustou side-questů, ale není moc zábava je plnit. Můžete sbírat diamanty, objevovat outposty, získavat baráčky, praktické využití to však nemá. Cca v půlce hry jsem už měl nakoupeny zbraně a upgrady, které mi vyhovovaly a tím se ztratila motivace cokoliv dělat (ke konci jsem měl 250 diamantů v kapse k ničemu). Do toho se ještě přidá blbá malárie, ze které vás není nikdo schopnej vyléčit a tak musíte co chvilku lítat plnit mise pro civilisty (fajne vymlátit půl Afriky kvůli dvoum tabletkám). Spolubojovníci jsou tu spíše pro efekt a zadávání misí. Je sice fajn, že vás můžou zachránit před smrtí, ale k čemu to je, když vám do ruky vrznou zrezlyho makarova a po chvilce sami chcípnou, takže ve výsledku jsou jen přítěží s malou vyjímku upgradování vybavení u domku.

O příběhu (jestli se tomu tak vůbec dá ještě takhle říkat) se snad raději ani nezmiňovat. V žádné jiné hře mi nebylo tak lhostejné, která organizace bude zrovna na koni nebo o co tam vůbec jde.

Ve výsledku tak máme jen krásnou hru, u které někdo zapomněl, že by se měla dát především hrát. Je zábavná tak možná první hodinu, než se okouká a pak už jen budete znuděně a nasraně pinglovat mezi lokacema v rezavým jeepu. Věčná škoda, tak dobrá hra to mohla být.

Pro: Grafika, Afrika

Proti: Nudná gameplay upadající do stereotypu

+19
  • PC 70
Far Cry 2 je dosti komplikovaná hra, ale musím říct, že se mi v ní řada věcí líbila. Je to víceméně Grand Theft Auto z first person pohledu. Hra si zároveň hraje na jakýsi ultra realismus, ten ale ve výsledku nijak nepřekáží. Mám samozřejmě na mysli modifikovanou verzi, neboť tu základní bych měl problém dohrát. Obecně je potíž v tom, že tu často dochází k respawnu protivníků, ať už na kontrolních stanovištích, skrze projíždějící vozidla, či jiné střežené objekty. Hráč tak prochází a projíždí mapu, načež jsou tam znovu nepřátelé. Děje se po vzdálení od místa. Mnohdy se i přehraje část úkolu znovu, jak je hráč opět na místě. Koncept cestování autobusem je špatný vtip, tuto formu nesnáším v žádné hře. Já si představoval nástup do autobusu, usednutí na sedačku a sledování, jak jedu celým prostředím na vytyčené místo z nástupiště.

Hlavní devízou hry je poflakování po celé mapě, využívání variabilních postupů, jak něco provést, někam se dostat. Zkrátka GTA svoboda konání. Strašila mě malárie, proto mě upoutal Jackal Mod. S ním obavy z malárie odpadají. Její projev je ale proveden věrohodně. Pozdější odběrné místo pro léky je vyznačeno na mapě. Součást postranní mise. Hráč posléze může libovolně hrát, objevovat taje zdejšího prostředí. S vylepšenou grafikou, protože originální look mým očím moc nelahodil, tak stačí často snímat krásné screenshoty. Sbírání diamantů v ukrytých kufřících je variace na skryté balíčky a secrety, naštěstí indikované radarem. Jinak by je asi málokdo našel. Velkou část hraní hráč stráví v dopravních prostředcích, absolvovat to pěšky také lze, to by ale každého dost nudilo. Dominují tu džípy, buginy, ale i nákladní auta.

Zbraně od nepřátel jsou poruchové, nekvalitní, až vypoví službu nadobro. Nutno říct, že v nejméně vhodnou dobu. Já si to uvědomil v Mokubě po mnoha hodinách hry. Prvky realismu, léčení, spánek, přejetí autem, záchrana kámošem, budování vztahů, potažmo respektu, poškození vozidel, fyzikální model, to vše je velmi slušně zpracované. I míra reakce na okolní zvuk, sebrání se, kde se co děje, takže až při výstřelu zaregistruji nepřátelskou palbu odkudsi. Tráva je též krásně provedena, kolikrát dobrá k úkrytu. Dá se i skrčit, nepřítele podříznout, dorazit. Oni neváhají zranění, polomrtví, ještě střílet z posledních sil. Zároveň ne každé místo kopce a skalisek je slepé. Občas lze někam alternativní cestou dojít, vystoupat. A to bych měl zmínit i lezení po stromech.

Samotný princip FPS, že co nejčastěji střílím, udržuji hektické tempo zabíjením většího počtu nepřátel, posunu se dál, kde dělám stejnou činnost a tak, to tu kompenzuje plnění misí. Podobnou alternativou je čištění úkrytů na uložení. Mise jde absolvovat buď osamocený, popřípadě k nim přizvat kámoše, kteří je nějak okoření. Ale pak to končí jen jejich záchranou, kdy jim hráč musí pomoci odrazit útok protivníka. Pocit ze střelby jako takový je u preferovaných zbraní koncipovaný dobře, ačkoli vícekrát útočnou puškou AR-16 nic netrefím. Později tak zakoupen Dragunov SVD, mající zhruba poloviční kapacitu nábojů, s nímž už jsem si byl jistější. Do své výbavy jsem neopomenul zařadit ani granátomet MGL-140, sloužící výtečně na přepadovky konvojů. Mise od obchodníků se zbraněmi plně pochopeny až v polovině hry, kdy už nešly v první lokaci aktivovat. Hra ukazatel navigace pro vstup do oblasti brala jako aktivní misi. Je to pěkně uděláno, splníte misi, dostanete možnost si koupit lepší zbraně.

Plynutí času ctí denní zvyklosti z reálného života, tam můžu na GTA zapomenout. Hlavně z hlediska změny počasí. Ruch lidí v mapě je víceméně nulový, tudíž to řeší právě respawny. Hráč by ani asi neměl kde zprvu shánět náboje. Co musím pochválit, to jsou vozidla. Dají se libovolně využít na mise, jde s nimi jezdit po kolejích a loukách. V každém úkrytu může nějaké vozidlo zůstat zaparkováno. Buginy vývojáři dovedně ukryli. S tím souvisí má obliba totálního blbnutí, jelikož právě z takového úhlu pohledu jsem hru bral především. Na co narážím? Nechtělo se mi jet vytyčenou cestou, chtěl jsem být nepozorován, přes dobře umístěnou skálu proto umě s buginou přeskočeno. Mělo to svá úskalí, ale povedlo se. Mise zrovna na policejní stanici. Bugina se nicméně příliš snadno poškodí a začne hořet. Bylo žádoucí, abych dopadl na kola. Jo, i takovéto vylomeniny jde ve hře provádět. Oprava aut snadná, jednou se stiskne klávesa a následuje povedená akce opravy.

Plnění aktuálních úkolů se může neustále měnit. V závislosti na tom, co hráč momentálně plní, kde je, aniž by do dění přímo zasáhl. Začátek hry, Paul Ferenc mi dává instrukce na splnění jedné mise, jíž bych vyřešil oklikou, jemu tím zároveň i pomohl. Problém byl ten, že jsem používal sebrané zbraně. Při setkání na křižovatce za Mokubou se mi ta útočná puška AR-16 nadobro rozbila. Napadlo mě si v obchodu tu zbraň koupit, ale tím jsem se nedostavil k pomoci kámošovi. Hra to generuje, dává vědět přes volající mobil. Tak opakovaně došlo k tomu, že mise sice splněna byla, ale můj kámoš to nezvládl. Save byl u obchodu, rychle jsem popadl auto, jel přes kontrolní stanoviště, auto opravil, doběhl na místo setkání. Paul tam bojoval sám, asi to přežil, poradil si. Já absolutně nic, jen se s ním setkal. Přestože o minuty dříve stejná save pozice vedla k tomu, že jsem o kámoše přišel. V tradičně lineárních FPS, pevně stojících na konání hráče, toto nehrozí. Roli pochopitelně hrál čas jaký trvala doprava na místo setkání. Ve výsledku byl čas na záchranu kámoše, kdy měl hráč dorazit k němu, velmi omezený. Obtížnost je ze začátku bezproblémová, přituhne až se změnou prostředí. Tam si nelze vůbec odpočinout. Hra hází mise bez ustání za sebou, k tomu je nutné ochránit NPC. Přetěžké okamžiky. Stealth úsek ze závěru, stylově vyřešen, potěšil hodně.

Far Cry 2 jsem si i tak dost užil, strpěl lapálie technického charakteru, projevil velkou míru trpělivosti. Jinak by to už letělo z disku. Líbilo se mi používání sniperky, v tomto ohledu opravdu lahůdka a povinnost pro každého FPSkáře. Dnes už zároveň plně chápu, proč se našla sorta vyvolených, která hře neváhala dát příznivé hodnocení v zelených barvách. Já ale zůstávám nohama na zemi. Opakovanému hraní bych se vůbec nebránil, ale musel by mi někdo garantovat mnou nakonfigurovanou, modifikovanou grafiku. Což je po mých zkušenostech řádně nejisté, především pak na Windows 10.

Pro: Prostředí, rozsáhlost, vícero činností, zbraně, auta, zajímavé úkoly, modifikace.

Proti: Technické problémy, respawn nepřátel, do první lokace se sice jde vrátit, ale již moc k užitku to není.

+19
  • PC 60
Obrovský potenciál a naprosto zmršená hra. Přitom stačilo tak málo: delší respawnovací doby zajímavější mise a lépe podaný příběh. Takhle se po několika hodinách dostaví stereotyp. Strašná škoda
+18 +20 −2
  • PC 80
Jako odpůrce sandboxu jsem se o Far Cry 2 nijak nezajímal. Jenomže existuje steam a na něm existují slevy.

Far Cry 2 nemá co nabídnout hráčům, kteří mají rádi zajímavé hry s alespoň průměrným příběhem, několika hlavními postavami nebo zajímavou zápletkou. Je to typický příklad toho, co je na sandboxu špatně. "Volnost" je jen převlečený stereotyp a dlouhé dojíždění, "rozmanitost misí" je jen PR heslo, "otevřený prostor" je ohraničený skálami z každé strany cesty, takže z většiny cest nejde sjet a objet je už vůbec ne.

Jenomže jsou věci mezi nebem zemí, které nejdou racionálně vysvětlit. Fc2 je hra, která mě letos bavila ze všech nejvíc (kromě Zaklínače). A po dohrání jsem ji rozehrál znovu a koupil si CE.
Nemůžu s čistým svědomím hru chválit až do nebes, protože tahle hra NENÍ dobrá. Když, tak je průměrná a možná ani to ne.

Jenomže FC2 pro mě měl skvělou atmosféru. Jízdní model rozhodně není mizerný a i když by auta mohla jezdit rychleji a chovat se realističtěji, naprosto to stačí. Můžete jet a kochat se krásnou přírodou, sem tam uschlá vegetace, sem tam zelená džungle... a ups, hlídka. Auto s posádkou. Vysápete se z auta a upalujete za první strom, protože na nejtěžší obtížnost vás kulometčík na korbě auta rozseká dost snadno. Skluzem se dostanete za kmen stromu.
Vypálíte salvu ze samopalu, jenomže ten krám se zasekne. Není čas se s tím patlat, tak popadnete granát a hodíte ho pod auto nepřátel. Vůz bouchne, enemáci odletí, stromy v okolí začnou hořet a z jejich korun padá listí.
Uslyšíte hekání a naříkání - jeden z nepřátel je ještě naživu! Leží a svíjí se. Ale pozor, ta svině si sedá a začíná po vás střílet z pistole!
Přiběhnete k ní a propíchnete ji mačetou jako podsvinče.

(tato scéna není přibarvená, vše z výše popsaného lze ve FC2 zažít... toho zraněného enemáka dokonce až příliš často)

Tento koment má naznačit, že je nutné hru naprosto žrát, abyste si ji užili, jinak je to jen ztráta času. Děj je stupidní a nepodstatný, logika věci žádná (viz ostatní komenty), respawn nepřátel je příliš rychlý a dalo se z toho vytřískat mnohem víc. Ale je tu šance, že to někoho z vás i přesto všechno bude bavit.

PS: jedná se o jedinou hru, kterou jsem hrál, kde jsou různé intenzity větru a deště.

Pro: grafika, atmosféra, ježdění, střílení, počasí, kulky projdou plechem,

Proti: ale ne dřevem; stereotyp, děj, mise, qs se nepřemazávaj

+16
  • PC 60
Far cry 2
Možná je brzy na to komentovat hru, kterou jsem ještě nedohrál, ale myslím, že už mě nepřekvapí, jestli ano, doplním komentář. Far Cry 2 mám prozatím uloženou „k ledu“ neodinstalovanou a myslím si, že si ji ještě rad dohraju. Asi jen potvrdím to, co se této hře vyčítá a co se na ní chválí.

Pozitiva:
Je to krásná podívaná a ve hře je perfektní volnost pohybu. Ted jsem chtěl pokračovat v dalších kladech a nic mě nenapadá. To snad abych ještě snížil hodnocení. Přeci jen - vozidla, miny a taková maličkost, a to je realistické nastupování a přesedání ve vozidle, kdy je vidět přehmatávání rukou.

Takže jdeme na negativa.
Výběr postavy:
s žádnou jsem se nemohl ztotožnit, protože po přečtení jejich životopisu jsou to většinou pěkný grázlové, ale ono je to stejně úplně fuk, jelikož na hru to nemá absolutně žádný vliv.

Příběh (dělá zážitek):
Jaký? Mate zabít Šakala dodavatele zbraní pro dvě znepřátelené strany. Howgh. Pak chodíte od jedný frakce ke druhý pro úkoly, střílíte na všechny všichni střílej na vás dopokavaď je všechny nepostřílíte. Ani nevím pro koho vlastně ten či onen úkol dělám. Schrnuto:o hovně.

Přestřelky:
kolikrát se mi stalo, že po jediném výstřelu okamžitě všichni protivníci věděli od kud jsem přesně střílel kamufláž nekamufláž. (s tichýma zbraněm to bylo o chlup lepší)

Ukládání:
Ve hře dobýváte tzv. ukryty – chatrče, ve kterých si můžete hru uložit. PROČ? Když si ji můžete uložit kdykoli během hry.

Přátelé:
během hry se můžete skamarádit s ostatními postavami ve hře, které vás, mate-li s nimi dobrý vztah, zachrání, když nezvládnete situaci a umíráte. K ČEMU? Když si hru můžete kdykoli uložit.

Respawn nepřátel:
ve všech recenzích si na to stěžují a je to tak. Vystřílíte stanoviště, kousek odjedete a čary máry fuk černoši někde v Africe ovládají teleportační technologii. Proč ne??!Fuck.

Volnost:
psal jsem, že se mi líbí, ale jdete- li za „příběhem“ tak se v ni utopíte a začne vás otravovat, protože za jednotlivými úkoly jezdíte většinou přes celou mapu + výše zmíněný respawn.

Proč mám vlastně v plánu se k Far Cry vrátit? Tento fakt vysvětluje i kolikrát rozdílná hodnocení této hry. Ten kdo nebude nikam spěchat (tzn. nebude chtít plnit jeden úkol za druhým, aby postupoval „rychle v příběhu“ a hru rychle dohrál) a bude si chtít jen tak zastřílet, bude spokojen. Hru bude hrát po kouskách, solidně si zastřílí v krásném volném prostředí, respawn nerespawn a jeho počínání nebude úplně nesmyslné, protože při něm asi splní nějaký ten úkol a vlastně se posune dál…a dál… takový hráč dá klidně vyšší hodnocení jinak myslím, že 60 % je až až.

Pro: GRAFIKA - prostředí, volnost, vozidla, miny

Proti: příběh, ukládání, stereotyp, volnost - vzdálenost,rychlý respawn, nevtáhne

+15 +20 −5
  • PC 50
Asi se přidám k ostatním komentářům, ale budiž.
Ze začátku jsem byl nadšený. Solidně začínající příběh, hezké prostředí, velký výběr zbraní a po první misi získání přítele. Začalo se to vyvýjet hezky. ... ... ... nekonečno nepřátel, furt stejné. Zabijete pár topinek a objeví se na stejném místě znova a znova a znova. Mise naprosto stejný charakter. Seek and destroy.
Furt a pořád dokola. Chcete se plížit a střílet ze zálohy? Proč? Vždyť by jste si jen zbytečně natáhly dokola opakující se scénář. Děsná zívačka. Jednou za dva dny stačí hodina hry a mám toho zas plné zuby. Hra se hodí na zabití času.

Sice mám za sebou cca 6hodin hry a možná to v průběhu následujících pár měsíců dohraju, ale kdo ví?

Bohužel hra spadá do škatulky nenavazujích pokračování úspěšných předchůdců, které jim nešahají ani po kotníky.

Pro: vzhled prostředí, velká plocha hry, zbraně

Proti: rychle nudí, opakující se scénáře, málo nápaditosti a příšerně nesmyslný počet topinek ... úkolem je asi vystřílet celou Afriku

+14
  • PC 50
Celkem třikrát jsem se nažil dát Far Cry 2 šanci, vždyť jednička byla fakt super (nebýt těch mimozemšťanů v pozdější fázi) a i dvojka se tvářila nadějně - atraktivní prostředí (kolik her se odehrává v Africe?), prý absolutní volnost na obrovské ploše, zajímavý systém interakcí s ostatními NPC ... neodolal jsem ... a pak ještě dvakrát.

Bohužel, ani jednou z těch tří pokusů se mi nestalo, že by mě hra do sebe nějak více vtáhla, nedostavilo se vůbec nic, co by mě nutilo hrát dál. Nevím, jestli jsem to vždycky nezabalil moc brzy, ale když mě hra nechytne ani po několika hodinách, je někde něco špatně a přece nejsem sebemrskač. Navíc jsem neviděl žádný velký vývoj, situace ve hře se povětšinou opakovaly a pocit ze střelby jsem neměl takový, abych hrál jenom kvůli tomu. Graficky to vypadá dobře, to jo, sice bych osobně tu barevnou paletu do "vyblita" trochu osvěžil, ale třeba to tak fakt je, v Africe jsem nebyl, ale už třeba pocit jízdy mi přišel jako kdybych se dostal o X let zpět, auto bylo strašně "tvrdé".

Z celé hry jsem měl pocit, že to bylo tvořeno ve stylu "chceme tam mít všechno", ale nic nebylo dotaženo do konce. A jenom to atraktivní prostředí nestačí.

Pro: Atraktivní prostředí, nevypadá to špatně

Proti: Nic není dotažené do konce, opakující se situace, mizerný pocit ze střelby i jízdy

+13
  • PC 100
Pro mě rozhodně nejlepší díl série, kterou mám oblíbenou. Ve své době naprosto bombastická grafika. Volnost pohybu po úžasném světě kde člověk mohl dělat (skoro) cokoliv a ne jen hrát hlavní příběh. Velký výběr zbraní a taktik (stealth nebo rambo styl), čekání na noc a pak jít na nepřátelskou základnu. Opravdu této hře není asi co vytknout. Ani bych neřekl, že to časem byla nuda.

Pro: Grafika, příběh, volnost pohybu, velký výběr zbraní, různé herní styly, ...

Proti: Nic

+10 +11 −1
  • PC 85
V skratke: ako absolutny nefanusik tohto zanru, bol pre mna Far Cry 2 najvacsim pozitivnym prekvapenim poslednych rokov. Obsahuje otvoreny svet bez akejkolvek limitacie progresu. Na grafike si az tak nepotrpim ako na ambiente a atmosfere, ale Far Cry 2 prekonava v kazdom audio-vizualnom smere moje predstavy. A v klude ma aj ukamenujte, vobec som nemal dojem ze hram nejaku priemernu strielacku, ale skor ze hram moderne, jednoduche a realisticke sandbox-RPG.
+8 +10 −2
  • PC 70
Když se to vezme kolem a kolem, je Far Cry 2 rozporuplnou hrou, která sází na silnou grafickou stránku, více než slibné přestřelky a úžasný volný svět, který zde doposud nebyl.

Takové je FC2 - hezké, hezké na oko, ale na hratelnost a na požitek ze hry je to slušný průměr, který neukazuje herně prakticky nic nového. Mise jsou brutálně stereotypní a jejich plnění je mnohdy velice zdlouhavé (projížďky přes obrovskou herní plochu jsou sice pastvou pro oči, ale po čase přestanou bavit a je z toho jen rutina).

Příběh je ale velmi, velmi slušný, v mnohém podobný s původním Far Cry od Cryteku, ze kterého si bere málo, ale hodně zároveň. Herní doba se ustálila na průměru a závěrečná mise je opravdu něco, nad čím se promyšleně rozhodnout musíte.

Pro: Grafika, zbraně, Afrika, frakce. závěrečná rozhodující misička

Proti: stereotypní mise, ježdění, ježdění,

+6
  • PC 45
Absolutně nudná a nezáživná hra schovaná pod slupkou grafické orgie a krásného pozlátka. Když tím člověk ovšem po chvilce prostoupí, zjistí, že hraje neskutečně rozvleklou, ubohou a nudnou hru. A je to škoda, potenciál to mělo velkej..(Stejně jako kdysi Daikatana)..

Pro: Grafika, prostředí, některé drobné detaily, do jisté míry přestřelky..

Proti: Veškerá náplň hry..

+6 +14 −8
  • PC 50
Hrozné už nevím jestli to vubec dohraji. Jeď tam jeď tam zabij a znič. Jasně klasika ale ta nuda, nuda a stereotip. Když zničím jedno nepřátelské stanoviště nedaleko se stavím v chatrči a jedu zpět, a ono jako by se nic nestalo. Všude plno, auta na svých místech a následuje ZASE nudná přestřelka. Nemohu si pomoci ale od téhle hry s takovou rozlohou jsem čekal víc. Nebýt těch kufříků s diamanty tak jsou to vyhozené peníze.
+5 +9 −4
  • PC 80
Podle mne celkově vydařená akce. Jako v předchozím díle je velkou předností velice dobrá grafika a zajímavé exotické prostředí. Ovšem mise jsou jaksi stereotypní (někam zajet a pokosit nepřátelé) a příběh není moc výrazný a chytlavý.

Pro: Grafika, prostředí

Proti: Stereotypní mise, nevýrazný příběh

+1 +5 −4
  • PC 70
Tak dlouho jsem čekal ... a co z toho vzniklo! Far Cry 2 je oproti jedničce pěkně pozadu - místo té naprosté volnosti se tvůrci měli zaměřit spíše na příběh. Ono je to celé vlastně hrozně nudné - snad jediný klad je ta volnost, ale abych pravdu řekl, více jsem se bavil i u Boiling Pointu. Grafika, další klad, ale nic moc extra (opravování aut, grafika postav, vytahování kulek - to vše je zbytečné). Kdyby tvůrci nespěchali (i když jsme na to všichni dlouho čekali) a pořádně hru propracovali (třeba možnost zlepšit si fyzičku, jako v BP:RtH), hodnocení by šlo určitě mnohem výš. Mezi zápory bych zařadil nejspíš ty nudné, nezáživné úkoly. Ono když máte tak velkou plochu a volnost, nabádá vás to plnit i nějaké složitější úkoly, než jen prostě přijít, někoho zastřelit a utéct. Dopravních prostředků mohlo být také více - narazil jsem snad jen na 6-10 různých aut a jen asi 2 různé čluny. Diamanty a způsob nakupování byl originální, zbraně však ne. Zkrátka hodně slabá hra, kterou měli tvůrci ještě několik let upravovat. U mě zaručeně nejhorší hra za poslední rok.

Pro: Volnost, grafika

Proti: Málo aut, zbraní, postav ... slabý příběh, nudné úkoly ... zkrátka málo propracované!

+1 +6 −5
  • PC 100
Nejlepší hra na světě!!! Lepší střílečka snad už ani neexistuje, možná leda že by na marsu, ale my žijeme přeci na zemi ne? :))) Nejradši jsem tam chodil v lese a střílej vojáky a nebo jezdil autem, ale často jsem boural. FAaakt je ta hra moc těžká, ještě jsem to neprobojoval.
-28 +4 −32