Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Navíc hraje zakázanou hru, užívá si ji a k obědu měl řízek a snědl ho bez chleba.

A líbí se mi, jak je to okamžitě "vyhrožování fyzickým násilím", když já jsem akorát několikrát neuvedl nic jinýho, než že se tu prostě vyskytujou zbabělci aka internetový hrdinové.
Že jsou to protilevicový bojovníci s podezřelým politickým vyjadřováním s fetišvztahem k německé říši, či podobnýho čerta je jenom bonus.

Pro mne dobře, to znamená, že tenhle typ lidí tu hru nehraje a nepotkám je tam :D
A pokud tenhle typ lidí tuhle hru nesnáší, tak je to samo o sobě dost vypovídající o tom, že hra je minimálně ve své koncepci udělaná správně.

Ptám se adminů - když jsem použil slovní spojení "kus debila", byl jsem upozorněn, že to se nesmí. Pan Legoman zde bezostyšně nadává, implikuje náckovství a vyhrožuje fyzickým násilím (resp. lituje, že jej nemůže použít), co je nejhorší, multipostuje! - toto je v pořádku? Děkuji za vyjádření.
pro ty co neví, Joedanger zuří, když mu někdo maže ze hry hakenkrojce, protože to zjevně je nějaká konspirace levičáků a židů. A považuje hry jako Battlefield za výukové programy, kde se mají děti učit pravdu o druhé světové válce.
@Redfield (29.11.2018 12:20): jenže to není výtka na tu hru, ale na tebe. Já chápu, že se tvůrcům nemusí všechno povést a v den vydání nemusí hra být úplně na 100%.
Mne ta hra nezajímá a dávat jí nulu nebudu a nerozumím tomu proč bych ji lidem, co se jim to líbí, nějak kurvil.

Mne zajímá, proč to děláš ty?
@joedanger99 (29.11.2018 11:57): ty mi nikdy neodpustíš to, jak jsem ti dal pohlavek když jsi hystercky pištěl o tom, jak je Battlefield neomarxistická převýchovná hra, že?

To jsem mohl čekat, že mne sem přijde soudit pravičácská aktivistická hysterka.

A přivedl jsi hloupé kamarády, jako Bursofta, aby bylo jakože potvrzeno.

A tady je mi fakt líto, že se tohle nemůže vyřešit fyzicky.
@joedanger99 (29.11.2018 11:57): Skvělej výcuc, toto by potřebovala každá hádka, ať se tím člověk nezabírá tak dlouho a jen se směje na konci :D

btw. "Ty hochu nemáš zdravý hovno" mi přijde, jak hláška z nějakýho 80kovýho filmu s Arnoldem :D
Takže si to shrneme:

Legoman napsal: "Navíc já budu hodně drzej a už se mnou nikdo nepromluvíte, ale F76 se nejvíc podobá prvním dvěma Falloutům."

Ač Legoman doufal, že s ním nikdo nepromluví, Redfield si dovolil se ho oproti očekávání zeptat, v čem konkrétně se jim podobá: "Tak buď ještě drzej tím, že řekneš, v čem se tak podobaj."

Na to Legoman neodpověděl, místo toho se pokusil odvést pozornost jinam: "spíš by mne zajímalo, kolik jsi ty strávil hodin ve hře, která obsahuje poměrně rozsáhlé RPG a survival mechanismy je na stovky hodin, žes jí dal tak málo."

Redfield odpověděl v podobném stylu, zcela logicky: "Dost.

Taky umím být nekonkrétní."

Načež už toho atmosférické pnutí legoman nevydržel a vybouchl jako bábovička na pískovišti, obviňujíc oponenta z toho, co sám dělá:

"ne, ty dost, ty jsi agresor. Víš hovno, ale s klidem soudíš. "

Redfield tuto reakci nechápe, protože je duševně zdravý a nerozumí, proč Legoman tak vybouchl u obyčejné slovní výměny. Zahrnuje však trochu sarkasmu, což se proti Legomanovi nesmí: "Proč agresor? Protože jsem jsem tě pobídnul, abys rozvedl něco, čím jsi chtěl lidi naštvat, nebo protože jsem dal moc málo hře, za kterou ses rozhodl položit život? Safra, to je zapeklitá situace..."

Načež Legoman pronesl největší moudro dne o zdravých hovnech, jež bude zaneseno no análů této slovutné databáze:

"neskutečný, co si to dovoluješ. Jak po mne můžeš si něco vůbec dovolit chtít? O věci, kterou jsi preventivně odsoudil? Ty hochu nemáš zdravý hovno."

A tak dále, a tak dále. Nezávislý pozorovatel nechť si udělá obrázek o zdejších účastnících diskuze a o tom, kdo je zodpovědný za údajné umístění na "dně propasti".
@M.a.t.t. (29.11.2018 10:56): ten tvůj přístup, ignorace, přineslo akorát to, že tihle refieldové jsou všude a mají se za mudrce a soudce všeho a všude. A jsou neksutečně ofrklí.
Já nemůžu zhoršit něco, co už dávno je na dně propasti, akorát o tom všichni taktně mlčíte a našlapujete kolem toho po špičkách.
Bethesda skutečně není má milovaná korporace, to je jen další z mnoha tvých lží.
@Nikdykde (29.11.2018 10:28): Ja som si istý ina v jednej veci a to, že ak budeš bojovať proti údajnej internetovej agresii možno ešte väčšou agresiou, diskusie tak aj budú vyzerať. Vymieňať názory sa dajú aj slušne. A že má niekto na niečo odlišný názor? Tiež si občas myslím, že niektorí sú voči niektorým hrám, ktoré mám rád, zbytočne zaujatí a vyčítajú im nezmyselné maličkosti, ale o to viac nevidím dôvod ich presviedčať o svojej pravde a strácať s nimi čas. Nikam to totiž nepovedie.
@M.a.t.t. (29.11.2018 10:06): tohle je takový ten oblíbený kec. Mám sto chutí lidem co tohle vždycky tvrdí se jít vysypat náš kočičí záchůdek pod jejich postel a pak se divit, že to berou tak moc vážně.

Redfieldovi nevadí zjevný nedodělky Darksiders 3, od doskakujících textur po vážný technický problémy, nesmyslný checkpointy, zamrzání a přestřelenou cenu za takovej titul, ale tady mu vadí i supermutantí prd.
Respawn je v F76 ještě v mezích zákona. I v The Division je to horší a dodnes se celá četa vojáků člověku vyloupne přímo za zády.

F76 není dotestovaná hra, není odladěná, má místa kde se dá "omylem" naexpit strašně moc najednou, má místa kde najednou se objeví nepřátelé na strašne vysokým levelu a přitom to způsobilo (rozbilo) jenom to, že tam s váma vstoupil jeden hráč na vyšším levelu.
Právě podle toho, zda člověk popisuje reálné nedostatky nebo teoretické nesmysly od kvíčal z youtubu sedá poznat, zda to opravdu hraje nebo ne.

To co já chci, je aby tu hru dodělali, protože koncept základu tý hry dobrej, v lecčem geniální, nechci aby nátlak jelit způsobil že se leknou a udělaj z toho nějakou zjednodušenou slátaninu, protože lojzíčkům vadí moc komplikované craftění a survival prvky.
@Redfield (28.11.2018 19:26): já že vedu křížové výpravy?
Já snad chodím a seru titulům nebo firmám co nemám rád nízká hodnocení a pak si nad tím vyhoním ego?

Co je tohle za dobu, kdy agresoři ze sebe dělaj oběti a chudáky? Aha, internetová, holt nestojíš přímo proti mně, to by sis sakra svý kecy dvakrát rozmyslel.
@Redfield (28.11.2018 21:56): Ani ne, v AoC PvP bylo hodne dobry, vubec ta hra byla cela dobra :)

Tak jsou beznejsi suroviny, a jelikoz se vyrobe vseho mozneho decela venuji tak jsem si vsimnul ze ho mam porad nedostatek..a lepidla..a sroubku..a plastu. Vubec ten plast je takova svinarna, je potreba na vyrobu balicku s materialem ktery je pak o neco malo lehci a setri misto v bedne. Mam rad poradek a balit matros do balicku se mi libi uz z pricipu, a ackoliv je vsude plno tacu, propisek a dalsich plastovych veci porad ho nemam dost, skoda ze se neda primo tezit, jen obcas neco padne v ty junk masine..achjo:)

Je to jedno s druhym, zatek je malo a treba suroviny samostatne neprodam, ale kdyz jsou v bulk provedeni tak prodat jdou, a tam je treba casto ten plast. Za zatky se da koupit novy recept, treba abych mel v podvlikackach +1 agilitu. Jo, jsem spokojenej kdyz najdu propisku, tak to holt je, sorry :)

@Charllize (28.11.2018 21:48): To mi spíš zní, že situace byla tak zoufalá, že nejlepší místo na PvP bylo s respawnem... Ale zrovna Conana jsem nehrál, nemám tušení, jak to tam bylo s PvP. A třeba v Southshore se to kdysi bilo ne kvůli nějakýmu prvku nevyzpytatelnosti, ale kvůli tomu, že to bylo nejefektivnější.

No, nic. Asi jsem si představoval něco míň odfláklýho, ale v tu chvíli už mě to ani nepřekvapilo. Kdyby nechrlily, z hlediska příběhu/worldbuildingu by to nehrálo moc velkou roli. Ta továrna je off-screen, takže v tom světě existuje jen na základě předané informace. S tím se dá lehce hýbat. Ale spíš hledali způsob, jak to silo co nejlehčím způsobem zaplnit (ala Frigid Outskirts).

Eh, zrovna lead je docela běžná surovina s nijak zvlášť velkým využitím.
@Redfield (28.11.2018 21:45): tak zalezi, treba v Age of Conan bylo nejzabavnejsi PvP prave na mistech kde byli i prisery a s respawnem, davalo to tomu takovej pocit nevyzpytatelnosti.

Aha, tak holt tovarny chrlej, kdyz maji chrlit, no, co nadelas:) Kdyz by nechrlily tak by se zase nadavalo ze by meli a nedelaji to:) Ale jo castej respawn muze bejt otrava kdyz zrovna nefarmis nejakou vec nebo nehonis expy, to to pak prijde vhod. Z robotu pada lead scrap jako raritnejsi surovina myslim, docela uzitecna vec:)
@Charllize (28.11.2018 21:33): Ale asi těžko to designovali s tím, že se lidi budou domlouvat, že tam budou hrát PvP. A poslední věc, co PvP hráči chtějí, je, aby se jim na hlavu pořád něco respawnovalo.

Není, tohle má dokonce "příběhové odůvodnění". V silech jsou prostě továrny, co jsou schopné nekonečně chrlit roboty. I když na ně uvnitř teda nenarazíš a roboti se spawnují ze vzduchu...
@Redfield (28.11.2018 21:24): Tak PvP muze byt kolikrat i o domluve. Sejde se par lidi a proste se v nejakym dungu strilej navzajem. Na coz my ty open dungy prijdou idealni. Jinak myslim ze ten fast respawn na nekterych mistech nebude umysl to delat tezsi, ale spis bug:)
@Charllize (28.11.2018 20:50): Tohle není event, ale "dungeon" (a pro PvP to rozhodně není, protože je úplně minimální šance, že bys tam potkal někoho jinýho). A nenapadl je způsob, jak ho udělat těžší než nekonečný (a fakt hodně rychlý) respawn... a těžký to stejně není, jen otravný.

Temnější než Fallout 4 je pomalu i Rayman. Kromě toho, "temný" a "horovový" je dost velký rozdíl.
@Redfield (28.11.2018 19:26): Pokud je dane misto zaroven dejiste nejakeho eventu tak se to tam spawnuje fest, ale to tak trochu dava smysl, je to event. Obecne ten spawn obcas hapruje to je pravda, ale ne zdaleka vsude. Jsou dungeony kde se po vystrileni nespawne nic dokud neodejdu a nekdy ani potom ne. naopak jsou mista, obvzlast otevrene dungeony bez loadingu kde se to spawnuje kazdou chvili, ale tam mam dojem ze to mozna bylo mysleno jako jakesi PvP zony, coz by taky tak trochu davalo smysl. To ze PvP skoro nikdo neholduje je vec druha..

Jinak me taky prijde ze hra ma pomerne tisnivou a desivou atmosferu, ne vsude a vzdycky ale jako celek je to mnohem temnejsi nez fallout 4. z casti na tom ma podil i to ze tam nejsou ty lidska NPC.
@Nikdykde (28.11.2018 17:20): Protože je naprosto nemyslitelný, aby někdo poslouchal víc hudebních žánrů zároveň. Stejně tak je naprosto nemožný, aby někdo mohl mít rád i razantně odlišné hry. Měla by tu být povinnost nastavit si oblíbený žánr a nic jiného by člověk nemohl hodnotit, protože to není "hra po něj".

Hororové postapo... tys nikdy nehrál Stalkera, co? Horor v 76 jsou možná tak donekonečna se respawnující vlny robotů v silech. Ale o tom ty beztak nic nevíš.

Prosím tě, vytáhni si už hlavu ze zadku a přestaň všechno vidět jako konspiraci proti tobě, F76 a Bethesdě. Zajímavý je, že jsi jedinej komu to tu tak trhá žíly, nikdo další tu nemá potřeby vést křížové výpravy proti pohanům...
@Feidias (28.11.2018 15:42): to jsme možná psal já, že TESO na začátku vlastně bylo něco jako placená beta a trošku e-e a dneska je to jedno z nejlepších MMO obecně vůbec. Kde máš všechno, i volby a změny co se fakt odrazí i v podobě toho světa.

Další věc je pro koho je to určený a jakej druh hráčů. Schválně se koukni, co hraje takovej Redfield a zjistíš že je nadšenej z comicsově stylizovanýho darksiders 3. Jako bojovka, nejspíš dobrá, ale to je úplně jinej druh hry než je přece F76. Když to připodobním k hudbě, hiphopař přišel na Black metalovej koncert a kritizuje, že se mu to nelíbí, protože takhle se přece nehraje.
Já taky nechodím a těmhle hrám nedávám malá procenta, protože ten styl už nehraju a neoslovuje mne. Stejně jako enchodím na některý druhy koncertů, abych si tam stěžoval že to hrají blbě a že s emi to nelíbí a chci aby okamžitě skončili. Dostal bych po držce.

F76 je pro pomalejší hraní, jinak pojatý tvrdý RPG, horrorové postapo postavené fakt na individuelním role play. Člověku co tam chce proběhnout v partě s gulomety to nedá vůbec nic. Recenzenti co to hráli deset hodin, to je něco podobnýho, stačí se kouknout co píšou a srovnat to s tím co si mezi sebou sdělují hráči co v tom mají už 50 a více hodin. Každá z těch skupin popisujou nesmírně rozdílnou hru, každej viděl něco jinýho.

Já jsem si navíc založil další postavu a koukal jsem, že se mi vrstvý úkoly zase úplně jinak, postalo mne to tentokrát na jih, našel jsem jiný plány a věci a tedy další průchod je jiný.
taky jsem se naučil dávat novým hráčům do overseer krabic přebytečný plánky a věci. A navíc koukám, že s ekolem toho vytváří určitá komunita, takže to jde dobrým směrem.
@Nikdykde (28.11.2018 13:52): jasně, když máš větší svět, tak je určitě těžší udělat vyváženou a hotovou hru. Patřím k těm co se jim to líbí už teď. Doufám, že to dostane podprou jak říkáš a neskončí to. Ale snad ne. Už tu v diskuzi zaznělo, že TES online se momentálně rozvíjí, tak doufejme, že Fallout 76 bude mít podobný osud.
@Feidias (27.11.2018 21:02): Máš pravdu. Současně však Prey 2017 je uzavřená hra, zatímco F76 je teprve základ něčeho, na čem se bude pracovat ještě roky a spousta věcí tam má teprve přijít. V této chvíli jsme vylezli z Vaultu, všichni jsou mrtví a zatím je na nás to tam zkoumat…
Tohle je jen základ. Na opravách dělají a on to podle mne bude v budoucnosti velkej a dobrej projekt. Nám co hrajeme stačí jediné – trocha trpělivosti.
@Feidias (27.11.2018 21:02): na te atmosfere obvzlast dungeonu oproti F4 zapracovali, pusobeji daleko vic desive a nebezpecne a ta podoba z nize jmenovanymi hrami tam je viditelna. Taky to trochu kompenzuje fakt ze hra pak pusobi min legracne a ujete, coz se obcas u Falloutu stava. S dungeony jsem velmi spokojen.
@Charllize (27.11.2018 13:16): též už mě to napadlo a takový ten zvuk, když máš achievement completed je jak z Prey. Oproti předchozím dílům je fakt rozdíl v atmosféře v tom smyslu, že si připadáš trochu jak v Prey.

Bohužel je potřeba si přiznat, že Prey prostě je o dost lepší hra alespoň pro mě a řadu dalších lidí, jenže Prey je pro mě asi vůbec jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál, takže zas být horší než Prey pořád neznamená být špatný:). Podle mě tu hru sráží a to dost vyloženě ty bugy, kterých prostě je dost, přesto není to nehratelné a všechny díly měly bugy v množství větším než velkém.
AngryJoe už má recenzi. Jeho recenze špatných her jsou to jediné dobré na jeho kanále. :D Zajímavé, že mi vždycky vadil pro své nadhodnocování Bethesdích her.
V Arkane pracujou lidi z původního Looking glass studio. A lidi z Arkane se na F76 podíleli.
Koneckonců to oni mají zkušenost s vytvářením světů, kde jsou všichni mrtví a vyprávění jde přes rozházené audiozáznamy.

Na F76 obecně dělalo docela dost zajímavejch lidí.
Mimochodem plno dungeonu ve F76 silne atmosferou a stylem vypraveni pripominaji System Shock 1 a 2 a posledni Prey. Tuhle jsem byl v jednom ktery dokonce mel takovou mini verzi Shodan.

Hra me pravidelne kazdy dve hodiny odpoji od serveru, takrka na minutu presne, zacinam mit pocit ze to nekdo dela naschval :)
@Redfield (26.11.2018 22:17): Tak jasne ze to nedelaji naschval, jen to nekdo nemusi uplne docenit jako omluvu a vstricnost.
Navic opravdu tech 500 je jak nic, kdyby mu aspon dali nejakej skin na power armor, treba ten z tricentennial edice, nebo tak neco.
@Charllize (26.11.2018 22:11): Ti lidi ze supportu, co jsou ochotní vyjít někomu vstříc, prostě operují s omezenými možnostmi, jak to udělat. Situaci to možná vyhrotí, ale z cílenýho trollingu bych je zase nepodezíral.
@Redfield (26.11.2018 22:00): jako me prijde tech 500 atomu jako trolling a spis to jeste vyhroti situaci nez aby to pomohlo.

Myslel jsem jeho posledni slovo :) A koneckoncu i s tim ze to hodnoti aniz by to hrali, predstirat ze nikdo takovy neexistuje je nesmysl. Tim nemyslim tebe, ale u joa mam dost silne pochyby.



@SíDžej (26.11.2018 22:09): ja nepsal ze se nekdo v necem ma shodnout, vsak on joe si jinde taky nebere servitky, ze :)
@Charllize (26.11.2018 20:42): Prosímtě neztrapňuj se, nikdo nic neuzná, přinejlepším se tu obě strany shodnou na tom, že se neshodnou, nebo je to přestane bavit a přestanou na sebe reagovat.
Pokud ale můžu reagovat na celou situaci okolo F76, tak jsem maximálně spokojen. Hru bych sice nehrál ať už by vyšla v jakémkoli stavu a podobě, ale videa s kompilacemi bugů a vtipných situací mě zabavila na desítky minut, takže když to porovnám s tím, že jsem dokázal F2 hrát max 10 min a F:NV dokonce jen 5, tak to u mě nejnovější Fallout v zábavnosti vyhrál :)