Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Netreba zabúdať, že väčšia polovica hier, ktoré sú oznámené epizodicky, stále (chvalabohu) končí ako jeden výsledný produkt.
jezek: no já to zas tak nesleduju, o epizodickém vydávání jsem neslyšel... hele mně je to fuk, pokud to nebude předražený a neskončí to jako epizody Half Lajfu dvě, jsem v poho.
Save systém je jednoduchý jenom funguje trochu odlišně. Když příjdete na jeho princip, je to ještě jednodušší hra. Navíc musíte brát, že byla primárně určena pro první xbox, takže nic moc železo. Repawnující se nepřátele můžete v klidu ignorovat nebo si jima pořádně naexpit, zůstává jim pořád jejich level a od třetiny hry jsou spíše jako mouchy.

"Hele čert vem dvojku, myslím, že dějově to přežijem. Hlavně že vyjde trojka, jsem na to zvědavý, snad se k tomu dostanu..."
No mi výtvarně trojka moc nesedí navíc ohlášení epizodického vydávání mě moc nenadchlo :-(
Mňa srala pasáž, kde sa začali objavovať tie magické prisluhovačské potvory, ktoré vyzerali ako prerastené humanoidné potkany v brneniach a maskách a mali zbrane a mágiu, neboli silní, ale čo som sa do nich nabušil než umreli...bola to tuším nejaká pasáž, kde niekto niekam s niečím utekal a ja som smerom z toho mesta šiel za tým, už si presne ten kontext nepamätám, je to dávno a nestojí mi to za to, si to pamätať.
Inak fail bol, že až takmer pred finálnym bojom som zistil, že moje vybrané špecializácie na melee zbrane boli tak 20x slabšie než prosté napratanie tých bodov do ohnivých kúziel a ich opakovanie (hlavne to jedno ohnivé AoE zraňujúce všetko v okolí hráčovej postavy). Hrozne nevybalansované a to som mal najlepšiu zbraň v hre.

Podľa mňa jediný fakt, že dobrý prvok tejto hry je excelentná hudba.
Jo, tu část jsem myslel.

Respawn na cestách mi až tak nevadil. Nepřátelé se dali snadno zabíjet nebo případně kolem nich jen proběhnout. Ale nadšený jsem z toho také nebyl.
tuhle část jsem s nervama přežil vcelku dobře. jeskyně byla díky již zmíněnému otravná, ale osobně mě nejvíc otravovali neustále se respawnující lupiči v lesích při přesunování se v lokacích
Není.. aspoň myslím xD jinak mají srandovní přístup, pokud vás odhalí vrata se zavřou a vy musíte zabít 3 nepřátele, pak se schovat, načež obyvatelstvo tábora vyšle další 3 stráže podívat se co se stalo xD víc parodické než overlord xD klidně (a pro mnohé jo) i 10x dokola xD
Daemon: Myslíš tu stealth část, kdy jdeš za šéfem banditů a promenádujou se tam 3 stráže? Nebo něco jiného? Proboha, jeslti tam je ještě nějaká mise která vyžaduje stealth přistup, tak hru rovnou vzdávám, na to už nemám nervy.
Tohle a pak úkol vyžadující plížení za zády strážných jsou snad ty nejblbější v celé hře. Rozhodně mi tak utkvěly v paměti kvůli tomu, že jsem je několikrát opakoval...
No ty vole, ted mě tahle hra totálně nasrala. Co to je za dojebanej save system? Plnil jsem ted nějakej vedlejšák - záchrana malýho fakana v jeskyni hobbů - vlezu do jeskyně, prolezu 5 levelů, vymlátim 150 potvor, vlezu k bossovi, zabiju bosse, vezmu kluka, cestou zpátky vymlátim 300 potvor ale poslední sráč flákne kluka po hlavě, on chcípne a wtf - konec hry a musim začít misi znova, tzn. vymlátit zase celou jeskyni - tam a zpátky? :o)

Člověk by čekal, že hra z roku 05 bude mít nějakej autosave (minimálně jeden po zabití bosse), ale kde nic tu nic. Kdyby ty souboje aspon byly zábavné, ale takhle vážně nemám chut se do toho pouštět znova. Já nevim že vývojáři musí hru vždycky podělat takovejma koninama
Hele čert vem dvojku, myslím, že dějově to přežijem. Hlavně že vyjde trojka, jsem na to zvědavý, snad se k tomu dostanu...
Ano. Tyhle věci tam jsou, ale jsou tak neuvěřitelně nudné, že by to kvůli nim hrál jen zarytý sebetrýznitel.
Jak píše montana, PC verze po dohrání normálně pokračovala, ale popravdě, kdo by to chtěl hrát dál, když už vše podstatné bylo řečeno?
Potom nechápu co Deamon a Nate píšou. No radši si to ještě ověřím na několika stránkách. Ale ten svět, že je totálně mrtvý? Co jsem viděl, že tam jde dělat, mi přijde, že je živější než v sérii GTA.
Pokračuje, ale co z toho? Ten svět je totálně mrtvý, i když se tváří kdo ví jak mega živě.
Kurnik, tak jak to je? :-)

Kdyby ta hra pokračovala po skončení těch titulků, tak si ju kupím, ale takhle nevím.
Presne ako vraví Montana, po skončení titulkov nielen, že šlo ďalej hrať, ale aj pokračoval príbeh.
NateLogan: ja ešte skôr, ten stereotyp ma ubíjal. :)
Já si pro změnu nic takového nepamatuji... Ale to je možná tím, že zhruba od půlky hry jsem se modlil za závěrečné titulky (i když tedy závěr mě zas tak nezklamal, rozhodně tu hru vytáhl z šedého průměru).
Ne, hral jsem PC verzi a naprosto jiste si pamatuju, ze po skonceni zaverecnych titulku sem mohl dal pobihat po svete.
Nemůžeš. Nehrál jsi náhodou konzolovou verzi, která je o kapitolu kratší? Tam to tak možná bylo...
Blbci. U jedničky mi vadí, že člověk nemůže hrát donekonečna, když už ten svět vychytali a co jsem slyšel, tak u dvojky to je právě na styl morrowindu apod., takže mě docela láká a oni to vůbec na PC nevydají.
Svést ji musíš sváděcími posunky a pak si jíd odtáhnout do baráku. Prostě normálka jak v reálu :-D
To očekávám :)) , ale ne a ne se k tomu dopracovat :-/ A už mám 44let, za chvilku důchod.
Nepamatuji si přesně jak, ale vím, že jsem slečnu, vlastně svojí ženu ve Fable do postele dostal. Akorát že postelová scéna je řešena černou obrazovkou a nějakým "achich achich" a je hotovo :-)
Musíš sledovat to srdíčko nad ní - jak se před ní předvádíš, tak roste. Když ji přineseš nějakej dárek, poroste rychleji. No a až bude velký, přineseš snubní prsten a máš ji :-) Jak ji dostat do postele nevím :-)
Krucinál, ne a ne klofnout nějakou slečnu. Jak ženskou sbalim, respektive hupsnu do postele a budu žít šťastně v kruhu rodiném? Jediné co zvládám je jen flirtovat ... vůbec nevím jak dl? :-/ (celý můj odtaz se jedná jen a jen kolem hry Fable :))
Tam se udává i věk? Ale vždyť to musí být drsné, jak je ten týpek šedivý, na detaily se vyser. Za co hraješ? Za zlého nebo hodného?
Jakto, že můj hrdina má šedivé (bílé) vlasy a přitom je mu teprve 32? :-/ zle si je někde přebarvit, či něco podobného?
ještěr: Spam? Neřekl bych. Spíš ukázková recenze, kterou jsem psal pro Doupě. Číst to nemusíš. Uznávám že je to dlouhé, ale aspoň to dostatečně informuje o kvalitách této hry.

Btw. Chtělo by požádat admini DH, aby udělali funkci rozklikávání u dlouhých komentářů.
ještěr: nikdo tě to nenutí číst ;-).

A pořád lepší než velepřínosné komentáře typu "Tahle hra je fakt boží.". (Tenhle příklad není nic konkrétního, ale několik takových perel se tu dá najít.)
ja jen, ze takovy long svinarny budou jednoho krasneho (vzdaleneho) dne zle zahlcovat db, viz Godfather nebo Shawshank na CSFD ;))
vodny: ten superdlouhej spam, cos postnul do komentaru, to je nejaky copypyste spatne recenze na doupeti? :))