Akční RPG pro jednoho hráče, zaměřené čistě na zbraně na blízko. Vybraná zbraň, ať už je to meč, dýka či kladivo, ovlivňuje rychlost hráče a tím i přístup k samotným soubojům. Po padlých nepřátelích zůstávají jejich duše, které se používají k zvyšování tří základních atributů, rychlosti, síly a odolnosti, ale také k získání speciálních schopností.
Úkolem hráče je proklestit si cestu světem plným nepřátel, pastí a bossů. Hra by se dala označit za poctu akční hře Dark Messiah of Might and Magic.
Čekal jsem různé věci, ale opravdu ne herní dobu 4 hodiny na Normal a brutálně useknutý vývojový cyklus (třetí epizoda zabere asi dvacet minut a sestává z nějakých šesti totálně nenápaditých arén a jednoho trochu delšího cestování dopředu za současného masakru základních nepřátel overpowered zbraní ... boss úplně chybí). Potenciál to mělo slušný, ale muselo by to být ve vývoji tak minimálně další rok.