Elden Ring je další z řady akčních third-person RPG od studia FromSoftware a návrháře Hidetaky Mijazakiho, které tentokrát vzniká ve spolupráci se známým spisovatelem Georgem R. R. Martinem (sága Píseň ledu a ohně), který pro hru navrhl základní mytologii světa. Premisa příběhu se však v základních rysech značně podobá té ze série Dark Souls. Opět zde došlo k jisté kataklyzmické události a bude jen na hráči, aby dal věci do pořádku, jak jinak, než zabíjením obřích bossů.
Ve hře na hráče čeká objevování šesti různých světů a všechny budou typicky propojené jakýmsi centrálním hubem, kde hráč může odpočívat. Každý z těchto světů nabídne mnoho vedlejšího obsahu, ale především veliký dungeon, na jehož konci bude čekat jeden ze šesti polobožských dětí královny Mariky. Jaké pořadí prozkoumávání světů si hráč vybere, je pouze na něm.
Ve hře by taky měl být přítomen stealth, podobně jako v předchozím titulu studia Sekiro: Shadows Die Twice. Určité bossfighty lze rovněž vyřešit bez boje. Samotné souboje však slibují mnohem více variability, jelikož jsou přítomny takzvané weapon arts dobře známé z Dark Souls III. Nyní jich však bude k dispozici kolem stovky a nebudou vázané na konkrétní zbraně. Hráč také bude mít k dispozici koně, z jehož hřbetu rovněž půjde bojovat. Kůň by však neměl hrát zásadní roli a Elden Ring by tak měl působit spíš jako výsledek mnoha let zkušeností se žánrem, který je dnes tak oblíbený, než něco úplně nového.
Přítomen je také multiplayer, který se značně podobá konceptu ze série Dark Souls a umožní tak jednak PvP souboje, tak i přivolávání ostatních hráčů na hraní v co-op.
Ve hře na hráče čeká objevování šesti různých světů a všechny budou typicky propojené jakýmsi centrálním hubem, kde hráč může odpočívat. Každý z těchto světů nabídne mnoho vedlejšího obsahu, ale především veliký dungeon, na jehož konci bude čekat jeden ze šesti polobožských dětí královny Mariky. Jaké pořadí prozkoumávání světů si hráč vybere, je pouze na něm.
Ve hře by taky měl být přítomen stealth, podobně jako v předchozím titulu studia Sekiro: Shadows Die Twice. Určité bossfighty lze rovněž vyřešit bez boje. Samotné souboje však slibují mnohem více variability, jelikož jsou přítomny takzvané weapon arts dobře známé z Dark Souls III. Nyní jich však bude k dispozici kolem stovky a nebudou vázané na konkrétní zbraně. Hráč také bude mít k dispozici koně, z jehož hřbetu rovněž půjde bojovat. Kůň by však neměl hrát zásadní roli a Elden Ring by tak měl působit spíš jako výsledek mnoha let zkušeností se žánrem, který je dnes tak oblíbený, než něco úplně nového.
Přítomen je také multiplayer, který se značně podobá konceptu ze série Dark Souls a umožní tak jednak PvP souboje, tak i přivolávání ostatních hráčů na hraní v co-op.
Elden Ring je další z řady akčních third-person RPG od studia FromSoftware a návrháře Hidetaky Mijazakiho, které tentokrát vzniká ve spolupráci se známým spisovatelem Georgem R. R. Martinem (sága Píseň ledu a ohně), který pro hru navrhl základní mytologii světa. Premisa příběhu se však v základních rysech značně podobá té ze série Dark Souls. Opět zde došlo k jisté kataklyzmické události a bude jen na hráči, aby dal věci do pořádku, jak jinak, než zabíjením obřích bossů.
Ve hře na hráče čeká objevování šesti různých světů a všechny budou typicky propojené jakýmsi centrálním hubem, kde hráč může odpočívat. Každý z těchto světů nabídne mnoho vedlejšího obsahu, ale především veliký dungeon, na jehož konci bude čekat jeden ze šesti polobožských dětí královny Mariky. Jaké pořadí prozkoumávání světů si hráč vybere, je pouze na něm.
Ve hře by taky měl být přítomen stealth, podobně jako v předchozím titulu studia Sekiro: Shadows Die Twice. Určité bossfighty lze rovněž vyřešit bez boje. Samotné souboje však slibují mnohem více variability, jelikož jsou přítomny takzvané weapon arts dobře známé z Dark Souls III. Nyní jich však bude k dispozici kolem stovky a nebudou vázané na konkrétní zbraně. Hráč také bude mít k dispozici koně, z jehož hřbetu rovněž půjde bojovat. Kůň by však neměl hrát zásadní roli a Elden Ring by tak měl působit spíš jako výsledek mnoha let zkušeností se žánrem, který je dnes tak oblíbený, než něco úplně nového.
Přítomen je také multiplayer, který se značně podobá konceptu ze série Dark Souls a umožní tak jednak PvP souboje, tak i přivolávání ostatních hráčů na hraní v co-op.
Ve hře na hráče čeká objevování šesti různých světů a všechny budou typicky propojené jakýmsi centrálním hubem, kde hráč může odpočívat. Každý z těchto světů nabídne mnoho vedlejšího obsahu, ale především veliký dungeon, na jehož konci bude čekat jeden ze šesti polobožských dětí královny Mariky. Jaké pořadí prozkoumávání světů si hráč vybere, je pouze na něm.
Ve hře by taky měl být přítomen stealth, podobně jako v předchozím titulu studia Sekiro: Shadows Die Twice. Určité bossfighty lze rovněž vyřešit bez boje. Samotné souboje však slibují mnohem více variability, jelikož jsou přítomny takzvané weapon arts dobře známé z Dark Souls III. Nyní jich však bude k dispozici kolem stovky a nebudou vázané na konkrétní zbraně. Hráč také bude mít k dispozici koně, z jehož hřbetu rovněž půjde bojovat. Kůň by však neměl hrát zásadní roli a Elden Ring by tak měl působit spíš jako výsledek mnoha let zkušeností se žánrem, který je dnes tak oblíbený, než něco úplně nového.
Přítomen je také multiplayer, který se značně podobá konceptu ze série Dark Souls a umožní tak jednak PvP souboje, tak i přivolávání ostatních hráčů na hraní v co-op.
Elden Ring je další z řady akčních third-person RPG od studia FromSoftware a návrháře Hidetaky Mijazakiho, které tentokrát vzniká ve spolupráci se známým spisovatelem Georgem R. R. Martinem (sága Píseň ledu a ohně), který pro hru navrhl základní mytologii světa. Premisa příběhu se však v základních rysech značně podobá té ze série Dark Souls. Opět zde došlo k jisté kataklyzmické události a bude jen na hráči, aby dal věci do pořádku, jak jinak, než zabíjením obřích bossů.
Ve hře na hráče čeká objevování šesti různých světů a všechny budou typicky propojené jakýmsi centrálním hubem, kde hráč může odpočívat. Každý z těchto světů nabídne mnoho vedlejšího obsahu, ale především veliký dungeon, na jehož konci bude čekat jeden ze šesti polobožských dětí královny Mariky. Jaké pořadí prozkoumávání světů si hráč vybere, je pouze na něm.
Ve hře by taky měl být přítomen stealth, podobně jako v předchozím titulu studia Sekiro: Shadows Die Twice. Určité bossfighty lze rovněž vyřešit bez boje. Samotné souboje však slibují mnohem více variability, jelikož jsou přítomny takzvané weapon arts dobře známé z Dark Souls III. Nyní jich však bude k dispozici kolem stovky a nebudou vázané na konkrétní zbraně. Hráč také bude mít k dispozici koně, z jehož hřbetu rovněž půjde bojovat. Kůň by však neměl hrát zásadní roli a Elden Ring by tak měl působit spíš jako výsledek mnoha let zkušeností se žánrem, který je dnes tak oblíbený, než něco úplně nového.
Přítomen je také multiplayer, který se značně podobá konceptu ze série Dark Souls a umožní tak jednak PvP souboje, tak i přivolávání ostatních hráčů na hraní v co-op.
Ve hře na hráče čeká objevování šesti různých světů a všechny budou typicky propojené jakýmsi centrálním hubem, kde hráč může odpočívat. Každý z těchto světů nabídne mnoho vedlejšího obsahu, ale především veliký dungeon, na jehož konci bude čekat jeden ze šesti polobožských dětí královny Mariky. Jaké pořadí prozkoumávání světů si hráč vybere, je pouze na něm.
Ve hře by taky měl být přítomen stealth, podobně jako v předchozím titulu studia Sekiro: Shadows Die Twice. Určité bossfighty lze rovněž vyřešit bez boje. Samotné souboje však slibují mnohem více variability, jelikož jsou přítomny takzvané weapon arts dobře známé z Dark Souls III. Nyní jich však bude k dispozici kolem stovky a nebudou vázané na konkrétní zbraně. Hráč také bude mít k dispozici koně, z jehož hřbetu rovněž půjde bojovat. Kůň by však neměl hrát zásadní roli a Elden Ring by tak měl působit spíš jako výsledek mnoha let zkušeností se žánrem, který je dnes tak oblíbený, než něco úplně nového.
Přítomen je také multiplayer, který se značně podobá konceptu ze série Dark Souls a umožní tak jednak PvP souboje, tak i přivolávání ostatních hráčů na hraní v co-op.
Elden Ring je další z řady akčních third-person RPG od studia FromSoftware a návrháře Hidetaky Mijazakiho, které tentokrát vzniklo ve spolupráci se známým spisovatelem Georgem R. R. Martinem (sága Píseň ledu a ohně), který pro hru navrhl základní mytologii světa. Premisa příběhu se však v základních rysech značně podobá té ze série Dark Souls.
V roli takzvaného Tarnished se vydáváte do říše Lands Between, kde kdysi vládla mocí titulního Elden Ring bohyně a královna Marika. Prsten však byl zničen a jeho úlomky padly do rukou Maričiných polobožských potomků, kteří mezi sebou vedou nekonečnou válku. Je tedy jen na hráči, aby dal věci do pořádku, jak jinak, než zabíjením obřích bossů. Na hráče tak čeká objevování zemí Lands Between, rozdělených do několika větších oblastí, z nichž každá nabídne mnoho vedlejšího obsahu, ale především veliký dungeon, na jehož konci bude čekat jeden z královniných potomků. Jaké pořadí prozkoumávání oblastí si hráč vybere, je pouze na něm.
Soubojový systém vychází ze série Dark Souls, avšak díky novým prvkům nabízí více variability a možností pro budování postavy. Například jsou přítomny takzvané weapon arts dobře známé z Dark Souls III, kterých však je k dispozici kolem stovky a nejsou vázané na konkrétní zbraně. Značně byl také rozšířen systém summonování a lze tak sbírat takzvané Spirit Ashes, díky kterým lze u téměř všech bossfightů vyvolávat rozmanité pomocníky, od smečky vlků po trollí rytíře. Ve hře je rovněž přítomen stealth, podobně jako v předchozím titulu studia Sekiro: Shadows Die Twice. Hráč má k dispozici i přízračného koně Torrenta, z jehož hřbetu rovněž lze bojovat.
Přítomen je také multiplayer, který se značně podobá konceptu ze série Dark Souls a umožní tak jednak PvP souboje, tak i přivolávání ostatních hráčů na hraní v co-op.
V roli takzvaného Tarnished se vydáváte do říše Lands Between, kde kdysi vládla mocí titulního Elden Ring bohyně a královna Marika. Prsten však byl zničen a jeho úlomky padly do rukou Maričiných polobožských potomků, kteří mezi sebou vedou nekonečnou válku. Je tedy jen na hráči, aby dal věci do pořádku, jak jinak, než zabíjením obřích bossů. Na hráče tak čeká objevování zemí Lands Between, rozdělených do několika větších oblastí, z nichž každá nabídne mnoho vedlejšího obsahu, ale především veliký dungeon, na jehož konci bude čekat jeden z královniných potomků. Jaké pořadí prozkoumávání oblastí si hráč vybere, je pouze na něm.
Soubojový systém vychází ze série Dark Souls, avšak díky novým prvkům nabízí více variability a možností pro budování postavy. Například jsou přítomny takzvané weapon arts dobře známé z Dark Souls III, kterých však je k dispozici kolem stovky a nejsou vázané na konkrétní zbraně. Značně byl také rozšířen systém summonování a lze tak sbírat takzvané Spirit Ashes, díky kterým lze u téměř všech bossfightů vyvolávat rozmanité pomocníky, od smečky vlků po trollí rytíře. Ve hře je rovněž přítomen stealth, podobně jako v předchozím titulu studia Sekiro: Shadows Die Twice. Hráč má k dispozici i přízračného koně Torrenta, z jehož hřbetu rovněž lze bojovat.
Přítomen je také multiplayer, který se značně podobá konceptu ze série Dark Souls a umožní tak jednak PvP souboje, tak i přivolávání ostatních hráčů na hraní v co-op.