Ale nééé! Už jsem se konečně dostala do devátého patra, už se připravovala na Dredmora, zbýval prozkoumat jen kousek, i zoo už jsem měla vybitý... a pak omylem šlápnu na minu a okamžitá smrt. Já to snad s tím permadeath nedohraju :(
Diskuze
@Artran (24.11.2012 07:48): Já NetHack samozřejmě trochu ohmataný mám, takže ty recenze bohužel vynechám.
@Bodkin (24.11.2012 13:31): No, kdybys to dohrál, věděl bys proč :)
@Artran (24.11.2012 12:38): Naprostá blbost, člověk ani nemůže rozbít telefon a jít zase spát.
@Bodkin (24.11.2012 12:33): Mimochodem, je to sice off-topic, ale doporučuji textovku 9:05. Lze dohrát za cca 15 minut, ale je to poměrně inteligentní záležitost - resp. inteligentní vtípek (a bez puzzlů ;)
@Artran (24.11.2012 12:25): Nah, já zapoměl o čem je tu vlastně řeč, tak jsem odsekl první věc, co mě napadla. Takže sklerotik!
@Bodkin (24.11.2012 11:31): Takže symbióza... A prý že astrofyzik. Biolog je to! :)
@Artran (24.11.2012 11:26): Nic, obojí komplikuje hru, ale spolu mohou žít v naprostém souladu :P
@Bodkin (24.11.2012 11:20): Jistě, je to nadsázka. Ale myslím, že víš, kam mířím. Otázka by pak jinak byla, co v kterých hrách, komplikuje co: souboje hádanky, nebo hádanky souboje? :) Atd.
@mazar1234 (24.11.2012 11:21): V lepších dnech už bys to tam měl i s uřezanou koňskou hlavou, bohužel teď mám další výplatu v nedohlednu, takže si nemůžu ani koupit věc za pitomé 2 ojra.
@Bodkin (24.11.2012 11:02): Alebo dokial nestratis nervy a neposles mi to ako GIFT ??? :-))
@Artran (24.11.2012 11:12): no Darklands v kazdom pripade treba nutne aspon vyskusat... ale potrebujes mat zbytocnych a uplne premarnenych 100+ hodin zivota inac to nema ziadny zmysel. (A to aj asi hoden viac ako len tych 100). Na druhej strane ma hra vyhodu v bezproblemovej kontinuite, takze ju mozes stale hrat s prestavkami aj 3-5 rokov a zakazdym sa k nej bez problemov dokazes vratit a pokracovat. V podstate obsahuje 3 Major questy a zvysok hrania je vlastne len zivot vo svete, ktory je uplne volny.
@Artran (24.11.2012 11:12): no Darklands v kazdom pripade treba nutne aspon vyskusat... ale potrebujes mat zbytocnych a uplne premarnenych 100+ hodin zivota inac to nema ziadny zmysel. (A to aj asi hoden viac ako len tych 100). Na druhej strane ma hra vyhodu v bezproblemovej kontinuite, takze ju mozes stale hrat s prestavkami aj 3-5 rokov a zakazdym sa k nej bez problemov dokazes vratit a pokracovat. V podstate obsahuje 3 Major questy a zvysok hrania je vlastne len zivot vo svete, ktory je uplne volny.
@Artran (24.11.2012 11:12): Nu význam hádanek v DM je v podstatě jen způsob, jak zkomplikovat získání klíče :P Jinak vpodstatě souhlasím byť 'pouhá abstrakce' u mě nejspíše neexistuje, ale je to holt profesionální deformace (ex programátor/astrofyzik)
Co se darklands týče, udělat tam tahový boj a tahový pohyb po mapě a je to roguelike jako víno. Když člověk přidá trošku víc náhodnější 'Eventy'.
Já věřím, že vyváženost je nutná jen v MP her, u SP může být přestřelená pro různé 'Skladby', ale to je přeci úplně fuk, když cílem není dohrát to co nejrychleji díky snadným skillům, ale potrápit se a dostat co nejdále díky pro tebe zajímavým skillům. Což je asi nejzásadnější věc, které si na DoD vážím.
Co se darklands týče, udělat tam tahový boj a tahový pohyb po mapě a je to roguelike jako víno. Když člověk přidá trošku víc náhodnější 'Eventy'.
Já věřím, že vyváženost je nutná jen v MP her, u SP může být přestřelená pro různé 'Skladby', ale to je přeci úplně fuk, když cílem není dohrát to co nejrychleji díky snadným skillům, ale potrápit se a dostat co nejdále díky pro tebe zajímavým skillům. Což je asi nejzásadnější věc, které si na DoD vážím.
@Bodkin (24.11.2012 11:02): Zajímavý pohled... Ale ty hádanky v DM nesou význam, ze kterého se pak buduje svět DM a prožitek z něj (každá hádanka je časoprostorově ohraničená). Přijít na to, jak překonat bizardní nepřátele v DoD je jen abstrakce.
Darklands jsem bohužel nehrál. Ale rád bych! :)
Ad ty archetypy: Tak jak to je, se to ale nedá utestovat, a některé skladby mohou být výrazně snadnější než jiné. Podle mého měli vytvořit nějakých deset bizarních povolání, na nich vyvážit obtížnost a pak nechat na hráčích, aby si skládali své vlastní na své vlastní triko.
Darklands jsem bohužel nehrál. Ale rád bych! :)
Ad ty archetypy: Tak jak to je, se to ale nedá utestovat, a některé skladby mohou být výrazně snadnější než jiné. Podle mého měli vytvořit nějakých deset bizarních povolání, na nich vyvážit obtížnost a pak nechat na hráčích, aby si skládali své vlastní na své vlastní triko.
@Drolin (24.11.2012 10:59): Cha, v tom případě nehraj cRPG ale najdi si partičku Dračího doupěte nebo něčeho podobného a pak poznáš ten 'pravý role play'.
@Artran (24.11.2012 10:59): Pravda, jenže Darklands je taky čistá gameplay a proto mě to tak zaráží. A archetypy jsou pro měkkoty bez špetky představivosti.
@Artran (24.11.2012 10:59): Pravda, jenže Darklands je taky čistá gameplay a proto mě to tak zaráží. A archetypy jsou pro měkkoty bez špetky představivosti.
@mazar1234 (24.11.2012 10:55): Jak jiný? A u kterého rogue-liku jsi k tomu pocitu přišel?
Vždyť je to v podstatě Dungeon master s tahovým pohybem a souboji viděný shora s neustále jinak navrženými levely a místo hádanek je třeba za pomoci skillů přijít na vhodný způsob překonávání nepřátelských skupin.
(čti: Prostě ti nedám pokoj dokud neoželíš dvě piva a nekoupíš si to a nevyzkoušíš)
Vždyť je to v podstatě Dungeon master s tahovým pohybem a souboji viděný shora s neustále jinak navrženými levely a místo hádanek je třeba za pomoci skillů přijít na vhodný způsob překonávání nepřátelských skupin.
(čti: Prostě ti nedám pokoj dokud neoželíš dvě piva a nekoupíš si to a nevyzkoušíš)
@Bodkin (24.11.2012 10:52): Jenže možná ho nebaví právě ta čiročirost. Tahle debata o dvou typech hráčů rpg se mj. vedla někde v diskuzi crpg addicta.
@Drolin (24.11.2012 10:59): Definovat rgp je obtížné (resp. jako u každé kategorie nemožné, ale s tím nebudu otravovat). Každopádně podstatná je hraní za různé role. A to zase v roguelike najdeš velkou měrou. V DoDu je to tedy díky kombinacím dovedení až ad absurdum. To by byla z mé strany také jedna výtka. Myslím, že tu měly být nějaké základní "archetypy" a ne úplná volnost ve skládání (resp. ano, ale to už by byly experimenty jako třeba v Daggerfallu).
@Drolin (24.11.2012 10:59): Definovat rgp je obtížné (resp. jako u každé kategorie nemožné, ale s tím nebudu otravovat). Každopádně podstatná je hraní za různé role. A to zase v roguelike najdeš velkou měrou. V DoDu je to tedy díky kombinacím dovedení až ad absurdum. To by byla z mé strany také jedna výtka. Myslím, že tu měly být nějaké základní "archetypy" a ne úplná volnost ve skládání (resp. ano, ale to už by byly experimenty jako třeba v Daggerfallu).
@Bodkin (24.11.2012 10:52): RP je ale v podstatě o dialozích a sociální interakci. Souboje a sběr předmětů (by alespoň měly být) jsou druhotné.
@Bodkin (24.11.2012 10:52): V podstate ano ale aj nie... ten pocit z gameplayu je proste naozaj iny, iny a iny.
Inac permadeath je aj v Darklands, tam ziadne resurrection neexistuje.
Inac permadeath je aj v Darklands, tam ziadne resurrection neexistuje.
@mazar1234 (24.11.2012 10:48): Principy a zásady gameplay jsou vpodstatě čiročiré RPG bez otravných dialogů a společníků. A permadeath (která se zrovna tady jde vypnout)
@Bodkin (24.11.2012 10:40): Ako sanca je, existuje aj jeden jediny simulator co aktivne hravam a vyslovene ma bavi - Silent Hunter 3, takze ono vynimka potvrdzujuca pravidlo sa zvacsa jedna najde... mal som za to ze je to FTL - EHM, EHM.
Aj ked u sportovych hier to bolo naposledy NHL 95 a odvtedy nicoveho nic :-).
@Artran (24.11.2012 10:22): Ano ide o principy a zasady gameplay, nie o nutnost studovat... keby som na tom mal vytuhnut tak nikdy nehram ani Darklands napriklad, takze o to nejde.
Aj ked u sportovych hier to bolo naposledy NHL 95 a odvtedy nicoveho nic :-).
@Artran (24.11.2012 10:22): Ano ide o principy a zasady gameplay, nie o nutnost studovat... keby som na tom mal vytuhnut tak nikdy nehram ani Darklands napriklad, takze o to nejde.
@Artran (24.11.2012 10:22): FTL není rogue ani v tomto ani v jiném vesmíru. Má s nimi společnou akorát permadeath a generovaní všeho, autoři bohužel myslí, že naprosto nahodilá generace eventů a věci (byť alespoň v rámci obtížnosti sektoru) je normální způsob fungující v roguehrách. Takže smrt způsobená pouhým vstupem do nového sektoru (o kterém samozřejmě víš kulové) je docela běžná věc.
To už jsem více ochoten použít rogue(like-like) u The Binding of Isaac než u FTL.
Ale také myslím, že Mazar by měl vyzkoušet DoD a pak teprve rozumovat, protože je tu určitá šance, že by to mohlo jeho černou a křivou duši bavit.
To už jsem více ochoten použít rogue(like-like) u The Binding of Isaac než u FTL.
Ale také myslím, že Mazar by měl vyzkoušet DoD a pak teprve rozumovat, protože je tu určitá šance, že by to mohlo jeho černou a křivou duši bavit.
@mazar1234 (24.11.2012 09:30): Pokud nehraješ roguelike kvůli tomu, že u některých se musí dlouho studovat ovládání, pravidla a bavit začnou až po delší době (což tak je), tak právě proto DoD vyzkoušej, protože tam tohle odpadá (proto také byl tak úspěšný - je velmi přístupný a zábavný hned od začátku). Pokud ti vadí ty obecné principy, na kterých roguelike stojí, tak pak to pochopitelně nemá asi cenu (což ovšem také chápu).
FTL jsem zatím nehrál, ale předpokládám, že to bude podobný případ jako DoD.
FTL jsem zatím nehrál, ale předpokládám, že to bude podobný případ jako DoD.
@Artran (23.11.2012 23:36): Ani nie, ono ma rogue nebavia vseobecne nie ze iba DoD nechcem hrat.... to je ako keby mi niekto hovoril ze nehram Flight Simulator 5..... lebo je tak uzasny vymakany a skvely ale ked ma proste simulatory nebavia tak ma nebavia a koniec. Detto sportove hry, to je este na nizsej priecke ako simulatory u mna.
Jedine Rogue co som ako tak hral bolo FTL, aj ked nie zdaleka az tak intenzivne ako vacsina fanusikov.
Jedine Rogue co som ako tak hral bolo FTL, aj ked nie zdaleka az tak intenzivne ako vacsina fanusikov.
@Bodkin (24.11.2012 00:52): Máš pravdu :) Ale to je dáno tím, že ta hra k němu směřuje. Do hodnocení se zkušenost z hraní jiných, komplexnějších roguelike nějak promítnout musí. Zvláště proto, že ta hra stojí prakticky jenom na gameplayi. Pokud by v ní byl obsažen nějaký "příběh" (ve smyslu jako je v DoomRL), který by ji zhutnil, tak bych dal hodnocení vyšší.
@Hamster (24.11.2012 01:13): Jsou to detaily, o které mi jde (v té wiki je pouze malá ukázka možností a NetHack je stejně humorně laděný jako DoD). Během hraní narazíš pochopitelně na ledacos, což se promítne do možností taktiky a různých situací, do kterých tě ta hra dostane, takže se ani po dlouhé době neohraje. Doporučuju si o NetHacku přečíst nějaké recenze po webu. V obecné rovině máš pravdu: samozřejmě že skilly v DoD jsou dělané tak, aby tu hru obohatily. Ale v reálu toho není zas až tolik. Pak je to o tom, že je to od jisté doby rutina, kdy pouze čekáš na to, aby se ti odemkla úroveň nějakého skillu, protože tě dopředu žene víceméně už jen zvědavost si ji vyzkoušet (alespoň u mne to tak bylo).
@Hamster (24.11.2012 01:13): Jsou to detaily, o které mi jde (v té wiki je pouze malá ukázka možností a NetHack je stejně humorně laděný jako DoD). Během hraní narazíš pochopitelně na ledacos, což se promítne do možností taktiky a různých situací, do kterých tě ta hra dostane, takže se ani po dlouhé době neohraje. Doporučuju si o NetHacku přečíst nějaké recenze po webu. V obecné rovině máš pravdu: samozřejmě že skilly v DoD jsou dělané tak, aby tu hru obohatily. Ale v reálu toho není zas až tolik. Pak je to o tom, že je to od jisté doby rutina, kdy pouze čekáš na to, aby se ti odemkla úroveň nějakého skillu, protože tě dopředu žene víceméně už jen zvědavost si ji vyzkoušet (alespoň u mne to tak bylo).
@Artran (24.11.2012 00:44): Kdo by po dvaceti letech čekal takové hlášky. Ledovec takového kalibru je vskutku dechberoucí.
@Artran (24.11.2012 00:44): Vskutku nedá. Ale řekl bych, že to právě tak trochu děláš, ne? ;)
@Hamster (24.11.2012 00:39): Ale lze. To vodítko je jen špička ledovce. NetHack má za sebou přes dvacet let vývoje. Nedá se to spolu srovnávat.
@Artran (24.11.2012 00:22): DoD možná nemá všechno co NetHack, ale NetHack nemá všechno co DoD. Každý nápaditý item jako tohle je možné vyvážit několika skilly, takhle to brát moc nelze.
@Artran (24.11.2012 00:22): Jsou, jsou, jsou a desátý level může být už finále.
Ale jinak vlastně souhlasím, nezmenšené levely jsou často spíše dřina než zábava.
Ale jinak vlastně souhlasím, nezmenšené levely jsou často spíše dřina než zábava.
@Bodkin (23.11.2012 23:58): Na jednu stranu mnoho, na druhou málo. Je tam mnoho nepřátel, zbraní a brnění, ale postrádám tam větší interakci s prostředím, než jen boj. Chybí mi tam prokleté předměty, specielní levely (každý level je v zásadě jen variace toho druhého), božstva a zkrátka to, abych neměl u desátého levelu stejný pocit jako u prvního (což jsem měl). Ty různé rezistence jsou fajn, ale je to zas nevyvážené. Pod pojmem "content" si představím tohle.
Ale těch výtek bych měl více (proto také jen 65%).
Ale těch výtek bych měl více (proto také jen 65%).
@Artran (23.11.2012 23:36): Nah, na něj je v tom příliš mnoho gameplaye :P Kdyby tam ale mohl deset let grindit zadní uličky o killy a zlaťáčky, tak to by byla jiná ;)
Co si představuješ pod contentem, protože to nemůže být to samé co já, anžto toho je tak místy až příliš mnoho.
Co si představuješ pod contentem, protože to nemůže být to samé co já, anžto toho je tak místy až příliš mnoho.
@mazar1234 (23.11.2012 22:32): A já bych zase řekl, že děláš chybu :) Alespoň pár prvních levelů je dost velká zábava. Osobně mne odrazoval ten humorný setting, ale nakonec je to právě on, kterého si na DoD cením nejvíc. Blíží se to někdy skoro až Monty Pythonům.
Od jisté doby pak už hrozí stereotyp (na roguelike je tam málo "contentu") a to se to musí zapíchnout.
Od jisté doby pak už hrozí stereotyp (na roguelike je tam málo "contentu") a to se to musí zapíchnout.
@mazar1234 (23.11.2012 22:32): A dobře děláš, hodiny DoD (a drtivá většina roguelike) krade velice dobře, a ve výsledku to přijde z 90% vniveč.
@mazar1234 (23.11.2012 22:32): YOU DON'T HAVE BALLS OF STEEL!
@Bodkin (23.11.2012 21:37): Cena je smiesna, ale hra ma ani v najmensom nelaka, videl som sice len par minut videi ale vobec nemam chut to skusat hrat. Ale mna vseobecne tento typ nikdy nezacal bavit.
@Bodkin (23.11.2012 21:37): Lákavé...
@Artran (26.09.2012 10:48): Plně s tebou souhlasím. Jenže craftěním se můžeš dostat k bezvadným věcičkám docela brzy a pro některé z nich jsem ochoten to přetrpět.
@Bodkin (26.09.2012 10:28): Když mně se ten systém craftování v DoD právě nezamlouvá. Myslím, že je překombinovaný a vede k tomu, že člověk sbírá každou blbost a tráví pak neúnosně času tříděním. Čímž ti dávám v tomto ohledu za pravdu. Ale tedy za podmínky, že máš craftovací skill. Lze se tomu vyhnout zaměřením na jiné skilly. To je i důvod, proč svou postavu stavím vždy kolem vampíra, tj. abych se nemusel v inventáři starat ani o jídlo, ze kterého můžu dělat lutefisk nebo ho prodávat.
@Artran (26.09.2012 10:25): Tak si dej kovářství a ještě thingies a uvidíš. Do toho ještě poslední DLC přidalo 'encrusting', takže to začíná být docela namáhavé.
Hmmm, mě D2 vždy omrzelo dříve, než mi začaly padat zajímavější věci.
Hmmm, mě D2 vždy omrzelo dříve, než mi začaly padat zajímavější věci.
@Bodkin (26.09.2012 10:07): No, pravda je, že já se craftování záměrně vyhýbal a věci na podlaze si třídím dle kategorií.
V D2 to je velký problém, poněvadž když sbíráš setovou zbroj (kterých je mnoho různých druhů), tak ta vypadává strašně zřídka. A díky malému inventáři dochází k tomu, že nemůžeš sbírat více setových zbrojí najednou, protože se ti do inventáře nevejdou. Je tam toho ale víc, má to vliv i na omezenou taktiku boje. V D2 mi inventář neustále přetékal a přitom jsem se těch věcí nechtěl zbavovat.
V D2 to je velký problém, poněvadž když sbíráš setovou zbroj (kterých je mnoho různých druhů), tak ta vypadává strašně zřídka. A díky malému inventáři dochází k tomu, že nemůžeš sbírat více setových zbrojí najednou, protože se ti do inventáře nevejdou. Je tam toho ale víc, má to vliv i na omezenou taktiku boje. V D2 mi inventář neustále přetékal a přitom jsem se těch věcí nechtěl zbavovat.
@Artran (26.09.2012 09:01): Jo, částečně to řeší, ale... není to šťastná volba, protože to tam rozhazuješ akorát po zemi, jehož plocha je omezená, takže pak musíš dávat předměty přes sebe a... lepší by byl nějaký 'Bezedný pytel', kde by sis mohl odfiltrovávat různé typy předmětu a ideálně by craftovací mašinky rovnou mohli brát z něj... Takhle neustále přetahuješ sem a tam a kontroluješ, co ještě chybí... U D2 to není tak strašlivý prohřešek, protože tam není tak předmětově náročné craftování.
@Bodkin (25.09.2012 22:56): K tomu mínusu ohledně malého inventáře. Tohle ale celkem dobře řeší ten kapesní vesmír, který přidává Conquest of the Wizardlands, ne? (Malý inventář mě mj. strašně iritoval v Diablu dvojce, kde mi právě něco takovéhoto chybělo)
@Bodkin (25.09.2012 22:56): tak se předveď! :-D
@Indian (25.09.2012 22:30): Ano, ovšem zmíněné roky jsem napsal své nejlepší... literární útvary, za které jsem sklidil velmi kladnou kritiku jak od konzumentů tak profesionálů :P
@Bodkin (25.09.2012 21:37): nejsi tu náhodou registrovanej od srpna 2009? :-P :-D
@Bodkin (25.09.2012 21:37): Více takových ;)
@Jack_Dark (25.09.2012 21:17): Děkuji, pokouším se na DH komentářích rehabilitovat do mé formy z 2007/2008 :)
Nádherný koment Bóďo!!!
@Bodkin (14.09.2012 10:19): Verzi mít nemusíš, stačí registrační kódy + jedinečný klíč, kterými aktivuješ ten oficiálně stažitelný shareware. Měl bys to mít někde v mailu. Alespoň teď to tak funguje.
@Drolin (14.09.2012 10:20): Shareware rozhodně pro pochopení herních mechanismů dostačuje. Pokrývá většinu hry (jen končí po deseti dnech herního času).
@Drolin (14.09.2012 10:20): Shareware rozhodně pro pochopení herních mechanismů dostačuje. Pokrývá většinu hry (jen končí po deseti dnech herního času).
@Artran (14.09.2012 10:15): Jo jo, na Robinsona jsem si také vzpomněl (před pár dny jsem rozehrál, nicméně po projití pár lokací došla voda :) při prohlížení oficiálních stránek UrW.
Tu shareware verzi později zkusím.
Tu shareware verzi později zkusím.
@Artran (14.09.2012 10:15): škoda že nemůžu najít svou koupenou verzi, takhle si to budu muset koupit znova :D
@Drolin (14.09.2012 10:09): Spíše bych ji přirovnal k tahovému Robinson's Requiem nebo ještě lépe Dwarf Fortress (ovšem s jedinou postavou). Je to naprostý sandbox bez příběhu, cílem hry je přežití v divočině. Dnes ráno jsem hrál chvíli tutoriál a už jsem rozdělal svůj první ohýnek :)
@Artran (14.09.2012 09:52): Ha! Tuto hru jsem hledal a nevěděl jsem název :).
UrW asi také zkusím, vypadá (na roguelike) fantasticky (trochu připomíná vzhledem a možnostmi UVII).
UrW asi také zkusím, vypadá (na roguelike) fantasticky (trochu připomíná vzhledem a možnostmi UVII).
Tak jsem umřel na konci 8. patra. Ovšem, typická YASD. Namaxuju si Master of Arms a nabývám dojmu, že je ze mě superman, který s polovičkou hp proti osmi zlatým golemům nemusí přece vůbec taktizovat! Takže stačily dvě rány a hned mám čas na to ponořit se do UrW :)
@ugraugra (13.09.2012 18:04): Děkuju za povzbuzení :))
@Artran (13.09.2012 16:59): Mě to moc dlouho nevydrželo :/
@Bodkin (13.09.2012 16:48): Heh, já obvykle taky (v té shareware verzi). Ale teď jsem se rozhodl, že to konečně dám a dostanu se dál. Tak abych podpořil své odhodlání, koupil jsem si tu verzi plnou. Jsem zvědav, jak dlouho mi mé odhodlání vydrží... :)
@Artran (13.09.2012 16:40): Brrrrrrrrrrrrrr. URW mě děsí, vždycky skončím proto, že se od domu vydám hledat vodu, vodu nenajdu a pak ani netrefím domů :( To je evil evil evil hra
@Bodkin (13.09.2012 16:29): Výborně :)
Mimochodem, teď jsem si koupil plný UnReal World, který, jak jsem si teprve teď všiml, má už verzi pro linux. Konečně ukojím své hraničářské pudy :)
Mimochodem, teď jsem si koupil plný UnReal World, který, jak jsem si teprve teď všiml, má už verzi pro linux. Konečně ukojím své hraničářské pudy :)
@Artran (13.09.2012 14:30): Jo, je. Pak kolem sedmičky je to zase evil.
@Bodkin (13.09.2012 14:21): Ok, budu tedy pokračovat dál. Všechny tři DLC mám též. Začalo se mi zazdávat, že to začíná upadat do stereotypu. Mám taky problém s obtížností, pač díky kombinaci mých skillů postavených kolem vampíra se to na obtížnost rogue nedalo hrát. Na dwarven to zprvu byla celkem výzva, jenže po třetím/čtvrtém patře je to zas již moc jednoduché.
@Artran (13.09.2012 14:13): Oh ano, pořád se tam něco... Ale mám všechny 3 DLC, takže si už nejsem jist jak to bylo předtím.
Jsou za 5. patrem nějaká větší překvapení než jen další monster zoo? Nějak mně to začíná nudit.
To DLC lze jinak stáhnout i samostatně. Ve fóru je odkaz na torrent (který schválili samotní vývojáři.) Pro ty z nás, kteří mají DoD z Humble Bundle, celkem podstatné.
@Psyx (02.08.2012 01:09): :D to vážně ano :D
Novej patch + DLC venku. Obzvlášť hraní za egyptskýho komunistu zní lákavě.
@kurcatovium (12.07.2012 10:36): Jo, sem tam ho to dost popadne. Ale vydrželo to jeden, maximálně dvě podlaží a pak klídek.
Hra mi začala docela nepříjemně padat. Setkal se s tím ještě někdo další? Teď jsem docela rád, že jsem nakonec u téhle sehrávky vypnul permadeath...
@Hamster (10.07.2012 02:07): noob
Chcípnul jsem v 15. patře... >_<
Konečně! Dohráno na rogue + permadeath. 150. místo na Steam žebříčku :-)
Podařilo se s buildem:
Staves
Berserker Rage
Master of Arms
Promethean Magic
Magic Training
Blood Mage
Ley Walker
Podařilo se s buildem:
Staves
Berserker Rage
Master of Arms
Promethean Magic
Magic Training
Blood Mage
Ley Walker
@kurcatovium (07.07.2012 10:27): První koruptuje Magic Golem (ten růžový), což je o dost dříve.
S tím dual wieldem se ti lépe kombí meče, takže vyděláš, pokud místo Maces vezmeš v podstatě cokoliv. Jen bych na tvém místě dal pryč i ten vampirismus a vzal místo něj Master of Arms.
@Bodkin (07.07.2012 08:17): No, dá se to vlastně odstranit sedmičkovou demonologií, ale na to už je u mě trochu pozdě.
S tím dual wieldem se ti lépe kombí meče, takže vyděláš, pokud místo Maces vezmeš v podstatě cokoliv. Jen bych na tvém místě dal pryč i ten vampirismus a vzal místo něj Master of Arms.
@Bodkin (07.07.2012 08:17): No, dá se to vlastně odstranit sedmičkovou demonologií, ale na to už je u mě trochu pozdě.
To veganství mě taky trochu zklamalo, hrát se s trochou trpělivosti dá, ale rozhodně ne s postavou na blízko.
@kurcatovium (07.07.2012 11:09): Ah, tak jestli máš/budeš mít dobrá útočná kouzla tak fajn, jinak je dost důležité dávat pořádnou damage na dálku.
Ve zlém. Spáchat prohřešek je velmi snadné a za něj máš dlouhé prokletí + můžeš žrát jen tofu a ovoce.
Ve zlém. Spáchat prohřešek je velmi snadné a za něj máš dlouhé prokletí + můžeš žrát jen tofu a ovoce.
@Bodkin (07.07.2012 10:45): Crossbow určitě ne, chci ho hrát výhradně s chladnýma zbraněma na blízko (+ trošku kouzla). Vegan je zlo v dobrém či špatném slova smyslu?
@kurcatovium (07.07.2012 10:27): Za desátým patrem je spousta novinek. I když tyto pasti jsou ještě před desítkou. Blobové možná taky.
Crossbow. Vegan je zlo. Warlocka jsem zkoušel ale nestačil jsem ho prozkoumat. Steam/clockwork knight je bezva, ale ve 12 levelu jsem se zasebevraždil jeho nejlepším skillem. Teď prubuju Rogue scientista, taky docela fajn, ale stejně jako Knight je lepší, když ho podpoříš požadovanými skilly.
Crossbow. Vegan je zlo. Warlocka jsem zkoušel ale nestačil jsem ho prozkoumat. Steam/clockwork knight je bezva, ale ve 12 levelu jsem se zasebevraždil jeho nejlepším skillem. Teď prubuju Rogue scientista, taky docela fajn, ale stejně jako Knight je lepší, když ho podpoříš požadovanými skilly.
Jakože i za desátým patrem jsou nějaké novinky? Hmmm... Asi bych to měl rozjet ještě jednou a tentokráte už opravdu dorazit. Jaký skill byste vybrali místo "mace/sword" do předchozího buildu? Zkoušel někdo Warlocka nebo Vegana?
@kurcatovium (07.07.2012 10:14): Pak se přidají i pasti a blobové.