Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Yarwen (komentář): Poslední věc: inflace předmětů. Narážíte neustále na pojmy "skvělý luk", "raritní meč", ale obojí je podprůměrné. Je to, jakoby bylo všechno smetí nadzvihováno do nebes. Opět: proč to? // to je trend oslednich par let, stejen jakao nabazaru je vsechno raritni a sberatelsky kus :D
Tak to potom jo. Dohrál jsem první akt a myslím, že si dám pauzu. Nakonec to nebylo tak hrozný, celkem návyková nenáročná rubačka.

V pulce v dungeonu ten nesmrtelnej týpek se zobákem, a když ho rozbijete, tak za dveřma čeká dalších deset takovejch, to mě rozsekalo.
Aha. Já se musím vrátit do města, aby mi ten obojek sundali, protože jsem už splnil ukol, a pak mě pustí dál. Tak díky, zase jste mi moc pomohli. Nevím, co bych bez vás dělal!
Jsem ve druhý misi před nějakou bránou, přes kterou mě nechce pustit, prej protože jsem otrok, nebo co. Poradí někdo?
Kdysi jsem to recenzoval a opravdu na tuhle hru dodnes s láskou vzpomínám. Grafika a design byly parádní, spousta questů. loot grinding. Pro mě po Diablu 2 asi nejlepší akční RPG. Škoda, že se datadisk moc nepovedl.
@JohnCZ (30.10.2016 23:38): Taky jsem hrál jako malý první demo a pak jsem o pár let později dostal hru ke dni dětí. S těmi sejvy to byli spíše tak, že kvůli nějakému bugu jsem si nemohl měnit členy skupiny v hospodě a poté co jsem si je všechny vyházel a chtěl nějaké nabrat, tak mi hra prostě spadla. První chyby s texturami jsem měl už od začátku, kdy měl kolega neviditelnou zbroj. Asi záleží zda hraješ na AMD nebo Nvidii, kolikrát je to pro staré hry rozhodující.
@Blackhand47 (30.10.2016 23:29): Tak supr. Zatím jsem to jen spustil a proběhl se po úvodní lokaci. Widescreen funguje (akorát menu je jen 800x600), framerate je ale dost prazvláštní. V té úvodní lokaci jsem si výpadků textur nevšiml, uvidíme co později a ukládat to prozatím asi jde - doufám, že nějaké zásadní problémy se sejvy nepřijdou někdy v půlce hry, to je zvěrstvo. Každopádně je to srandovní. V době, kdy hra vycházela, jsem hrál demo a byl jsem z té grafiky nesmírně unešený a nestačil koukat, jak je ta hra detailní a barevná. Potom jsem to už nikdy nehrál, takže vzpomínka zůstala a až teď jsem si ji pěkně zničil. Ale teda pořád ta hra nevypadá vůbec špatně. :)
@Blackhand47 (30.10.2016 23:15): No to mě nestraš. Já moc na diablovky nejsem, ale když už jsem to koupil, tak bych tomu rád dal šanci a líbí se mi, že se tam negeneruje prostředí, ale je to prý všechno dělané hezky ručně. Přemýšlel jsem i o jedničce, ale ta na mě působí už moc archaicky a co jsem dohledal, tak stejně příběh prakticky nemá.
@JohnCZ (30.10.2016 23:12): Fajná hra, já s ní mám bohužel na nových strojích problémy (nechce se spustit, mizející textury, nemožnost nahrání...). Kdysi mě ale dost bavila, asi nejlepší diablovka co jsem kdy hrál. :)
Před pár lety jsem na Surtepu tuhle hru uklohnil za dvacku v české, ale jinak původní krabičce bez nějaké trapné edice. Sice nevím, kdy se ke hře dostanu, ale pustil jsem se do instalace a úplně se mi vrátily všechny ty pocity, které dnes už nezažívám. Krásná krabička, poměrně tlustý voňavý manuál a 5 CD se hrou. To šermování s disky a stres, zda nebude jedno z nich nečitelné mi sice zas až tak nechybí, ale čas od času je příjemné si to zopakovat. :)
Dvojka je naprosto super a to jak graficky, tak po stránce hratelnosti. Asi si ji dám někdy znova... S tou trojkou mě to štve, ale trošku jsem to čekal. Už první obrázky a gameplay videa vypadaly nevábně...
Trojka je znicena modernimi efekty. Kdyby od nich v Obsidianu ustoupili a zamerili se na vylepseni textur, byla by to pekna hra. Jenze bez bloomu (pokud to zase pletu, odbornici odpusti) v dnesni dobe ani ranu. Ja bych se naopak velmi divil, kdyby tak vypadala dvojka. Dost pravdepodobne by pak ze dvojky spousta hracu zvracela, ale dneska jsme uz zvykli.
Teď jsem se chtěl zeptat, jestli jsem zhejčkanej, nebo je grafika dema trojky fakt tak hnusná... tak dík, že jste mi to potvrdili. Dvojku jsem teda nehrál, ale kdyby vypadala takhle, vůbec by mi to nepřišlo divný.
A pokud vím, tak jednička byla ve své době grafická špička.
Ja to demo ted zrovna dohral a neprijde mi to tak spatne, skoda ale, ze je to tak desne konzoloidni no. Kazdopadne na konzoli to nemusi byt vubec spatne. A nevim jestli to je pouze u me, ale grafika je takova hnusne rozplizla. Jakoby to bylo upscaleovany jak na konzoli. Ale to bude asi ta moje grafika, ktera ty novy hry proste neumi.
Problém vyřešen, měl jsem v Centru síťových připojení 2 sítě .. a ona musí být jen 1 aktivní, tak jsem tu 2. zakázal a ejhle, jelo to :) nechápu, ale je to tak.
Ahoj,
mám jeden problém. Chceme si zahrát s bratrem po LAnu hru, ale nedaří se nám.
V Lobby se vidíme, ale jakmile založím já, nebo on, tak založenou hru nevidíme. Veškeré firewally máme povypínané, nevím, kde by mohla být chyba.
Nemá někdo nějakej nápad ? Dik
Zatím se ví, že do New Vegas bude použita zápletka s NCR, Caesar's Legion a něco z Hoover dam. To docela poznat je. Nevidím tedy důvod, proč by nemohli použít něco z Black Hound do Dungeon Siege 3...
Na tohle jsem původně reagoval a v té reakci jsem se snažil naznačit, že je kolikrát lepší nic z ničeho nepoužívat nebo se o tom aspoň moc nezmiňovat. Lidi pak čekají, že to bude někde poznat...
"Do New Vegas použili věci ze zrušeného Van Buren. Sem by mohli nacpat zase něco z Black Hound."

Měl by si začít navštěvovat školu pro děti co neumějí zas tak moc dobře číst...
Van Buren byl jiná hra než Fallout 3. New Vegas se bude podobat spíš Fallout 3. Jestli si někdo myslí, že ne, musel někde upadnout.

Van Buren byl jen koncept...
Say: Van Buren, zrušený opravdový Fallout 3 ještě od Black Isle. Některé nápady se teď objeví v New Vegas. Maličkosti použila už i Bethesda.

Cobra: Pro jakou jinou hru?!? Jak jen trochu?!?
Paul: No nelogický to není, ale zatím jsem si nevšiml, že by něco takového mělo na výslednou kvalitu produktu vliv. Teda pokud není ten člověk přímo ve vedení projektu.

HEX: Jo, jenže pro úplně jinou hru a navíc toho je jen trochu :-) Mimochodem, obvykle to tak bývá, že autoři nějakého pokračování už mají část práce načrtnutou předchozím dílem. Ale že by to vždycky pomohlo...
,,Do New Vegas použili věci ze zrušeného Van Buren. "
Sice OT, ale WTF?! Jmenuj...
Jasně, hotový byly jen takový nepodstatný věci design lokací, questy, npc a příběh.
Jojo, je hrozně nelogický očekávat od vývojáře co má za sebou několik dobrejch her další dobrou hru, to je fakt.
NOT
Miluju fráze typu: "Na hře pracuje -doplň známé jméno-, který před tím pracoval na -doplň známou hru-, takže nemůžete být zklamáni", nebo "nacpali jsme tam věci z -doplň název zrušené legendy-,..." Vzhledem k tomu, že z Van Burenu toho moc hotového nebylo a že Bethesda nebude chtít opustit koncepci F3, na NV bych se moc netěšil...

Koncepce DS je natolik jednoduchá, že se toho na ní moc vylepšit nedá. Jedině ji zkomplikovat a tuďíž naprosto zkazit. Už dvojka byla divná.
Do New Vegas použili věci ze zrušeného Van Buren. Sem by mohli nacpat zase něco z Black Hound.
Taky jim věřím, fandím NV a souhlasím víceméně s tím co jsi psal na eurogameru, jediné co obsidian může udělat s hack´n slash RPG je opravdu ten žánr vylepšit.. očekávám od toho mírnou podobu s dragon age..
Alpha Protocol je boží a NV bude určitě lepší než FO3, hlavně v dialozích/questech.
Nicméně Aliens zrušili, a teď maj rozjeto NV, Wheel of Time RPG a DS3. Nenuděj se kluci : ). A jsem rád, protože to aspoň vypadá že nedopadnou jako Troika. Navíc dělaj každou hru pro jinýho vydavatele, takže to maj dobře rozložený v případě neúspěchu.

A myslel jsi Mask of the Betrayer, že? :)
To bude zajímavé... S Alpha Protocolem se moc nevytáhli a New Vegas vypadá podle záběrů ze hry také na potencionální průšvih. Ale stále je tu naděje, že zopakují svůj úspěch s Mask of Betreyal.
Obsidian dělá trojku. Umm, přesunuli jsme se zpět v čase do prvního dubna?