Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@pajmič (02.11.2024 14:42): No jo, koukám na to. Milion napříč PS5 a PC. Pro Silent Hill.
Ale i tak by to znamenalo, že pokud PC je jen třeba 20% prodejů, tak je to 200 tisíc koupených kopií na 20 tisíc současně hrajících hráčů.

Pak je tam i ta úroveň, že Veilguard vyšel nejen na Steamu, ale taky Epicu a hlavně EA launcheru, kde dost možná má spousta lidí předchozí díly. A jejich čílsa nemáme vůbec. Plus to EA play, které bude mít taky efekt.

Víceméně jen trvdím, že je brzo na to dělat nějaké závěry nebo i odhady. Jasně není to šílený úspěch jako Elden Ring nebo Baldur's Gate 3, ale je otázka jestli kdokoli předpokládal, že bude.
@Paul (02.11.2024 13:07): 3 mega kusů by bylo málo. Jak pravíš, jistý podíl bude mít EA play, který stojí kolik 15 babek? 5-6 milionů je hranice, která by se dala považovat za "úspěch" v prvnÍch pár měsících. Což se, podle mě, určitě nestane.
@Paul (02.11.2024 13:07):  Jo EA Play bude mít taky efekt.
Co se ale týče konzolí, tak co vím Inquisition měl řádově vyšší prodeje na playstationu než na xboxu a pc. Takže bych se nedivil, kdyby tam měl velice silnou hráčskou základnu i Veilguard. To, že je už na PS store už delší dobu na vrcholu prodejů to taky naznačuje.
@Marcusss (02.11.2024 12:52): dobré postřehy, ale dodal bych že u SH2 se prý většina kopií (např. 78% v Evropě) prodala na PS5; u DAV bych předpokládal že PC bude mít výrazně větší zastoupení.
Přijde mi validní srovnání s Dragon's Dogma 2, taky akční RPG sequel po dlouhý době, a CCU 220K, oznámeno že hra prodala 3 miliony kopií dva měsíce po vydání (s tím že 2.5 mega bylo během launch week).
I kdyby Veilguard prodal 3 miliony za dva měsíce, tak silně pochybuji že by to stačilo na pokrytí celkových nákladů. Ale dle CCU budou ty prodeje pravděpodobně ještě výrazně nižší.
Na druhou stranu, je možné že si kvůli Veilguardu dalších třeba 50K CCU předplatilo EA Play, ale tam je ta částka co EA dostane z každého hráče ani ne třetinová.
Jak se tady plácalo o prodejních číslech, tak všechno co máme jsou jen velice hrubé odhady.
Jasně, čísla třeba Elder Ringu a BG3 byla obrovská, ale když se vezmou třeba i nedávné hry, tak
Silent Hill 2 Remake prodal na Steamu přes milion kopií za 3 dny, ale concurent player count se té hře nepřehoupl přes 22 tisíc.
Stejně tak Metaphor ReFantazio = milion kopií prodáno první den, peak současných hráčů 85 tisíc, což bych se vsadil Veilguard teď přes víkend překoná.
@HolyMeatball (02.11.2024 10:30): Hinterlands sám o sobě není špatnej, špatný je nastavení XP. Já hraju DAI s trialem, kterej ti dá za všechno jen poloviční XP (Take It Slow), dá nepřátelům stejný level (Even Ground) a nový triky (Walk Softly) a pak tě sežere i smečka psů level 8. To nejde udělat Hinterlands na jeden zátah.

V podstatě tě hra nechá vyexpit moc rychle, takže ani nepostřehneš, že jsi někde, kde bys už neměl být. V podstatě na západ od řeky a podél pravýho okraje mapy je zóna min lvl 8, na který s trialama nedosáhneš, pokud se nevydáš do Val Royeaux (lvl 4) a neuděláš IHW / COTJ (min lvl 4-7). Navíc podél levýho okraje Hinterlands je zóna min lvl 12. Stormcoast a Forbidden Oasis mají min. lvl 7, bažiny lvl 8, Crestwood a Western Approach lvl 11-15, Specializace lvl 12+...

Nejlepší je tedy aktivovat Take It Slow, Walk Softly, Even Ground, Grizzly End a Fair-Weather Friends a jako první si vzít Underwold + History + Arcane Knowledge + Massach's Method + Nobility Knowledge (v tomto pořadí) a pak perfektně leveluješ a musíš se přizpůsobovat levelu nepřátel, čili jet jednotlivý zóny tak, jak mají nastavený minimální levely:

Tier 1:
0. Haven
1. Hinterlands (na východ od řeky) (Corp. Vale quests - před 3)
2. Val Royeaux
3. In Hushed Whispers / Champions of the Just
4. Stormcoast
5. Hinterlands (na západ od řeky, ale nechodit dál než do nejzápadnějšího tábora)
6. Forbidden Oasis
7. Fallow Mire
8. In Your Hearts Shall Burn

Tier 2:
9. Crestwood (Spec Quest)
10. Hinterlands (zbytek + drak) + Forbidden Oasis (quest s jeskyní a trhliny u okraje mapy jsou min lvl 12)
11.Western Approach (Spec Quest)
12. Exalted Plains (Spec Quest)

Tier 3:
13. Emerald Graves
14. Emprise du Lion
15. Wicked Eyes and Wicked Hearts (pro tanec s LI potřebuješ mít splněný jejich questy a ty u některých končí v Emprise du Lion a mají NPC min lvl 19 + Pokud chceš mít rozhovor Loghaina / Alistaira s Morrigan, je třeba udělat WEWH před závěrem Here Lies the Abbys)
16. Attack on Adamant
17. Hissing Wastes (min lvl 21)
18. What Pride Had Wrought + The Final Piece

Tier 4:
19. The Descent (perma Even Ground, tak že se dá i dříve, ale loot je pak OP)
20. Jaws of Hakkon (Mají nejvyšší min lvl - 23. Pozor - max lvl NPC je 30, ale 27 pro PC!)
21. Doom Upon All the World
22. Tresspasser
@HolyMeatball (02.11.2024 10:30): Nebo taky ne. Upřímně, zastávám se tady DAV hodně a těším se, až konečně dotvořím postavu a vrhne se do toho, ale nakonec někdy ty hry mohou být "docela fajn" ale za dohrání to nestojí. Já zatím stále nedohrál Hogwarts Legacy, a tichý hlásek v hlavě mi říká, že DAV může mít dost podobný problém jako HL.
Jo, Inkvizice měla hroznej rozjezd, kór když člověk proaktivně nešel z Hinterlands co nejrychleji pryč. Ale tvl dějově to umělo gradovat a cesta na Skyhold pak byla nehorázně uspokojující.

V tomhle po 16hod furt tak nějak nikde žádná gradace, žádná silná momentka, věci se prostě kolem jen tak bezpohlavně dějou, i když pěkný tak je to všude fakt ukrutně umělý a totálně bez života. Skyhold mě mučil svou velikostí a designem, ale stejně jsem se tam těšil, těšil jsem se na každý další pokec s kumpány, těšil jsem se na jejich konflikty, těšil jsem se, co asi zrovna bude ten či ta dělat. Zdejší fade hub je mnohem menší a pohodlnější, a taky neomylně mrtvější a nudnější.

Ale ok, furt je to 1. akt, třeba se to fakt nějakým kouzlem zlepší.
Jako nekritický Biodron tvrdím, že relativně nejslabší rozjezd měla DAI, ale BW rozjezdy umí a jedná se o zpravidla o lepší část jejich her.
Žádný DA mě na začátku lokacemi a hratelností nebavil víc než Veilguard. Ale já nemám DA v srdci kdovíjak hluboko. Za nejlepší díl považuji 2 protože byl správně osobní. Jednička mi přišla nezajímavá a Inquisition zas moc jako MMO a ještě jsem pořád bojoval s tzv. Banter bugem kdy postavy mlčely.

Tohle na mě zatím dost funguje.

Je to Disney/Pixar parta ve světě kde je obří masa hnusu a v ní umírají lidi. Jakože v jiné hře by třeba byli mrtví už dávno. Zde člověk vidí jejich otevřené oči a slyší zvuky..umírání jak je "chapadla" dusí a lámou. Ta 2.mise opravdu nebyla moc rated E. Ale slovní urážky jsou velké nene.

Je to zvláštní kontrast..
Mám v tom patnáct hodin, v partě čtyři lidi, momentálně dělám svý první vedlejší questíky v Arlathanským lese a hodně si užívám zdejší level design. Když si vzpomenu na Andromedu, která mě dodnes budí ze sna, tak tohle je return to form, v kterej jsem ani nedoufal.
@pajmič (02.11.2024 03:37): Takže se dostáváme k části kdy na sebe tady začneme ukazovat a křičet "Ty jsi zaujatý! Ne, ty jsi zaujatý!!" xD No, duh, my všichni jsme Gogo. Ale zase je z očividných důvodů těžké brát vážně lidi kteří na DAV doráželi od prvního traileru, lačně čekali na každý důvod hru nenávidět nebo si do ní kopnout, a vytahování prodejnosti z nejistých zdrojů jako důkaz, jak je to vlastně strašně, je takový závěr této "od první chvíle je to děs" cesty. A možná je ta hra příšerná, já fakt nevím, chystám se na to teprve, ale nediv se, že je prostě těžké tyhle "důkazy" brát vážně od tria, které má od počátku na hru očividnou pifku a teď si tu nad tím notují :)
@Marles (02.11.2024 02:38): Ano jsem si již vědom toho, že oněch 280k je o obecných refundech, to nějak ale stále nesnižuje onen zcela nepopiratelný fakt, že prozativní počet prodaných kusů a množtví CCU je zahanbující a zdá se mi, že ti je to nějak proti srsti, z čehož vyplývá, že to budeš asi ty, kdo je tu jest zaujatý.
@Marles (02.11.2024 01:59): Každá osoba, která nemá mozek o velikosti rozinky ti dá za pravdu, že jak počet prodaných kopíí, tak i počet CCU je zkrátka nedostačující pro hru, která byla ve vývoji 10 let pod křídly velkého distributora. Andromeda, jejíž vývoj stál 70 mil USD a se vším všudy se s ní mrskali let 5. DAV byl ve vývoji dvakrát tak dlouho, takže minimálně těch 100-140 mega babek ten rozpočet byl. Tahle čísla jsou objektivně slabá. Jasně, nikdy nejsou super přesná, ale jako obrázek ti to udělá. To, že ani nemají naplánovaný žádný DLC mluví za vše. Dragonáž končí, je kaput. Nejenom finančně, ale i z hlediska lore a story je tohle frančíza na suchu.
@pajmič (02.11.2024 01:24):

Psal si o 280k refundovaných kopií a ne o hromadě. Což, ale jak Paul napsal se vztahuje ke všem refundům na celém Steamu. Z toho grafu ani nejde vydedukovat, jestli tam dochází reálně k nějakému navýšení. Nedokážeš říct, jaká část jich lze přiřadit k DA. Tohle je realita.
Psal si taky o 60k prodejích v prvním dnu, k tomu dal screen, který ani neodkazuje na první den, ale na celkové prodeje. Analytické weby většinou odhadují počet kopií na základě množství recenzí. A ze začátku prostě dokážou být nepřesné, zejména u her, které jsou dlouhé, tudíž je lidi recenzují později. Tohle je taky realita.
Bias je to, že tohle sdílíš a dedukuješ z toho finanční neúspěch. Klidně může být, ale tu dedukci děláš ze špatných informací.
@Marles (02.11.2024 00:50): No né, nepovídej?? Fakt? Ty máš ale mozkovnu, to by mě nikdy neneadlo! Vždyt jsem řikal, že hromada kopií byla refundována, pane bias. Já jsem byl jeden z mála, co se tý hry zastával. A sdílím pouze a jen fakt toho, že tato hra nebude finančně úspěšná, ergo může vést (a prvaděpodobně povede) k masivní redukci studia a ukončení frančízy Dragon Age. To není bias kolego, to je realita.
@pajmič (01.11.2024 23:42): Nakonec to bude jako s konspiračními teoriemi vs reálným světem. :D Že přes všechna ta data, ze kterých by bylo možno udělat dokonale racionální závěry, o tom někde v kanclu rozhodují nezpůsobilí, chaotičtí idioti, kteří se do svých pozic dostali přizdisráčstvím či nepotismem.
@pajmič (01.11.2024 23:29): Jestli to chápu správně tak ty refund čísla se týkají všech her, né jedné konkrétní (ač je možné že z toho je DAV signifikantní část). A když to hraje lehce přes 70K lidí, tak se prodalo několik set tisíc, odhadoval bych tak 300-400K. Což je tedy samozřejmě stále komerční průšvih.
@Adieu (01.11.2024 23:27): Hele, za tenhle sajrajt může DEI, která se nasrala do zábavního průmyslu a je řízená vládou. Nevím, jak přesně to funguje, netlačí se to jen do velkých studií ale i do indie scény. Fakt nemám ponětí, kde je zakopanej čokl. Prachy si malý a nezkušený studio o těch knechtů vezme, což pro ně bude znamenat rozsudek smrti. Ale u velkých kokotporátů jako EA mi to nejde do makovice. Ta srágora se snaží prolézt i do Japanska, jediní, co je vyfakovali je Čína viz. Black Myth.

Mimochodem zde video od chlapíka, který tvrdí, že mu volal jeden z poměrně vysoce postavených lidí v Bioware. A shoduje se s tím, co nedávno prohlásis ex-tester, který vlastně řekl to, co v tý hře opravdu je.
@pajmič (01.11.2024 16:56): Tak to by mě vůbec nenapadlo, při tom výsledku. :))) Aneb když to chodí jako kachna, nemaluje se to jako kachna... Je to stejně zajímavé - na jednu stranu je dobře, že snad odzvonilo takovému tomu kluci nikdy nepláčou, a pak na druhou stranu tento přecitlivělý narcismus minorit je mi obdobně odporný, ne-li víc. Povšimněte si prosím, že kde tak moc chybí hrana obsahově, tam chybí i esteticky. ;-)

Vidím v tom však zajímavý trend, kdy pro mnoho lidí je kreativní branže prostě možností vyléčit se z vlastních mindráků, nic víc. A ještě více fascinující mi přijde, že to nikdo ve vedení nezatrhne jako sebevraždu. Veilguard se bude chvíli prodávat kvůli marketingu a i negativní odezvě, ale žádná zásadní čísla netrhne, vsadil bych se. Protože tu reálnou kupní sílu nemají anglofonní třináctiletí, kojení hovny, ale jejich rodiče. Jako by nestačil ten vabank, kdy studio zradí svou původní fanouškovskou základnu tím, že zacílí na jiné lidi.
@Paul (01.11.2024 20:27): Že to rozhodnutí nezvolit kánon ale ani nepřenést volby bude průser se dalo bohužel čekat :/ Myslím, že až budu psát komentář, tak minimálně zmíním, že DAV bude asi nejlepší brát jako prostě hru oddělenou od trilogie, to ať je čistá kvalita hry jakákoliv.
@SilentWolf (01.11.2024 20:32): jj je to tak, ten nižší tier je v gamepassu, takže ta hra bude v GP tak za rok, ale teď je potřeba ten dražší. 440..hmm ještě rozmyslím, škoda že EA nemá nic jinýho s čím by se to dalo spojit jako minule když jsem si to na měsíc předplatil (Jedi Survivor a Dead Space remake).
No, koukám že na redditu už honeymoon fáze skončila :)
PC Gamer po recenzi napsal další tři separátní články kde rozebíraj nedostatky scénáře.
Já mám docela chuť si to zahrát a vidět na vlastní oči jak to je. Kolik že stojí ten EA play..
Úvod se mi hodně líbí. Krom vlasů to má i úžasné nasvícení takže jsem nakonec rád že jsem si vybral tu zrzku s dlouhými vlasy. Se dvěma dýkami rozjíždí dobrou show. Souboják je tedy o fous lepší než jsem čekal a to i díky tipu z internetu- dejte si vlastní obtížnost a vše na nejtěžší krom HP nepřátel - to dát na low. Stále bude těžší zabít silnější nepřátele, protože ta HP redukce neovlivňuje zbroj a magický štít ale je to daleko dynamičtější.

Sice trochu divná dynamika že jsou první 3 companioni ženy. Ale dost se mi to líbí. Ještě když si vzpomenu na první misi Mass Effectu 2, tady je hratelnost prostě jinde.

2hodiny in.
@Steffie (01.11.2024 19:12): Jako tehle temat ve hre se moc nebojim. Je to hra a hlavne fantasy, takze me jen tak neco neurazi. Spis se bojim, ze tyhle vyvojari proste vytvarej spatny hry. A je fuk, zda je to kvuli pozitivni diskriminaci nebo kvuli necemu jinymu. Kdyz vidim na vysokych pozicich lidi bez zkusenosti, ocekavam pruser. Ale uvidime. Z toho, co jsem zatim videl, se mi to libi hlavne technicky. Snad bude i writing minimalne slusnej.
@Hammond22 (01.11.2024 19:03): Ten obrázek s červenovlasou ženskou, co koluje po internetu, tak je v podstatě nepříběhový a člověk se k tomu dialogu nedostane, pokud vyloženě neklikne na tu možnost. A co tak odhaduji, tak s Taash se to bude řešit, protože zatím se o ní ve hře baví jako o “she”, ale později se jí říká “they”. Ale zatím nevím jistě, ještě jsem se k ní nedostala. Na další případ jsem zatím nenarazila :)
No jsem na to zvedavej. Nadavani na woke atd. mi je fuk, dokud to neuvidim. Ale je desive, kdyz na extra velky a drahy hre dela game directora nekdo, kdo za celou karieru skoro nic neudelal. To stejny bylo v dokumentu o tvorbe Far Cry 6. Docela velky prostor tam dostal nejakej trans clovek, co nikdy nedelal zadnou hru a jen se tam ztrapnoval. Realne vzdycky doufam, ze to je vsechno jen takovy PR a ve skutecnosti ty lidi k nicemu moc nepustili. Pokud fakt nejsou dobry.
Jediné, co mě hodně trápí, je soundtrack. Dneska jsem si cestou ze školky poslouchala album a jestli mě tam chytly asi dva kousky? Čekala jsem, že když na tom bude dělat Zimmer s Balfem, tak to bude stát za to, ale je to slabota. Nic mě moc nenadchlo tak jako s Inkvizicí, kde Trevor Morris fakt válel.
@Cathan (01.11.2024 18:43): V to tak nějak doufám, že až budu mít všechny společníky, tak se to trochu rozjede. Celkově jsem slyšela chválu na 2. a 3. akt, kde se to má hodně zlepšit. Jen překousat ten první…
@pajmič (01.11.2024 17:34): Já si nestěžuji - chodím s Lucanisem na kafíčka, mazlím psi, kočky, gryfa, pak řeším, kdo bude co vařit, dekoruju si pokoj, chodím nakupovat potraviny na market, pro dobré duševní zdraví si dám jednou za čas meditaci,… Jen teda rozpis chození do koupelen a vytírání společných prostor mi chybí :D

Ne, teď vážně. Mám asi cca 8 hodin za sebou, ještě nemám ani Emmricha a Taash. Scénář je psaný najistotu a jednoduše. Hodně jednoduše. “Step by step” frázi jsem slyšela snad už třikrát.

Souboje jedu na Storytellera a omylem jsem se v Crossroads s levelem 14 dostala k záporákovi s levelem 34, ke kterému jsem se (i příběhově) měla dostat později… no, záporák už není :D
Zatím jsem dostala jen jednu volbu, která by nějak měla ovlivnit děj dál. A to bylo taky jen takové šup šup, aby se něco dělo.

Uvidíme dál. Zatím je to pro mě taková oddechovka, co si hezky plyne.
A jako chuj s novými postavami a tím, jak dokonale splývají, protože jsou všichni v prvé řadě ťuťuňuňu a nějaké silnější charakteristiky jsou navýsost zbaveni. Ale to, že tím stejným filtrem prohnali i zaběhlé postavy...to je teprva utrpení. Je to takovej obrácenej fan service, jakože "tak a teď čum, jak se to má dělat správně, my víme líp, jak to zpracovat", vlastně mi to dost připomíná dění kolem Netfluchsího Zaklínače a Amazonských Prstenů Moci.

A ten souboják jakože taky má mouchy, nemalý. Co mě na tom baví nejvíc je explorace světa, v kteréž jako tom víceméně jediném poznávám značku. Nechápu moc ty vostrý výtky na level design, přijde mi to tu jako zlatá střední cesta mezi překouřeně obrovskou otevřeností Inkvizice a piďikoridorovosti dvojky.
@Jab (01.11.2024 17:19): Daleko pod hranicemi bioware v dobách nevětší slávy. Což s tím velice úzce souvisí, když ti tým vede parta fanatických aktivistů nemůžeš udělat super hru, to nejde. Jak Meatball napsal, combat je nejlepší, jaký kdy v DA byl, scénář je sterilní save nuda v tom horším případě, v tom lepším je to tak debilní, až je to vtipný.
@Jab (01.11.2024 17:19): Po 10hod stále čekám na opodstatnění M ratingu. Zatím jen jeden černý elf párkrát shitoval. :/

Každopádně přetrvává dojem, že je to ten nejlépe a nejpohodlněji se hrající, zdaleka nejhůř napsaný Dragon Age, mno.
Teď jsem si z baťůžku vybaloval věci a rozmisťoval je po pokojíčku, lepší jak Life is Strange.
@Sadako (01.11.2024 01:38): Věřím, že elfové a trpaslíci jsou trochu jednodušší. Chtěl jsem to zmínit dokonce v tom prvotním příspěvku, ale nakonec jsem to smazal, protože jsem to neměl ověřené. :D Tam je prostě jedno, že nevypadají lidsky, zatímco u lidí...

Já jsem s těmi editory marný, proto je pro mě klíčové mít nějaký dobrý preset a ten trochu upravit. Human - male tam za mě moc normální preset nemá.

ALE je fajn vidět, jak jsou hráči schopní udělat docela fajn vypadající Qunari.
Kvituji ty historicky nejzbytečnější slidery velikosti prdele, prsou, a boule v trenkách.

Evanuris, EVANURIS, EVANURIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS - V prvních hodinkách není writing až tak katastrofický, ale expozici to stejně hráči mlátí o hlavu dost natvrdo. Nejenže s postavami se zřejmě bude jednat jako s dětmi, ale i s hráčem samotným.

Wtf, armory a zbraně jen kosmetické? To mi nějak dočista uniklo. Na co teda sbírám materiály? *googles* ah, časem na to budu roubit pasivy, ofc.

Jak se zdálo, tak se potvrdilo, parťáci jsou nezranitelní a zatím je solidně ignorují i enemáci.

Nějak se zatím nedovedu přenést přes skutečnost, že zatímco celá Inkvizice vče. DLC Solase vyhajpovala jako něco opravdu turbokrutého, tady ho to hned na začátku zredukuje v totálního hňupa.

Mechanicky a v rámci systémů progrese se mi to zatial jeví ještě méně jako RPG, než Hogwarts Legacy. Tak snad aspoň ten příběh vskutku půjde ovlivnit nějak citelně. Slavné Bradavice mi ale evokuje i souboják a dosavadní tón, nepřekvapivě.

Ale jako generál Poliš vskutku působivý, tak snad to opravdu bude příjemná akční bejkárna na nepřehnaně dlouho. Aspoň to v rekalibraci feelingu neztrácí čas a hned představení hrubě tlumené verze Varrica dává zřetelně znát, že tlumenýho tu asi bude víc.
@Paul (01.11.2024 01:49): Jako rozpočet to dorovná, ale určitě to nebude výdělečný. Ale Bioware přežije, teda alespon Mass Effect část. Nakonec budou rádi, že celý Dragon Age nevyhodí EA do hajzlu, což by podle mě měli.
"Rook se chová ke společníkům jako otec ke svým dětem" a "postavy vypadají jako z pixar filmů".. Toho se bojím nejvíc. To že je to barevnější než pride bych ještě přehlédnul. Trochu doufám, že na to budou módy. Dostanu se k tomu nejspíš až tak za dva roky
@pajmič (01.11.2024 01:05): slovy klasika, not great, not terrible. Není to katastrofa jako Concord, ale na zaplacení budgetu to asi stačit nebude, pokud to nezachrání konzole (nebo se hodně lidí nenabalí o víkendu). Jedno malý český RPGčko s desetinovým (if that) rozpočtem mělo peak 96K, a to v době kdy Steam měl dvakrát méně uživatelů..
No, tak max počet "concurent" hráčů 70k, což není žádná pecka, jen o něco málo víc než ME remaster, ale zase je to mnohem víc než jsem původně čekal. Recenze sou zatím mostly positive. Což bude hlavně zapříčeněno vysokou dávkou optimalizace a obecně dobrýho polishe.
@SilentWolf (31.10.2024 22:58): Taky se mi s tím editorem moc nedařilo. A skončila jsem u stejného presetu s pihatou zrzkou, který jsem alespoň něco málo upravila, aby vypadala podle mých představ. Inkvizitorka docela šla, ale je to opět upravený preset. Sama jsem pak zvědavá na ostatní výtvory, na sítích jsem viděla pěkné modely :)
Poprvé v mé videoherní historii nejsem schopen udělat normální mužskou postavu. Buď se mi povede Aladin, jeho zlý bratr s vousy nebo Lord Farquaad, nic mezi tím. A nechal jsem v tom dost času. Celé to působí o to zvláštněji, že vlasy jsou tak absurdně propracované. Což prostě na mužských postavách působí.. divně. Jak z reklamy na Shaumu.
Přičemž Inquisition měl za mě perfektní editor.

Tak jsem si vybral ženský preset - pihatou zrzku. A radši jsem do toho vůbec nerýpal. Vypadá aspoň správně divně, ne divně divně. A nemá duši, to se do tohoto dílu hodí.

Zlé pak bylo když po mě hra chtěla udělat inkvizitora. Jenže já si pamatuji, že vypadal jak člověk. Zde jsem narychlo splácal něco a opravdu se netěším až to potkám.

Upřímně jsem zvědav na ostatní hráče a jejich tvorbu. Možná to s tím editorem prostě jen neumím.
Já si pustím ty Vows & Vengeance  v odkazech nebo Makalův lets complete.... a jdu hrát Football Manager:)
Možná mi to navodí atmošku že bych ti zkusil. ( ale jak se znám tak bych po rozehrání stejně musel znovu projít předchozí díly:))
Hm, přemejšlím, za koho chci vlastně hrát…

M / HUMAN / WARRIOR / REAPER / THE MOURN WATCH
F / ELF / MAGE / SPELLBLADE / ANTIVAN CROWS
M / DWARF / ROGUE / SABOTEUR / LORDS OF FORTUNE
@HolyMeatball (31.10.2024 10:48): Pustil jsem si pár z toho a nic mně hrozného nepřijde. Nejsem a nebyl jsem v té situaci. Ale přijde mi, že ta její postava je nějak konzistentní a koherentní. A vlastně je docela originální tohle ve fantasy řešit. Aniž by se tam nějak bouralo Lore, které se tomu on the go přizpůsobuje. A nijak neláme, protože ta kulturní omezení tam z toho vztahu s její mámou zcela jasně plynou.
Ta konverzace mezi Taash a Nave je - bez vytržení z kontextu - úplně normální.