Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Borghal (20.08.2013 10:59): Co si pamatuju, tak to bylo dostupne hned jakmile ses dostal na mapu Kirkwallu, cili skoro hned. Pokud si nevytvoris neco doopravdy odporneho, tak to s tim nejak tu chvilku prezijes
@Sinister (19.08.2013 22:32): Kdyby si mel Black Emporium DLC (davalo se snad ke vsem novym hram, pokud si to pamatuju), tak vzhled nemusis resit, je tam velice krasne zrcadlo co ti vzhled zmeni kolikrat chces
@eremita (19.08.2013 18:10): Jsem v tomhle spíš na straně Sedmačtyřicítky. Chvíli jsem myslel, že to dostanu do ruky, osahám si mechaniky a nechám přitvrdit, ale popravdě mi ta hra přesně na normal vyhovuje. Nechci hrát kvůli bojům. Chci si dát trochu odpočinkového epična. Dlouho se mi už nestalo, že bych dal šest hodin v kuse, ale... Po dlouhé době osvěžující :)

@Aries (19.08.2013 16:54): Příběh jsem samozřejmě poslouchal. To NENÍ omluva pro idiotské designérské rozhodnutí. Pokud totiž výrazně edituješ obličej postavy, doroste do nepříliš příjemné variace na Kurta Russela s Downovým syndromem. Tu dementní část jsem kvůli úpravám ksichtu (protože při vytváření to vidět není, až při hře/animacích dojde ke zprznění) absolvoval šestkrát. To není málo a je to vcelku na hovno. Na druhou stranu jsem možná stanovil neoficiální rekord, když se mi to podařilo vymlátit za tři minuty a kousek (posledně dva runy jsem si stopoval).
Já spíš doporučuju nízkou obtížnost, na vyšších začnou brzo otravovat ty nekonečný několikavlnový boje a hlavně ke konci je to podle mě balancovaný spíš na easy/normal...
@Sinister (19.08.2013 16:24): Hraješ doufám minimálně na hard? Na nižší obtížnosti totiž nemá šanci vyniknout vcelku obstojná promyšlenost herních mechanik. A mimochodem, celková síla bojového systému se projeví až v DLCéčkách...
A trošku zmenší prsa Bethany.. :D Tak by mě zajímalo jak by v prologu vypadala třeba Isabela.
@Sinister (19.08.2013 16:24): Pitome rozhodnuti to neni, kdyz bys poslouchal pribeh :)
To, co vypravi Varric, je legenda, cili je tvoje postava uber silna a nezabitelna a "blize neurcita", a kdyz mu Cassandara rekne ze je to poradna ptakovina, tak to zacne vypravet, jak to ve skutecnosti bylo, cili s tvoji postavou pekne od zacatku.
@Eru (19.08.2013 16:16): Jop, už jsem se nemohl dočkat hraní, tak jsem se do toho pustil. To je vcelku pitomé rozhodnutí :( každopádně, čekal jsem, že Bioware zlepší animaci ksichtů, ale to je, v případě hlavní postavy, naprosto příšerný!
Jinak mě ale ty boje - oproti jedničce - opravdu baví. Nečekal jsem to, ale vypadá to, že já si snad hru ze série Dragon Age i užiju :) Už se nemůžu dočkat dalších hodin :)
Drazí přátelé, kdy, kde, a jak dojde k vytvoření charakteru? Nainstaloval jsem hru, klikl jsem na New Game, vybral ze šesti figurek warriora a... Jsem ve hře?! Cože?!
Aba: Haha tak to je to poslední čeho bych se u DAI bál :D Čekám tak o 1000% posun kupředu zvášt ze strany nepřátel a rozmanitosti okolí. To že si myslíš že BW hry flákají komentovat raději nebudu.
@Aba (07.08.2013 22:49): Az na opakujici se prostredi, lehce odflaklou grafiku a spawnovani nepratel odnikud mi Dragon Age 2 vubec nevadilo a bavilo me pribehem a hratelnosti mnohem vic nez DAO. Stejne jako me bavily Mass Effecty a SWTOR.

@eremita (07.08.2013 23:09): Je to ciste taktika GameInformeru, aby meli vyssi sledovanost pravidelne, ne jenom jeden velky naraz. A s crowdfundingem to moc spolecneho nema, proste maji "dlouhodobou reportaz" a v prubehu srpna kazde pondeli, stredu a patek vydaji novy kus

@Borghal (07.08.2013 23:24): Z toho meho odkazu na GameInformer se tam na original jde prokliknout, myslim
To píšou narychlo, z telefonu asi.. kdesi se o tom zmiňovali že je to lepší pro nedočkavce.. tak to překousni ;) plnohodnotný článek bude určitě taky.. :)
Imho to už moc neovlivní... aspoň ne nic high-level. Všechny podstatné věci už budou nejen navržené, ale i implementované.

@eurogamer: lol, že prý Thesdas :-D A jedna frakce přeložená, druhá ne... kvalitně napsané. Není to nějaký amatérský překlad? ... čím víc to čtu, tím víc si říkám že se spíš pokusím sehnat ten game informer, ze kterého je to vycucnuté. Tulák, skřítci... co to je? O.o
@Arcee (07.08.2013 18:14): Hrajes za "Inkvizitora", cili postavu co sestavuje novou (nebo obnovuje staronovou, ted nejak nevim) organizaci, zvanou "Inkvizice". Zrejme to bude mit cosi do cineni se Seekers a budes ziskavat podporu vsech moznych skupin Thedasu.
A v traileru z E3 bylo videt neco co hodne vypadalo jako pevnost Wardenu (sochy gryfu vsude, atd), cili asi ve hre budou, ale tvoje postava k nim nejspis patrit nebude
Já chci zpět šedé strážce a nejlépa jako hratelné postavy. Moc to zatím nesleduju tak nevím jestli už jsou potvrzení.
Jedno je jisté, donutilo mě to nainstalovat dvojku a dát si ji se všemi DLC :D Prosím ať se jim to povede, chci zase získat víru v Bioware..
I kdyby tu hru dělali jen pár dní, pořád je neomlouvá, že je ve výsledku sra*ka.
@Aba (06.08.2013 20:45):
Tvoje vyroky
@Aba (06.08.2013 13:09): "Jejich problém, ono víš o proti 90. let na tom nědělá celkem 30 lidí ale kolem 200-250, takže ten rok tomu nejen že odpovídá, ale měli by to zvládnout za půl roku!"
Zde rikas, ze by hru meli zvladnout za pul roku, protoze jich je hodne.

@Aba (06.08.2013 13:19): "Přístup distributorů a tlak managmentu aby to bylo co nejrychleji jenom hrám škodí, což taky kritizuju dlouhodobě."
Zde rikas, ze prilisna rychlost vyvoje hram skodi.

Pokud v tom nevidis protimluv, tak promin, ale ja ho tam vidim zcela jasne. Na jednu stranu rikas, ze hry by se mely zvladnout rychle, protoze maji okolo sebe hodne vyvojaru (coz je castecne pravda, ale ta rychlost se nezvysuje linearne), na druhou stranu, ze rychly vyvoje hram skodi (coz je pravda).

A o tvem domnence, ze vsechno delaji "ty enginy" a grafici a ostatni vubec nemuseji nic delat, se dal rozepisovat nehodlam, protoze jsi to puvodni vysvetleni zcela ignoroval.
@MickTheMage (07.08.2013 10:31): Hratelnost byla jedna z velkych prednosti Amaluru, zbytek stal docela za prd :)
Ale nevim, tech hernich ukazek je tam asi 5 vterin celkove, cili si z toho nejde moc udelat zaver.
Konzolovy interface vypada jako v konzolovem DA2, cili myslim, ze se to bude ovladat velice podobne (cili to snad bude mit vsechno normalne, pauzu, atd)
Je, to snad bude este vacsia sracka, nez mohla byt... alebo mozno nie. Len neviem, preco mam z tych brzkych ukazok pocit, ze sa to bude hrat ako Kingdoms of Amalur :)
@Aries (06.08.2013 17:06): Co na tom nechápeš?
Jasně jsem řekl že na hře dělá cca 200 lidí proto aby to bylo co nejrychleji, Borghal upozornil, že je to také způsobeno technickými nároky na zpracování hry. Což je pravda a to jsem nevyloučil a jen zmínil, že tohle v podstatě zohledňuji. A samozřejmě jsem se nezapomněl otřít o tvůrce DA, páč tím by nepomohlo ani tisíc lidí. Já v tom žádný logický rozpor nevidím, ale chápu, že pro lidi co se nedostali přes úroveň lakonického myšlení, je tohle od nich naprosto pochopitelná výtka, na kterou bohužel již dále nemíním reagovat.
@Aba (06.08.2013 13:19):
Prijde mi ze si nejak protirecis. Na jednu stranu rikas, ze zrychlovani vyvoje her je spatna vec, ale na druhou stranu ze by to vyvojari meli zvladnout rychle "protoze jich je hodne". Sorry, ale tohle je s prominutim hodne debilni logika, ktera ukazuje, ze zrejme jsi k programovani a 3D grafice ani nepricichl.
Sice je castecne pravda, ze vic lidi tu praci urychli, ale existuje hranice, kdy si lidi od programovani a od grafiky zacnou vzajemne prekazet.
A hlavne, "ty enginy" neznamenaji, ze jenom klikaji na tlacitko "Make Game". Engine neresi, jak hra vypada, jak se ovlada, jak mluvi, nic, to vsechno se tam musi vlozit a nekdo to predtim musi vytvorit. Engine resi primarne to, jak se vlozene objekty chovaji po fyzicke strance a jak se do programu tyhle veci vkladaji. V maloktere profesionalni hre si totiz muzes dovolit udelat nejakou takovou hovadinu jako pouzit defaultni postavy z 3D editoru.

Velka cast vyvoje hry je pak i testovani a opravovani toho co testeri objevi.
@Borghal (06.08.2013 13:16): to není pitomá logika, mají hlavně tolik lidí aby to šlo rychleji, viz podívej se na Kenshi to dělá jeden člověk a jak to vypadá(ted teda shání druhého člověka>zvukaře) a jak dlouho mu to trvá. Na všechno mají eginy grafické, tudíž oni páni grafici jen jedou v těch eginech, maximálně si napíšou drobnou utilitku, takže je jich tolik aby to jelo bomby. Tudíž má logika je naprosto správná a bezchybná,ale tohle nevylučuje ani to co jsi napsal ty. Rozhodně je třeba víc lidí kvůli technickému zpracování a oni to ještě navýší o tolik lidí aby se jelo bomby XD

Přístup distributorů a tlak managmentu aby to bylo co nejrychleji jenom hrám škodí, což taky kritizuju dlouhodobě.

:D a dík za tu píku :D
@Aba (06.08.2013 13:09): To je pitomá logika. Nemají víc lidí proto, aby to šlo rychleji, ale protože je s tím víc práce než dřív. Stejně tak platí, že větší počet lidí v týmu ne vždy znamená, že práce jde rychleji. Někdy to dokonce i zpomaluje...

Btw. píka mezi vyjmenovaná slova fakt nepatří :P
@pajmič (06.08.2013 00:38): jejich problém, ono víš o proti 90. let na tom nědělá celkem 30 lidí ale kolem 200-250, takže ten rok tomu nejen že odpovídá, ale měli by to zvládnout za půl roku! A v nějaké kvalitě ne v takovém hovnu jako je 90 % her od besedy a bioware

a jestli si myslíš, všechno programují od pýky tak seš taky na omylu.
@eremita (06.08.2013 01:44): Eh? Pokud má ten příspěvek určený na mne, tak bude někde asi nedorozumění. Protože nevím, co to má dělat s tím, co tvrdím, nebo tvrdil Daemon. Tedy, že na to, aby člověk jakoukoli hru kritizoval, nepotřebuje vůbec znát historii vzniku.
Co a jak dělalo EA nebo BW je v tom dost marginální a pro hodnocení nebo kritiku hry to není třeba vědět/zajímat se o to.
@Shoggot (06.08.2013 00:50): Pokud EA uspěchalo vývoj, je to špatně. Pokud ho uspěchali doktoři, je to taky špatně a v tom případě je dobře, že jsou pryč. Jediná věc horší než nezodpovědný publisher je nezodpovědný developer-manager. Pravda bude asi někde uprostřed. Každopádně není sporu o tom, že developeři (ve smyslu faktických tvůrců) se dobrovolně do šibeničných termínů nepohrnou. Uvidíme, jestli přicházejí lepší časy. Z hlediska posunuté uzávěrky to tak vypadá...
@pajmič (06.08.2013 00:30): A histrorie vzniku by tě měla zajímat. Kdyby jsi si zjistil jak dlouho měly autoři na tvorbu hry možná by jsi ji ani nekoupil. Rok na produkci a půl roku na pre produkci je na RPG s tolika vlastnostmi tak prozně málo času. BW by se samo do něčeho takového nikdy nepustilo. Žádné studio ne. Jak řikám zýkon padajícího hovna.