V této indie adventuře se hráč zhostí role muže jménem David a jak už název hry napovídá, cílem hry je přežít 4 dny. Ze Země se stala pustina, protože Měsíc z neznámých důvodů pukl a roztrhl se. Jeho trosky se pomalu ale jistě řítí k Zemi, což má za následek obrovské a náhlé změny klimatu. Ze Země je liduprázdná pustina s hrstkou lidí a David se jen snaží přežít. To nejhorší ale má teprve přijít...
Jednou z hlavních deviz této adventury je její jistá znovuhratelnost. Každý den má totiž několik možných scénářů a tedy i několik různých zážitků. Vždy ráno se dozvíte, co vás v noci čeká za problém a je na vás se na tento problém připravit. Jednou se blíží oblak jedovatého plynu a vy musíte utěsnit otvory v domě, obstarat si ochranu apod. Jednou se blíží mrazivá vánice a David tak musí sehnat oblečení a dům vytopit. Navíc každá akce nebo přesun po mapě spotřebovává čas a je tak nutné si hlídat, abyste nezůstali někde venku...
Hra je vytvořena v enginu Unity a graficky je stylizovaná do pixelartové podoby klasických adventur z devadesátých let.
Toto som mal v restoch už dlhšie a bolo to veľmi príjemné prekvapenie. Čakal som survival, ale nie, že to bude až tak zamerané na príbeh.
Pro: První polovina hry; variabilita lokací; originální námět.
Proti: Závěr příběhu; občas trochu kostrbaté ovládání.