Čtyři rasy (říše lidí, horské kmeny, zástupy nemrtvých a legie zatracenců) se musí utkat o přízeň vyvoleného, který vzešel z předchozí velké války. Kdo bude vítěz a kdo se stane otrokem?
Tato variace na klasiku žánru HOMAM razantně mění jak způsob budování měst, tak systém bojů, kouzlení i vypracování hrdiny. A nutno říct, že v mnoha ohledech k lepšímu.
Tato variace na klasiku žánru HOMAM razantně mění jak způsob budování měst, tak systém bojů, kouzlení i vypracování hrdiny. A nutno říct, že v mnoha ohledech k lepšímu.
Disciples II: Dark Prophecy je pokračováním svého mnohem méně slavnějšího předchůdce Disciples: Sacred Lands. Podobně jako on se zařadil do žánru tahových strategií alá Heroes of Might and Magic. Podobně jako on nabídl čtyři rasy (Říše lidí, Horské kmeny, Zástupy nemrtvých a Legie zatracenců). Podobně jako on preferoval souboje jednotlivců, nikoliv armád... Faktem je, že tato hra je spíše klonem s několika novinkami a v modernější grafice, než regulérním nástupcem prvního dílu. Nikomu to však příliš nevadilo, neboť Disciples: Sacred Lands málokdo hrál.
Skutečného pokračování jsme se dočkali na poli příběhovém, v němž začínáme deset let po skončení dění z jedničky. Opět zažijeme mnoho zvratů a zajímavých událostí, opět pocítíme gotickou temnotu středověkého fantasy. Čtyři kampaně poskytují slušnou porci zábavy a pokud chcete vědět, jak to všechno dopadne, musíte dohrát všechny (plynule na sebe totiž navazují).
Skutečného pokračování jsme se dočkali na poli příběhovém, v němž začínáme deset let po skončení dění z jedničky. Opět zažijeme mnoho zvratů a zajímavých událostí, opět pocítíme gotickou temnotu středověkého fantasy. Čtyři kampaně poskytují slušnou porci zábavy a pokud chcete vědět, jak to všechno dopadne, musíte dohrát všechny (plynule na sebe totiž navazují).
Disciples II: Dark Prophecy je pokračováním svého mnohem méně slavnějšího předchůdce Disciples: Sacred Lands. Podobně jako on se zařadil do žánru tahových strategií alá Heroes of Might and Magic. Podobně jako on nabídl čtyři rasy (Říše lidí, Horské kmeny, Zástupy nemrtvých a Legie zatracenců). Podobně jako on preferoval souboje jednotlivců, nikoliv armád... Faktem je, že tato hra je spíše klonem s několika novinkami a v modernější grafice, než regulérním nástupcem prvního dílu. Nikomu to však příliš nevadilo, neboť Disciples: Sacred Lands málokdo hrál.
Skutečného pokračování jsme se dočkali na poli příběhovém, v němž začínáme deset let po skončení dění z jedničky. Opět zažijeme mnoho zvratů a zajímavých událostí, opět pocítíme gotickou temnotu středověkého fantasy. Čtyři kampaně poskytují slušnou porci zábavy a pokud chcete vědět, jak to všechno dopadne, musíte dohrát všechny (plynule na sebe totiž navazují).
Skutečného pokračování jsme se dočkali na poli příběhovém, v němž začínáme deset let po skončení dění z jedničky. Opět zažijeme mnoho zvratů a zajímavých událostí, opět pocítíme gotickou temnotu středověkého fantasy. Čtyři kampaně poskytují slušnou porci zábavy a pokud chcete vědět, jak to všechno dopadne, musíte dohrát všechny (plynule na sebe totiž navazují).
Disciples II: Dark Prophecy je pokračováním svého mnohem méně slavnějšího předchůdce Disciples: Sacred Lands. Podobně jako on se zařadil do žánru tahových strategií alá Heroes of Might and Magic. Podobně jako on nabídl čtyři rasy (Říše lidí, Horské kmeny, Zástupy nemrtvých a Legie zatracenců). Podobně jako on preferoval souboje jednotlivců, nikoliv armád... Faktem je, že tato hra je spíše klonem s několika novinkami a v modernější grafice, než regulérním nástupcem prvního dílu. Nikomu to však příliš nevadilo, neboť Disciples: Sacred Lands málokdo hrál.
Skutečného pokračování jsme se dočkali na poli příběhovém, v němž začínáme deset let po skončení dění z jedničky. Opět zažijeme mnoho zvratů a zajímavých událostí, opět pocítíme gotickou temnotu středověkého fantasy. Čtyři kampaně poskytují slušnou porci zábavy a pokud chcete vědět, jak to všechno dopadne, musíte dohrát všechny (plynule na sebe totiž navazují).
Skutečného pokračování jsme se dočkali na poli příběhovém, v němž začínáme deset let po skončení dění z jedničky. Opět zažijeme mnoho zvratů a zajímavých událostí, opět pocítíme gotickou temnotu středověkého fantasy. Čtyři kampaně poskytují slušnou porci zábavy a pokud chcete vědět, jak to všechno dopadne, musíte dohrát všechny (plynule na sebe totiž navazují).
Disciples II: Dark Prophecy je pokračováním svého mnohem méně slavnějšího předchůdce Disciples: Sacred Lands. Podobně jako on se zařadil do žánru tahových strategií alá Heroes of Might and Magic. Podobně jako on nabídl čtyři rasy (Říše lidí, Horské kmeny, Zástupy nemrtvých a Legie zatracenců). Podobně jako on preferoval souboje jednotlivců, nikoliv armád... Faktem je, že tato hra je spíše klonem s několika novinkami a v modernější grafice, než regulérním nástupcem prvního dílu. Nikomu to však příliš nevadilo, neboť Disciples: Sacred Lands málokdo hrál.
Skutečného pokračování jsme se dočkali na poli příběhovém, v němž začínáme deset let po skončení dění z jedničky. Opět zažijeme mnoho zvratů a zajímavých událostí, opět pocítíme gotickou temnotu středověkého fantasy. Čtyři kampaně poskytují slušnou porci zábavy a pokud chcete vědět, jak to všechno dopadne, musíte dohrát všechny (plynule na sebe totiž navazují).
Na hru navazují stand-alone datadisky Guardians of the Light, Servants of the Dark a Rise of the Elves i plnohodnotný třetí díl.
Skutečného pokračování jsme se dočkali na poli příběhovém, v němž začínáme deset let po skončení dění z jedničky. Opět zažijeme mnoho zvratů a zajímavých událostí, opět pocítíme gotickou temnotu středověkého fantasy. Čtyři kampaně poskytují slušnou porci zábavy a pokud chcete vědět, jak to všechno dopadne, musíte dohrát všechny (plynule na sebe totiž navazují).
Na hru navazují stand-alone datadisky Guardians of the Light, Servants of the Dark a Rise of the Elves i plnohodnotný třetí díl.
Disciples II: Dark Prophecy je pokračováním svého mnohem méně slavnějšího předchůdce Disciples: Sacred Lands. Podobně jako on se zařadil do žánru tahových strategií alá Heroes of Might and Magic. Podobně jako on nabídl čtyři rasy (Říše lidí, Horské kmeny, Zástupy nemrtvých a Legie zatracenců). Podobně jako on preferoval souboje jednotlivců, nikoliv armád... Faktem je, že tato hra je spíše klonem s několika novinkami a v modernější grafice, než regulérním nástupcem prvního dílu. Nikomu to však příliš nevadilo, neboť Disciples: Sacred Lands málokdo hrál.
Skutečného pokračování jsme se dočkali na poli příběhovém, v němž začínáme deset let po skončení dění z jedničky. Opět zažijeme mnoho zvratů a zajímavých událostí, opět pocítíme gotickou temnotu středověkého fantasy. Čtyři kampaně poskytují slušnou porci zábavy a pokud chcete vědět, jak to všechno dopadne, musíte dohrát všechny (plynule na sebe totiž navazují).
Na hru navazují stand-alone datadisky Guardians of the Light, Servants of the Dark a Rise of the Elves i plnohodnotný třetí díl.
Skutečného pokračování jsme se dočkali na poli příběhovém, v němž začínáme deset let po skončení dění z jedničky. Opět zažijeme mnoho zvratů a zajímavých událostí, opět pocítíme gotickou temnotu středověkého fantasy. Čtyři kampaně poskytují slušnou porci zábavy a pokud chcete vědět, jak to všechno dopadne, musíte dohrát všechny (plynule na sebe totiž navazují).
Na hru navazují stand-alone datadisky Guardians of the Light, Servants of the Dark a Rise of the Elves i plnohodnotný třetí díl.
Disciples II: Dark Prophecy je pokračováním svého mnohem méně slavnějšího předchůdce Disciples: Sacred Lands. Podobně jako on se zařadil do žánru tahových strategií alá Heroes of Might and Magic. Podobně jako on nabídl čtyři rasy (Říše lidí, Horské kmeny, Zástupy nemrtvých a Legie zatracenců). Podobně jako on preferoval souboje jednotlivců, nikoliv armád... Faktem je, že tato hra je spíše klonem s několika novinkami a v modernější grafice, než regulérním nástupcem prvního dílu. Nikomu to však příliš nevadilo, neboť Disciples: Sacred Lands málokdo hrál.
Skutečného pokračování jsme se dočkali na poli příběhovém, v němž začínáme deset let po skončení dění z jedničky. Opět zažijeme mnoho zvratů a zajímavých událostí, opět pocítíme gotickou temnotu středověkého fantasy. Čtyři kampaně poskytují slušnou porci zábavy a pokud chcete vědět, jak to všechno dopadne, musíte dohrát všechny (plynule na sebe totiž navazují).
Na hru navazují stand-alone datadisky Guardians of the Light, Servants of the Dark a Rise of the Elves i plnohodnotný třetí díl.
Skutečného pokračování jsme se dočkali na poli příběhovém, v němž začínáme deset let po skončení dění z jedničky. Opět zažijeme mnoho zvratů a zajímavých událostí, opět pocítíme gotickou temnotu středověkého fantasy. Čtyři kampaně poskytují slušnou porci zábavy a pokud chcete vědět, jak to všechno dopadne, musíte dohrát všechny (plynule na sebe totiž navazují).
Na hru navazují stand-alone datadisky Guardians of the Light, Servants of the Dark a Rise of the Elves i plnohodnotný třetí díl.