Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@mazar1234 (22.10.2013 09:02): Hrál jsem to normálně v D3D, nicméně převážně pod VirtualBox na Windows XP a 640x480 (hra umožňuje až 1280x1024, možná více dle monitoru, ale pak se nechtěla rozjet). Emulaci Glide jsem nezkoušel, ani netuším, jestli ji hra podporuje. Ta "zelená grafika" ve Win7 je způsobena nějakým poměrně známým problémem, takový Quake nebo minimálně některé porty enginu dělají totéž, ale mně už se v tom nechtělo hrabat.

Descenty jsem dohrál všechny (1, 2, Vertigo, 3, Mercenary), potažmo nehrál jsem Levels of the World. Nicméně pořád doufám, že se mi časem podaří rozjet Terracide, to je celkem slušná kopírka Descentu s některými zajímavými nápady.
@Phoenix (21.10.2013 23:36): Zaujimave nikdy som o tejto hre nepocul, najlepsie teraz bolo ze som si hodil do Steamu "Defiance" a vyhodilo mi to nejake MMO a ja ze co do prdele to ten Phoenix pise o nejakom Descente.... a potom tu pozeram rok vyroby a hned ze Aha! vsjo jasno.

Otazocka, hral si to ako software rendering alebo uz pomocou nejakeho 3D glidu alebo niecoho.

Celkom ma to zaujalo, ale tebou zmienovane HW problemy ma odradzaju, XP uz nikde nemam a hrat to v nejakej podivne zelenej grafike sa mi teda nechce. Na druhej strane mozno niekedy oprasim Descenty v tej rebirth verzii, dohral som ich asi 3 roky naspat ale na druhej strane 3 roky nie je uplne malo.
@Crash (21.10.2013 19:53): Já jsem byl právě velice příjemně překvapen. Defiance jsem se pokoušel dohrát už dřív, ale nikdy jsem se nedostal příliš daleko (HW problémy, zákysy). Až teď jsem se do toho pořádně zažral a neskutečně si užíval (zejména v porovnání s dnešní tvorbou) ten nelineární leveldesign.
Obrovské překvapení. Zatím jsem v polovině šestého levelu (ze 13). Pátý jsem hrál dvě hodiny herního času (reálného asi tak půl dne :-) ). Už dlouho jsem neviděl tak "object orientated" FPS s tolik propracovaným leveldesignem.