Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jsem v půlce hry. Celou první půlku jsem projel pouze sekáním hlava nehlava. Nepoužíval jsem zbraně na dálku, štít ani "řetězení" útoků. Až teď jsem narazil na bosse, přes kterého se nemůžu dostat. Nepomohlo ani používání štítu, ani přepnutí na Easy. Jakmile se kousek vzdálím, abych se vyléčil, tak se vyléčí taky a můžu začít znova. A když se nevzdálím, tak mě trefuje nějakými firebally, což mi přerušuje léčení a umřu.

Předpokládám, že stačí udělat jednu věc jinak a půjde to. Jenže nevím jakou :) Prosím o radu.
Když už se nad tím podivujete, dávám 80% proto, že v rámci svého žánru (hack'n'slash "rpg") je to hratelnostně dobré. Ale provedení parodie a estetická stránka hry nad průměr vysoko vyčnívá a případnou nudnou hratelnost dle mého názoru více než vyvažuje :-) Jenže jakkoliv to oceňuji, svůj velmi omezený čas radši věnuji jiným hrám. Je to takový typ hry, kterou stojí za to aspoň zkusit, má-li člověk špetku smyslu pro humor.

To, že jsem to převážně zkritizoval a že hack'n'slash gameplay bez větší hloubky moc nemusím, ještě neznamená, že si myslím, že to není dobrá hra. Narozdíl od jiných tady já to hodnocení beru tak nějak "recenzovitěji". I když mě hra nebavila, nedám ji hned 0%, ale přihlédnu i k jiným stránkám, což je příklad i Deathspanka, kde navíc ta hratelnost odpovídá žánru, takže mínus to není :-)
A to mně se to zas dost líbilo. Oceňuju svéráz, který se promítl od grafiky po Deathspankův hlas. Jen nechápu převážně kritický komentář s hodnocením 80%... :-D
Protože slyšel, že je to dobré a originální. A to stačí, ne? Gameplay je pro tatíky.
Já teda uznávám, že je to dobrá a originální hra, ale vzhledem k tomu, že nemám skoro vůbec čas, dostal jsem se tak max. do půlky a pak Deathspank letěl z disku. Grafika i humor bezva (hlavně Deathspankův hlas!), ale nic mě už netáhlo tu hru dohrát, když mám ve frontě zajímavější kousky. Soubojový systém průměrný - likvidovat potvory moc zábavné není a chybí nějaká herní motivace... o lepší vybavení nebo příběh tady vůbec nejde, vývoj postavy nulový, akorát zbývá zvědavost, jakou zas blbinu autoři vymysleli...a to mi nestačilo :-(
Však už vyšel druhý díl, který víc než přímo navazuje. Mětoteda mohlo zabrat skoro 15 hodin,takže já jsem spokojen.
Pooky:Ou pak to není moc dlouhá hra, na druhou stranu to myslim stačí.Pohodička
Momentálně nejzábavnější hra co mám na pc.Nevim jak je to dlouhý, ale teď sem Von prong Castle a mapa je téměř komplet prolezlá.Takže brzký game over?
Tak jsem to taky koupil a zatím první dojem fakt parádní. Styl se tomu rozhodně upřít nedá...
jo díky už sem to našel. Problem byl že sem neviděl takovou stezku co vedla dál.
Vic: Musíš jít hned tou bránou, co ti ta čarodějnice otevře (nalevo od ní). nejprv ale musíš zabít ony slepice za její chaloupkou. Ono je to vesměs lineární (alespoň ze začátku), takže ber jakejkoli vedlejšák a postupuj pomalu - pak nebude problém. Jinak jestli se nepletu, ty 3 ingredience nenajdeš hned na začátku, ale musíš pomalu postupovat kupředu. Však u každého questu si můžeš zpřístupnit několik úrovní nápověd (poslední vždy zaručeně pomůže).
anglicky umim dobře,teď hledám ty tři ingridience na ten crystal. Pixie cosi mám a teď sou tam ňáký potvory co maj level 7 a 9.Asi pudu někam na druhou stranu, nevim.
Vic: Jestli to je z toho důvodu, že neovládáš eng, tak bych to dál nehrál. Sice to vypadá funny, ale hlavní kostra (to co drží hru a dělá z ní to, co je - extrémní vtipnou exhibici DeathSpanka a ostatních heroes!) je v dialozích. Bez toho to je jak jíst párek v rohlíku bez párku.
Sakra, jedna menší diskuze a už to přimělo dva hráče k úvaze o koupi hry. Též bych do toho šel, ale ta blbá digitální forma. Já jsem rád, jak se vůbec dokopu k objednání si hry a přijde mi krabicovka. Ale tak třeba to časem vyjde ve Score nebo v Levelu.
Ja by som len podotkol, že i keď hra môže trápna/nudná/blbá/whatever, tak už len za to, že nemá toľko bugov ako ruské budgety a graficky nevyzerá ako rozšľapnutá chobotnica, by som dal aspoň 20%.
Chuck: Přesně tak.

HEX: O recenzování se tu nic nemluví.
"Pokud si opravdu myslíš, že je to taková nehorázná píčovina (přestože má nějaké ty možnosti, které se jiným hráčům líbí), která si nezaslouží ani tu desítku (ze stovky) a okradla tě o pár minut tvého drahoceného času, tak pak ta nula z tvého pohledu asi smysl má."

Tím jsem chtěl říct, že i jako hráč bys mohl mít trochu ohledu, ale jinak je tvé hodnocení čistě tvá věc a nikdo tě do jeho změnění nenutí.

EDIT: Konec konců, někdo si to tu může brát jako osobní statistiky (ty svá hodnocení tady), takže nevím, proč by ses měl omezovat. Prostě jsem se k tvému hodnocení jen vyjádřil, co si o tom myslím - nic víc, nic míň.
Pravda je, že všeobecně se 0% moc často neuděluje, to určitě uznáš (koneckonců proto se ta diskuze zavedla), ale pokud máš subjektivně hru ve svých očích jako opravdový propadák, který si zaslouží rozdupat na padrť, pak bych to hodnocení nechal tak jak je, popř. se nabízí možnost tu hru neohodnotit vůbec. Ale to je všechno výhradně ve Tvých rukou.
Pivo: Ale já nejsem žádnej zasranej recenzent, abych musel zohledňovat stylem: "Tohle se bude líbit Pepíčkovi, tohle má ráda Anička, z tohohle bude Frantík na větvi a tohle přece nemůže nikoho urazit..."
HEX: Špatně sis to přečetl. Ale když už tu ta možnost udělení nuly je, tak máš na to určitě právo, které ti nikdo brát nemůže (tedy až na jeden případ, kdy Memfis někomu mazal hodnocení, protože těch nul bylo více a prý šlo pouze o vědomé poškozování určitých her :-D)

Já tím chtěl říct, že bys mohl uznat, že ta hra má aspoň něco do sebe a ta nula je vážně blbost. Např. ten soubojový systém a komba nevypadala zrovna špatně. Já třeba Total imersion racingu (či jak se ta kravina jmenuje) udělil 10% za nějaké ty možnosti kariéry, nějaký ten vozový park, který nebyl nejchudší, i když jsem měl na hru nervy a nenáviděl ji.

Ale tak je to o těch pocitech. Pokud si opravdu myslíš, že je to taková nehorázná píčovina (přestože má nějaké ty možnosti, které se jiným hráčům líbí), která si nezaslouží ani tu desítku (ze stovky) a okradla tě o pár minut tvého drahoceného času, tak pak ta nula z tvého pohledu asi smysl má.
Jsem rád, že jsem poznal lidi kvůli kterým se skoro všude používá hodnotící stupnice od 7 do 10.

Pivo: Jak jinak mám hodnotit hru kterou nechci hrát?!? Mám dát 60%-70% a napsat něco jako: "Jo, je to Xtá kopie Diablo, s humorem který někomu sedne, někomu ne a někdo se bude za břicho popadat ještě na pohřbu svý babičky. Tak jestli se nudíte, tak hru klidně ukradněte."
Tedy, kde to žijeme, že si člověk nemůže dát 0% aniž by mu do toho někdo nekecal!
HEX: Myslíš ten příspěvek, kde jsi psal: "Jsem životem znuděný člověk a jako takový mám právo hře udělit 0%, protože její humor mě vyloženě znechutil."? :-)

Já když se díval na trailery, tak jsem taky ze židle zrovna smíchy nepadal, ale i když jde humor mimo tebe, tak gameplay není zase tak vyloženě špatný a soubojový systém vypadal celkem fajn a nezdá se mi, že by tato hra dělala těm dnešním klonům diabla apod. nějakou ostudu.
Jinak ještě grafika celkem stylová, ale pravda, že každému se líbit nemusí.

No tu 30ku bych ještě chápal jako určitý pocit hráče počítačových her, ale 0 mi tu už přijde jako hodnocení od člověka, pro kterého počítačové hry prostě nejsou a věnuje se spíš jiným zálibám.
Pivo: Poprvé jsem na to šel stylem, že mi ta nula vůbec nevadí. Nepovedlo se.
Pooky: "Nejde tak o tu nulu"
"To chápu, nechápu ale 0%"

To mě pobavilo :-)
Ale neboj, nerýpu. Vím, že jsi tím chtěl říct, že nechápeš pouze to HEXovo zhnusení ze hry.
HEX: Teda, projel jsem hru, hodnocení překvapivě zůstalo na stejné výšši jak zprvu (a to jsem to chtěl dokonce zvednout na 95%) a já stále nechápu tvé hodnocení. Nejde tak o tu nulu, ale o to zhnusení a nepochopení nejen humoru, ale celé hry. Barbarsky si dokonce myslím, že Deathspank toho nabídne víc, než kterékoli rpg (onen diablo styl) z poslední doby.

Jinak obrovská spokojenost, jeden z nejlepších herních zážitků poslední doby.
Pooky: Šanci jsem tomu samozřejmě dával jen kvůli Ronu Gilbertovi. Bohůžel už z trailerů, kdy většina vtipů byla doslova o hovně, jsem neměl dobrý pocit. A křečovitá snaha o parodii spojená s tuctovou hratelností to dorazila.

marwel: Tak záleží proč sem ty hodnocení píšeš. Jesli si hraješ na recenzenta a chceš dávat své přemoudré rady ostatním, tak je nula vážně blbost. Ale jestli si sem házíš jen svoje pocity, tak nula smysl má.



Nicméně to opravdu nezní tak špatně a "Diablovky" mám vlastně docela rád.

Pokud to někdy bude vydáno i v krabicové verzi, šel bych do toho.

Edit: Dá se nějak ve hře pozměnit kamera? Ta stávající mi podle gameplay videa připadá neuvěřitelně nepříjemná/nepřirozená.
Isair: U ničeho jiného jsem se ale tak nebavil (pravda, Diablo jsem nikdy nehrál).

btw: Těch chyb.
"DeathSpank je vlastně neuvěřitelný parodie všech RPG, všech "epických" příběhů, cool hrdinů, "geniálních" herních mechanismů a dialogů obecně"

Není tohle každá "Diablovka" ?;)
ugraugra: Já taky, přišlo mi to jako hrozná bejkovina. Ale poslední měsíc není pořádně co hrát, tak jsem nakonec DeathSpanka okusil a konečně jsem se po dlouhé době dostal do té správně hráčské extáze. Jediná věc, co je potřeba, aby si to člověk vychutnal, nebýt ortodoxním vyznavačem RPG (dle absolutního hodnocení mnoha RPG co si HEX udělil, usuzuji, že právě on patří k těm nešťastníkům, co tuhle jízdu prostě "nepochopí"). DeathSpank je vlastně neuvěřitelný parodie všech RPG, všech "epických" příběhů, cool hrdinů, "geniálních" herních mechanismů a dialogů obecně. Příklad - DeathSpank je ten největší hrdina všech hrdinů (alespoň to sám o sobě tvrdí), je neuvěřitelně tupý, zato působí opravdu vtipně (takovej herní The Defendor), má ultra cool hlas (rozuměj mluví jak připosranej) a jediný co chce, je artefakt zvaný artefakt, sám ale neví proč (zřejmě proto, že to zní tak cool). Zapomeňte na zbytečně ucpaný inventář a cesty k prodejcům - DeathSpank má takový šikovný mlejnek, kam danou věc vložíte a vymelete si peníze. Pak mě pobavila scéna, kdy DeathSpanka okradli (není to spoiler, dá se to čekat) a zůstal mu zlomený meč (na jeho obranu, prý pouze odpočívá), tak musí zajít za místním kovářem, který je starý jak Metuzalém, aby mu opravil meč. Kovář vám dá vybrat, co za to chce, buď mu přinesete tank nebo tacos. Já si zvolil radši ten tacos, naštěstí bylo blízko město a tam pojízdný Taco's obchod, jediné co neměli byli extra pálivé papričky. No nic, utrhl jsem kdesi blízko kontejneru ňákou červenou kytku (hned vedle pohozených hranolek) a volala, bylo hotovo.

Ok, možná to takhle působí strašně kýčovitě a tupě, ale tak, jak je to vyloženo ve hře, to působí nesmírně zábavně (DeathSpank je fakt týpek).
No co jsem zatim videl, tak mi to pripadalo dobre. Az bude cas, tak do toho urcite pujdu.

Kdyz da clovek nejake hre nulu to jak kdyby si nechal na celo vytetovat ze je kokot.:-)
Zpusob jakym hlavni geroj mluvi je epic. Vsecko ostatni mi z dema srmdelo nic moc sedmickou, takze na to asi kaslu.
No jo, sto lidí, sto chutí. Pro mě to zřejmě bude hra roku, když se ohlédnu na letošní tituly, co jsem hrál. A trochu nechápu, že nesedne humor. Pro mě je namluvení, dialogy, příběh neuvěřitelnou parodií klasických (vážných) RPG a těch ultra epic story a taky svým způsobem paroduje sama sebe svou tupostí, až je to sakra vtipný. Ale pokud jsi onen vážný hráč, tak tvůj názor chápu.
Hrozná věc, když je hra postavená na "humoru" a ten vás úplně mine...
Absolutně nej gule vyrážející nářezově zábavné kypřící skvělým humorem RPG co jsem kdy hrál. A to jsem od toho čekal strašnou hovadinu.